pb.pl

Prawo

VIII Forum Dyrektorów Działów Prawnych

29-30.09.2015, Warszawa,
Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65

udział w konferencji netto
1795.00 PLN (od 29 sierpnia 2015 do 28 września 2015)
udział w warsztacie netto
1795.00 PLN (od 29 sierpnia 2015 do 28 września 2015)
udział w konferencji i warsztacie netto
2995.00 PLN (od 29 sierpnia 2015 do 28 września 2015)

Forum. Prawo i biznes w harmonii

Szanowni Państwo!

Jak co roku serdecznie zapraszamy do udziału w Forum Dyrektorów Działów Prawnych będącym uznanym oraz cenionym przez środowisko spotkaniem o wieloletniej tradycji.

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy bogaty program pierwszego dnia Forum, skupiający się na największych wyzwaniach i aktualnych zagrożeniach dla Dyrektorów Działów Prawnych, pozwalający przyjrzeć się strategiom liderów. Drugiego dnia podczas narzędziowych warsztatów doświadczeni trenerzy będą pracować nad podniesieniem praktycznych kompetencji uczestników Forum i dadzą Państwu konkretne narzędzia gotowe do zaimplementowania "od ręki".

FDDP  to nie tylko case studies, najnowsze regulacje, bogata wiedza, doświadczenie i praktyka, ale również networking, nawiązywanie nowych relacji biznesowych i rozmowy kuluarowe.

Do zobaczenia we wrześniu!

Ewa Tomaszewska
Project Manager

W programie konferencji między innymi:

  • Nowe obowiązki spółek publicznych – jak najlepiej przygotować się do nowych regulacji i uniknąć podwyższonych kar
  • Dyrektywa MAD i rozporządzenie MAR w praktyce
  • Uprawnienia „śledcze” Prezesa UOKiK po nowelizacji –  kontrole i przeszukania
  • Kontrole i interwencje innych organów państwowych w przedsiębiorstwach
  • Udzielanie rekomendacji Zarządowi – minimalizacja ryzyka
  • Prawnik jako reprezentant spółki wobec partnerów biznesu, mediów oraz sądów i urzędów
  • Ocena skuteczności działania działu prawnego przez biznes – kryteria oceny z perspektywy Zarządu
  • Przejście z roli prawnika technicznego do roli osoby zarządzającej biznesem – co naprawdę oznacza to wyjście poza ramy poprawnej obsługi prawnej

 

W programie warsztatów między innymi:

  • Jak osiągać zamierzone rezultaty i skutecznie wywierać wpływ – zarządzanie komunikacją i kontaktami w relacjach z innymi działami
  • Negocjacje dla prawników –  jak zmieniać stanowisko negocjacyjne na którym „okopuje się” rozmówca
  • Jak prawidłowo reagować na sytuacje stresujące i korzystać z energii jaką daje napięcie – zarządzanie stresem
  • Zarządzanie przepełnionym koszykiem zadań – jak efektywnie organizować czas swój i pracowników w dziale prawnym
  • Skuteczne delegowanie i kontrola zadań w dziale prawnym
  • Sztuka budowania autorytetu – czyli co tak naprawdę ma znaczenie w budowaniu autorytetu naturalnego w biznesie i życiu osobistym
  • Jak być wiarygodnym, przekonującym i efektywnym mówcą – czego na pewno nie wybaczy nam widownia?

 

Forum zgromadzi grono najlepszych profesjonalistów: dyrektorów działów prawnych,  starszych prawników korporacyjnych,  członków zarządu ds. prawnych i complience oraz korporacyjnych, prawników kancelarii zewnętrznych oraz przedstawicieli administracji państwowej i stowarzyszeń.

 

 


O Partnerze

Schönherr jest wiodącą firmą prawniczą w Europie Środkowo-Wschodniej. Warszawskie biuro świadczy pełen zakres usług prawniczych ze szczególnym uwzględnieniem usług z dziedziny fuzji i przejęć, rynków kapitałowych, bankowości i finansów, nieruchomości oraz prawa energetycznego. Zespół prawników doradza krajowym i zagranicznym klientom w związku z inwestycjami prowadzonymi w Polsce oraz transakcjami transgranicznymi.

 

Partnerzy

Partner

Patron

Patron Medialny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji
1795.00 PLN (od 29 sierpnia 2015 do 28 września 2015)
udział w warsztacie
1795.00 PLN (od 29 sierpnia 2015 do 28 września 2015)
udział w konferencji i warsztacie
2995.00 PLN (od 29 sierpnia 2015 do 28 września 2015)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
VIII Forum Dyrektorów Działów Prawnych
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Ewa Tomaszewska
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

e.tomaszewska@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Zmiana sternika dobrze przyjęta

Wymiana reprezentanta...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Komitety audytu – nie tylko dla dużych!

Dokładnie za 5 dni (21...
News

Reformowanie powierzchowne

Na froncie wewnętrznej...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Wolność, równość… regulacje

Innowacyjność kontra...
News

Prokuratorskie dwie prędkości

Organ ścigania z...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie