pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

XII FORUM Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA

08-09.10.2015, Warszawa,
Airport Hotel Okęcie

koszt uczestnictwa netto
1695.00 PLN (od 15 sierpnia 2015 do 9 października 2015)

Najważniejsze wydarzenie dla logistyków w Polsce!

Forum. Zarządzanie łańcuchem dostaw i tworzenie wartości dla klientów - Logistycy na front!

Szanowny Uczestniku,

Dla generałów logistyki nie występuje pojęcie „czas pokoju”. Nieustanna walka o koszty, terminy i ilości. Nie próbujemy przekonać, że nadchodzą czasy „zawieszenia broni”, po prostu zapraszamy na odprawę przed kolejnym starciem w walce o klientów.

Jeśli uważasz, że używanie określenia „wojna” w odniesieniu do pracy logistyka jest nadużyciem to zwróć uwagę na ''front'' niemiecki. Ustawa o płacy minimalnej. ''Front'' o tyle niebezpieczny że „oflankowany”. „Atak” przypuszczają również Francuzi i Norwegowie. Polscy przewoźnicy nie mają złudzeń. To nie jest ochrona własnych rynków. To artyleria wycelowana w nich samych.

Działanie pod presją konfliktu i przy jednoczesnym dążeniu do optymalizacji kosztów to tematy, które z pewnością nie są obce Volodymyrowi Adamovowi, odpowiedzialnemu za logistykę w największej i najszybciej rozwijającej się grupie sieci handlowych na Ukrainie - Fozzy Group. Jak skutecznie zarządzać łańcuchem dostaw, podczas gdy na zewnątrz trwa regularna wojna? Ten człowiek zna odpowiedź na to pytanie.

Bardzo mocnym punktem programu będzie prezentacja Ewana Frencha z Barloworld SCS. Zdecydowana większość strategii logistycznych największych firm działających na rynku Europejskim praktycznie w każdej branży została zaplanowana przy użyciu oprogramowania CAST. My będziemy gościć Chief Operting Officera - producenta tego oprogramowania, który opowie o swoich doświadczeniach.

Proponujemy także nie lada gratkę. Wystąpienie Shashi Shekhara, założyciela i szefa największej w Zatoce Perskiej organizacji “Supply Chain” z siedzibą w Dubaju.

Unikalny stolik ekspercki!

W ramach forum proponujemy możliwość indywidualnej konsultacji u eksperta z Eurodoradztwa - Angeliki Nowak.  Jest to szansa na profesjonalne, potwierdzone doświadczeniem i sukcesami (90% skuteczności) wsparcie dla Tych z Państwa, którzy planują rozwój w oparciu o dotacje unijne. Prosimy o zgłaszanie zainteresowania na etapie rejestracji, ponieważ ilość spotkań jest ograniczona czasem.

Wszelkie pytania dotyczące meritum lub propozycje dotyczące współpracy poprosimy przesyłać na adres: r.grzeszczak@pb.pl lub a.wereszka@pb.pl



PATRON MERYTORYCZNY


Graphene Partners jest firmą doradczą specjalizującą się w optymalizacji łańcuchów dostaw oraz we wsparciu w procesach fuzji i przejęć. Zespół Graphene Partners tworzą eksperci-praktycy. Partnerzy Graphene posiadają doświadczenie w zarządzaniu logistyką, zarówno po stronie sieci handlowych i firm produkcyjnych, jak i na poziomie zarządów i rad nadzorczych wiodących operatorów logistycznych i kurierskich. Podejście Graphene Partners do realizowanych prac doradczych wyróżnia działanie z “zakasanymi rękawami” i osiąganie skuteczności operacyjnej. Zakres usług Graphene Partners obejmuje opracowanie strategii logistycznych, wsparcie decyzji dotyczących in/outsourcingu, optymalizacje łańcuchów dostaw, studia lokalizacji centrów dystrybucji, prowadzenie przetargów na usługi operatorów logistycznych, wdrożenia projektów zmian, maksymalizacje efektywności operacyjnej i komercyjnej we współpracy z operatorami logistycznymi, a także audyty efektywności zarządzania logistyką. Doradzamy również w zakresie maksymalizacji wartości dodanej tworzonej przez logistykę na rzecz obsługi klientów.

 


 

O PARTNERACH


PEKAES jest jednym z największych operatorów logistycznych w Polsce, spełniającym międzynarodowe standardy oraz największą polską spółką z sektora TSL notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wieloletnie doświadczenie, szerokie możliwości, wynikające m. in. ze stałego inwestowania w najnowsze rozwiązania IT oraz wyznawane wartości sprawiły, że dynamicznie i prężnie rozwija swoje usługi i kompetencje, będąc stabilnym oraz elastycznym partnerem biznesowym dla swoich klientów. PEKAES oferuje usługi logistyki magazynowej, krajowej i międzynarodowej dystrybucji przesyłek drobnicowych, spedycji drogowej, kolejowej, lotniczej i morskiej oraz szereg usług dodanych w ramach zarządzania łańcuchem dostaw. Firma dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci krajowych terminali przeładunkowych w Polsce oraz siecią kilkunastu partnerów zagranicznych we wszystkich kluczowych krajach Europy, dzięki czemu  zasięg jej działania obejmuje cały świat. Zorientowanie na klienta, innowacyjne i indywidualne podejście do współpracy z każdym podmiotem sprawiają, że z usług PEKAES korzystają przedsiębiorstwa różniące się wielkością, charakterem prowadzonego biznesu oraz potrzebami logistycznymi. Każdemu z nich firma gwarantuje rozwiązania skuteczne, „szyte na miarę” i spełniające indywidualne oczekiwania.

 

Consafe Logistics jest jednym z wiodących dostawców rozwiązań IT do realizacji łańcucha dostaw. Projektuje, opracowuje i wdraża rozwiązania IT w zakresie produkcji (systemy MES), magazynowania (systemy WMS), transportu, dostaw i zarządzania sklepem.

 

Grupa Raben świadczy usługi na rynku logistyki od ponad 80 lat. Oferuje kompleksowe usługi logistyczne - logistykę kontraktową, transport drogowy: krajowy, międzynarodowy, w tym do Europy Wschodniej. Świadczy także obsługę produktów świeżych, wymagających temperatury od 0 do 6 stopni w całym łańcuchu logistycznym, transport całopojazdowy,  intermodalny, morski oraz powietrzny. Grupa posiada własne oddziały w 10. krajach Europy oraz dysponuje około 1 000 000 m2 powierzchni magazynowych.

 

ROHLIG SUUS Logistics S.A. zajmuje się zarządzaniem logistyką i łańcuchami dostaw. Trzeci co do wielkości kompleksowy operator logistyczny w Polsce. Jedyna polska firma logistyczna o globalnych możliwościach. Zapewnia pełną komplementarność w obsłudze globalnych, europejskich i krajowych łańcuchów dostaw w oparciu o prawdziwie multiproduktową ofertę oraz integrację informatyczną z klientami.

 

DB Schenker Logistics to wiodący operator logistyczny w Polsce, będący częścią Grupy Deutsche Bahn. Operator logistyczny zarządza globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek.

 

PSI dostarcza i integruje, w oparciu o własne produkty, kompletne rozwiązania informatyczne dla produkcji (branża metalowa, motoryzacyjna i budowy maszyn), logistyki, transportu publicznego energetyki (sieci elektroenergetyczne oraz rurociągi gazowe i paliwowe). Koncern PSI powstał w 1969 roku, zatrudnia obecnie ponad 1.600 osób na całym świecie, z czego w Polsce zatrudnionych jest 200 osób.

 

JLL jest międzynarodową firmą doradczą, świadczącą kompleksowe usługi w dziedzinie nieruchomości komercyjnych i zarządzania inwestycjami. Specjalizujemy się w dostarczaniu najlepszych rynkowych rozwiązań w zakresie najmu powierzchni magazynowo-przemysłowych m.in. dla klientów z branży logistycznej.

 

POCZTA POLSKA to lider polskiego rynku usług listowych i paczkowych. Gęsta sieć placówek w całym kraju, około 25 tysięcy listonoszy, osobne oddziały doręczeniowe bezpośrednio z kilkunastu centrów wysyłkowych to atuty, które przekładają się na wysoką jakość, terminowość i bezpieczeństwo powierzonych przesyłek. Poczta Polska dzięki elastycznej ofercie, systemowi monitoringu i powiadamiania o przesyłkach jest obecnie najchętniej wybieranym operatorem logistycznym w Polsce. Poza paczkami i listami, Poczta Polska oferuje także szeroki wachlarz innych usług dla eCommerce, m.in. usługi z zakresu marketingu bezpośredniego, usługi bankowe, ubezpieczeniowe, eZwroty, sprzedaż wysyłkową oraz logistykę gotówki.

 

Grupa Kuehne + Nagel zatrudnia ponad 63 000 pracowników w ponad 1000 lokalizacjach i w ponad 100 krajach, dzięki czemu zajmuje czołowe miejsce w światowym rankingu spółek oferujących usługi logistyczne. Swoją ugruntowaną pozycję na rynku zawdzięcza działalności związanej z frachtem morskim, lotniczym, logistyką kontraktową, a także działalności lądowej, przy czym wyraźnie skupia się na zapewnieniu zintegrowanych informatycznych rozwiązań logistycznych.


Partnerzy

Partner Strategiczny

Partner

Patron Honorowy

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

8 października 2015

08:30

Rejestracja i poranna kawa

09:00

Uroczyste otwarcie Forum

SPECIAL TOPICS

09:10

Logistics problems in the face of extreme external factors. Preparation, implementation, consequences - risk management

Volodymyr Adamov, deputy head of logistics at Fozzy Group

  • How its made in Fozzy:

- the structure of supply chain in Fozzy - function departments

- logistics now - DC structure, transport

- technologies in use

  • The influence of external factors:

- the impact of weather

- emergency situation in Kiev (metro stop, blocking bridges)

- military actions

- special project for the Red Cross

- mobilization of personnel

  • The results - whether it is possible to systematize the approach?

09:50

Logistics and Supply Chain landscape in Middle East …

Shashi Shekhar, założyciel i szef największej w Zatoce Perskiej organizacji “Supply Chain” z siedzibą w Dubaju

  • The latest supply chain trends in Middle East
  • What’s driving growth of logistics In region
  • The transformation of region in last 10 years is a global ex ample
  • Lessons for transformation, leadership and growth from region
10:30

Port Gdańsk – morska lokomotywa logistyki

Ryszard Mazur, dyrektor biura strategii i rozwoju Portu, Port Gdańsk SA

case study

  • Port Gdańsk portem V generacji - jako największy węzeł logistyczny kraju i hub intermodalny
  • Port Gdańsk jako drzwi Korytarza TENT-T – Bałtyk -  Adriatyk
  • Inwestycje w infrastrukturę dostępową lądową do portu – czy beneficjentami są tylko lądowi przewoźnicy
  • Rozwój działalności okołoportowej  a dostęp wszystkich gałęzi transportu do portu
  • Nowe regulacje prawne i ułatwienia administracyjne w portach – „PORTY24”   -  ich wpływ na atrakcyjność logistyczną ciągów transportowych oraz poziom konkurencyjności polskich portów
  • Inwestycje w Porcie Gdańsk – dokąd zmierzamy i czy wpisujemy się w świat globalnej logistyki (trendy światowe a nasz proces dostosowywania się do nich)
11:10

Przerwa na kawę

OUTSOURCING

11:25

Współpraca czy współzawodnictwo? Co bardziej opłaca się w outsourcingu usług logistycznych

Daniel Franke,członek zarządu w ROHLIG SUUS Logistics
Piotr Polak, prezes zarządu w Chartered Institute of Cooperation

  • Jeden dostawca czy wielu? Collaborative contracting i relational contracts kontra permanentny benchmarking i współzawodnictwo - kiedy osiąga się najlepsze rezultaty? Czego można nauczyć się z branży automotive?
  • 6 ważnych pytań i odpowiedzi, które pomogą zbudować optymalną strategię. Sztuka wyboru najlepszego modelu kontraktacji
  • Jak się wzajemnie motywować, aby skutecznie i trwale poprawiać wyniki oraz wdrażać ponadprzeciętnie rozwiązania - przykład z "naszego podwórka"
12:05

Współpraca klient – operator

Grzegorz Mućko, Supply Chain Director, Nutricia Polska

  • Wymagać czy współpracować
  • Czy win-win jest możliwe
  • Dlaczego warto budować partnerskie relacje
12:45

Najlepsze praktyki zawierania umów między operatorami logistycznymi a klientami

Dominika Agnieszka Wawrowska, Partner, Graphene Partners

  • Projekt czy BAU
  • Magiczny trójkąt: logistyka vs zakupy vs operator
  • Układ sił w czasie
  • Zaczynać z wizją końca
  • Czego unikać, a o co zadbać
  • Jak rozpoznać dobrze podpisaną umowę
13:25

PANEL DYSKUSYJNY Czy operatorom logistycznym opłaca się obniżać koszty obsługi klientów

Moderator: Dominika Agnieszka Wawrowska, partner w Graphene Partners
Jarosław Zygmunt , dyrektor Globalnego Planowania Dystrybucji, Oriflame
Mikołaj Rafalski, Logistics Manager w Żywiec Zdrój
Daniel Franke,członek zarządu w ROHLIG SUUS Logistics

  • Jaki model współpracy z operatorami motywuje ich do obniżania kosztów
  • Czy gain share to fikcja czy rzeczywistość
  • Jakie są przyszłościowe modele współpracy w outsourcingu
  • Czy rynek polski gotowy jest już na prawdziwe partnerskie podejście we współpracy
  • W jakie pułapki wpadamy jeśli transformacja nie zostanie właściwie przeprowadzona

HOT TOPIC

14:05

Przejęcia i Fuzje

Adam Chazanow, managing partner w Graphene Partners

  • Dlaczego właśnie teraz widzimy tyle transakcji
  • Jak spowodować, żeby Twoja firma była atrakcyjna dla kupującego
  • Fundusz inwestycyjny, czy inwestor branżowy - jak dobrać odpowiedniego partnera
  • Czego się spodziewać po procesie M&A, jak zwiększyć szanse powodzenia
14:35

Przerwa obiadowa

BLOK A. ORGANIZACJA

BLOK B. OPTYMALIZACJA

BLOK C. OBSŁUGA KLIENTA

15:35

A 1. Sprzedaż transformacyjna w logistyce - czyli: koniec ery ofertowania!

Krzysztof Sarnecki, prezes zarządu w Quest Change Managers

  • Nowa rzeczywistość – era wiedzy – nie tylko odwagi – Dlaczego?
  • Czasy wysokiej konkurencyjności w Europie dopiero nadchodzą – O co tu chodzi?
  • Relacje i „dobre” oferty już nie „sprzedają” – CO TO JEST PIĘCIOETAPOWY PROCES SPRZEDAŻY?
  • „Macho” w biznesie to stary model – czyli: Dlaczego ignoranci przegrają na komunikacji?
  • IV i V Generacje Sprzedaży – nieznane w Europie modele na dzisiejsze czasy

B 1. Optymalizacja struktury sieci dystrybucji*

Ewan French, chief operating officer w Barloworld SCS

  • Co wpływa na strukturę sieci dystrybucji, w jakiej perspektywie czasowej rozważać rewizje struktury sieci, jakich wyników się spodziewać- case study

 

 

 

 

 

C 1. ORGANISED TRADE CUSTOMER ENGAGEMENT THE ROLE OF CUSTOMER SERVICES & LOGISTICS

Krzysztof Sterna, customer service manager CE w PepsiCo

czyli: jak właściwie rozpoznać potrzeby i możliwości partnera handlowego

  • Kim jest kluczowy klient i co oznacza Customer Cenric Approach
  • Od bankomatu do implanta – czyli o poziomach współpracy
  • Dlaczego tak ważna jest satysfakcje klienta i jak ją osiągnąć
  • Przykłady zaawansowanych projektów
16:20

A 2. Planowanie i rozwój kariery

Agnieszka Śmidowicz – starszy konsultant w Inwenta Sp. z o. o.
Izabela Szczurska, starszy Konsultant, Inwenta Sp. z o. o

Jak budować efektywność i przewagę konkurencyjną firmy w oparciu o właściwy dobór i projektowanie rozwoju pracowników działów logistyki

czyli: jak właściwie rozpoznać potrzeby, pozyskać właściwego pracownika i utrzymać go w firmie

  • Modele kompetencyjne jako baza dla zarządzania zespołami ludzkimi
  • Rozpoznanie potrzeb organizacji i działu logistyki w oparciu o modele kompetencyjne
  • Narzędzia i źródła rekrutacji
  • Efektywny proces selekcji i rozpoznania kompetencji
  • Wdrożenie pracownika jako kluczowy element późniejszej efektywności
  • Projektowanie ścieżki rozwoju zawodowego i osobistego pracownika

B 2. Optymalizacja dostaw łańcucha chłodniczego*

Joanna Górzyńska, Regional Sales Manager Central Europe, ACP Polska Sp. z o.o.

  • Suchy lód w łańcuchu chłodniczym
  • Przykłady usprawnienia łańcucha chłodniczego przy zastosowaniu suchego lodu
    - rozwiązanie problemu utrzymania temperatury podczas intensywnej dystrybucji dla małych sklepów
    - schładzanie wnętrza samochodu dostawczego po każdorazowym otwarciu drzwi chłodni
    - zapewnienie transportu w 3 zakresach temperatur w jednej ciężarówce z agregatem monotemperaturowym, rozwiązanie dla średnich i dużych formatów
  • Optymalizacja łańcucha chłodniczego
  • Koszty operacyjne capex/opex
  • Korzyści wynikające ze stosowania rozwiązań ACP

 

 

 

 

C 2. Obsługa klienta z punktu widzenia odbiorcy

Mariusz Tront, distribution manager w Tesco (Poland) Sp. z o.o

case study

  • Oczekiwania sieci retailowej wobec dostawcy z punktu widzenia logistyki
  • Współpraca w obszarze logistyki sieci retailowej z dostawca
  • Wymiana doświadczeń z dostawcą, wzajemne poszukiwanie nowych rozwiązań, wzajemne challange’owanie się
  • Wpływ powyższych na obniżanie kosztów w łańcuchu dostaw

* Zapewniamy tłumaczenie bloku B1 i B2

17:00

Zakończenie I dnia forum

20:00 -02:00

Wieczorne Business Party

Pełen tanecznej energii klub muzyczny „Dekada” wzorowany na legendarnych nowojorskich klubach „disco” i inspirowany sztuką Pop Art. Po prostu przyjdź i tańcz przy najlepszych drinkach i niebanalnej rozrywce w doborowym gronie.

9 października 2015

09:00

Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników

09:30

Logistyka z „innej beczki” na podstawie produkcji Orlen Warsaw Marathon, Verva Street Racing (otwarcie Mistrzostw Świata w piłce nożnej Mężczyzn SN-backup)

Bartosz Bieszyński, niezależny ekspert

Case study

  • Dobór zespołu i kompetencji
  • Dobór podwykonawców
  • System komunikacji i zarządzanie informacjami
  • Planowanie infrastruktury i logistyki
  • Harmonogram montaży i demontaży
  • Bezpieczeństwo

MAGAZYNY

10:15

Wiedza kluczem do skutecznych negocjacji na rynku powierzchni magazynowych

Tomasz Mika, dyrektor Działu Powierzchni Magazynowo-Przemysłowych w Jones Lang LaSalle

  • Przykłady dobrych praktyk negocjacyjnych służących optymalizacji kosztów najmu powierzchni magazynowej

10:45

Optymalizacja w globalnej sieci

Piotr Picyk, dyrektor sprzedaży, PSI Polska

  • Optymalizacja w sieci logistycznej i w magazynie, przykłady zastosowań, korzyści z wdrożenia

 

11:15

Strategia podnoszenia konkurencyjności firmy poprzez innowacje

Jacek Cyran, head of sales w DCLOG

  • Wzrost efektywności magazynu poprzez zastosowanie grywalizacji i nowoczesnych form komunikacji – przypadek wdrożenia systemu dcView
  • Wzrost efektywności przyjęć i wydań dzięki zastosowaniu technologii mobilnych w systemie klasy ERP – przypadek wdrożenia systemu dcPickList
  • Redukcja reklamacji poprzez zastosowanie technologii video, odczytu kodów oraz baz danych – przypadek wdrożenia systemu dcWrapper
  • Reinżyniering technologii RFiD w rejestracji nośników logistycznych – innowacyjny system dcRFContainer do identyfikacji nośników logistycznych (w tym metalowych) na naczepach oraz w magazynach

 

11:45

PANEL DYSKUSYJNY Zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw - czy można?

Moderator: Adam Chazanow, managing partner, Graphene Partners
Paneliści: Marcin Figlarek, konsultant ds. logistyki i systemów WMS, Consafe Logistics Sp. z o.o.
Marek Dymarski, dyrektor logistyki i łańcucha dostaw w Korablik
Szymon Barczewski, z-ca Dyrektora Zarządzającego Pionu Operacji Logistycznych PP ds Rozwoju Produktów Logistycznych Poczty Polskiej

  • Jaka jest rola operatora logistycznego, a jaka klienta w sytuacji kryzysowej
  • Jak wygląda skuteczny plan awaryjny gwarantujący ciągłość operacyjną w kryzysowej sytuacji
  • Czy potrafimy żyć bez WMS-a
  • Centralizować czy decentralizować przepływy
  • Jak analizować poziom ryzyka w łańcuchu dostaw
  • Kiedy wiemy, że nastąpił kryzys
  • Czy inwestować w ludzi czy w systemy
12:15

Przerwa na kawę

TRANSPORT

12:30

Integrated Logistics Solutions and the role of Control Towers in today’s dynamically driven Supply Chains

Reynaldo Maldonado, Integrated Logistics Director, Kuehne + Nagel Sp. z o.o.
Joerg Jonas, LCC Operations Manager Wroclaw, Kuehne + Nagel Sp. z o.o

  • General Integrated Logistics concept introduction
  • Control Tower Approach
    - Logistics Control Center structure
    - Case studies / Real examples
  • General IL value proposition and engagement models

13:00

T&T PEKAES SA

Bartosz Kolasiński, kierownik Działu Drobnicy Krajowej w PEKAES SA
Maciej Rafałowski, dyrektor handlowy i członek zarządu w IBCS Poland Sp. Z o.o.
Jacek Zacharewicz, współzałożyciel i prezes zarządu w Alfa Projekt

  • Przedstawienie projektu aplikacji T&T
  • Omówienie potrzeb Klientów w zakresie dostępu do informacji
  • Zaprezentowanie zakresu możliwości systemu
13:30

Czy polski transport drogowy przetrwa kolejne ciosy

Maciej Wroński, przewodniczący Związku Pracodawców „Transport i Logistyka Polska”

  • Wypieranie z rynków pozaeuropejskich - embargo oraz restrykcyjne regulacje rosyjskie, dyskryminujące unijnych przewoźników
  • Brak pewności prawa i skutki finansowe dla przedsiębiorców - na przykładzie ryczałtów za nocleg w kabinie kierowców
  • Dyskryminacyjne działania "starych" państw członkowskich Unii Europejskiej pod pozorem walki o prawa socjalne polskich pracowników - MiLoG, Loi Macron etc.
  • Wewnętrzne bariery rozwoju branży TSL - brak wykwalifikowanych pracowników, niedostosowana infrastruktura drogowa
14:00

Przerwa na obiad

15:00

Zarządzanie procesem transportowym w czasie rzeczywistym na przykładzie platformy T-Traco

Dawid Doliński, Kierownik Transportu w Onninen
dr inż. Marcin Hajdul, kierownik w Centrum Wiedzy Logistycznej przy Instytucie Logistyki i Magazynowania

  • Gdzie szukać oszczędności w łańcuchu dostaw
  • Optymalne wykorzystanie zasobów w łańcuchu dostaw
  • Czym technologia jeszcze może nas  zaskoczyć - koncepcja inteligentnego ładunku
  • Jak zarządzający transportem, dzięki rozwiązaniom technologicznym, mogą wspierać kreowanie wartości dla klientów
15:30

PANEL DYSKUSYJNY Czy w transporcie możliwe jest jeszcze „wynalezienie koła”? - dyskusja o trendach i przyszłości

Moderator Tomasz Sączek, współzałożyciel i partner w Graphene Partners
Paneliści: Bartosz Miszkiewicz, prezes w Symlog
Jacek Tarkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Transporeon na Europę Środkową i Wschodnią oraz Rosję
Aleksandra Kocemba, kierownik Transportu Intermodalnego, Raben Transport Sp. z o.o.

  • Co mogłoby zrewolucjonizować transport w dzisiejszych czasach
  • Jaka jest rola operatorów logistycznych w rozwoju transportu
  • Kogo i dlaczego interesuje zmniejszanie emisji CO2
  • Kogo i dlaczego interesuje ograniczenie szczytów transportowych końca miesiąca
  • Alternatywne rozwiązania w transporcie - czy to już czas
16:00

Podsumowanie Forum, zakończenie

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1695.00 PLN (od 15 sierpnia 2015 do 9 października 2015)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
XII FORUM Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Aneta Wereszka
Product Manager

T 22 333 97 77

F 22 333 97 78

konferencje@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter