pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

XII FORUM Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA

08-09.10.2015, Warszawa,
Airport Hotel Okęcie

koszt uczestnictwa netto
1695.00 PLN (od 15 sierpnia 2015 do 9 października 2015)

Najważniejsze wydarzenie dla logistyków w Polsce!

Forum. Zarządzanie łańcuchem dostaw i tworzenie wartości dla klientów - Logistycy na front!

Szanowny Uczestniku,

Dla generałów logistyki nie występuje pojęcie „czas pokoju”. Nieustanna walka o koszty, terminy i ilości. Nie próbujemy przekonać, że nadchodzą czasy „zawieszenia broni”, po prostu zapraszamy na odprawę przed kolejnym starciem w walce o klientów.

Jeśli uważasz, że używanie określenia „wojna” w odniesieniu do pracy logistyka jest nadużyciem to zwróć uwagę na ''front'' niemiecki. Ustawa o płacy minimalnej. ''Front'' o tyle niebezpieczny że „oflankowany”. „Atak” przypuszczają również Francuzi i Norwegowie. Polscy przewoźnicy nie mają złudzeń. To nie jest ochrona własnych rynków. To artyleria wycelowana w nich samych.

Działanie pod presją konfliktu i przy jednoczesnym dążeniu do optymalizacji kosztów to tematy, które z pewnością nie są obce Volodymyrowi Adamovowi, odpowiedzialnemu za logistykę w największej i najszybciej rozwijającej się grupie sieci handlowych na Ukrainie - Fozzy Group. Jak skutecznie zarządzać łańcuchem dostaw, podczas gdy na zewnątrz trwa regularna wojna? Ten człowiek zna odpowiedź na to pytanie.

Bardzo mocnym punktem programu będzie prezentacja Ewana Frencha z Barloworld SCS. Zdecydowana większość strategii logistycznych największych firm działających na rynku Europejskim praktycznie w każdej branży została zaplanowana przy użyciu oprogramowania CAST. My będziemy gościć Chief Operting Officera - producenta tego oprogramowania, który opowie o swoich doświadczeniach.

Proponujemy także nie lada gratkę. Wystąpienie Shashi Shekhara, założyciela i szefa największej w Zatoce Perskiej organizacji “Supply Chain” z siedzibą w Dubaju.

Unikalny stolik ekspercki!

W ramach forum proponujemy możliwość indywidualnej konsultacji u eksperta z Eurodoradztwa - Angeliki Nowak.  Jest to szansa na profesjonalne, potwierdzone doświadczeniem i sukcesami (90% skuteczności) wsparcie dla Tych z Państwa, którzy planują rozwój w oparciu o dotacje unijne. Prosimy o zgłaszanie zainteresowania na etapie rejestracji, ponieważ ilość spotkań jest ograniczona czasem.

Wszelkie pytania dotyczące meritum lub propozycje dotyczące współpracy poprosimy przesyłać na adres: r.grzeszczak@pb.pl lub a.wereszka@pb.pl



PATRON MERYTORYCZNY


Graphene Partners jest firmą doradczą specjalizującą się w optymalizacji łańcuchów dostaw oraz we wsparciu w procesach fuzji i przejęć. Zespół Graphene Partners tworzą eksperci-praktycy. Partnerzy Graphene posiadają doświadczenie w zarządzaniu logistyką, zarówno po stronie sieci handlowych i firm produkcyjnych, jak i na poziomie zarządów i rad nadzorczych wiodących operatorów logistycznych i kurierskich. Podejście Graphene Partners do realizowanych prac doradczych wyróżnia działanie z “zakasanymi rękawami” i osiąganie skuteczności operacyjnej. Zakres usług Graphene Partners obejmuje opracowanie strategii logistycznych, wsparcie decyzji dotyczących in/outsourcingu, optymalizacje łańcuchów dostaw, studia lokalizacji centrów dystrybucji, prowadzenie przetargów na usługi operatorów logistycznych, wdrożenia projektów zmian, maksymalizacje efektywności operacyjnej i komercyjnej we współpracy z operatorami logistycznymi, a także audyty efektywności zarządzania logistyką. Doradzamy również w zakresie maksymalizacji wartości dodanej tworzonej przez logistykę na rzecz obsługi klientów.

 


 

O PARTNERACH


PEKAES jest jednym z największych operatorów logistycznych w Polsce, spełniającym międzynarodowe standardy oraz największą polską spółką z sektora TSL notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wieloletnie doświadczenie, szerokie możliwości, wynikające m. in. ze stałego inwestowania w najnowsze rozwiązania IT oraz wyznawane wartości sprawiły, że dynamicznie i prężnie rozwija swoje usługi i kompetencje, będąc stabilnym oraz elastycznym partnerem biznesowym dla swoich klientów. PEKAES oferuje usługi logistyki magazynowej, krajowej i międzynarodowej dystrybucji przesyłek drobnicowych, spedycji drogowej, kolejowej, lotniczej i morskiej oraz szereg usług dodanych w ramach zarządzania łańcuchem dostaw. Firma dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci krajowych terminali przeładunkowych w Polsce oraz siecią kilkunastu partnerów zagranicznych we wszystkich kluczowych krajach Europy, dzięki czemu  zasięg jej działania obejmuje cały świat. Zorientowanie na klienta, innowacyjne i indywidualne podejście do współpracy z każdym podmiotem sprawiają, że z usług PEKAES korzystają przedsiębiorstwa różniące się wielkością, charakterem prowadzonego biznesu oraz potrzebami logistycznymi. Każdemu z nich firma gwarantuje rozwiązania skuteczne, „szyte na miarę” i spełniające indywidualne oczekiwania.

 

Consafe Logistics jest jednym z wiodących dostawców rozwiązań IT do realizacji łańcucha dostaw. Projektuje, opracowuje i wdraża rozwiązania IT w zakresie produkcji (systemy MES), magazynowania (systemy WMS), transportu, dostaw i zarządzania sklepem.

 

Grupa Raben świadczy usługi na rynku logistyki od ponad 80 lat. Oferuje kompleksowe usługi logistyczne - logistykę kontraktową, transport drogowy: krajowy, międzynarodowy, w tym do Europy Wschodniej. Świadczy także obsługę produktów świeżych, wymagających temperatury od 0 do 6 stopni w całym łańcuchu logistycznym, transport całopojazdowy,  intermodalny, morski oraz powietrzny. Grupa posiada własne oddziały w 10. krajach Europy oraz dysponuje około 1 000 000 m2 powierzchni magazynowych.

 

ROHLIG SUUS Logistics S.A. zajmuje się zarządzaniem logistyką i łańcuchami dostaw. Trzeci co do wielkości kompleksowy operator logistyczny w Polsce. Jedyna polska firma logistyczna o globalnych możliwościach. Zapewnia pełną komplementarność w obsłudze globalnych, europejskich i krajowych łańcuchów dostaw w oparciu o prawdziwie multiproduktową ofertę oraz integrację informatyczną z klientami.

 

DB Schenker Logistics to wiodący operator logistyczny w Polsce, będący częścią Grupy Deutsche Bahn. Operator logistyczny zarządza globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek.

 

PSI dostarcza i integruje, w oparciu o własne produkty, kompletne rozwiązania informatyczne dla produkcji (branża metalowa, motoryzacyjna i budowy maszyn), logistyki, transportu publicznego energetyki (sieci elektroenergetyczne oraz rurociągi gazowe i paliwowe). Koncern PSI powstał w 1969 roku, zatrudnia obecnie ponad 1.600 osób na całym świecie, z czego w Polsce zatrudnionych jest 200 osób.

 

JLL jest międzynarodową firmą doradczą, świadczącą kompleksowe usługi w dziedzinie nieruchomości komercyjnych i zarządzania inwestycjami. Specjalizujemy się w dostarczaniu najlepszych rynkowych rozwiązań w zakresie najmu powierzchni magazynowo-przemysłowych m.in. dla klientów z branży logistycznej.

 

POCZTA POLSKA to lider polskiego rynku usług listowych i paczkowych. Gęsta sieć placówek w całym kraju, około 25 tysięcy listonoszy, osobne oddziały doręczeniowe bezpośrednio z kilkunastu centrów wysyłkowych to atuty, które przekładają się na wysoką jakość, terminowość i bezpieczeństwo powierzonych przesyłek. Poczta Polska dzięki elastycznej ofercie, systemowi monitoringu i powiadamiania o przesyłkach jest obecnie najchętniej wybieranym operatorem logistycznym w Polsce. Poza paczkami i listami, Poczta Polska oferuje także szeroki wachlarz innych usług dla eCommerce, m.in. usługi z zakresu marketingu bezpośredniego, usługi bankowe, ubezpieczeniowe, eZwroty, sprzedaż wysyłkową oraz logistykę gotówki.

 

Grupa Kuehne + Nagel zatrudnia ponad 63 000 pracowników w ponad 1000 lokalizacjach i w ponad 100 krajach, dzięki czemu zajmuje czołowe miejsce w światowym rankingu spółek oferujących usługi logistyczne. Swoją ugruntowaną pozycję na rynku zawdzięcza działalności związanej z frachtem morskim, lotniczym, logistyką kontraktową, a także działalności lądowej, przy czym wyraźnie skupia się na zapewnieniu zintegrowanych informatycznych rozwiązań logistycznych.


Partnerzy

Partner Strategiczny

Partner

Patron Honorowy

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1695.00 PLN (od 15 sierpnia 2015 do 9 października 2015)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
XII FORUM Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Aneta Wereszka
Product Manager

T 22 333 97 77

F 22 333 97 78

konferencje@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
News

Zmiana sternika dobrze przyjęta

Wymiana reprezentanta...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Komitety audytu – nie tylko dla dużych!

Dokładnie za 5 dni (21...
News

Reformowanie powierzchowne

Na froncie wewnętrznej...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Wolność, równość… regulacje

Innowacyjność kontra...
News

Prokuratorskie dwie prędkości

Organ ścigania z...
Najlepsze blogi o biznesie