pb.pl

 

Rozwijaj biznes z najlepszymi

25.11.2015, Warszawa,
Hotel Polonia Palace - Sala Ludwikowska Al. Jerozolimskie 45

koszt uczestnictwa netto
995.00 PLN (od 31 października 2015 do 25 listopada 2015)

Konferencja. Augustyniak, Klaja, Tymiński, Wejchert - wielcy też zaczynali jako start-up

4 razy młodość
4 razy innowacyjność na miarę XXI wieku
4 razy przedsiębiorczość
4 razy sukces na niezwykle konkurencyjnych rynkach
4 razy ryzyko, które zawsze się opłaca
4 razy od start-upu do wielkości

Dla nich trzeba wziąć udział w konferencji "Pulsu Biznesu":

  1. Jarosław Augustyniak: Expander, Open Finance, TaxCare, Lion's Bank, Noble Bank, Idea Bank, to jego dzieła.
  2. Igor Klaja: 4F - szturmem podbił rynek odzieży sportowej i serca sportowców.
  3. Marek Tymiński: CI Games - od ulicznej giełdy na Grzybowskiej po GPW na Królewskiej i cały czas w grze.
  4. Łukasz Wejchert: Grupa Dirlango – wehikuł inwestycyjny który wciąż ma apetyt na innowacyjne firmy.

Od Łukasza Wejcherta dowiesz się, jak wizję przekuć w sukces i jak rozwijać technologie, które zmieniają świat.

Posłuchasz Jarosława Augustyniaka i poznasz tajniki odnajdywania nisz oraz tworzenia i promowania nowych marek.

Skorzystasz z doświadczeń Marka Tymińskiego, który rozwinął start-up w branży gier w światowego producenta hitów.

Poznasz drogę do sukcesu Igora Klai, który podbił serca klientów i przebojem wszedł na trudny, zdominowany przez globalne marki, rynek.

Rozwijaj biznes z najlepszymi!
Podczas  konferencji:

  • nawiążesz wiele cennych kontaktów, relacji z właścicielami innych firm,
  • poznasz tajemnice sukcesu młodych gwiazd biznesu,
  • zobaczysz, że każdy nowy projekt to start-up,
  • zrozumiesz, że ryzyko wpisane jest w każdy biznes, a porażkę można przekuć w sukces,
  • posłuchasz jak skutecznie wejść na mocno nasycony i konkurencyjny rynek
  • znajdziesz odpowiedź na pytanie jak być innowacyjnym

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • właścicieli firm,
  • prezesów i menedżerów,
  • dyrektorów zarządzających,
  • start-upy, osoby rozważające założenie firmy,
  • wszystkich zainteresowanych poznaniem recepty na sukces

Partnerzy

Partner Strategiczny

Patron

Patron Medialny

25 listopada 2015

09:30

Rejestracja, poranna kawa

09:55

Powitanie gości

Marcin Dobrowolski, prezenter "Pulsu Biznesu"

10:00

Wprowadzenie do konferencji

Katarzyna Terlecka, partner w biurze Schoenherr w Warszawie

10:05

Jak tworzyć i promować nowe marki

Jarosław Augustyniak, prezes Idea Banku

Z wystąpienia dowiesz się:

  • Jak dostrzec i zdefiniować niszę rynkową?
  • Kluczowe etapy budowy firmy – na czym się skupić, co można odpuścić?
  • Jak wykorzystywać najnowsze technologie w osiąganiu przewagi konkurencyjnej?
  • Czego triatlon może nauczyć przedsiębiorcę?

 

11:00

Jak przekuć wizję w sukces

Łukasz Wejchert, założyciel Grupy Dirlango

Weź udział w dyskusji, śmiało zadawaj pytania. Posłuchaj:

  • Na początku jest wizja - technologie zmieniają świat.
  • Jak uniknąć halucynacji?
  • "Strategia Dzika” - porażki i determinacja.
  • There is no finish line …
  • R&D

 

12:00

Przerwa kawowa

12:30

Jak stale i z sukcesem zarządzać start-upami

Marek Tymiński, założyciel, prezes i główny akcjonariusz CI Games

  • czy rzeczywiście każdy nowy projekt/gra to jakby zakładanie spółki od nowa, nastawianie trybików w głowach na coś nowego, kreatywnego,
  • pozyskiwaniu talentów  - jak to robić, jak rozmawiać z ludźmi wyspecjalizowanymi w technologiach, grafice,
  • pozycjonowanie siebie wewnątrz organizacji - prezes w garniturze, czy w trampkach, zarządzanie z gabinetu i przeliczanie ROI, czy praca z deweloperami nad szlifowaniem produktu,
  • stawianie prawie wszystkiego na jednej szali - każda nowa duża gra to wielki budżet i w razie klapy kotwica spada w dół, na dno. Jak przez wiele lat być  nad wodą, jak wyciągać wnioski z porażek.

 

13:30

Jak skutecznie rozwijać markę w niesłychanie konkurencyjnym otoczeniu i na pozornie nasyconym rynku

Igor Klaja,prezes OTCF , właściciel marki 4F

Pytaj, prowokuj do dyskusji, kwestionuj. Ale i posłuchaj, że:

  • można być podobnym do nikogo,
  • zmiana to szansa nie zagrożenie,
  • warto zaczynać z wizją końca,
  • hasło na każdy poniedziałek to „challenge yourself”

 

14:30

Lunch, możliwość rozmów kuluarowych

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
995.00 PLN (od 31 października 2015 do 25 listopada 2015)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Rozwijaj biznes z najlepszymi
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Beata Tomaszkiewicz
Project Manager - Dziennikarz

T 22 333 9751

F 22 333 97 78

b.tomaszkiewicz@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter