PROGRAMMATIC MARKETING
Cel
Szanowni Państwo,
programmatic marketing to odpowiedź na coraz bardziej widoczną potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Koncepcja i technologia stojąca za zautomatyzowanym kupowaniem i sprzedawaniem wirtualnych „przestrzeni reklamowych” i „mediów” jest już powszechnie stosowana. Wiele wyzwań pozostaje wciąż w sferze potrzeb praktyków – multichannel, różnorodność urządzeń, wewnętrzna organizacja marek (prestiż i marki premium) czy skala zasięgu vs. jakość. Pojawiają się pytania o rolę kreatywności, czynnika ludzkiego i jakości, gdy w dyskursie dominuje nacisk na bazy danych, analizy i ilość.
Konferencja Programmatic Marketing powstała w odpowiedzi na oczekiwania osób zajmujących się marketingiem.
Jeżeli:
- zależy Państwu na właściwym wykorzystaniu technologii programmatic,
- szukają Państwo skutecznych rozwiązań w zakresie wykorzystania różnych kanałów reklamy i programmatic buying,
- chcą Państwo uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych w świecie nowych technologii i narzędzi marketingowych,
- jakie zagrożenia i jakie możliwości płyną z programmatic marketingu,
- jak mierzyć efektywność poszczególnych działań,
nie może Państwa zabraknąć na konferencji Programmatic Marketing, która odbędzie się już 25 lutego 2015 w Warszawie.
Do zobaczenia podczas konferencji!
Rafał Szary
Project Manager
Gwarantujemy:
- Wystąpienia doświadczonych ekspertów, opiniotwórczych liderów branży marketingu
- Praktyczne rozwiązania, które wdrożyć można w swojej pracy już następnego dnia!
- Formułę warsztatową spotkania – każda z sesji połączona jest z częścią Q&A
- Integrację i interakcję – stawiamy na spełnienie Państwa oczekiwań – dajemy rozwiązania, doświadczenie i wiedzę, ale również możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
- Tematy konferencji przygotowane w 100% na podstawie Państwa oczekiwań – to Państwo zdecydowali, jakie tematy poruszymy!
- CMO, brand managerów, account managerów z branż online i offline
- przedstawicieli agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych
- dyrektorów marketingu i sprzedaży
- kadrę odpowiedzialną za tworzenie i realizację strategii marketingowej
- przedstawicieli branży ecommerce i retail odpowiedzialnych za rozwój biznesu
- osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji
- wszystkich zainteresowanych tematyka programmatic marketing
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Hotel Polonia Palace
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy