pb.pl

Marketing i PR

PROGRAMMATIC MARKETING

25.02.2016, Warszawa,
Hotel Polonia Palace

udział w konferencji netto
1695.00 PLN (od 23 stycznia 2016 do 25 lutego 2016)

Konferencja. Nowa koncepcja premium w marketingu!

Szanowni Państwo,

programmatic marketing to odpowiedź na coraz bardziej widoczną potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Koncepcja i technologia stojąca za zautomatyzowanym kupowaniem i sprzedawaniem wirtualnych „przestrzeni reklamowych” i „mediów” jest już powszechnie stosowana. Wiele wyzwań pozostaje wciąż w sferze potrzeb praktyków – multichannel, różnorodność urządzeń, wewnętrzna organizacja marek (prestiż i marki premium) czy skala zasięgu vs. jakość. Pojawiają się pytania o rolę kreatywności, czynnika ludzkiego i jakości, gdy w dyskursie dominuje nacisk na bazy danych, analizy i ilość.

Konferencja Programmatic Marketing powstała w odpowiedzi na oczekiwania osób zajmujących się marketingiem.

Jeżeli:

  • zależy Państwu na właściwym wykorzystaniu technologii programmatic,
  • szukają Państwo skutecznych rozwiązań w zakresie wykorzystania różnych kanałów reklamy i programmatic buying,
  • chcą Państwo uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych w świecie nowych technologii i narzędzi marketingowych,
  • jakie zagrożenia i jakie możliwości płyną z programmatic marketingu,
  • jak mierzyć efektywność poszczególnych działań,

nie może Państwa zabraknąć na konferencji Programmatic Marketing, która odbędzie się już 25 lutego 2015 w Warszawie.

Do zobaczenia podczas konferencji!

Rafał Szary

Project Manager

 

Gwarantujemy:

  • Wystąpienia doświadczonych ekspertów, opiniotwórczych liderów branży marketingu
  • Praktyczne rozwiązania, które wdrożyć można w swojej pracy już następnego dnia!
  • Formułę warsztatową spotkania – każda z sesji połączona jest z częścią Q&A
  • Integrację i interakcję – stawiamy na spełnienie Państwa oczekiwań – dajemy rozwiązania, doświadczenie i wiedzę, ale również możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Tematy konferencji przygotowane w 100% na podstawie Państwa oczekiwań – to Państwo zdecydowali, jakie tematy poruszymy!

 

Do udziału w konferencji zapraszamy:
  • CMO, brand managerów, account managerów z branż online i offline
  • przedstawicieli agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych
  • dyrektorów marketingu i sprzedaży
  • kadrę odpowiedzialną za tworzenie i realizację strategii marketingowej
  • przedstawicieli branży ecommerce i retail odpowiedzialnych za rozwój biznesu
  • osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji
  • wszystkich zainteresowanych tematyka programmatic marketing


Partnerzy

Patron

Patron Medialny

25 lutego 2016

08:30

Rejestracja uczestników. Zapraszamy na kawę!

09:00

Programmatic marketing jako nowa koncepcja premium

Maciej Kwiatkowski, Programmatic Sales Specialist, Grupa Wirtualna Polska

  • Rozwiązania programmatic buying – rewolucja w marketingu – Trend czy chwilowa moda?
  • Programmatic marketing moda czy już konieczność
  • Gdzie znajdujemy się dziś a jak będzie wyglądać przyszłość programmatic – mobile, video, TV, radio, out door (nie tylko online)
  • Najnowsze trendy zmieniające rynek reklamy internetowej
  • Nowe trendy w strategiach i wykorzystywanych technologiach programmatic
  • Implementacja nowych strategii programmatic krok po kroku – case studies
  • SESJA Q&A – zapytaj Eksperta!
09:50

Multichannel programmatic - maksymalizacja skuteczności działań w sieci

Damian Huba, Sales Manager w zespole DoubleClick, Google

 

  • Jak w łatwy sposób automatyzować i "programować" działania marketingowe oraz dostosowywać przekaz do indywidualnych potrzeb konsumentów?
  • Zintegrowana technologia jako konieczność wzrostu efektywności działań
  • Pomiar i wykorzystanie danych z zakresu widoczności reklam, zasięgów, rozpoznawalności marki, wyszukiwanych przez konsumenta terminów
  • Jak poprawnie wykorzystać wszystkie możliwości jakie daje nam digital marketing?
  • SESJA Q&A – zapytaj Eksperta!

 

10:40

Networking przy kawie

10:55

Czy tylko programmatic? Programmatic vs tradycyjne kampanie reklamowe

Marta Lech-Maciejewska, Country Manager, iBILLBOARD

 

  • Cyfryzacja tradycyjnych reklam online – biznes i cyfrowy konsument – czy idą w parze
  • Tradycja kontra nowoczesność w reklamie online
  • Obsługa posprzedażowa - czyli co dzieje się po zakupie kampanii. Porównanie programmatic i tradcyjnych kampanii reklamowych online.
  • Słabe i mocne strony programmatic
  • Czy programmatic całkowicie zastąpi tradycyjnie planowane kampanie reklamowe online?
  • Szanse i zagrożenia jakie niesie progrmamatic
  • SESJA Q&A – zapytaj Eksperta!

 

 

11:45

ROI, KPI – jak mierzyć efektywność programmatic?

Ewelina Ciach, Customer Intelligence and Marketing Automation Expert, SAS Institute

  • Rola narzędzi marketingowych w erze cyfrowej
  • Programmatic marketing a ROI – jak efektywnie planować działania reklamowe i mierzyć ich efektywność
  • Wykorzystanie analizy danych o klientach (badanie zachowań) a zautomatyzowane dopasowanie oferty
  • Problem trafności i precyzji – jak przy zautomatyzowanych procesach dostarczyć właściwą informację do właściwych ludzi
  • SESJA Q&A – zapytaj Eksperta!

 

12:35

It’s a lunch time! Zapraszamy na obiad

13:20

Korzystanie z programmatic – jakie niesie ryzyka i jak ich uniknąć?

Artur Banach, Prezes Zarządu/CEO, Netsprint

 

  • Fakty i statystyki – kierunki rozwoju i zagrożenia
  • Jakie ryzyka niesie za sobą wprowadzenie i korzystanie z programmatic i jak ich uniknąć?
  • Przeszkody utrudniające wprowadzenie programmatic
  • Programmatic a szybsze decyzje, bardziej wymagający klienci, wielość urządzeń i kurczące się budżety
  • SESJA Q&A – zapytaj Eksperta!

 

14:10

Programmatic in-house czy w agencji – co jest bardziej efektywne dla Twojej marki?

Paweł Kuczma, Client Service Director, Amnet Polska

  • Kiedy warto rozważyć programmatic in-house?
  • Jakie aspekty rozważyć (ludzie, technologia, dane, doświadczenie, aspekty prawne, kompleksowość podejścia)?
  • Wady i zalety podejścia in-house i kampanie w agencji
  • Współpraca z innymi podmiotami, które biorą udział w budowaniu komunikacji (domy mediowe, agencje reklamowe, wydawcy, dostawcy danych)
  • Programmatic to nie tylko online. Czy jesteś gotowy/a również na TV, OOH, radio, print?

15:00

Kawa i networking

15:15

Kampanie brandingowe w erze programmatic

Bartosz Malinowski, Dyrektor ds. Rozwoju na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, Adform

 

  • Kampanie brandingowe - szanse i zagrożenia, jakie niesie ze sobą kanał programmatic
  • Private Deals, Automated Guaranteed, Programatic Rich Media
  • Budowanie zasięgów przyjaznych marce
  • Zabezpieczenia otoczenia marki w reklamie online
  • Efektywność i pomiar formatów kreatywnych w reklamie brandingowej
  • SESJA Q&A – zapytaj Eksperta!

 

16:05

Aspekty prawne w służbie programatic

dr Monika Żuraw, Radca Prawny, Wspólnik w kancelarii BSWW Legal & Tax || Marcin Kroll, Aplikant rzecznikowski i adwokacki, Prawnik w kancelarii BSWW Legal & Tax

 

  • Dane osobowe w sieci, pliki cookies, reklama behawioralna – rygorystyczne przepisy prawne
  • Bezpieczeństwo i przetwarzanie danych osobowych –  dane w świecie nowych narzędzi programmatic
    • reklama internetowa a dane osobowe –  first, second, third – party data
    • hurtownie  danych
    • wartość danych w reklamie
  • SESJA Q&A – zapytaj Ekspertów!

 

16:55

Podsumowanie i zakończenie konferencji

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji
1695.00 PLN (od 23 stycznia 2016 do 25 lutego 2016)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
PROGRAMMATIC MARKETING
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Rafał Szary
Project Manager

T 22 333 9870

F 22 333 97 78

r.szary@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter