pb.pl

Zarządzanie

POWER TO WOMEN

18-19.02.2016, Warszawa,
Westin Hotel

udział w konferencji i warsztacie netto
2195.00 PLN (od 23 stycznia 2016 do 19 lutego 2016)

Konferencja. Liderka w biznesie



Potrzebujesz turbo-doładowania?


Pragniesz mocnej inspiracji, świeżego spojrzenia, praktycznej wiedzy i wymiany doświadczeń?

 

Czujesz, że gdzieś w Tobie jest wielki potencjał i trzeba go tylko uwolnić?


Nie może Cię więc zabraknąć na konferencji i warsztatach Power to Women, które zostały skrojone specjalnie dla kobiet liderek ukierunkowanych na sukces w biznesie! Niezależnie od tego czy uważasz, że szklany sufit Cię hamuje a płeć determinuje działania i zasięg sukcesu w pracy czy też jesteś przekonana, że biznes zrównuje różnice i nie rozróżnia płci, to z pewnością wyniesiesz po lutowym spotkaniu narzędzia, które pomogą Ci realizować zamierzone cele, świadomie zdobywać wpływ i pozycję w organizacji oraz osiągnąć osobisty sukces.

 

Skuteczność w świecie twardego biznesu

Jak „sprzedawać” swoje sukcesy

Personal branding i budowanie autorytetu

Kobieta jako lider męskiego zespołu

Harmonia między życiem prywatnym i zawodowym

Zarządzanie stresem i emocjami

Sztuka negocjacji

 

Inspirować nas będą między innymi:


Katarzyna Niezgoda, Tower Executive Search

Grażyna Piotrowska-Oliwa, Virgin Mobile

Katarzyna Twarowska, Fundacja Liderek Biznesu

Beata Stelmach, General Electric Poland

Krystyna Boczkowska, Robert Bosch

Bożena Chmielarczyk, Eniro Polska

Kinga Stanisławska, Experior Venture Fund

Joanna Delbar, Instytut Joanny Delbar

Kinga Mann, Mann Learning Solutions

 

 

 

 

Partnerzy

Patron

Patron Medialny

18 lutego 2016

09:00

Rejestracja i poranna kawa

09:30

KEYNOTE SPEECH Przekraczanie granic i kreatywność

Katarzyna Niezgoda, Managing Partner, Tower Executive Search

  • Sukces i życiowa satysfakcja na wyciągnięcie ręki
  • Blokada rozwoju osobistego – stereotypy i konwenanse
  • Decyzyjność, odwaga i co jeszcze…?
10:00

PANEL DYSKUSYJNY Spektakularny sukces kobiet – czy istnieje prawdziwy mur czy to tylko potwór w naszych głowach?

Moderatorka: Katarzyna Twarowska, prezes, Fundacja Liderek Biznesu Panelistki: Krystyna Boczkowska, prezeska zarządu, Robert Bosch, Kinga Stanisławska, Founder, Managing Partner, Experior Venture Fund, Katarzyna Olczak, dyrektor personalny, Skanska Commercial Development Europe, Beata Stelmach, prezes, General Electric

  • Czy biznes ma płeć?
  • Cechy indywidualne i kompetencje a sukcesy w pracy
  • Parytety w firmie – czy są potrzebne?
  • Płeć a decyzje podejmowane przez menedżera
  • Rola stereotypów na gruncie biznesowym
11:00

Przerwa kawowa

11:15

CASE STUDY Kobieta jako lider męskiego zespołu

Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes, Virgin Mobile

  • Jak budować autorytet w męskim środowisku. Różnice w stosunku do środowisk mieszanych lub całkiem kobiecych
  • Kreowanie wizerunku wśród męskiego zespołu czyli „jak cię widzą tak cię piszą”?
  • Twarda kobieta albo dobra - czy jest jednoznaczne podejście
  • Efektywność zespołu
12:00

Omówienie największych barier oraz czynników wspomagających sukces kobiet w biznesie – świadomość szans i zagrożeń

Barbara Sissons, członek zarządu, Totalizator Sportowy

  • Cechy charakteru blokujące szansę osiągnięcia sukcesu w biznesie
  • Cechy charakteru wspomagające rozwój i dające szansę osiągnięcia sukcesu w biznesie
  • Biznes dla każdego, czyli bariery rzeczywiste lub wymyślone
  • Komu służy wojna płci w biznesie?

12:45

Lunch

13:45

Kobieta jako lider i katalizator transformacji biznesowej

Bożena Chmielarczyk, dyrektor generalny i prezes, Eniro Polska

  • Zmiana przywództwa w kobiecym stylu
  • Nowe narzędzia i nowe procesy –  wprowadzanie wartości, budowanie zespołu, uwolnienie energii do osiągnięcia sukcesów
  • Lokalna kultura firmy vs. globalna strategia czyli rola kobiety-lidera w międzynarodowej korporacji

14:30

Biznes, emocje i płeć – czy konfliktów da się uniknąć?

dr Aleksandra Sarna, psycholog biznesu, ekspert, Uniwersytet SWPS

  • Płeć jako kategoria biologiczno-społeczno-kulturowa
  • Mózg – biologiczne uwarunkowania konfliktów
  • Emocje i stres – co nas różni?
  • Praca i kariera czyli problem „na szczycie”
  • Nic nie jest takie jakim się wydaje
15:15

Przerwa kawowa

15:30

Work-life balance. Nowe trendy w zarządzaniu czasem i dzieleniu go między pracę a życie prywatne

Ewa Misiak, wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej Work Service International

  • Nowe pokolenie pracowników nowym wyzwaniem dla pracodawców
  • Narzędzia i rozwiązania wspierające rodziców na rynku pracy
  • Rodzice na rynku pracy – możliwości, kompetencje i oczekiwania
16:15

Przedsiębiorczość kobiet – zysk i sukcesy na własny rachunek

Kinga Stanisławska, Founder, Managing Partner, Experior Venture Fund

  • Startupy – świat biznesu poza korporacją
  • Pozyskiwanie finansowania od inwestorów
  • Inwestycje w spółki i fundusze

 

17:00

Zakończenie pierwszego dnia

19 lutego 2016

RÓWNOLEGŁE WARSZTATY DO WYBORU

09:00

Rejestracja i poranna kawa

09:30

A1 Zarządzanie czasem oraz poszukiwanie harmonii pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym

Anna Krawcewicz, trener, konsultant, psycholog biznesu, 4GROW

Jeśli zdarza Ci się, że niekończąca się lista zadań w pracy konsumuje również Twój czas prywatny, a Ty masz poczucie, że żyjesz w ciągłym pośpiechu... Zatrzymaj się i zastanów: czy nie nadszedł już czas, by zatrzymać czas? Warsztat poświęcony będzie zagadnieniom związanym z efektywnością zarówno w życiu zawodowym jak i osobistym. We współczesnym świecie problem ten jest szczególnie aktualny, dlatego skupimy się na odpowiedzi na pytania:

  • Co w praktyce wpływa na naszą efektywność i lepszą jakość naszego życia?
  • Dzięki czemu poprawiają się nasze relacje i co sprawia, że rozkwitamy zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym?

Dodatkowo podczas warsztatu przećwiczymy:

  • Zasady efektywnego planowania i organizacji
  • Wypracowywanie priorytetów
  • Najczęstsze błędy zarządzania sobą w czasie i sposoby jak ich uniknąć
  • Prawdy i mity o tym jak zachować równowagę
  • Założenia, cele i rezultaty  programów work – life balance w praktyce
  • Jak osiągnąć równowagę na co dzień? Zasady well being

B1 Władza, autorytet a kobieta menadżer czyli jak świadomie budować swoją pozycję w organizacji (cz. I)

Kinga Mann, psycholog, trener, coach, wykładowca akademicki

Budowanie autorytetu przez kobiety na stanowiskach menadżerskich jest sprawą kluczową dla powodzenia ich działań. Jak rozumiany jest autorytet współcześnie? Co wpływa na budowanie autorytetu kobiety-menadżera? W trakcie warsztatu uczestniczki poznają perspektywę łączącą kilka różnych podejść. Przedstawione zostaną badania na temat autorytetu i władzy, szczególnie w odniesieniu do kobiet menadżerów, ale przede wszystkim perspektywa jaką daje Analiza Transakcyjna. Zostaną omówione Stany Ja, Gry Władzy w organizacjach czy źródła wewnętrzne siły, która jest głównym czynnikiem gwarantującym nam zbudowanie autorytetu. Przyjrzymy się ciekawej hipotezie Duttona związanej z rozumieniem sukcesu we współczesnym świecie i skuteczności w zakresie zarządzania ludźmi.

  • Władza dlaczego jedni ją mają a drudzy nie – kilka słów o budowaniu swojej siły w organizacji
  • Kontrola autorytarna vs charyzma
  • VII źródeł siły
  • Efekt Pelza
  • Gry władzy – czym są i jak sobie z nimi radzić w organizacji
  • Władza a psychopatia – czy współczesne firmy preferują osoby z rysem psychopatycznym?
  • Dlaczego kobiety mogą bać się mówić otwarcie o tym, że chcą władzy?
11:00

Przerwa kawowa

11:15

A2 Negocjacje biznesowe dla kobiet

Agnieszka Karasińska-Kupis, ekspert w dziedzinie zarządzania i komunikacji, trener biznesu

Kobieta menadżer negocjuje każdego dnia: zarządzając firmą, działem, zespołem, projektem, relacjami, negocjując warunki kontraktów itd. Działa na tych samych płaszczyznach co mężczyźni – jej biznesowi partnerzy i współpracownicy. Czy jednak działa tak samo skutecznie jak oni? Jak negocjują kobiety? Czy są w tych działaniach gorsze, czy lepsze od mężczyzn? A może jednak płeć nie ma żadnego znaczenia?

Yael Itzhaki (Uniwersytet w Tel Awiwie) przeprowadziła w grupie studentów zarządzania z Uniwersytetu Stanowego Ohio, Nowego Jorku oraz Izraela eksperyment, którego wyniki jednoznacznie wskazały, że kobiety są jednak lepszymi negocjatorami biznesowymi niż mężczyźni. Co zatem wpływa na kobiecy sukces w negocjacjach? I czy w każdej sytuacji kobieta przy stole negocjacyjnym jest tak samo skuteczna? A jeśli nie – to co ją najczęściej ogranicza?

  • Czym tak naprawdę są negocjacje i kiedy warto je prowadzić?
  • Kobieta w negocjacjach – uwarunkowania kulturowe, społeczne, biznesowe
  • Nie potrafię negocjować … – dlaczego niektóre z nas tak myślą i dlaczego nie jest to prawdą?
  • Jak negocjują kobiety oraz co sprawa, że osiągają sukces
  • Pułapki negocjacyjne i jak ich unikać

B2 Władza, autorytet a kobieta menadżer czyli jak świadomie budować swoją pozycję w organizacji (cz. II)

Kinga Mann, psycholog, trener, coach, wykładowca akademicki

Ciąg dalszy

12:45

Lunch

13:30

A3 Mindfulness – sztuka zarządzania stresem

Joanna Delbar, coach rozwoju osobistego, nauczyciel treningów medialnych i mindfulness

Co to znaczy dziś „być skutecznym w biznesie”? Kiedy osiągamy ową skuteczność? Czy dzieje się ona przypadkowo, czy też stoi za nią człowiek, który dzięki swojemu zachowaniu, umiejętności zarządzania emocjami i elastyczności potrafi wypracować skuteczność czyli osiągać wyznaczone cele? Aby być skutecznym trzeba być po pierwsze entuzjastą tego co się robi, po drugie być w pełni świadomym tego, co w danej chwili dzieje się wokół mnie i ze mną samym. Być świadomym to znaczy nie rozdrabniać przeszłości lecz wyciągać z niej lekcje, nie tworzyć katastroficznych scenariuszy przyszłości lecz dobrze planować. Oznacza to również, że lider stojący za sukcesem jest świadomy swoich reakcji, zachowań, wyborów. Tylko wtedy będzie mógł nadal być skuteczny i utrzymywać swój sukces, kiedy będzie kierowała nim świadomość, a nie przypadek.

  • Co to jest „uważność" i jak może nam pomóc w codziennym życiu?
  • Co zrobić by już nigdy nie wracać po zapomniane rzeczy?
  • W jaki sposób mindfulness podbija świat korporacji?
  • Co naprawdę oznacza „być tu i teraz”?

B3 Budowanie poczucia własnej wartości i wykorzystanie tej siły – wiara we własne możliwości

Karolina Rybus-Przeniosło, członek zarządu Open Training, praktyk biznesu, doradca w zakresie budowania autentycznej marki osobistej

Marylin Monroe mówiła: „Chęć stania się kimś innym jest marnotrawstwem osoby, którą jesteś”.

Zapraszamy na inspirujący warsztat, który będzie początkiem Twojej wyjątkowej podróży do odnalezienia siebie, swoich możliwości, swojego osobistego Szczytu.

Podczas warsztatów odpowiesz sobie na pytania:

  • Kim jesteś, i jak się z tym czujesz?
  • Co Cię uszczęśliwia i czyni Twoje życie wartościowym?
  • Kiedy czujesz charyzmę i pewność siebie?
  • Co stanowi o Twojej wyjątkowości i niepowtarzalności?

Jeśli chcesz:

  • Odnaleźć siebie
  • Zainspirować się i zmotywować do działania
  • Zmienić relację samej ze sobą
  • Zdobyć swój osobisty Szczyt
  • Zdobyć siłę i uwierzyć w siebie, w swoje możliwości

Daj sobie szansę na zobaczenie swojej wyjątkowości bo możesz być kimkolwiek chcesz, tylko UWIERZ W SIEBIE!

15:00

Przerwa kawowa

15:15

A4 Jak opanować stres w wystąpieniach publicznych

Joanna Delbar, coach rozwoju osobistego, nauczyciel treningów medialnych i mindfulness

Dobre wystąpienie publiczne to przede wszystkim doskonałe przygotowanie merytoryczne, techniczna strona prezentacji i sposób jej  podania. Choć byśmy byli laureatami nagrody Nobla i doskonale znali tematykę wystąpienia, a nasza prezentacja byłaby doskonała pod względem technicznym, polegniemy jeżeli nie zostanie ona odpowiednio „sprzedana”. Wystarczy drżący, cichy, niepewny głos, trzęsące się łydki lub płytki oddech, a widzowie wyłączą się po kilku minutach uważając naszą prezentację za nudną. Wszystkiemu winien stres, stres wynikający ze strachu przed oceną, przed brakiem akceptacji. Pod wpływem takiego stresu głowa zaczyna projektować różne scenariusze oddalając nas od bycia „tu i teraz” czyli od sedna tematu jaki przygotowaliśmy.

  • Jak poradzić sobie ze stresem przed wystąpieniem?
  • Jak mogę przygotować swoje ciało aby nie dawało oznak zdenerwowania?
  • Co zrobić z drżącym głosem i brakiem oddechu?
  • Jakie ćwiczenia mogę wykonać 15 minut przed prezentacją?

B4 Świadome budowanie swojego autorytetu

Karolina Cwalina, PCC ICF life&business coach, trenerka Open Training

Intensywny warsztat, podczas którego uczestniczki dowiedzą się, jak ważne jest stałe budowanie swojego autorytetu zwłaszcza w ramach relacji biznesowych. Nauczą się, jak świadomie kształtować swój wizerunek, aby osiągać swoje cele.

  • Kreowanie swojego wizerunku w grupie
  • Użycie narzędzi coachingowych w celu poprawy poczucia własnej wartości
  • Tworzenie relacji jako fundament budowania autorytetu
  • Nauka budowania więzi biznesowych
  • Zwiększenie pewności siebie w relacjach biznesowych
  • Trening wywierania wpływu na ludzi

 


16:45

Zakończenie spotkania i wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji i warsztacie
2195.00 PLN (od 23 stycznia 2016 do 19 lutego 2016)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
POWER TO WOMEN
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Ewa Tomaszewska
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

e.tomaszewska@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter