pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

XII FORUM Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA

08-09.10.2015, Warszawa,
Airport Hotel Okęcie

koszt uczestnictwa netto
1695.00 PLN (od 15 sierpnia 2015 do 9 października 2015)

Najważniejsze wydarzenie dla logistyków w Polsce!

Forum. Zarządzanie łańcuchem dostaw i tworzenie wartości dla klientów - Logistycy na front!

Szanowny Uczestniku,

Dla generałów logistyki nie występuje pojęcie „czas pokoju”. Nieustanna walka o koszty, terminy i ilości. Nie próbujemy przekonać, że nadchodzą czasy „zawieszenia broni”, po prostu zapraszamy na odprawę przed kolejnym starciem w walce o klientów.

Jeśli uważasz, że używanie określenia „wojna” w odniesieniu do pracy logistyka jest nadużyciem to zwróć uwagę na ''front'' niemiecki. Ustawa o płacy minimalnej. ''Front'' o tyle niebezpieczny że „oflankowany”. „Atak” przypuszczają również Francuzi i Norwegowie. Polscy przewoźnicy nie mają złudzeń. To nie jest ochrona własnych rynków. To artyleria wycelowana w nich samych.

Działanie pod presją konfliktu i przy jednoczesnym dążeniu do optymalizacji kosztów to tematy, które z pewnością nie są obce Volodymyrowi Adamovowi, odpowiedzialnemu za logistykę w największej i najszybciej rozwijającej się grupie sieci handlowych na Ukrainie - Fozzy Group. Jak skutecznie zarządzać łańcuchem dostaw, podczas gdy na zewnątrz trwa regularna wojna? Ten człowiek zna odpowiedź na to pytanie.

Bardzo mocnym punktem programu będzie prezentacja Ewana Frencha z Barloworld SCS. Zdecydowana większość strategii logistycznych największych firm działających na rynku Europejskim praktycznie w każdej branży została zaplanowana przy użyciu oprogramowania CAST. My będziemy gościć Chief Operting Officera - producenta tego oprogramowania, który opowie o swoich doświadczeniach.

Proponujemy także nie lada gratkę. Wystąpienie Shashi Shekhara, założyciela i szefa największej w Zatoce Perskiej organizacji “Supply Chain” z siedzibą w Dubaju.

Unikalny stolik ekspercki!

W ramach forum proponujemy możliwość indywidualnej konsultacji u eksperta z Eurodoradztwa - Angeliki Nowak.  Jest to szansa na profesjonalne, potwierdzone doświadczeniem i sukcesami (90% skuteczności) wsparcie dla Tych z Państwa, którzy planują rozwój w oparciu o dotacje unijne. Prosimy o zgłaszanie zainteresowania na etapie rejestracji, ponieważ ilość spotkań jest ograniczona czasem.

Wszelkie pytania dotyczące meritum lub propozycje dotyczące współpracy poprosimy przesyłać na adres: r.grzeszczak@pb.pl lub a.wereszka@pb.pl



PATRON MERYTORYCZNY


Graphene Partners jest firmą doradczą specjalizującą się w optymalizacji łańcuchów dostaw oraz we wsparciu w procesach fuzji i przejęć. Zespół Graphene Partners tworzą eksperci-praktycy. Partnerzy Graphene posiadają doświadczenie w zarządzaniu logistyką, zarówno po stronie sieci handlowych i firm produkcyjnych, jak i na poziomie zarządów i rad nadzorczych wiodących operatorów logistycznych i kurierskich. Podejście Graphene Partners do realizowanych prac doradczych wyróżnia działanie z “zakasanymi rękawami” i osiąganie skuteczności operacyjnej. Zakres usług Graphene Partners obejmuje opracowanie strategii logistycznych, wsparcie decyzji dotyczących in/outsourcingu, optymalizacje łańcuchów dostaw, studia lokalizacji centrów dystrybucji, prowadzenie przetargów na usługi operatorów logistycznych, wdrożenia projektów zmian, maksymalizacje efektywności operacyjnej i komercyjnej we współpracy z operatorami logistycznymi, a także audyty efektywności zarządzania logistyką. Doradzamy również w zakresie maksymalizacji wartości dodanej tworzonej przez logistykę na rzecz obsługi klientów.

 


 

O PARTNERACH


PEKAES jest jednym z największych operatorów logistycznych w Polsce, spełniającym międzynarodowe standardy oraz największą polską spółką z sektora TSL notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wieloletnie doświadczenie, szerokie możliwości, wynikające m. in. ze stałego inwestowania w najnowsze rozwiązania IT oraz wyznawane wartości sprawiły, że dynamicznie i prężnie rozwija swoje usługi i kompetencje, będąc stabilnym oraz elastycznym partnerem biznesowym dla swoich klientów. PEKAES oferuje usługi logistyki magazynowej, krajowej i międzynarodowej dystrybucji przesyłek drobnicowych, spedycji drogowej, kolejowej, lotniczej i morskiej oraz szereg usług dodanych w ramach zarządzania łańcuchem dostaw. Firma dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci krajowych terminali przeładunkowych w Polsce oraz siecią kilkunastu partnerów zagranicznych we wszystkich kluczowych krajach Europy, dzięki czemu  zasięg jej działania obejmuje cały świat. Zorientowanie na klienta, innowacyjne i indywidualne podejście do współpracy z każdym podmiotem sprawiają, że z usług PEKAES korzystają przedsiębiorstwa różniące się wielkością, charakterem prowadzonego biznesu oraz potrzebami logistycznymi. Każdemu z nich firma gwarantuje rozwiązania skuteczne, „szyte na miarę” i spełniające indywidualne oczekiwania.

 

Consafe Logistics jest jednym z wiodących dostawców rozwiązań IT do realizacji łańcucha dostaw. Projektuje, opracowuje i wdraża rozwiązania IT w zakresie produkcji (systemy MES), magazynowania (systemy WMS), transportu, dostaw i zarządzania sklepem.

 

Grupa Raben świadczy usługi na rynku logistyki od ponad 80 lat. Oferuje kompleksowe usługi logistyczne - logistykę kontraktową, transport drogowy: krajowy, międzynarodowy, w tym do Europy Wschodniej. Świadczy także obsługę produktów świeżych, wymagających temperatury od 0 do 6 stopni w całym łańcuchu logistycznym, transport całopojazdowy,  intermodalny, morski oraz powietrzny. Grupa posiada własne oddziały w 10. krajach Europy oraz dysponuje około 1 000 000 m2 powierzchni magazynowych.

 

ROHLIG SUUS Logistics S.A. zajmuje się zarządzaniem logistyką i łańcuchami dostaw. Trzeci co do wielkości kompleksowy operator logistyczny w Polsce. Jedyna polska firma logistyczna o globalnych możliwościach. Zapewnia pełną komplementarność w obsłudze globalnych, europejskich i krajowych łańcuchów dostaw w oparciu o prawdziwie multiproduktową ofertę oraz integrację informatyczną z klientami.

 

DB Schenker Logistics to wiodący operator logistyczny w Polsce, będący częścią Grupy Deutsche Bahn. Operator logistyczny zarządza globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek.

 

PSI dostarcza i integruje, w oparciu o własne produkty, kompletne rozwiązania informatyczne dla produkcji (branża metalowa, motoryzacyjna i budowy maszyn), logistyki, transportu publicznego energetyki (sieci elektroenergetyczne oraz rurociągi gazowe i paliwowe). Koncern PSI powstał w 1969 roku, zatrudnia obecnie ponad 1.600 osób na całym świecie, z czego w Polsce zatrudnionych jest 200 osób.

 

JLL jest międzynarodową firmą doradczą, świadczącą kompleksowe usługi w dziedzinie nieruchomości komercyjnych i zarządzania inwestycjami. Specjalizujemy się w dostarczaniu najlepszych rynkowych rozwiązań w zakresie najmu powierzchni magazynowo-przemysłowych m.in. dla klientów z branży logistycznej.

 

POCZTA POLSKA to lider polskiego rynku usług listowych i paczkowych. Gęsta sieć placówek w całym kraju, około 25 tysięcy listonoszy, osobne oddziały doręczeniowe bezpośrednio z kilkunastu centrów wysyłkowych to atuty, które przekładają się na wysoką jakość, terminowość i bezpieczeństwo powierzonych przesyłek. Poczta Polska dzięki elastycznej ofercie, systemowi monitoringu i powiadamiania o przesyłkach jest obecnie najchętniej wybieranym operatorem logistycznym w Polsce. Poza paczkami i listami, Poczta Polska oferuje także szeroki wachlarz innych usług dla eCommerce, m.in. usługi z zakresu marketingu bezpośredniego, usługi bankowe, ubezpieczeniowe, eZwroty, sprzedaż wysyłkową oraz logistykę gotówki.

 

Grupa Kuehne + Nagel zatrudnia ponad 63 000 pracowników w ponad 1000 lokalizacjach i w ponad 100 krajach, dzięki czemu zajmuje czołowe miejsce w światowym rankingu spółek oferujących usługi logistyczne. Swoją ugruntowaną pozycję na rynku zawdzięcza działalności związanej z frachtem morskim, lotniczym, logistyką kontraktową, a także działalności lądowej, przy czym wyraźnie skupia się na zapewnieniu zintegrowanych informatycznych rozwiązań logistycznych.


Partnerzy

Partner Strategiczny

Partner

Patron Honorowy

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

8 października 2015

08:30

Rejestracja i poranna kawa

09:00

Uroczyste otwarcie Forum

SPECIAL TOPICS

09:10

Logistics problems in the face of extreme external factors. Preparation, implementation, consequences - risk management

Volodymyr Adamov, deputy head of logistics at Fozzy Group

  • How its made in Fozzy:

- the structure of supply chain in Fozzy - function departments

- logistics now - DC structure, transport

- technologies in use

  • The influence of external factors:

- the impact of weather

- emergency situation in Kiev (metro stop, blocking bridges)

- military actions

- special project for the Red Cross

- mobilization of personnel

  • The results - whether it is possible to systematize the approach?

09:50

Logistics and Supply Chain landscape in Middle East …

Shashi Shekhar, założyciel i szef największej w Zatoce Perskiej organizacji “Supply Chain” z siedzibą w Dubaju

  • The latest supply chain trends in Middle East
  • What’s driving growth of logistics In region
  • The transformation of region in last 10 years is a global ex ample
  • Lessons for transformation, leadership and growth from region
10:30

Port Gdańsk – morska lokomotywa logistyki

Ryszard Mazur, dyrektor biura strategii i rozwoju Portu, Port Gdańsk SA

case study

  • Port Gdańsk portem V generacji - jako największy węzeł logistyczny kraju i hub intermodalny
  • Port Gdańsk jako drzwi Korytarza TENT-T – Bałtyk -  Adriatyk
  • Inwestycje w infrastrukturę dostępową lądową do portu – czy beneficjentami są tylko lądowi przewoźnicy
  • Rozwój działalności okołoportowej  a dostęp wszystkich gałęzi transportu do portu
  • Nowe regulacje prawne i ułatwienia administracyjne w portach – „PORTY24”   -  ich wpływ na atrakcyjność logistyczną ciągów transportowych oraz poziom konkurencyjności polskich portów
  • Inwestycje w Porcie Gdańsk – dokąd zmierzamy i czy wpisujemy się w świat globalnej logistyki (trendy światowe a nasz proces dostosowywania się do nich)
11:10

Przerwa na kawę

OUTSOURCING

11:25

Współpraca czy współzawodnictwo? Co bardziej opłaca się w outsourcingu usług logistycznych

Daniel Franke,członek zarządu w ROHLIG SUUS Logistics
Piotr Polak, prezes zarządu w Chartered Institute of Cooperation

  • Jeden dostawca czy wielu? Collaborative contracting i relational contracts kontra permanentny benchmarking i współzawodnictwo - kiedy osiąga się najlepsze rezultaty? Czego można nauczyć się z branży automotive?
  • 6 ważnych pytań i odpowiedzi, które pomogą zbudować optymalną strategię. Sztuka wyboru najlepszego modelu kontraktacji
  • Jak się wzajemnie motywować, aby skutecznie i trwale poprawiać wyniki oraz wdrażać ponadprzeciętnie rozwiązania - przykład z "naszego podwórka"
12:05

Współpraca klient – operator

Grzegorz Mućko, Supply Chain Director, Nutricia Polska

  • Wymagać czy współpracować
  • Czy win-win jest możliwe
  • Dlaczego warto budować partnerskie relacje
12:45

Najlepsze praktyki zawierania umów między operatorami logistycznymi a klientami

Dominika Agnieszka Wawrowska, Partner, Graphene Partners

  • Projekt czy BAU
  • Magiczny trójkąt: logistyka vs zakupy vs operator
  • Układ sił w czasie
  • Zaczynać z wizją końca
  • Czego unikać, a o co zadbać
  • Jak rozpoznać dobrze podpisaną umowę
13:25

PANEL DYSKUSYJNY Czy operatorom logistycznym opłaca się obniżać koszty obsługi klientów

Moderator: Dominika Agnieszka Wawrowska, partner w Graphene Partners
Jarosław Zygmunt , dyrektor Globalnego Planowania Dystrybucji, Oriflame
Mikołaj Rafalski, Logistics Manager w Żywiec Zdrój
Daniel Franke,członek zarządu w ROHLIG SUUS Logistics

  • Jaki model współpracy z operatorami motywuje ich do obniżania kosztów
  • Czy gain share to fikcja czy rzeczywistość
  • Jakie są przyszłościowe modele współpracy w outsourcingu
  • Czy rynek polski gotowy jest już na prawdziwe partnerskie podejście we współpracy
  • W jakie pułapki wpadamy jeśli transformacja nie zostanie właściwie przeprowadzona

HOT TOPIC

14:05

Przejęcia i Fuzje

Adam Chazanow, managing partner w Graphene Partners

  • Dlaczego właśnie teraz widzimy tyle transakcji
  • Jak spowodować, żeby Twoja firma była atrakcyjna dla kupującego
  • Fundusz inwestycyjny, czy inwestor branżowy - jak dobrać odpowiedniego partnera
  • Czego się spodziewać po procesie M&A, jak zwiększyć szanse powodzenia
14:35

Przerwa obiadowa

BLOK A. ORGANIZACJA

BLOK B. OPTYMALIZACJA

BLOK C. OBSŁUGA KLIENTA

15:35

A 1. Sprzedaż transformacyjna w logistyce - czyli: koniec ery ofertowania!

Krzysztof Sarnecki, prezes zarządu w Quest Change Managers

  • Nowa rzeczywistość – era wiedzy – nie tylko odwagi – Dlaczego?
  • Czasy wysokiej konkurencyjności w Europie dopiero nadchodzą – O co tu chodzi?
  • Relacje i „dobre” oferty już nie „sprzedają” – CO TO JEST PIĘCIOETAPOWY PROCES SPRZEDAŻY?
  • „Macho” w biznesie to stary model – czyli: Dlaczego ignoranci przegrają na komunikacji?
  • IV i V Generacje Sprzedaży – nieznane w Europie modele na dzisiejsze czasy

B 1. Optymalizacja struktury sieci dystrybucji*

Ewan French, chief operating officer w Barloworld SCS

  • Co wpływa na strukturę sieci dystrybucji, w jakiej perspektywie czasowej rozważać rewizje struktury sieci, jakich wyników się spodziewać- case study

 

 

 

 

 

C 1. ORGANISED TRADE CUSTOMER ENGAGEMENT THE ROLE OF CUSTOMER SERVICES & LOGISTICS

Krzysztof Sterna, customer service manager CE w PepsiCo

czyli: jak właściwie rozpoznać potrzeby i możliwości partnera handlowego

  • Kim jest kluczowy klient i co oznacza Customer Cenric Approach
  • Od bankomatu do implanta – czyli o poziomach współpracy
  • Dlaczego tak ważna jest satysfakcje klienta i jak ją osiągnąć
  • Przykłady zaawansowanych projektów
16:20

A 2. Planowanie i rozwój kariery

Agnieszka Śmidowicz – starszy konsultant w Inwenta Sp. z o. o.
Izabela Szczurska, starszy Konsultant, Inwenta Sp. z o. o

Jak budować efektywność i przewagę konkurencyjną firmy w oparciu o właściwy dobór i projektowanie rozwoju pracowników działów logistyki

czyli: jak właściwie rozpoznać potrzeby, pozyskać właściwego pracownika i utrzymać go w firmie

  • Modele kompetencyjne jako baza dla zarządzania zespołami ludzkimi
  • Rozpoznanie potrzeb organizacji i działu logistyki w oparciu o modele kompetencyjne
  • Narzędzia i źródła rekrutacji
  • Efektywny proces selekcji i rozpoznania kompetencji
  • Wdrożenie pracownika jako kluczowy element późniejszej efektywności
  • Projektowanie ścieżki rozwoju zawodowego i osobistego pracownika

B 2. Optymalizacja dostaw łańcucha chłodniczego*

Joanna Górzyńska, Regional Sales Manager Central Europe, ACP Polska Sp. z o.o.

  • Suchy lód w łańcuchu chłodniczym
  • Przykłady usprawnienia łańcucha chłodniczego przy zastosowaniu suchego lodu
    - rozwiązanie problemu utrzymania temperatury podczas intensywnej dystrybucji dla małych sklepów
    - schładzanie wnętrza samochodu dostawczego po każdorazowym otwarciu drzwi chłodni
    - zapewnienie transportu w 3 zakresach temperatur w jednej ciężarówce z agregatem monotemperaturowym, rozwiązanie dla średnich i dużych formatów
  • Optymalizacja łańcucha chłodniczego
  • Koszty operacyjne capex/opex
  • Korzyści wynikające ze stosowania rozwiązań ACP

 

 

 

 

C 2. Obsługa klienta z punktu widzenia odbiorcy

Mariusz Tront, distribution manager w Tesco (Poland) Sp. z o.o

case study

  • Oczekiwania sieci retailowej wobec dostawcy z punktu widzenia logistyki
  • Współpraca w obszarze logistyki sieci retailowej z dostawca
  • Wymiana doświadczeń z dostawcą, wzajemne poszukiwanie nowych rozwiązań, wzajemne challange’owanie się
  • Wpływ powyższych na obniżanie kosztów w łańcuchu dostaw

* Zapewniamy tłumaczenie bloku B1 i B2

17:00

Zakończenie I dnia forum

20:00 -02:00

Wieczorne Business Party

Pełen tanecznej energii klub muzyczny „Dekada” wzorowany na legendarnych nowojorskich klubach „disco” i inspirowany sztuką Pop Art. Po prostu przyjdź i tańcz przy najlepszych drinkach i niebanalnej rozrywce w doborowym gronie.

9 października 2015

09:00

Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników

09:30

Logistyka z „innej beczki” na podstawie produkcji Orlen Warsaw Marathon, Verva Street Racing (otwarcie Mistrzostw Świata w piłce nożnej Mężczyzn SN-backup)

Bartosz Bieszyński, niezależny ekspert

Case study

  • Dobór zespołu i kompetencji
  • Dobór podwykonawców
  • System komunikacji i zarządzanie informacjami
  • Planowanie infrastruktury i logistyki
  • Harmonogram montaży i demontaży
  • Bezpieczeństwo

MAGAZYNY

10:15

Wiedza kluczem do skutecznych negocjacji na rynku powierzchni magazynowych

Tomasz Mika, dyrektor Działu Powierzchni Magazynowo-Przemysłowych w Jones Lang LaSalle

  • Przykłady dobrych praktyk negocjacyjnych służących optymalizacji kosztów najmu powierzchni magazynowej

10:45

Optymalizacja w globalnej sieci

Piotr Picyk, dyrektor sprzedaży, PSI Polska

  • Optymalizacja w sieci logistycznej i w magazynie, przykłady zastosowań, korzyści z wdrożenia

 

11:15

Strategia podnoszenia konkurencyjności firmy poprzez innowacje

Jacek Cyran, head of sales w DCLOG

  • Wzrost efektywności magazynu poprzez zastosowanie grywalizacji i nowoczesnych form komunikacji – przypadek wdrożenia systemu dcView
  • Wzrost efektywności przyjęć i wydań dzięki zastosowaniu technologii mobilnych w systemie klasy ERP – przypadek wdrożenia systemu dcPickList
  • Redukcja reklamacji poprzez zastosowanie technologii video, odczytu kodów oraz baz danych – przypadek wdrożenia systemu dcWrapper
  • Reinżyniering technologii RFiD w rejestracji nośników logistycznych – innowacyjny system dcRFContainer do identyfikacji nośników logistycznych (w tym metalowych) na naczepach oraz w magazynach

 

11:45

PANEL DYSKUSYJNY Zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw - czy można?

Moderator: Adam Chazanow, managing partner, Graphene Partners
Paneliści: Marcin Figlarek, konsultant ds. logistyki i systemów WMS, Consafe Logistics Sp. z o.o.
Marek Dymarski, dyrektor logistyki i łańcucha dostaw w Korablik
Szymon Barczewski, z-ca Dyrektora Zarządzającego Pionu Operacji Logistycznych PP ds Rozwoju Produktów Logistycznych Poczty Polskiej

  • Jaka jest rola operatora logistycznego, a jaka klienta w sytuacji kryzysowej
  • Jak wygląda skuteczny plan awaryjny gwarantujący ciągłość operacyjną w kryzysowej sytuacji
  • Czy potrafimy żyć bez WMS-a
  • Centralizować czy decentralizować przepływy
  • Jak analizować poziom ryzyka w łańcuchu dostaw
  • Kiedy wiemy, że nastąpił kryzys
  • Czy inwestować w ludzi czy w systemy
12:15

Przerwa na kawę

TRANSPORT

12:30

Integrated Logistics Solutions and the role of Control Towers in today’s dynamically driven Supply Chains

Reynaldo Maldonado, Integrated Logistics Director, Kuehne + Nagel Sp. z o.o.
Joerg Jonas, LCC Operations Manager Wroclaw, Kuehne + Nagel Sp. z o.o

  • General Integrated Logistics concept introduction
  • Control Tower Approach
    - Logistics Control Center structure
    - Case studies / Real examples
  • General IL value proposition and engagement models

13:00

T&T PEKAES SA

Bartosz Kolasiński, kierownik Działu Drobnicy Krajowej w PEKAES SA
Maciej Rafałowski, dyrektor handlowy i członek zarządu w IBCS Poland Sp. Z o.o.
Jacek Zacharewicz, współzałożyciel i prezes zarządu w Alfa Projekt

  • Przedstawienie projektu aplikacji T&T
  • Omówienie potrzeb Klientów w zakresie dostępu do informacji
  • Zaprezentowanie zakresu możliwości systemu
13:30

Czy polski transport drogowy przetrwa kolejne ciosy

Maciej Wroński, przewodniczący Związku Pracodawców „Transport i Logistyka Polska”

  • Wypieranie z rynków pozaeuropejskich - embargo oraz restrykcyjne regulacje rosyjskie, dyskryminujące unijnych przewoźników
  • Brak pewności prawa i skutki finansowe dla przedsiębiorców - na przykładzie ryczałtów za nocleg w kabinie kierowców
  • Dyskryminacyjne działania "starych" państw członkowskich Unii Europejskiej pod pozorem walki o prawa socjalne polskich pracowników - MiLoG, Loi Macron etc.
  • Wewnętrzne bariery rozwoju branży TSL - brak wykwalifikowanych pracowników, niedostosowana infrastruktura drogowa
14:00

Przerwa na obiad

15:00

Zarządzanie procesem transportowym w czasie rzeczywistym na przykładzie platformy T-Traco

Dawid Doliński, Kierownik Transportu w Onninen
dr inż. Marcin Hajdul, kierownik w Centrum Wiedzy Logistycznej przy Instytucie Logistyki i Magazynowania

  • Gdzie szukać oszczędności w łańcuchu dostaw
  • Optymalne wykorzystanie zasobów w łańcuchu dostaw
  • Czym technologia jeszcze może nas  zaskoczyć - koncepcja inteligentnego ładunku
  • Jak zarządzający transportem, dzięki rozwiązaniom technologicznym, mogą wspierać kreowanie wartości dla klientów
15:30

PANEL DYSKUSYJNY Czy w transporcie możliwe jest jeszcze „wynalezienie koła”? - dyskusja o trendach i przyszłości

Moderator Tomasz Sączek, współzałożyciel i partner w Graphene Partners
Paneliści: Bartosz Miszkiewicz, prezes w Symlog
Jacek Tarkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Transporeon na Europę Środkową i Wschodnią oraz Rosję
Aleksandra Kocemba, kierownik Transportu Intermodalnego, Raben Transport Sp. z o.o.

  • Co mogłoby zrewolucjonizować transport w dzisiejszych czasach
  • Jaka jest rola operatorów logistycznych w rozwoju transportu
  • Kogo i dlaczego interesuje zmniejszanie emisji CO2
  • Kogo i dlaczego interesuje ograniczenie szczytów transportowych końca miesiąca
  • Alternatywne rozwiązania w transporcie - czy to już czas
16:00

Podsumowanie Forum, zakończenie

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1695.00 PLN (od 15 sierpnia 2015 do 9 października 2015)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
XII FORUM Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Aneta Wereszka
Product Manager

T 22 333 97 77

F 22 333 97 78

konferencje@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Referendum to zawsze ryzyko

Przez kilkadziesiąt lat,...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Najważniejsza jest stabilizacja

Samorządowi menedżerowie...
News

Zmienne humory ratingowych panów

Tym razem agencja S&P...
News

Kolejna duża inwestycja jest możliwa w Polsce

Lufthansa i GE zainwestują...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

O czym ostrzega Snowden

To świeża historia, każdy pamięta doniesienia...
News

Walutowy listopad za nami, co dalej?

Skończył się listopad 2016...
Najlepsze blogi o biznesie