pb.pl

 

Rozwijaj biznes z najlepszymi

25.11.2015, Warszawa,
Hotel Polonia Palace - Sala Ludwikowska Al. Jerozolimskie 45

koszt uczestnictwa netto
995.00 PLN (od 31 października 2015 do 25 listopada 2015)

Konferencja. Augustyniak, Klaja, Tymiński, Wejchert - wielcy też zaczynali jako start-up

4 razy młodość
4 razy innowacyjność na miarę XXI wieku
4 razy przedsiębiorczość
4 razy sukces na niezwykle konkurencyjnych rynkach
4 razy ryzyko, które zawsze się opłaca
4 razy od start-upu do wielkości

Dla nich trzeba wziąć udział w konferencji "Pulsu Biznesu":

  1. Jarosław Augustyniak: Expander, Open Finance, TaxCare, Lion's Bank, Noble Bank, Idea Bank, to jego dzieła.
  2. Igor Klaja: 4F - szturmem podbił rynek odzieży sportowej i serca sportowców.
  3. Marek Tymiński: CI Games - od ulicznej giełdy na Grzybowskiej po GPW na Królewskiej i cały czas w grze.
  4. Łukasz Wejchert: Grupa Dirlango – wehikuł inwestycyjny który wciąż ma apetyt na innowacyjne firmy.

Od Łukasza Wejcherta dowiesz się, jak wizję przekuć w sukces i jak rozwijać technologie, które zmieniają świat.

Posłuchasz Jarosława Augustyniaka i poznasz tajniki odnajdywania nisz oraz tworzenia i promowania nowych marek.

Skorzystasz z doświadczeń Marka Tymińskiego, który rozwinął start-up w branży gier w światowego producenta hitów.

Poznasz drogę do sukcesu Igora Klai, który podbił serca klientów i przebojem wszedł na trudny, zdominowany przez globalne marki, rynek.

Rozwijaj biznes z najlepszymi!
Podczas  konferencji:

  • nawiążesz wiele cennych kontaktów, relacji z właścicielami innych firm,
  • poznasz tajemnice sukcesu młodych gwiazd biznesu,
  • zobaczysz, że każdy nowy projekt to start-up,
  • zrozumiesz, że ryzyko wpisane jest w każdy biznes, a porażkę można przekuć w sukces,
  • posłuchasz jak skutecznie wejść na mocno nasycony i konkurencyjny rynek
  • znajdziesz odpowiedź na pytanie jak być innowacyjnym

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • właścicieli firm,
  • prezesów i menedżerów,
  • dyrektorów zarządzających,
  • start-upy, osoby rozważające założenie firmy,
  • wszystkich zainteresowanych poznaniem recepty na sukces

Partnerzy

Partner Strategiczny

Patron

Patron Medialny

25 listopada 2015

09:30

Rejestracja, poranna kawa

09:55

Powitanie gości

Marcin Dobrowolski, prezenter "Pulsu Biznesu"

10:00

Wprowadzenie do konferencji

Katarzyna Terlecka, partner w biurze Schoenherr w Warszawie

10:05

Jak tworzyć i promować nowe marki

Jarosław Augustyniak, prezes Idea Banku

Z wystąpienia dowiesz się:

  • Jak dostrzec i zdefiniować niszę rynkową?
  • Kluczowe etapy budowy firmy – na czym się skupić, co można odpuścić?
  • Jak wykorzystywać najnowsze technologie w osiąganiu przewagi konkurencyjnej?
  • Czego triatlon może nauczyć przedsiębiorcę?

 

11:00

Jak przekuć wizję w sukces

Łukasz Wejchert, założyciel Grupy Dirlango

Weź udział w dyskusji, śmiało zadawaj pytania. Posłuchaj:

  • Na początku jest wizja - technologie zmieniają świat.
  • Jak uniknąć halucynacji?
  • "Strategia Dzika” - porażki i determinacja.
  • There is no finish line …
  • R&D

 

12:00

Przerwa kawowa

12:30

Jak stale i z sukcesem zarządzać start-upami

Marek Tymiński, założyciel, prezes i główny akcjonariusz CI Games

  • czy rzeczywiście każdy nowy projekt/gra to jakby zakładanie spółki od nowa, nastawianie trybików w głowach na coś nowego, kreatywnego,
  • pozyskiwaniu talentów  - jak to robić, jak rozmawiać z ludźmi wyspecjalizowanymi w technologiach, grafice,
  • pozycjonowanie siebie wewnątrz organizacji - prezes w garniturze, czy w trampkach, zarządzanie z gabinetu i przeliczanie ROI, czy praca z deweloperami nad szlifowaniem produktu,
  • stawianie prawie wszystkiego na jednej szali - każda nowa duża gra to wielki budżet i w razie klapy kotwica spada w dół, na dno. Jak przez wiele lat być  nad wodą, jak wyciągać wnioski z porażek.

 

13:30

Jak skutecznie rozwijać markę w niesłychanie konkurencyjnym otoczeniu i na pozornie nasyconym rynku

Igor Klaja,prezes OTCF , właściciel marki 4F

Pytaj, prowokuj do dyskusji, kwestionuj. Ale i posłuchaj, że:

  • można być podobnym do nikogo,
  • zmiana to szansa nie zagrożenie,
  • warto zaczynać z wizją końca,
  • hasło na każdy poniedziałek to „challenge yourself”

 

14:30

Lunch, możliwość rozmów kuluarowych

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
995.00 PLN (od 31 października 2015 do 25 listopada 2015)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Rozwijaj biznes z najlepszymi
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Beata Tomaszkiewicz
Project Manager - Dziennikarz

T 22 333 9751

F 22 333 97 78

b.tomaszkiewicz@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Referendum to zawsze ryzyko

Przez kilkadziesiąt lat,...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Najważniejsza jest stabilizacja

Samorządowi menedżerowie...
News

Zmienne humory ratingowych panów

Tym razem agencja S&P...
News

Kolejna duża inwestycja jest możliwa w Polsce

Lufthansa i GE zainwestują...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

O czym ostrzega Snowden

To świeża historia, każdy pamięta doniesienia...
News

Walutowy listopad za nami, co dalej?

Skończył się listopad 2016...
Najlepsze blogi o biznesie