LOJALNOŚĆ KLIENTA
Cel
Drogi Uczestniku!
Lojalność Klienta to kamień filozoficzny i pewność trwałej kontynuacji Twojego prosperity. Trudność polega jednak na tym, że przy szybko zmieniającej się technologii i zachowaniach Klienta receptura na ów kamień także musi się dostosowywać do płynnej rzeczywistości, żeby zapewnić stałe i skuteczne działanie. Jest to tylko możliwe poprzez aktywne poszukiwanie nowych inspiracji, poznawanie najnowszych trendów, zgłębianie wiedzy o ewoluujących zachowaniach ludzi, podglądanie konkurencji i poprzez regularne spotkania z uznanymi ekspertami.
Cieszymy się, że po raz kolejny możemy to Państwu umożliwić!
Weź udział w konferencji i…
Dowiedz się czym jest indywidualizacja zachowań stadnych
Odkryj prawdę kto wybiera a kto został wybrany
Wykorzystaj innowacyjne rozwiązania i bądź liderem we wprowadzaniu nowości
Upewnij się, że nie zanudzasz Klienta
Zainspiruj się i stwórz program dla którego Klient starci głowę
Przekształć Klienta w ambasadora marki
Pogódź cele biznesowe z regulacjami prawnymi
Połącz właściwie CX z programami lojalnościowymi
Wygraj lojalność Klienta!
Do udziału zapraszamy dyrektorów, managerów i specjalistów:
marketingu, programów i operacji lojalnościowych, customer experience management, badania doświadczeń i satysfakcji klientów, utrzymana klienta, sprzedaży, rozwoju segmentów klientów, wsparcia sprzedaży i marketingu, CRM oraz przedstawicieli agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego i contact center.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Hotel Novotel Airport
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy