Reklamacje na rynku finansowym
Cel
Szanowni Państwo,
przed sektorem finansowym trudny czas dostosowania swoich rozwiązań korporacyjnych do nowych obowiązków jakie nakłada na branżę ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Coraz większa świadomość konsumentów, kampanie uświadamiające ich prawa, a także zmiany w prawie powodują, że skuteczne zarządzanie reklamacjami niesie za sobą znacznie więcej obowiązków i wyzwań. Choć większość instytucji stosowała procesory reklamacyjne to z racji zupełnie nowej ustawy zapewne pojawią się pytania o właściwą interpretację poszczególnych zapisów i kompetencje nowego organu jakim staje się Rzecznik Finansowy.
Z myślą o Państwa potrzebach i w oparciu o Państwa oczekiwania przygotowaliśmy konferencję Reklamacje na rynku finansowym, która odbędzie się 16 lutego 2016r. w Warszawie. Celem, który przyświeca temu spotkaniu jest przedstawienie najważniejszych zmian, pokazanie szeregu możliwości w oparciu o case studies i udowodnienie, że reklamacja to tak naprawdę narzędzie służące lepszemu zrozumieniu potrzeb klientów, a tym samym uzyskania przewagi nad konkurencją. Swoją wiedzą dzielić się będą znakomici eksperci, praktycy zajmujący się tematyka reklamacji i osiągający w tym zakresie bardzo wymierne korzyści dla obu stron: klientów i własnej organizacji.
Dzięki udziałowi w tym wydarzeniu zaczerpną Państwo nowe pomysły i pogłębią swoją wiedzę na wiele tematów, w tym:
- Skutki nowej ustawy dla biznesu – plany i harmonogram wdrożeń nowych regulacji
- Rzecznik Finansowy i jego kompetencje – rola nowego urzędu
- Jak zarządzać reklamacjami nie tracąc klientów
- Reklamacja – zagrożenie czy szansa dla organizacji - Jak poprzez reklamacje zatrzymać klienta
- Rola reklamacji w zarządzaniu jakością
Gorąco zachęcamy do udziału i rezerwacji miejsca już dzisiaj. Poza najwyższą jakością merytoryczną zadbaliśmy o to, by omawiane tematy oparte były na studiach przypadków, wiedza przekazywana przez doświadczonych ekspertów była na najwyższym poziomie, a atmosfera sprzyjała nawiązywaniu nowych relacji biznesowych, które mogą pomóc w rozwiązywaniu wyzwań, jakie staną przed Państwem w przyszłości.
Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Konferencji
Renata Grzeszczak - Project Manager
Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 98 30
fax.(22) 333 97 78
e-mail: [email protected]
Do udziału w konferencji zapraszamy przede wszystkim Dyrektorów i Managerów departamentów:
- Zarządzania Reklamacjami
- Utrzymania Klienta
- Obsługi Klienta
- Jakości
- oraz wszystkie osoby zainteresowane i zajmujące się na co dzień tematyką reklamacji na rynku usług finansowych
- wiedzę na najwyższym poziomie
- rozwiązania prezentowane przez doświadczonych ekspertów oparte o studia przypadków
- pomysły, które można wdrożyć w swojej organizacji
- atmosferę sprzyjającą twórczemu rozwiązywaniu problemów, na jakie napotykają Państwo w swojej organizacji
- certyfikat potwierdzający udział w konferencji
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Hotel Polonia Palace
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy