2695 zł netto do 23 kwietnia
Trendy Contact Center 2024
Zarejestruj sięCel
W erze wysokiej konkurencyjności oraz ogromu informacji, skuteczne zarządzanie relacjami z klientami, nasza dostępność oraz mądre wdrożenie nowoczesnych technologii są kluczowymi czynnikami decydującymi o przetrwaniu naszej firmy w dynamicznym środowisku biznesowym.
Obecne oczekiwania oraz świadomość klientów rosną każdego dnia, a naszym priorytetem powinno być szybkie dostosowywanie się do tychże oczekiwań. Działy Contact Center muszą z uwagą śledzić trendy i skutecznie reagować na wciąż zmieniające się wyzwania rynkowe. Obecne, turbulentne czasy wymagają nieustannego rozwoju, czasem nawet przedefiniowania pracowniczych schematów czy zasad działania.
Obecne strategie i procesy będą niewątpliwie poddane ocenie rynku, zwłaszcza w kontekście budowy relacji z klientami, pracownikami i strategii biznesowej. Nasza przyszłość zależy w dużym stopniu od podejmowanych działań i decyzji.
Zapraszamy do udziału w kolejnej odsłonie dorocznej konferencji „Trendy Contact Center”, która odbędzie się już 23 kwietnia w Warszawie. Podczas tego wydarzenia skoncentrujemy się na największych wyzwaniach i kluczowych aspektach branżowych, a także przedyskutujemy skuteczne rozwiązania i narzędzia, które pomogą w radzeniu sobie z nimi.
Po raz kolejny, spotkamy się, aby w swobodnej i inspirującej atmosferze omówić kierunki, które warto podjąć w nadchodzącym roku. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Naszym głównym celem będzie wymiana doświadczeń, a przede wszystkim poznanie sprawdzonych narzędzi i metod skutecznego budowania konkurencyjności na rynku.
W trakcie konferencji m.in.:
➔ OMÓWIMY korzyści oraz zagrożenia wynikające z wdrożenia nowoczesnych technologii w działach CC
➔ POZNAMY skuteczne i efektywne sposoby synergii kanałów komunikacji z klientem
➔ POSŁUCHAMY o tym, jak personalizacja może przyczynić się do poprawy jakości obsługi klienta.
➔ POROZMAWIAMY o jakości w CC oraz o tym jakie są składowe najlepszych interakcji real time' owych w rozmowach z klientem
➔ DOWIEMY SIĘ Jak z powodzeniem zwiększyć wykorzystywanie technologii automatyzujących proces wsparcia komunikacji z klientem lub pracownikiem CC
➔ ZAPREZENTUJEMY przykłady skutecznej analizy potrzeb klienta w relacjach z CC
Trendy Contact Center 2024 to:
#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy
#8 prelekcji w formie praktycznych case studies
#kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż
#1 panel dyskusyjny - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami
#Kilkudziesięciu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów
Program
Wtorek, 23 kwietnia
Rejestracja, poranna kawa
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden HotelOficjalne rozpoczęcie konferencji
- Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
Jakość w CC - jakie są składowe najlepszych interakcji real time' owych w rozmowach IN oraz OUTboundowych
- Łukasz Pawłyszyn, CX Training Team, Allegro
CASE STUDY ALLEGRO
- Jak zatem zwiększyć efektywność w rozmowach sprzedażowych poprzez contact center?
- Jak zwiększyć satysfakcję klientów w kontakcie obsługowym?
- Jaki jest przepis na najlepsze interakcje chatowe?
Jakość + automatyzacja – czy to w ogóle możliwe?
- Kamilla Panasiuk, Customer Experience Manager, Media Markt Saturn Polska
CASE STUDY MEDIA MARKT
Let’s go Let’s Chat czy można połączyć satysfakcję i automatyzację? Sprawdziliśmy na żywym swoim organizmie i mamy w tym aspekcie wiele do powiedzenia.
Opowiem o tym, jaka jest skuteczność udzielonych odpowiedzi, jak wygląda udział pozostałych kanałów vs chatbot oraz ile chatów w interakcji klienci oceniają jako pomocne.
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden HotelA czemu by nie ćwierkać? Jeden system - wiele kanałów. Rewolucja w komunikacji oczami Integratora
- Arkadiusz Rybacki, Business Solutions Architect, Sevenet S.A.
- Adrian Królikowski, Lider zespołu analityczno-wdrożeniowego w departamencie Business Application Development, Sevenet S.A.
- Trendy w nowoczesnym Contact Center
- Transformacja dla obsługi cyfrowej
- Webex Connect - Możliwe obszary działania
- Kreatywne Przykłady użycia
Przerwa na kawę oraz networking
Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji
PANEL DYSKUSYJNY. Nowoczesne technologie/AI w CC
- Moderator: Przemysław Paliszewski, Transformation Director, Armatis Polska sp. z o.o.
- Renata Wanat-Szelenbaum, Head Of Direct Sales, PZU
- Łukasz Wiktor, Dyrektor DepartamentU Omnichannel, mBank S.A.
- Rafał Kasprzyk, kierownik ds. Doświadczeń Klienta i Innowacji, GASPOL S.A.
- Najnowsze doświadczenia w ostatnich wdrożeniach, w co warto inwestować w nowoczesnym CC?
- Rachunek zysków i strat – przykład oceny rentowności z wdrożeń.
- Jak przygotować zespół do zmian technologicznych, tak aby strach nie storpedował dobrej inwestycji.
Kluczowe wyzwania związane z wprowadzaniem voice botów do procesu obsługi klienta na przykładzie windykacji
- Ewa Kurek Juś, dyrektorka Pionu Telefonicznej Obsługi Klienta, KRUK S.A.
- Agnieszka Skoczeń, kierowniczka Działu Rozwoju Bota, KRUK S.A.
CASE STUDY KRUK S.A.
- W jaki sposób boty zmieniają tradycyjne interakcje między klientem a doradcą w obszarze Contact Center?
- Voice bot: korzyści dla klienta czy korzyści dla biznesu?
- Edukacja i przekonanie klientów do korzystania z voice botów.
Jak stworzyć efektywną synergię kanałów komunikacji z klientem
- Milena Brzuska, Customer Service Operation Manager, MODIVO
CASE STUDY MODIVO
- Tranzycja klienta z komunikacji telefonicznej do digitala (np. do aplikacji mobilnej)
- Kanały realtimowe inne niż Call. CC to także obsługa chatów/sociali/video/komunikacja mailowa z klientami - trendy/kompetencje/wyzwania/case study
- Projekty cross-obszarowe w języku obcym, kulturowe aspekty realizacji celów, doświadczenia polskie w pracy dla klientów obcojęzycznych)
Przerwa na lunch
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden HotelJak budować antykruchość organizacji w świecie BANI, czyli o znaczeniu analityki danych w Contact Center
- Monika Filipek, dyrektorka Departamentu Transformacji Usług, PKO Bank Polski S.A.
CASE STUDY BANK PKO BP
- Dane- oddzielny byt czy część ekosystemu, czyli kilka słów o gromadzeniu, przetwarzaniu, bezpieczeństwie i benchmarkingu danych CC
- Model decyzyjny oparty o predykcję, czyli szklana kula w biznesie
- Empatia w zarządzaniu CC, czyli jaki związek mają dane z NPS klientów i eNPS
- Nowy biznes, czyli o budowaniu szans w nieprzewidywalnym świecie
Jak personalizacja może przyczynić się do poprawy jakości obsługi klienta?
- Magdalena Koralewska, rzeczniczka klienta Biedronki, JERONIMO MARTINS
CASE STUDY JERONIMO MARTINS
- Działalność Rzecznika Klienta Biedronki jako przykład personalizacji kontaktu w sektorze handlu detalicznego
- Perspektywy i wyzwania personalizacji kontaktu w wysoko wolumenowej i rozproszonej organizacji
Efektywne procesy rekrutacyjne, rozwój talentów oraz wyzwania związane z dużą rotacją pracowników
- Monika Röhr-Łukasik, Regional Director, Foundever Poland & Bulgaria
CASE STUDY FOUNDEVER
- Rotacja w CC - best/worst practice / trendy rynkowe
- Budowanie zaangażowania pracowników
- Motywacja pracowników CC
Zakończenie konferencji
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden HotelPrelegenci
-
Łukasz Pawłyszyn
CX Training Team Allegro
-
Magdalena Koralewska
rzeczniczka klienta Biedronki JERONIMO MARTINS
-
Renata Wanat-Szelenbaum
Head Of Direct Sales PZU
-
Łukasz Wiktor
Dyrektor DepartamentU Omnichannel mBank S.A.
-
Rafał Kasprzyk
kierownik ds. Doświadczeń Klienta i Innowacji GASPOL S.A.
-
Ewa Kurek Juś
dyrektorka Pionu Telefonicznej Obsługi Klienta KRUK S.A.
-
Agnieszka Skoczeń
kierowniczka Działu Rozwoju Bota KRUK S.A.
-
Milena Brzuska
Customer Service Operation Manager MODIVO
-
Monika Filipek
dyrektorka Departamentu Transformacji Usług PKO Bank Polski S.A.
-
Monika Röhr-Łukasik
Regional Director Foundever Poland & Bulgaria
-
Arkadiusz Rybacki
Business Solutions Architect Sevenet S.A.
-
Adrian Królikowski
Lider zespołu analityczno-wdrożeniowego w departamencie Business Application Development Sevenet S.A.
-
Przemysław Paliszewski
Transformation Director Armatis Polska sp. z o.o.
-
Kamilla Panasiuk
Customer Experience Manager Media Markt Saturn Polska
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Doświadczenie
Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..
Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń
Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..
Tysiące zadowolonych klientów
Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Sound Garden Hotel
ul. Żwirki i Wigury 18
Warszawa
2695 zł netto do 23 kwietnia
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy