Warszawa
Konferencja
15 ‑ 16 grudnia 2010
15 ‑ 16 grudnia 2010
Hotel Hyatt Regency
Konferencja: Centrum usług outsourcingowych
None
Shared Service Centre/BPO: 7 przykładów efektywnej współpracy
Ikona zamknięcia

Cel

W Polsce działa około 300 centrów outsourcingowych, które zatrudniają około 50 tys. pracowników z perspektywą na kolejne 20 tys. – takie dane podaje Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL). Co trzecie centrum usług outsourcingowych w Europie Środkowo-Wschodniej ulokowane jest w naszym kraju, a wartość tego rynku szacowana jest na 2 mld dolarów. Jak pokazują szacunki i doświadczenia innych krajów europejskich, outsourcing nie jest zarezerwowany jedynie dla firm prywatnych. Instytucje publiczne również mogą – i powinny – redukować swoje koszty i usprawniać działanie poprzez zlecanie niektórych usług firmom zewnętrznym bądź organizację własnych centrów usług.

W programie m.in.:

  • Czego polskie firmy nie wiedzą o centrach outsourcingu? Jakie korzyści i ryzyka niesie ze sobą współpraca z firmą zewnętrzną? Wątpliwości rozwieje Wojciech Kalawa z Capgemini BPO
  • Własne centrum usług wspólnych czy firma zewnętrzna? W jakich warunkach które rozwiązanie jest najbardziej optymalne? O swoich doświadczeniach powiedzą Przemysław Siuda z Amway Business Centre Europe i Kamil Sitarski z Sapa Aluminium
  • O narzędziach IT wspomagających działanie centrum usług wspólnych powiedzą Michał Włoch i Leszek Czartoszewski z Ipopema Business Consulting
  • Outsourcing wymyślono także dla sektora publicznego. O tym, że warto wejść na nieznany teren i zaoszczędzić w sumie miliardy złotych spróbuje przekonać Kevin Browne z Reed in Partnership
  • Sektor centrów usług wspólnych w Polsce świadczy coraz bardziej zaawansowane usługi. O kierunkach rozwoju centrów powiedzą Robert Seges z PAIiIZ oraz Ireneusz Miski, szef Tieto Poland

Swoje wystąpienia przygotowali dla Państwa m.in.: Wojciech Kalawa, Dyrektor Capgemini BPO, Ireneusz Miski, Wiceprezes Zarządu Tieto Poland, Przemysław Siuda, Dyrektor Naczelny Amway Business Centre Europe, Grzegorz Sokołowski, Wiceprezes EDF Polska i Kevin Browne, Director of New Business w Reed in Partnership.


Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Konferencji
Dorota Wojnar - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: [email protected]

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: [email protected]

O partnerze:

IPOPEMA – podstawowym celem działania spółki jest wspieranie wiodących firm w osiąganiu wymiernych korzyści biznesowych. IPOPEMA koncentruje się na trwałej poprawie funkcjonowania biznesu Klientów, niezależnie od tego czy chodzi o wyzwania strategiczne, rozwój biznesu, efektywność operacyjną, technologię, finanse, optymalizację kosztową czy zapewnienie motywacji i rozwoju. Eksperci IPOPEMA wspierają Klientów na wszystkich szczeblach zarządzania opracowując innowacyjne koncepcje, a następnie pomagając w ich wdrożeniu. IPOPEMA z pasją i pełnym zaangażowaniem realizuje kompleksowe projekty wymagające głębokiego poznania, zrozumienia specyfiki sektorowej i pozycji konkretnego Klienta. Dzięki działaniu zespołowemu oraz bliskiej współpracy z Klientem IPOPEMA umożliwia wypracowanie lepszych relacji rynkowych i biznesowych, co przekłada się na umocnienie pozycji konkurencyjnej oraz generowanie wyższych zysków i zwrotu z inwestycji.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

19

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.

100

konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.

5000

uczestników wydarzeń w 2022 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Hyatt Regency


Warszawa

Partner

Patron

Patron Medialny