pb.pl

Marketing i PR

LOJALNOŚĆ KLIENTA

05.04.2016, Warszawa,
Hotel Novotel Airport

udział w konferencji netto
1895.00 PLN (od 5 marca 2016 do 5 kwietnia 2016)

Konferencja. Uwolnij potencjał swojej marki – buduj przywiązanie Klienta!

Drogi Uczestniku!

Lojalność Klienta to kamień filozoficzny i pewność trwałej kontynuacji Twojego prosperity. Trudność polega jednak na tym, że przy szybko zmieniającej się technologii i zachowaniach Klienta receptura na ów kamień także musi się dostosowywać do płynnej rzeczywistości, żeby zapewnić stałe i skuteczne działanie.  Jest to tylko możliwe poprzez aktywne poszukiwanie nowych inspiracji, poznawanie najnowszych trendów, zgłębianie wiedzy o ewoluujących zachowaniach ludzi, podglądanie konkurencji i poprzez regularne spotkania z uznanymi ekspertami.

Cieszymy się, że po raz kolejny możemy to Państwu umożliwić!


Weź udział w konferencji i…

Dowiedz się czym jest indywidualizacja zachowań stadnych

Odkryj prawdę kto wybiera a kto został wybrany

Wykorzystaj innowacyjne rozwiązania i bądź liderem we wprowadzaniu nowości

Upewnij się, że nie zanudzasz Klienta

Zainspiruj się i stwórz program dla którego Klient starci głowę

Przekształć Klienta w ambasadora marki

Pogódź cele biznesowe z regulacjami prawnymi

Połącz właściwie CX z programami lojalnościowymi

Wygraj lojalność Klienta!

 

Do udziału zapraszamy dyrektorów, managerów i specjalistów:

marketingu, programów i operacji lojalnościowych, customer experience management, badania doświadczeń i satysfakcji klientów, utrzymana klienta, sprzedaży, rozwoju segmentów klientów, wsparcia sprzedaży i marketingu, CRM oraz przedstawicieli agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego i contact center.


Partnerzy

Patron Medialny

5 kwietnia 2016

09:00

Rejestracja uczestników i poranna kawa

09:30

KEYNOTE SPEECH Zaangażowanie emocjonalne – od satysfakcji do proaktywnej lojalności. Budowanie prawdziwego zaufania jako proces

dr Joanna Heidtman, psycholog i socjolog, trener biznesu, doradca, coach


  • Mechanizmy społeczne i psychologiczne budowanie lojalności Klienta
  • Doświadczenie emecjonalne i jego przełożenie na konkretne zachowania
  • "Siła słabych sieci", zjawiska crowdsourcingu i "rewolucja kontrybucji"
  • Jakie charakterystki i wartości firmy budują najsilniejsze zaufanie Klienta
10:00

Program lojalnościowy bez zbędnych ograniczeń – niewykorzystane możliwości

Kamil Kociszewski, Loyalty Strategy Manager, Freebee

 

  • Najważniejszy jest punkt startu – właściwie zdefiniowane cele
  • Co się sprawdza, a co nie – przykłady rozwiązań efektywnych, ciekawych, nowych i… innych
  • (Wciąż) niewykorzystywane możliwości programów lojalnościowych
  • Co warto uwzględnić mierząc efektywność programu

 

10:40

Kawa

10:55

CASE STUDY Twoi użytkownicy wiedzą lepiej – co zyskasz śledząc Customer Experience Journey. Na przykładzie badań LOT.com

Urbański Marcin, Expert and E-commerce Analyst, E-commerce Unit LOT.com oraz Zbigniew Nowicki, CEO opiniac.com

 

  • Poznaj i zrozum cel, dla którego Twoi Klienci odwiedzają serwis
  • Zrozum kto, zdaniem Twoich Klientów, stanowi konkurencję dla Twojego biznesu on-line
  • Wprowadź i wykorzystaj dodatkowe kryteria segmentacji Twoich Klientów
  • Dowiedź się jak Klienci odbierają Twoją markę
  • Zbadaj chęć polecenia Twoich usług rodzinie i znajomym

 

11:35

REGULATIONS Jak zapewnić zgodność celów biznesowych programów lojalnościowych z prawem konkurencji

Marcin Kolasiński, partner, radca prawny, KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński

 

  • Rodzaje regulacji prawnych mających zastosowanie do oceny programów lojalnościowych
  • Wpływ pozycji rynkowej przedsiębiorcy oferującego programy lojalnościowe na ich legalność
  • Praktyczne przykłady z orzecznictwa dotyczące programów lojalnościowych
  • Zagrożenia dla przedsiębiorców w kontekście niezgodnego z prawem wiązania Klientów

 

12:20

Lunch

MASTERCLASS 1                  MASTERCLASS 2

13:20

CASE STUDY „Legiony” Legii Warszawa. Lojalność najlojalniejszych

Wiktor Cegła, dyrektor marketingu, Legia Warszawa

  • Po co program lojalnościowy fanatykom
  • Za co nagradzać kibiców sportowych
  • Co ma najcenniejszego klub sportowy do dania
  • Czy program lojalnościowy wypełnia krzesełka na stadionie

14:00

Technologia i zmiany zachowań konsumenckich jako nadzieja dla lojalności… bez punktów!

Marek Kosakowski, dyrektor zarządzający, Data Solutions Omnicom Group

  • Trendy konsumenckie jako źródło innowacji w budowaniu programów lojalnościowych
  • Nowe ścieżki zachowań konsumenckich jako wyzwanie dla utrzymania Klientów
  • Technologia jako największy sojusznik budowania lojalności opartej na doświadczeniu Klienta
  • Lojalność bez punktów… jak to zrealizować?

Jak z sukcesem tworzyć programy lojalnościowe – badania psychograficzne jako źródło wiedzy dla marketingowców

Katarzyna Pawlikowska, Garden of Words

  • Czy demografia jest passe?
  • Nowoczesna analiza psychograficzna – podstawa w procesie tworzenia strategii komunikacji, która pozwoli osiągnąć sukces
  • Target „kobieta” nie istnieje – jak należy myśleć o badaniu grup docelowych
  • Co warto wiedzieć o procesie zakupowym kobiety i mężczyzny w kontekście programów lojalnościowych
  • Racjonalne i emocjonalne korzyści – jak na ich bazie budować przewagę konkurencyjną
14:40

Kawa

15:00

MINIWARSZTAT Neurologia wolnej woli – kto wybiera, a kto został wybrany

Tomasz Czyż, doradca biznesowy, trener, coach, Hancook Training

Zdaniem Setha Godina "sposobem na sprzedanie czegoś klientom w przyszłości będzie zaangażowanie ich w dialog – interaktywny związek, pomiędzy sprzedającym i klientem".  W tym dialogu jedna strona chce więcej i więcej, druga potrzebuje akceptacji – a wszystko ma swoją cenę. Żeby kupujący i sprzedający mogli ze sobą budować relacje, żeby mogli trwać razem na rynku, ich doświadczenie, przeżycie powinno być zindywidualizowane.  Kiedy zaczyna się sprzedaż? Czy programy lojalnościowe działają przed decyzją o zakupie? Kto i jak podejmuje decyzje o zakupie? Jak przebiegają procesy Cyklu Decyzji Zakupowych klientów? Przekonamy się tworząc podwaliny do programów lojalnościowych w oparciu o zdobycze psychoneurologii i marketingu zachowań konsumenckich.

  • Programy lojalnościowe – w poszukiwaniu „Buy Button”
  • Mechanizmy uzależnienia – uzależnienie a mechanizmy programów lojalnościowych
  • Nawyki – jak firmy przewidują nawyki potencjalnych klientów
  • Budowanie programu lojalnościowego – gra zespołowa dla indywidualistów
  • Dopamina, sukces, uczucie przynależności, WYGRANA – co jest sexy w programach lojalnościowych

 

MINIWARSZTAT Programy Lojalnościowe a Customer Experience

Marta Łukawska-Daruk, Customer Experience Management Expert, Customer Matters

Bądźmy szczerzy – z Programami i CX jest trochę jak z Kargulem i Pawlakiem. Choć dzieli ich miedza i wzajemna „lekka” niechęć – prawda jest taka, że żyć powinny wspólnie, aby osiągnąć zamierzone cele. Bo czyż Program Lojalnościowy nie jest zbiorem punktów styku, który powinien dostarczać dobre doświadczenia Klientom? Skoro robiąc prezent także możemy sprawę zawalić – warto pochylić się nieco nad tym, o co CX może wzbogacić Program Lojalnościowy, aby uniknąć niezadowolenia Klientów. Podczas mini warsztatu – wypracujemy w grupach cele Programów Lojalnościowych i cele Customer Experience, poszukamy tego co je łączy, a co może dzielić, spróbujemy też w krótkim ćwiczeniu zobaczyć jak mapowanie Customer Journey Uczestnika Programu Lojalnościowego może pomóc w zrozumieniu Klienta i jego potrzeb.

 

  • Czy ten związek ma przyszłość?
  • Cele CX a cele programów lojalnościowych?
  • Dlaczego nie wierzę w lojalność, lub… w jaką lojalność wierzę i co mówią badania?
  • Kilka słów o tym, jak wykorzystać narzędzia Customer Experience w polepszaniu doświadczeń Klientów korzystających z programów lojalnościowych?
  • ... i kilka przykładów tego co dobre i tego co do poprawy w działaniu programów lojalnościowych z punktu widzenia Klienta

 

16:30

Zakończenie konferencji i wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji
1895.00 PLN (od 5 marca 2016 do 5 kwietnia 2016)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
LOJALNOŚĆ KLIENTA
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Ewa Tomaszewska
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

e.tomaszewska@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Referendum to zawsze ryzyko

Przez kilkadziesiąt lat,...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Najważniejsza jest stabilizacja

Samorządowi menedżerowie...
News

Zmienne humory ratingowych panów

Tym razem agencja S&P...
News

Kolejna duża inwestycja jest możliwa w Polsce

Lufthansa i GE zainwestują...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

O czym ostrzega Snowden

To świeża historia, każdy pamięta doniesienia...
News

Walutowy listopad za nami, co dalej?

Skończył się listopad 2016...
Najlepsze blogi o biznesie