Facility Management Forum
Cel
Szanowni Państwo,
przed nami Facility Management Forum, spotkanie praktyków zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami. Z myślą o Państwa potrzebach i oczekiwaniach chcemy przedstawić nowe spojrzenie na kwestie związane z zarządzaniem powierzchnią biurową.
Podczas naszego spotkania przedstawiamy nowe, świeże spojrzenie na zarządzanie nieruchomościami, przedstawiamy case studies, dyskutujemy, mówimy nie tylko o kosztach i podatkach, ale o trendach, efektywności i wpływie Państwa codziennej pracy na funkcjonowanie całej organizacji!
Zapewne szukają Państwo sposobu na:
- nowoczesną, motywująca do pracy aranżację biura,
- rozwiązań technologicznych, które nie tylko ograniczają koszty, ale również czas,
- optymalizację swoich działań i ograniczanie kosztów,
- wykorzystanie nieruchomości zabytkowych, które są jedną z Państwa nieruchomości,
- ograniczenie odpowiedzialności jako osoby zarządzającej budynkiem,
- wygranie negocjacji z dostawcami,
- restrukturyzację swojej powierzchni biurowej lub jej komercjalizację.
Dlatego też muszą Państwo skorzystać z okazji, by znaleźć wiele rozwiązań i kierunków, którymi podążać, by osiągnąć wszystkie te cele. Zapraszamy do spotkania z naszymi Ekspertami podczas Facility Management Forum, które odbędzie się już 12-13 kwietnia 2016 w Warszawie.
Do zobaczenia!
Rafał Szary
Project Manager
Do udziału w Forum zapraszamy przede wszystkim:
- Facility Managerów,
- Dyrektorów i Managerów zarządzających nieruchomościami,
- Dyrektorów Administracyjnych,
- Specjalistów ds. Zarządzania Nieruchomościami,
- Zarządców Nieruchomości,
- Property Managerów,
- wszystkie osoby zajmujące się zarządzaniem i doradztwem w zakresie zarządzania nieruchomościami.
Uczestnikom Forum gwarantujemy:
- Różnorodne formuły: case studies, sesje warsztatowe, sesje eksperckie
- Przedstawienie najnowszych trendów, przepisów, możliwości, które już następnego dnia można wdrożyć we własnej organizacji
- Wiedzę na najwyższym poziomie
- Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów
- Interakcję i integrację – możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy
- Certyfikat potwierdzający udział w Forum
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Centrum konferencyjne Nimbus, Al. Jerozolimskie 98, Warszawa
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy