pb.pl

Marketing i PR

PROGRAMMATIC MARKETING

25.02.2016, Warszawa,
Hotel Polonia Palace

udział w konferencji netto
1695.00 PLN (od 23 stycznia 2016 do 25 lutego 2016)

Konferencja. Nowa koncepcja premium w marketingu!

Szanowni Państwo,

programmatic marketing to odpowiedź na coraz bardziej widoczną potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Koncepcja i technologia stojąca za zautomatyzowanym kupowaniem i sprzedawaniem wirtualnych „przestrzeni reklamowych” i „mediów” jest już powszechnie stosowana. Wiele wyzwań pozostaje wciąż w sferze potrzeb praktyków – multichannel, różnorodność urządzeń, wewnętrzna organizacja marek (prestiż i marki premium) czy skala zasięgu vs. jakość. Pojawiają się pytania o rolę kreatywności, czynnika ludzkiego i jakości, gdy w dyskursie dominuje nacisk na bazy danych, analizy i ilość.

Konferencja Programmatic Marketing powstała w odpowiedzi na oczekiwania osób zajmujących się marketingiem.

Jeżeli:

  • zależy Państwu na właściwym wykorzystaniu technologii programmatic,
  • szukają Państwo skutecznych rozwiązań w zakresie wykorzystania różnych kanałów reklamy i programmatic buying,
  • chcą Państwo uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych w świecie nowych technologii i narzędzi marketingowych,
  • jakie zagrożenia i jakie możliwości płyną z programmatic marketingu,
  • jak mierzyć efektywność poszczególnych działań,

nie może Państwa zabraknąć na konferencji Programmatic Marketing, która odbędzie się już 25 lutego 2015 w Warszawie.

Do zobaczenia podczas konferencji!

Rafał Szary

Project Manager

 

Gwarantujemy:

  • Wystąpienia doświadczonych ekspertów, opiniotwórczych liderów branży marketingu
  • Praktyczne rozwiązania, które wdrożyć można w swojej pracy już następnego dnia!
  • Formułę warsztatową spotkania – każda z sesji połączona jest z częścią Q&A
  • Integrację i interakcję – stawiamy na spełnienie Państwa oczekiwań – dajemy rozwiązania, doświadczenie i wiedzę, ale również możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Tematy konferencji przygotowane w 100% na podstawie Państwa oczekiwań – to Państwo zdecydowali, jakie tematy poruszymy!

 

Do udziału w konferencji zapraszamy:
  • CMO, brand managerów, account managerów z branż online i offline
  • przedstawicieli agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych
  • dyrektorów marketingu i sprzedaży
  • kadrę odpowiedzialną za tworzenie i realizację strategii marketingowej
  • przedstawicieli branży ecommerce i retail odpowiedzialnych za rozwój biznesu
  • osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji
  • wszystkich zainteresowanych tematyka programmatic marketing


Partnerzy

Patron

Patron Medialny

25 lutego 2016

08:30

Rejestracja uczestników. Zapraszamy na kawę!

09:00

Programmatic marketing jako nowa koncepcja premium

Maciej Kwiatkowski, Programmatic Sales Specialist, Grupa Wirtualna Polska

  • Rozwiązania programmatic buying – rewolucja w marketingu – Trend czy chwilowa moda?
  • Programmatic marketing moda czy już konieczność
  • Gdzie znajdujemy się dziś a jak będzie wyglądać przyszłość programmatic – mobile, video, TV, radio, out door (nie tylko online)
  • Najnowsze trendy zmieniające rynek reklamy internetowej
  • Nowe trendy w strategiach i wykorzystywanych technologiach programmatic
  • Implementacja nowych strategii programmatic krok po kroku – case studies
  • SESJA Q&A – zapytaj Eksperta!
09:50

Multichannel programmatic - maksymalizacja skuteczności działań w sieci

Damian Huba, Sales Manager w zespole DoubleClick, Google

 

  • Jak w łatwy sposób automatyzować i "programować" działania marketingowe oraz dostosowywać przekaz do indywidualnych potrzeb konsumentów?
  • Zintegrowana technologia jako konieczność wzrostu efektywności działań
  • Pomiar i wykorzystanie danych z zakresu widoczności reklam, zasięgów, rozpoznawalności marki, wyszukiwanych przez konsumenta terminów
  • Jak poprawnie wykorzystać wszystkie możliwości jakie daje nam digital marketing?
  • SESJA Q&A – zapytaj Eksperta!

 

10:40

Networking przy kawie

10:55

Czy tylko programmatic? Programmatic vs tradycyjne kampanie reklamowe

Marta Lech-Maciejewska, Country Manager, iBILLBOARD

 

  • Cyfryzacja tradycyjnych reklam online – biznes i cyfrowy konsument – czy idą w parze
  • Tradycja kontra nowoczesność w reklamie online
  • Obsługa posprzedażowa - czyli co dzieje się po zakupie kampanii. Porównanie programmatic i tradcyjnych kampanii reklamowych online.
  • Słabe i mocne strony programmatic
  • Czy programmatic całkowicie zastąpi tradycyjnie planowane kampanie reklamowe online?
  • Szanse i zagrożenia jakie niesie progrmamatic
  • SESJA Q&A – zapytaj Eksperta!

 

 

11:45

ROI, KPI – jak mierzyć efektywność programmatic?

Ewelina Ciach, Customer Intelligence and Marketing Automation Expert, SAS Institute

  • Rola narzędzi marketingowych w erze cyfrowej
  • Programmatic marketing a ROI – jak efektywnie planować działania reklamowe i mierzyć ich efektywność
  • Wykorzystanie analizy danych o klientach (badanie zachowań) a zautomatyzowane dopasowanie oferty
  • Problem trafności i precyzji – jak przy zautomatyzowanych procesach dostarczyć właściwą informację do właściwych ludzi
  • SESJA Q&A – zapytaj Eksperta!

 

12:35

It’s a lunch time! Zapraszamy na obiad

13:20

Korzystanie z programmatic – jakie niesie ryzyka i jak ich uniknąć?

Artur Banach, Prezes Zarządu/CEO, Netsprint

 

  • Fakty i statystyki – kierunki rozwoju i zagrożenia
  • Jakie ryzyka niesie za sobą wprowadzenie i korzystanie z programmatic i jak ich uniknąć?
  • Przeszkody utrudniające wprowadzenie programmatic
  • Programmatic a szybsze decyzje, bardziej wymagający klienci, wielość urządzeń i kurczące się budżety
  • SESJA Q&A – zapytaj Eksperta!

 

14:10

Programmatic in-house czy w agencji – co jest bardziej efektywne dla Twojej marki?

Paweł Kuczma, Client Service Director, Amnet Polska

  • Kiedy warto rozważyć programmatic in-house?
  • Jakie aspekty rozważyć (ludzie, technologia, dane, doświadczenie, aspekty prawne, kompleksowość podejścia)?
  • Wady i zalety podejścia in-house i kampanie w agencji
  • Współpraca z innymi podmiotami, które biorą udział w budowaniu komunikacji (domy mediowe, agencje reklamowe, wydawcy, dostawcy danych)
  • Programmatic to nie tylko online. Czy jesteś gotowy/a również na TV, OOH, radio, print?

15:00

Kawa i networking

15:15

Kampanie brandingowe w erze programmatic

Bartosz Malinowski, Dyrektor ds. Rozwoju na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, Adform

 

  • Kampanie brandingowe - szanse i zagrożenia, jakie niesie ze sobą kanał programmatic
  • Private Deals, Automated Guaranteed, Programatic Rich Media
  • Budowanie zasięgów przyjaznych marce
  • Zabezpieczenia otoczenia marki w reklamie online
  • Efektywność i pomiar formatów kreatywnych w reklamie brandingowej
  • SESJA Q&A – zapytaj Eksperta!

 

16:05

Aspekty prawne w służbie programatic

dr Monika Żuraw, Radca Prawny, Wspólnik w kancelarii BSWW Legal & Tax || Marcin Kroll, Aplikant rzecznikowski i adwokacki, Prawnik w kancelarii BSWW Legal & Tax

 

  • Dane osobowe w sieci, pliki cookies, reklama behawioralna – rygorystyczne przepisy prawne
  • Bezpieczeństwo i przetwarzanie danych osobowych –  dane w świecie nowych narzędzi programmatic
    • reklama internetowa a dane osobowe –  first, second, third – party data
    • hurtownie  danych
    • wartość danych w reklamie
  • SESJA Q&A – zapytaj Ekspertów!

 

16:55

Podsumowanie i zakończenie konferencji

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji
1695.00 PLN (od 23 stycznia 2016 do 25 lutego 2016)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
PROGRAMMATIC MARKETING
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Rafał Szary
Project Manager

T 22 333 9870

F 22 333 97 78

r.szary@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Referendum to zawsze ryzyko

Przez kilkadziesiąt lat,...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Najważniejsza jest stabilizacja

Samorządowi menedżerowie...
News

Zmienne humory ratingowych panów

Tym razem agencja S&P...
News

Kolejna duża inwestycja jest możliwa w Polsce

Lufthansa i GE zainwestują...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

O czym ostrzega Snowden

To świeża historia, każdy pamięta doniesienia...
News

Walutowy listopad za nami, co dalej?

Skończył się listopad 2016...
Najlepsze blogi o biznesie