Warszawa
Konferencja
16 lutego 2016
16 lutego 2016
Hotel Polonia Palace
Reklamacje na rynku finansowym
None
Pierwsza analiza nowej ustawy
Ikona zamknięcia

Cel

Szanowni Państwo,

przed sektorem finansowym trudny czas dostosowania swoich rozwiązań korporacyjnych do nowych obowiązków jakie nakłada na branżę ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Coraz większa świadomość konsumentów, kampanie uświadamiające ich prawa, a także zmiany w prawie powodują, że skuteczne zarządzanie reklamacjami niesie za sobą znacznie więcej obowiązków i wyzwań. Choć większość instytucji stosowała procesory reklamacyjne to z racji zupełnie nowej ustawy zapewne pojawią się pytania o właściwą interpretację poszczególnych zapisów i kompetencje nowego organu jakim staje się Rzecznik Finansowy.


Z myślą o Państwa potrzebach i w oparciu o Państwa oczekiwania przygotowaliśmy konferencję Reklamacje na rynku finansowym, która odbędzie się 16 lutego 2016r. w Warszawie. Celem, który przyświeca temu spotkaniu jest przedstawienie najważniejszych zmian, pokazanie szeregu możliwości w oparciu o case studies i udowodnienie, że reklamacja to tak naprawdę narzędzie służące lepszemu zrozumieniu potrzeb klientów, a tym samym uzyskania przewagi nad konkurencją. Swoją wiedzą dzielić się będą znakomici eksperci, praktycy zajmujący się tematyka reklamacji i osiągający w tym zakresie bardzo wymierne korzyści dla obu stron: klientów i własnej organizacji.

Dzięki udziałowi w tym wydarzeniu zaczerpną Państwo nowe pomysły i pogłębią swoją wiedzę na wiele tematów, w tym:

  • Skutki nowej ustawy dla biznesu – plany i harmonogram wdrożeń nowych regulacji
  • Rzecznik Finansowy i jego kompetencje – rola nowego urzędu
  • Jak zarządzać reklamacjami nie tracąc klientów
  • Reklamacja – zagrożenie czy szansa dla organizacji - Jak poprzez reklamacje zatrzymać klienta
  • Rola reklamacji w zarządzaniu jakością


Gorąco zachęcamy do udziału i rezerwacji miejsca już dzisiaj. Poza najwyższą jakością merytoryczną zadbaliśmy o to, by omawiane tematy oparte były na studiach przypadków, wiedza przekazywana przez doświadczonych ekspertów była na najwyższym poziomie, a atmosfera sprzyjała nawiązywaniu nowych relacji biznesowych, które mogą pomóc w rozwiązywaniu wyzwań, jakie staną przed Państwem w przyszłości.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Konferencji
Renata Grzeszczak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 98 30
fax.(22) 333 97 78
e-mail: [email protected]


Do udziału w konferencji zapraszamy przede wszystkim Dyrektorów i Managerów departamentów:

  • Zarządzania Reklamacjami
  • Utrzymania Klienta
  • Obsługi Klienta
  • Jakości
  • oraz wszystkie osoby zainteresowane i zajmujące się na co dzień tematyką reklamacji na rynku usług finansowych

Uczestnikom konferencji gwarantujemy:
  • wiedzę na najwyższym poziomie
  • rozwiązania prezentowane przez doświadczonych ekspertów oparte o studia przypadków
  • pomysły, które można wdrożyć w swojej organizacji
  • atmosferę sprzyjającą twórczemu rozwiązywaniu problemów, na jakie napotykają Państwo w swojej organizacji
  • certyfikat potwierdzający udział w konferencji

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

19

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.

100

konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.

5000

uczestników wydarzeń w 2022 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny