CORPORATE TRAVEL FORUM
Cel
KONFERENCJA PRZEZNACZONA DLA TRAVEL MANAGERÓW ORAZ DYREKTORÓW ZAKUPÓW, ODPOWIEDZIALNYCH ZA PODRÓŻE SŁUŻBOWE W FIRMACH.
Z jednej strony rosnąca liczba rezerwacji hotelowych – 61 milionów jednodniowych rezerwacji hotelowych na całym świecie – to rekord! Z drugiej strony rośnie ciśnienie, aby szukać tańszych stawek. Co to oznacza dla firm i travel managerów? W jaki sposób znaleźć równowagę pomiędzy wysoką jakością a ograniczonym budżetem? Te i inne pytania stanowiły powód do zorganizowania w 2013 roku wydarzenia branżowego – Corporate Travel Forum.
BERLIN – SZANGHAJ – MEDIOLAN – TOKIO – LONDYN – WARSZAWA – PARYŻ – NOWY JORK – SÃO PAULO
CORPORATE TRAVEL FORUM to konferencja organizowana na całym świecie: w Niemczech, w Chinach, we Włoszech, w Japonii, w Wielkiej Brytanii, we Francji, w Brazylii, w Stanach Zjednoczonych a także, w tym roku po raz pierwszy w Polsce. Partnerem polskiej edycji konferencji jest dziennik gospodarczy „Puls Biznesu”. Jest to wydarzenie gromadzące ekspertów z branży hotelowej, travel, finansowej i przede wszystkich travel managerów, dyrektorów zakupów, zarządzających programami hotelowymi i organizacją podróży służbowych w wielu dużych firmach na międzynarodowym rynku. Omówimy złożoność programów hotelowych, począwszy od sourcingu przez płatności i rozliczanie po raporty. Przedstawimy globalne trendy i lokalne analizy, związane z zagadnieniem Business Travel. Liderzy opinii i eksperci z branży przedyskutują najnowsze możliwości i podzielą się wiedzą, aby pomóc osobom związanym z procesem zakupu usług hotelowych zmierzyć się z wyzwaniami, które pojawiają się w ich codziennej pracy.
Prelegenci to eksperci związani z branżą hotelową, szeroko rozumianą branżą travel oraz eksperci z branży finansowej.
Do dyskusji i prezentacji zapraszamy specjalistów z całego świata. Chcemy przedstawić trendy i sytuację branży Business Travel w perspektywie lokalnej i międzynarodowej, w związku z tym część prezentacji będzie prowadzona w języku angielskim, z towarzyszącym przez cały czas tłumaczeniem symultanicznym.
Zależy nam na zgromadzeniu podczas konferencji osób z całej Polski - Travel Managerów oraz dyrektorów zakupów, odpowiedzialnych za podróże służbowe, dlatego pokryjemy koszty noclegu osobom spoza Warszawy.
Jeżeli planują Państwo dojechać na konferencję samochodem, będziemy prosili o wcześniejsze poinformowanie nas o tym, ponieważ dla naszych gości zarezerwujemy odpowiednią liczbę miejsc parkingowych.
Jeżeli natomiast planują Państwo dojazd innymi środkami transportu i będą Państwo potrzebowali taksówki, żeby z dworca, lotniska, hotelu lub siedziby firmy w Warszawie dojechać na konferencję, także prosimy o wcześniejszą informację.
Zobacz międzynarodowe edycje konferencji:
Niemcy: http://www.corporate-travel-forum.de/
Włochy: http://www.corporate-travel-forum.it/
UK: http://www.thecorporatetravelforum.com/
Chiny: http://www.corporatetravelforum.net/index_en.html#
Organizator:
HRS to globalny dostawca rozwiązań hotelowych, który oferuje rezerwacje pokoi w ponad 300 000 hotelach w 190 krajach. HRS oferuje wiele bezpłatnych narzędzi i usług wspierając klientów korporacyjnych w całym procesie rezerwacji hoteli – począwszy od akwizycji usług zakwaterowania, poprzez udostępnianie nowoczesnych metod płatności, aż po przekazywanie danych umożliwiających analizę kosztów podróży. HRS pracuje nad rozwiązaniami przystosowanymi do indywidualnych potrzeb każdego klienta, które mają na celu ułatwienie i optymalizację zarządzania podróżami, zwiększenie zadowolenia pracowników oraz redukcję kosztów. Ofertę dla firm uzupełniają inteligentne, kompleksowe rozwiązania z zakresu rezerwacji grup i konferencji. Wraz z milionami klientów prywatnych już ponad 40 000 klientów korporacyjnych korzysta z usług portalu HRS.
Więcej informacji można znaleźć na: https://corporate.hrs.com.com/pl
ACTE - Association of Corporate Travel Executives to organizacja non-profit zajmująca się edukacją i prowadząc badania, obsługując branżę business travel w 70 krajach. Od 1988 roku, ACTE stworzyło wyjątkowy program dla travel managerów i innowacyjną politykę, które wpływają na poprawę warunków dla osób podróżujących służbowych oraz na wzrost przychodu w obrębie podróży biznesowych. Obecnie ACTE jest liderem w branży podróży służbowych jako organizator konferencji i spotkań branżowych na całym świecie, prowadzonych przez lokalne biura w Azji, Australii, Kanadzie, Stanach Zjednoczonych i Europie, z reprezentacją w Ameryce Łacińskiej, Ameryce Południowej i Afryce.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Centrum Olimpijskie, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy