Warszawa
Konferencja
2 ‑ 3 grudnia 2010
2 ‑ 3 grudnia 2010
Hotel Jan III Sobieski
Warsztaty Marketing w mediach społecznościowych
None
Nowy wymiar komunikacji w praktyce
Warsztaty Marketing w mediach społecznościowych
Cel
W programie, m.in :
- Jak skutecznie budować wizerunek marki w serwisach społecznościowych
- Plusy i minusy obecności w social media - jak docierać do Klienta
- Jak skutecznie planować działania marketingowe w social media i mierzyć ich efektywność
- Jak efektywnie mierzyć amplifying internetowy
- Najczęstsze błędy przy planowaniu działań matketingowych w serwisach społecznościowych - jak ich unikać
- Kwalifikacja prawna komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych a ograniczenia i zakazy reklamy
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach:
- Coraz więcej firm w Polsce w swoich budżetach reklamowych ogromną część poświęca mediom społecznościowym. To dzięki nim możemy dotrzeć tam, gdzie nie wystarczają tradycyjne metody marketingowe.
- Podczas warsztatów dowiedzą się Państwo, w które narzędzia warto inwestować i jak skutecznie działać w środowisku, coraz bardziej kontrolowanym przez klientów.
- Doświadczeni praktycy - Tomasz Lipiński z mBanku oraz Dariusz Materek z Koloprtera, na bazie sowich doświadczeń pokażą jak skutecznie budować wizerunek marki w serwisach społecznoścowych, docierać do klienta, uniknąć błędów przy planowaniu działań marketingowych w serwisach społecznościowych oraz czy można się ustrzec przed czarnym PRem.
- Krzysztof Winnik oraz Michał Siejak z firmy NuOrder Group wskażą jak efektywnie prowadzić amplifying internetowy, jak zbadać efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych i wykorzystać ich siłę w działalności Państwa firmy.
- Doświadczony prawnik, dr Zbigniew Okoń z kancelarii dLK Korus Okoń Radcowie Prawni, odpowie na pytania: czy portale społecznościowe to atrakcyjny kanał komunikacji w marketingu poszczególnych kategorii produktów od strony prawnej, kto odpowiada za przekaz reklamowy.
Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:
- Dyrektorzy, Kierownicy, Managerowie i Specjaliści, osoby decydujące o budżetach marketingowych w firmie
- Brand Managerowie, Product Managerowie
- Pracownicy działu sprzedaży
- Osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku marki, tworzenie nowych rozwiązań reklamowych
- Osoby odpowiedzialne za komunikację z klientem, kreację i mediowy przekaz
- Community Managerowie
- Przedstawiciele Agencji Interaktywnych i Reklamowych
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział
w Warsztatach.
Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach
Renata Grzeszczak - Project Manager
Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: [email protected]
Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:
Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: [email protected]
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
19
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
100
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
5000
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Hotel Jan III Sobieski
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy