pb.pl

Bankowość

II Banking Profitability Forum

20.04.2016, Warszawa,
Hotel Sheraton, ul. B.Prusa 2, Warszawa

koszt uczestnictwa netto
1595.00 PLN (od 1 kwietnia 2016 do 20 kwietnia 2016)

Konferencja.

Szanowni Państwo,

w imieniu Bankier.pl, firmy Bonnier Business Polska - wydawcy dziennika „Puls Biznesu” - oraz Obserwatorium.biz, Partnera Merytorycznego Wydarzenia, mamy zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w II Banking Profitability Forum, które odbędzie się 20 kwietnia 2016 w Warszawie.

Przed sektorem finansowym stawia się wiele wyzwań, jednak kluczowym jest utrzymanie wyniku finansowego z poprzednich lat. Jest to tym trudniejsze, że czynniki zewnętrzne wpływające na sektor finansowy nie ułatwiają osiągnięcia tego celu. Rekomendacje nadzorców, podatek bankowy, stopy procentowe utrzymujące się na niskim poziomie czy też rosnące oczekiwania Klientów powodują, że trzeba szukać nowych rozwiązań.

Po sukcesie pierwszej edycji Banking Profitability Forum przygotowaliśmy dla Państwa wydarzenie, które jest miejscem spotkań praktyków, odpowiedzialnych za realizację celów dochodowych dla swojej instytucji, aby dzięki poznaniu głównych trendów biznesowych, najlepszych case-studies oraz prezentacji dostawców i partnerów, wynieśli ze spotkania pomysły, inspiracje, a może również gotowe odpowiedzi na pytania:

  • jakie ryzyka i zagrożenia niosą za sobą nowe regulacje
  • jak obciążenia podatkowe wpłyną na stan i kondycję finansową banków
  • jak nowe technologie mogą pomóc sektorowi bankowemu
  • jak pogodzić oczekiwania klientów i możliwości banku
  • jak zapewnić bezpieczeństwo płatności elektronicznych
  • czy branża fintech może zagrozić sektorowi bankowemu w Polsce

Swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami podzielą się znakomici praktycy.

Zapraszam do udziału w Forum!

Rafał Szary
Project Manager


"Zmiany zachodzące w otoczeniu banków sprawiają, że problem utrzymania rentowności działalności zyskuje obecnie pierwszoplanowe znaczenie. Pierwsza edycja Banking Profitability Forum była okazją do wymiany poglądów i dyskusji nad najważniejszymi wyzwaniami związanymi z poszukiwaniem nowych strategii wzmacniania strony dochodowej i ograniczania kosztów w biznesie bankowym.  Uważamy, że wątek ten zasługuje na kontynuację i pragniemy dać specjalistom oraz ekspertom możliwość wymiany cennych doświadczeń. W trakcie wydarzenia zaprezentujemy również wnioski z badań przeprowadzonych w ramach Rankingu Złoty Bankier, co pozwoli na zdiagnozowanie najważniejszych wyzwań stojących przed bankami w obszarze kontaktu z klientem."

Dr Michał Kisiel
Bankier.pl

"Podczas tego wydarzenia chcemy przyjrzeć się trzem aspektom kluczowym dla skutecznego działania na rynku dla dzisiejszych instytucji finansowych:
  • Regulacjom, które stanowią kluczowy czynnik ryzyka w obecnych czasach;
  • Digitalizacji, która pozwala podążać za zmieniającymi się preferencjami klientów oraz stanowi sposób na uzyskanie oszczędności w optymalizacji procesów wewnątrz firmy;
  • Bezpieczeństwu, w ramach którego Istotna jest weryfikacja zarówno warstwy infrastruktury, jak i narzędzi udostępnianych klientom.
Jesteśmy przekonani, że nasze Forum będzie doskonałą okazją do wymiany informacji, najlepszych praktyk i opinii na temat dalszego rozwoju rynku."

Miłosz Brakoniecki
Członek Zarządu
OBSERWATORIUM.BIZ SP. Z O.O.

Uczestnikom konferencji gwarantujemy:
  • wiedzę i doświadczenie przedstawiane przez ekspertów i opiniotwórczych liderów,
  • udział w panelu dyskusyjnym, sesjach eksperckich, case studies - zapewniamy wiele ciekawych form wystąpień i wyłącznie aktualne tematy,
  • liczne okazje do networkingu i nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych, które mogą zaowocować nowymi pomysłami zawodowymi,
  • certyfikat potwierdzający udział w Forum,
  • doskonałą atmosferę i organizację na najwyższym poziomie!

Partner merytoryczny

Obserwatorium.biz
- Wyspecjalizowana spółka doradcza. Wspiera firmy z sektora finansowego  w zakresie rozwoju elektronicznych kanałów dystrybucji, systemów płatności elektronicznych oraz przy budowie i wdrażaniu strategii cyfrowych. Przedsiębiorstwom z sektora IT oferuje doradztwo przy budowie i rozwoju produktów i usług przeznaczonych dla sektora finansowego, pomaga także w poznaniu kierunków rozwoju branży, wspiera w procesach sprzedaży wypracowanych produktów i usług. Wspólnie z partnerami opracowuje i wdraża strategie cyberbezpieczeństwa na potrzeby przedsiębiorstw z sektora finansowego, softwarehouse'ów, organizacji non-profit czy instytucji publicznych. Realizuje analizy rynku i przygotowuje raporty merytoryczne z zakresu bankowości mobilnej i internetowej, systemów płatności elektronicznych i bezpieczeństwa IT. Występuje również jako partner merytoryczny  konferencji branżowych, prowadzi działania popularyzacyjne i edukacyjne w zakresie bezpieczeństwa i biznesu elektronicznego.

Współorganizator

Bankier.pl – działający od 2000 roku wiodący serwis o tematyce finansowo-biznesowej, oferujący swoim odbiorcom treści i narzędzia ułatwiające podejmowanie decyzji związanych z zarządzaniem pieniędzmi. Naszym celem jest dostarczanie rzetelnych i wartościowych treści, będących odpowiedzią na potrzeby użytkowników dotyczących wiedzy z zakresu  inwestowania, finansów osobistych, podatków czy też prowadzenia firmy.
Misją Bankier.pl jest troska o finanse naszych odbiorców. Bankier.pl to miejsce, w którym użytkownicy znajdą odpowiedź na każde nurtujące pytanie z zakresu finansów i inwestowania oraz dowiedzą się, jak efektywniej zarządzać budżetem swoim i prowadzonych przez siebie firm. Wierzymy, że Bankier.pl jest nie tylko platformą informacyjną pełną wartościowych treści i użytecznych narzędzi, ale także drogowskazem i mapą po skomplikowanym świecie finansów.

Partner

HID Global to zaufany partner dostarczający innowacyjne produkty, usługi, rozwiązania oraz "know-how" związane z tworzeniem, zarządzaniem i użytkowaniem bezpiecznych poświadczeń cyfrowej tożsamości (kart inteligentnych, tagów, tokenów itp.) przez miliony konsumentów na całym świecie. Rynki obsługiwane przez firmę HID Global to fizyczna i logiczna kontrola dostępu, silne uwierzytelnianie i zarządzanie cyfrowymi poświadczeniami, drukowanie i personalizacja kart, systemy zarządzania odwiedzającymi, wysoce bezpieczne dokumenty tożsamości dla ludności, technologia RFID do identyfikacji zwierząt oraz zastosowania w przemyśle i logistyce. Najważniejsze marki firmy to ActivID®, EasyLobby®, FARGO®, IdenTrust®, LaserCard®, Lumidigm®, Quantum Secure®, oraz HID®. Główna siedziba HID Global znajduje się w Austin w Teksasie. Firma zatrudnia ponad 2200 pracowników na całym świecie i prowadzi międzynarodowe biura obsługujące ponad 100 krajów. HID Global® jest marką grupy ASSA ABLOY. Więcej informacji na stronie www.hidglobal.com.



Partner

Simon - Kucher & Partners – globalna firma doradcza powszechnie uznana za światowego lidera doradztwa cenowego. Firma specjalizuje się w strategii, marketingu, zarządzaniu cenami i sprzedaży. Od 30 lat wspiera firmy z wielu państw świata, w tym liczne banki i instytucje finansowe , w zakresie opracowywania i wdrażania efektywnych strategii wzrostu, a także w obszarze zwiększania ich zyskowności i rentowności.

Partnerzy

Współorganizator

Partner

Partner Merytoryczny

Patron Honorowy

Patron Medialny

20 kwietnia 2016

08:30

Rejestracja uczestników, powitalna kawa

08:50

Rozpoczęcie konferencji i oficjalne powitanie uczestników

09:00

Podsumowanie wyników badania wielokanałowej jakości obsługi w 18 największych polskich bankach

dr Miłosz Brakoniecki, Członek Zarządu, Obserwatorium.biz
Hanna Piotrowicz, Account Director, TNS Polska
Paweł Machała, Strategic Account Manager, TNS Polska

  • Czy klienci banków działających na rynku są wielokanałowi?
  • "Wędrówka" klienta detalicznego
  • Jak zapewnić wysoki poziom ergonomii poszczególnych procesów
  • Kompleksowe, wielokanałowe podejście do jakości obsługi jako źródło wiedzy, wsparcie w podejmowaniu decyzji oraz drogowskaz wyznaczający kierunki zmian na drodze do satysfakcji klienta
09:30

Wpływ nowych regulacji (podatek bankowy, MIFID) na sposób funkcjonowania oraz pozycję podatkową banków

Piotr Bartuzi, Dyrektor, PwC

  • Kwestie implementacyjne podatku od niektórych instytucji finansowych w bankach oraz grupach bankowych
  • Wpływ nowego podatku na sposób funkcjonowania banków
  • MIFID II – aspekty podatkowe związane z implementacja dyrektywy

10:00

From “free” to “fee” - Implementing key value pricing principles in current accounts

Matthias Nisster, Director, Simon-Kucher & Partners

  • How to differentiate and monetize value of current accounts?
  • How to communicate the value to the client?
  • How to pragmatically apply behavioral pricing principles?
  • How to keep most price sensitive customers profitably?
  • How to successfully implement holistic product management in banking?
* Prelekcja w języku angielskim, Organizator nie zapewnia tłumaczenia
10:40

Szansa na rozwój czy uciążliwe obowiązki? PSD2 z bankowej perspektywy

dr Krzysztof Korus, Radca prawny, Partner zarządzający Zespołem Rynków i Usług Finansowych w kancelarii dLK Korus Okoń

  • XS2A – skutki dla banków i niebankowych dostawców
  • Nowa regulacja a nowe modele biznesowe
  • Konkurencja na rynku usług bankowych w nowej rzeczywistości
11:10

Przerwa na kawę i networking

11:25

PANEL DYSKUSYJNY: Nowe regulacje a stabilność sektora bankowego

dr Michał Kisiel, Analityk, Bankier.pl
Tadeusz Kościński, Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Rozwoju
Marek Kulczycki, Prezes, FM Bank PBP
dr Krzysztof Korus, Radca prawny, Partner zarządzający Zespołem Rynków i Usług Finansowych w kancelarii dLK Korus Okoń

  • Czy obniżenie rentowności jest zagrożeniem?
  • Banki, administracja, regulatorzy - walka, kompromis, synergia?
  • Rola banków wobec gospodarki
  • Przyszłe działania w polskim sektorze bankowym
12:15

Regulacje dla sektora finansowego 2016 - kluczowe zmiany na rynku

Mieczysław Groszek, Wiceprezes, Związek Banków Polskich

  • Ocena obecnego stanu rynku
  • Nowe regulacje mające wpływ na sektor finansowy
  • Szanse i zagrożenia, jakie niosą za sobą nowe regulacje i rekomendacje - analiza
12:45

Analityka Internetowa, big data i technologie oraz ich wykorzystanie w sektorze finansowym

Damian Huba, Sales Manager, Media Buying Solutions, CEE, Google

13:15

Przerwa na lunch

BLOKI TEMATYCZNE

DIGITALIZACJA                                        BEZPIECZEŃSTWO

14:05

Bank w erze cyfrowej: wyzwania i możliwości

Monika Pałczyńska, Menedżer Zespołu R&D, Alior Bank

  • Najlepsze praktyki i strategie w czasach digitalizacji wszystkiego
  • Złożone produkty bankowe w kanałach cyfrowych
  • Rola branży fintech w transformacji produktów i usług bankowych

Cyberbezpieczeństwo, a wartość firmy

Jakub Bojanowski, Partner w dziale Konsultingu Deloitte

  • Zagrożenia cybertechnologiczne z perspektywy kadry zarządzającej
  • Firma oczami hackera
  • Wiedza publiczna i jej wykorzystanie do planowania ataku cybernetycznego
  • Ochrona wizerunku w sytuacji kryzysowej
14:50

Fintech. Czy branża fintech zagrozi bankom?

Michał Macierzyński, Zastępca Dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej, PKO Bank Polski

  • Jak FinTech może zagrozić sektorowi bankowemu?
  • Wyzwania jakie stoją przed bankami w dobie rozwoju fintech
  • Chwilowa moda, czy światowy trend?
  • Oczekiwania klientów vs technologie i oferta banków
  • Przewaga banków nad firmami technologicznymi
  • Fintech i pozabankowe usługi finansowe a bezpieczeństwo i odpowiedzialność za powierzone środki finansowe

Navigating The Digital Banking Revolution

Tim Phipps, Vice President of Strategy, Identity and Access Management Solutions, HID Global

  • Dlaczego banki muszą uaktualnić zabezpieczenia systemów bankowości elektronicznej i mobilnej?
  • Jaki wpływ ma bezpieczeństwo na działalność banków?
  • Jak ograniczyć koszty zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo transakcji i wygodę użytkownika oraz zgodność z najnowszymi regulacjami w tym PSD2?

* Prelekcja w języku angielskim, Organizator nie zapewnia tłumaczenia

15:25

Przerwa na kawę i networking

15:40

CEM i jego wykorzystanie w dopasowaniu oferty banków do oczekiwań klientów

Monika Urbaniak, Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta, Departament Zarządzania Standardami i Jakością Obsługi Klienta Detalicznego, Raiffeisen Polbank

  • Customer Experience Management - wiedza, którą trzeba wykorzystać
  • Jak budować ofertę w oparciu o oczekiwania klientów?
  • CEM a budowanie przewagi rynkowej
  • Od budowania procesów CEM do budowania strategii produktowej

 

Skuteczna ochrona przed fraudami kredytowymi

Rafał Bednarek, Wiceprezes Zarządu, Biuro Informacji Kredytowej

  • Na czym polega różnica między złym kredytem (Bad Debt) a nadużyciem (Fraud)?
  • Rodzaje fraudów
  • Jakie środki ma do dyspozycji fraudster?
  • Skala nadużyć - statystyki BIK
  • Sposób ograniczania zjawiska fraudów – Platforma Antyfraudowa
16:20

Kierunki rozwoju bankowości internetowej - serwisy RWD czy aplikacje natywne?

Przemysław Ćwikła, Dyrektor ds. Sprzedaży Cyfrowej, Departament Obsługi Klienta i Zdalnej Sprzedaży, Raiffeisen Polbank

Narzędzia uwierzytelniania i autoryzacji w nowej rzeczywistości: 1. Stan obecny; 2. Ergonomia 3. Kierunki rozwoju.

dr Miłosz Brakoniecki, Członek Zarządu, Obserwatorium.biz
Michał Olczak, Członek Zarządu, Obserwatorium.biz

  • Przegląd narzędzi autoryzacji i uwierzytelniania na polskim rynku bankowym i inspiracje z innych rynków i sektorów
  • Zmiany na rynku w kontekście nowych regulacji dot. eTożsamości i Usług Zaufania
  • Ergonomia narzędzi – jak do tego podchodzi użytkownik
  • Potrzeba silnej, międzykanałowej autoryzacji – jak do tego podejść?
16:55

Zakończenie konferencji

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1595.00 PLN (od 1 kwietnia 2016 do 20 kwietnia 2016)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
II Banking Profitability Forum
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Rafał Szary
Project Manager

T 22 333 9870

F 22 333 97 78

r.szary@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Add insult to injury

Środa: słówko na dziś. Czyta Kevin Aiston.
News

A Nord Stream 2 krok za krokiem

Gazprom podkreśla, że jego...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
News

Drugą turę wygra zwycięzca pierwszej

Emmanuel Macron...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Żeby zarabiać, trzeba grać

Gry dosłownie zalewają...
News

Drugi raz mamy status partnera

Oficjalne partnerstwo...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie