pb.pl

Human Resources

HR SUMMIT 2015

29-30.09.2015, Warszawa,
Airport Hotel Okęcie, ul. 17 Stycznia 24

koszt uczestnictwa netto
2295.00 PLN (od 5 września 2015 do 30 września 2015)

Kongres. Jaki przekrój ma Twój HR?

Szanowny Uczestniku,

Stwierdzenie - biznes stoi pod znakiem ciągłych zmian - to już truizm.

Firmy szaleńczo próbują sprostać dynamicznej rzeczywistości rynkowej. Niestety często pomijana jest przy tym elementarna wartość każdego przedsiębiorstwa - pracownik. A przecież w czasach nadmiaru, firmy nie konkurują już na produkty, przewaga zaś ulokowana jest w kapitale ludzkim. Rola HR  jest zatem ważna, jak nigdy dotąd. Zarządy zaczynają zdawać sobie z tego sprawę.

Wiąże się to dla Ciebie z szansą na rozwój własnego autorytetu oraz uzyskanie realnego wpływu na biznes, ale

i z odpowiedzialnością za zasoby, od których zaczyna się sukces Twojej firmy.

Klucz do sukcesu to ...  świadomy i zrównoważony rozwój, który jest procesem, bo tylko on rokuje trwałe zmiany. Dlatego zatrzymaj się na chwilę i zastanów jaki przekrój ma Twój HR.

W pierwszym dniu konferencji zadaj sobie pytania:

  • W jakim punkcie znajduje się mój HR?
  • Jaką rolę odgrywa w przedsiębiorstwie?
  • Jakim autorytetem cieszy się u zarządu a jakim u pracowników
  • Czy działa strategicznie?
  • Czy zmiany zachodzą w sposób bezpieczny dla pracowników?
Dzięki wartościowym benchmarkom z łatwością na nie odpowiesz.

W drugim dniu przyjrzyj się dwóm drogom rozwoju:

  • przez optymalizację procesów
  • przez rozwijanie pracownika

których właściwy balans warunkuje progres firmy.

Nie zabraknie także tradycyjnych elementów:

  • intensywnych sesji eksperckich o dużych walorach poznawczych
  • sesji HR LEX, które uczulą Cię na aktualnie najbardziej newralgiczne obszary prawa pracy i zatrudnienia.
Dodatkowym tematem specjalnym w tym roku będą świadczenia płacowe i pozapłacowe. W tym nurcie odbędzie się prezentacja wyników badania, oraz dyskusja panelowa.

Nasz cykl zyskał uznanie ponieważ zamiast epatować spektakularnymi wdrożeniami, stawiamy na refleksję nad istotą zachodzących procesów. Nasi eksperci nie są przypadkowi - imponują wiedzą, doświadczeniem, dokonaniami. Od lat udowadniają, że mają poczucie misji wyznaczania standardów dla swojego środowiska.

Bogaty program, eksperci wysokiej klasy, elastyczna formuła, komfortowe warunki i znakomita atmosfera, gwarantują Ci dużą satysfakcję.

Liczymy, że dołączysz do naszej społeczności i wniesiesz swoje doświadczenia do jednej z najbardziej wartościowych i ambitnych platform dla środowiska HR na polskim rynku.

Jeżeli jesteś gotów na dwa dni ciężkiej pracy, ale również potężną dawkę inspiracji, które staną się akceleratorem zmian w Twojej firmie, serdecznie zapraszam,

Renata Grzeszczak

Project Manager
r.grzeszczak@pb.pl




O Partnerach

Edenred Polska
W Polsce Edenred rozpoczął działalność w 1997 r. pod nazwą Accor Services. Firma oferuje rozwiązania dedykowane motywacji pracowników, budowaniu lojalności w biznesie oraz zarządzaniu wydatkami przedsiębiorstw. Know-how i globalny zasięg pozwalają firmie wprowadzać na rynek innowacyjne produkty, usługi oraz serwisy online. Wsparcie Edenred obejmuje kompleksową obsługę Klienta oraz ekspertyzę prawnopodatkową. Nasi Klienci wysoko cenią indywidualne podejście Edenred, jakość obsługi i elastyczność w działaniu.

Orange Polska
Orange Polska jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Polsce i jednym z największych operatorów w Europie Środkowej. Ma największą w Polsce infrastrukturę techniczną, świadczy 20 milionom klientów usługi telefonii stacjonarnej, komórkowej, dostępu do internetu i multimediów. Prowadzi działalność badawczą, wspiera kulturę i sport, kieruje się zasadami CSR, jest zaangażowany w projekty ważne społecznie.

Provident Polska
Provident Polska działa w naszym kraju od 1997 roku i jest liderem na rynku pożyczek gotówkowych. Naszym celem jest dostarczanie prostych, rzetelnych i bezpiecznych produktów finansowych.Z usług firmy Provident Polska skorzystało już 3,5 miliona Klientów, a poziom satysfakcji z jakości obsługi wynosi ponad 90%. Provident Polska należy do międzynarodowej grupy finansowej International Personal Finance obecnej w 13 krajach.IPF jest notowana na Londyńskiej i Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

ALLBRIDGE Business Advisory
Firmy i ich liderzy od lat inwestują znaczne środki w różne programy, które mają poprawić sprzedaż, obniżyć koszty czy podnieść efektywność. Kolejne inwestycje bardzo często nie przynoszą oczekiwanych efektów. Skutecznym i sprawdzonym podejściem jest stworzenie kultury współodpowiedzialności (Culture of Accountability). Nowa kultura, oparta o właściwe przekonania oferuje wybitne rezultaty eliminując negatywną grę w "unikanie” odpowiedzialności, brak dialogu oraz wskazywanie winnych niepowodzeń. Wraz z Partners in Leadership, Inc. jesteśmy niekwestionowanym ekspertem szybkiego kreowania współodpowiedzialności za wyniki naszych Klientów. W partnerski sposób tworzymy skuteczne rozwiązania, które dają pożądane rezultaty. Gwarancja jakości udokumentowana tysiącami wdrożeń w ponad 100 krajach, od blisko 30 lat.

BPSC
BPSC SA należy do największych dostawców systemów HCM i MRPII/ERP. Oferowany przez nas system mHR kompleksowo wspiera zarządzanie personelem integrując procesy rekrutacji, doboru kadr, zarządzania kompetencjami, oceny pracowniczej, szkoleń i rozwoju oraz ZPC.

 

Partnerzy

Partner

Patron

Patron Medialny

29 września 2015

08:00

Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników

HOT TOPIC - Barometr Pracownika 2015

8:30 PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA

Samopoczucie i motywacja pracowników w Europie

Marzena Spaniał, trener motywacyjny w Edenred Polska

  • Jak zmieniają się potrzeby i oczekiwania pracowników z 14 europejskich krajów w 2015 r.
  • Co niepokoi obecnie pracowników – wynagrodzenie, utrzymanie pracy, praca po godzinach, czas spędzany w pracy, zachowanie zasad work-life balance
  • Polscy pracownicy – do której grupy należą w Europie – najbardziej optymistycznych czy najbardziej pesymistycznych
  • Czym dla pracowników są świadczenia pozapłacowe – bardziej wsparciem socjalnym czy czynnikiem motywacyjnym
  • Co z motywacją i zaangażowaniem – rośnie, spada czy jest na tym samym poziomie? Czy są różnice pomiędzy grupami wiekowymi, managerami a pozostałymi pracownikami w firmie
  • Work-life balance i poziom stresu. Jak technologie cyfrowe wpływają na jakość pracy pracowników
„Barometr Pracownika Edenred-IPSOS” został przeprowadzony przez firmę badawczą IPSOS na zlecenie Grupy Edenred (10. edycja badań), na reprezentatywnej próbie pracowników z 14 krajów europejskich (Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Belgia, Hiszpania, Włochy, Szwecja, Polska, Rumunia, Turcja, Finlandia, Austria, Republika Czeska, Holandia); 13.600 pracowników łącznie; styczeń 2015.

09:10

DYSKUSJA PANELOWA
Ile wart czuje się Twój pracownik? Świadomość i docenienie łącznej wartości pakietu wynagrodzeń

Katarzyna Gospodarowicz, radca prawny, LL.M. German and Polish Law, w Kancelarii Prawnej Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy sp. k. działającej w międzynarodowej sieci Schindhelm
Janusz Kierlandczyk, Dyrektor Wynagrodzeń i Benefitów, Orange Polska
Izabella Naliwajko, dyrektor HR w SELENIE
Artur Miernik, dyrektor Pionu Zarządzania personelem w PKO Banku Polskim

  • Skuteczna komunikacja wokół sumy świadczeń
  • Jawność wynagrodzeń
  • Mierniki efektywności systemu wynagrodzeń
  • Pomiar satysfakcji z wynagrodzeń
  • Znaczenie ochrony prywatności pracownika

 

MIEJSCE I MISJA HR na PRZESTRZENI ORGANIZACJI
BENCHMARKS & INSPIRATIONS

09:50

„Zmień Kulturę, Zmień Zasady Gry” albo Ty będziesz zarządzać kulturą, albo ona będzie zarządzać Tobą!

Arkadiusz Hajduk, partner zarządzający ALLBRIDGE, certyfikowany facylitator partners In Leadership, Inc.

Jak odnoszące sukcesy firmy tworzą współodpowiedzialność (accountability) za realizację rezultatów biznesowych w sposób charakterystyczny dla organizacji wysokiej efektywności?

  • Culture of Accountability: osobista, zespołowa oraz organizacyjna współodpowiedzialność za rezultaty!
  • Zrozumienie Piramidy Rezultatów® kluczem do zrozumienia kultury w firmie
  • Jak przeprowadzić proces na tyle szybko, żeby wpłynął na wyniki w perspektywie 6 do 12 miesięcy, a nie 2 -3 lat?
  • Najważniejsze wnioski z Accountabilty Study 2015, w tym poziom Accountability Index dla polskich firm
  • „Zmień kulturę, zmień zasady gry” - przełomowa strategia zmian i transformacji w firmach – studium przypadku z polskiego rynku

„Nie ma nic potężniejszego od idei, na którą nadszedł czas”; Victor Hugo

10:30

Przerwa na kawę

10:45

Jak utrzymać ster na tym co krytyczne dla organizacji i wokół tej potrzeby budować rozwiązania HR. O odwadze, elastyczności i determinacji potrzebnej do działania w świecie zmian

Izabella Naliwajko, dyrektor HR w SELENIE

  • Zmiana roli HR na przestrzeni ostatnich lat
  • Budowanie kultury opartej na feedbacku:
- model kompetencji / dwa podejścia na przestrzeni 2 lat
- performance management jako DNA – powiązanie rozwoju z wynikami
- SMARTowe podejście do rozwoju pracownika
- tworzenie warunków rozwoju dla różnych generacji pracowników
  • Dopasowanie procesu rekrutacji do potrzeb biznesu:
- skąd potrzeba wsparcia dla spółek Grupy?
- profesjonalizacja procesu
- budowanie kompetencji na poziomie Centrali
- korzyści dla klientów wewnętrznych i wartość dla biznesu

„Success is not final; failure is not fatal: it is the courage to continue that counts” Winston Churchill
11:25

Otwarta komunikacja w firmie – mit czy hit?

Joanna Kucharska, dyrektor ds. HR i komunikacji w Sii

  • Co na temat komunikacji mówi teoria
  • Co na to praktyka, czyli jak my to robimy w Sii:

- kultura organizacyjna na co dzień

- wartości i ich realizowanie

  • Spotkania usprawniające, czyli pracownicy Sii jako konsultanci

,,Wyzwania stojące przed HR są tożsamymi z tymi stojącymi przed biznesem – dostosowywanie się do dynamicznie zmieniających się warunków i wręcz galopującego środowiska zewnętrznego"

12:05

’’Sam stań się zmianą, do której dążysz…” (Gandhi). Punkty krytyczne transformacji

Alina Smolarek, dyrektor HR w Centrum Medycznym ENEL-MED

  • Ewolucja kultury organizacyjnej z perspektywy HR - gdzie byliśmy i gdzie chcieliśmy się znaleźć, aby zrealizować strategię? Co nas wspiera, a co jest barierą w efektywności
  • Jakie działania podjęliśmy? – wdrożenie zarządzania przez cele, uruchomienie programu rozwoju przywództwa, badanie opinii pracowników, uporządkowane i transparentne procesy hr, system motywacji pozafinansowej
  • Co nas spotkało w drodze? – czy mamy właściwych ludzi na kluczowych stanowiskach? Czy nasi menedżerowie właściwie realizują rolę przywódczą? Czy działania które podjęliśmy przynoszą zakładane efekty? Jakie modyfikacje wprowadziliśmy?
  • Gdzie jesteśmy obecnie? – czy nasz system wartości ciągle wspiera strategię? Jaka jest nasza propozycja pracodawcy (EVP)? Czy jesteśmy spójni w przekazie do pracowników oraz klientów?
,,Motywacja jest wszystkim. Możesz pracować za dwóch, ale nie możesz być dwoma osobami naraz. Zamiast tego musisz inspirować drugą osobę w taki sposób, aby ona inspirowała kolejne". (Lee Iacocca)
12:45

Małżeństwo z rozsądku, czy z miłości? Model HR Biznes Partnerigu w Provident Polska

Beata Bardoni, kierownik Personalny w Provident Polska

  • Projektowanie wizerunku HRBP - o co opieramy autorytet, skąd czerpiemy wiedzę i umiejętności do budowania partnerstwa z biznesem
  • Komunikacja oraz współpraca z zarządem firmy i menedżerami odpowiedzialnymi za obszary biznesowe
13:25

Lunch

14:10

Jak przekładać procesy na czytelny dla wszystkich ''system zero-jedynkowy''... Controlling personalny na przykładzie Jurajskiej

Izabela Bielawska, kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi w Jurajskiej

  • Spójność systemu HR – klucz do sukcesu
  • Wskaźniki controllingu personalnego – wspólny cel – wspólna odpowiedzialność
  • Pomiar efektywności wynagrodzeń – sposób na konflikt interesów
  • Partnerstwo w biznesie – mówimy tym samym językiem
14:50

Drzewo nie smagane wichrem rzadko wyrasta silne i zdrowe (Seneka Młodszy). Restrukturyzacja w praktyce HR

Anna Socha, dyrektor ds personalnych w Polimex-Mostostal

  • Ewolucja, czy rewolucja? Teoria zmiany vs trudna praktyka, czyli restrukturyzacja jako klucz do uzdrowienia firmy
  • Relacje z partnerem społecznym
  • Niebezpieczne związki zawodowe – dobre praktyki, praktyczne rekomendacje, największe wyzwania
  • ’’Wymiana jakościowa’’ a  utrzymanie ciągłości know-how
  • Kompetencje i ludzie na różne czasy
  • Jak feniks z popiołów - czyli I will survive... i co dalej z EB
15:30

Zakończenie I dnia konferencji

30 września 2015

08:00

Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników


BLOK A: OPTYMALIZACJA I SKUTECZNOŚĆ PROCESÓW

BLOK B: ZAANGAŻOWANIE & ROZWÓJ SZYTY NA MIARĘ

08:30

A1.
HR TECH NEW REAL - nowoczesne technologie w organizacji gotowej na przyszłość (4 pokoleniowe firmy)

Andrzej Borczyk, dyrektor personalny w Microsoft Polska

  • Życie w ciągłej zmianie
  • Strategia vs kultura, co ważniejsze
  • Jak budować zaangażowaną organizację
  • Rola Lidera

,,W dzisiejszych dynamicznych czasach coraz trudniejsze jest przewidywanie przyszłości. Konieczne jest jednak zrozumienie trendów rynkowych i wdrożenie strategii, która pozwoli uwolnić potencjał każdego pracownika, a w centrum każdego biznesu musi pozostawać klient i konsument."

B1.
Biorę udział – Mam wpływ. Mam wpływ – Jestem zaangażowany

Dariusz Krzemiński, HR manager OUCE URSA

  • Zaangażowanie pracowników jako gwarancja sukcesu organizacji i jej efektywności
  • Badanie opinii pracowniczych, bo tylko pracownicy znają firmę jak własną kieszeń
  • Punkt widzenia jednak zależy od punktu siedzenia
  • Burza w szklance wody czy burza mózgów?
  • Słuchaj, patrz, mów, a przede wszystkim rób
  • I po co to komu było oraz jak się skończyło?

 

,,Najgorsze decyzje, to te niepodjęte''

09:15

A2.
cHmuRa_3.0 – Zapowiada się dobra podróż!

Witold Moszyński, dyrektor departamentu zarządzania kapitałem ludzkim w Polskich Kolejach Państwowych

  • Badania organizacji fundamentem jej rozwoju - historia podróży PKP S.A. przez kolejne stacje: Development Center, Badanie Preferencji Osobowościowych, Diagnoza Potrzeb Szkoleniowych, Badanie Kultury Organizacyjnej, Badanie Satysfakcji Klienta Wewnętrznego, Badanie Zaangażowania - w drodze do celu: HR_3.0 w chmurze
  • Jak efektywnie identyfikować potrzeby rozwojowe pracowników w dużych organizacjach o złożonej strukturze, rozproszonych geograficznie i zróżnicowanych kulturowo?
  • Jak negocjować budżety HR i zdobyć środki na chmurę
  • Z dużej chmury mały deszcz – jak przekonać oponentów i malkontentów
  • Menedżer zaangażowany w rozwój swoich podwładnych – to jednak możliwe?!
  • Jak wygląda ta chmura? – prezentacja zinformatyzowanych procesów HRM
  • Jakich błędów unikać i jak oszczędzić czas podczas transformacji funkcji HR do wersji 3.0
,,Przywiązujemy dużą wagę do weryfikacji polityki personalnej i generalnie do badań organizacji, bowiem to one pozwalają w sposób zobiektywizowany spojrzeć na aktualną sytuację firmy"

B2.
W jakim piecu diabeł pali? - czyli motywowanie do rozwoju pracowników z różnym stażem

Maja Chabińska-Rossakowska, dyrektor ds. personalnych i członek zarządu w DHL Express

  • Lifelong learning w praktyce. Jak sprawić, żeby pracownicy chcieli wziąć odpowiedzialność za własny rozwój?
  • Zaczynamy od bazy. Znajomość siebie i własnych reakcji jest kluczem do sukcesu w procesie samorozwoju. Rozwiązania zaczerpnięte z systemu szkolenia służb specjalnych pozwoliły w DHL Parcel wejść na wyższy poziom efektywności własnej
  • Przeglądamy się w „strasznym” oknie. Przy użyciu symulacji biznesowych  stwarzamy możliwość do zajrzenia w arkana zarządzania spółką, a także dajemy okazję do rozwoju autorefleksji jako podstawowego narzędzia samodoskonalenia
  • VUCA Warriors – kod do sukcesu. Na przykładzie programu pokażemy w jaki sposób aktywować organizację i podnieść zaangażowanie
  • Kiedy nadchodzi czas zapłaty…efekty biznesowe, wskaźniki czyli to co przekonuje Zarząd do inwestycji .
„Im więcej potu na ćwiczeniach, tym mniej krwi w boju”. To stare przysłowie wojskowe znakomicie sprawdza się w rzeczywistości biznesowej. Tylko dobrze przygotowane zespoły, mające świadomości swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju, stanowią rzeczywistą przewagę konkurencyjną. Nie dbając o siebie i swój rozwój stajemy się „spowalniaczami” i narażamy się na ryzyko porażki.
10:00

A3.
Menedżer i pracownik mobilny czyli krótka historia digitalizacji

Jacek Kowalski, członek zarządu ds. zasobów ludzkich w Orange Polska
Joanna Porada-Nowak, Dyrektor Centrum Usług Administracyjnych w Orange Polska

  • Krótka historia punkt startu
  • Panorama systemów (nasze środowisko)
  • Employee journey vs automatyzacja
  • Plusy i minusy życia w środowisku digitalnym
  • Lesson learned- co zrobilibyśmy inaczej & next steps

 

 

B3.
Jak gra Wiedźmin promuje książkę i jej autora czyli magia gier i jak to się ma do menedżerskich programów rozwojowych

Bogna Kostyk, koordynator centralnych programów rozwoju przywództwa w Spółkach PZU

  • Jak za pomocą  grywalizacji  można wspierać programy rozwojowe dla menedżerów
  • Jak wykorzystanie mechanizmów gier może wpłynąć na nawyk uczenia się w grupie menedżerów czyli pull zamiast push
  • Wdrożenie programu grywalizacji – z czym trzeba się zmierzyć wdrażając innowacyjny projekt rozwojowy w dużej organizacji czyli latanie poniżej radarów
  • Historia jednej platformy czyli czego nauczyliśmy się z projektu grywalizacji programu Menedżer 2.0

 

„Organizacje uczą się tylko poprzez uczenie się jednostek. Zdobywanie wiedzy przez jednostki nie gwarantuje wprawdzie, że organizacja się uczy, ale bez nauki jednostek uczenie się organizacji w ogóle nie następuje.”  (Peter M. Senge)

10:45

Przerwa na kawę

11:00

A4.
HR nastawiony na klienta, efektywny, kreatywny- czy to wszystko jest możliwe?

Tina Sobocińska, EMEA PASS People Administration Shared Services director w Schneider Electric

  • Jakie korzyści przynosi budowa centrum HR
  • Kto jest klientem shared services HR i jak pracować nad satysfakcją klienta centrum
  • Jak HR może mierzyć swoją efektywność
  • W jaki sposób HR usprawnia procesy
  • Jakie są kluczowe czynniki sukcesu centrum HR

 

B4.
Utalentowany pracownik, jako klient wewnętrzny

Artur Miernik, dyrektor Pionu Zarzadzania personelem w PKO Banku Polskim

  • Innowator i Sukcesor - nasz pomysł na Talenty
  • Jak odkryliśmy utalentowanych pracowników
  • Jak rozwijamy nasze Talenty na miarę naszych potrzeb
  • Plan na utrzymanie zaangażowania talentów w organizacji
11:45

A5.
Od rozproszenia i autonomii do centralizacji i standaryzacji. Jak HR Shared Service stał się siłą ogólnopolskiej rodzinnej firmy handlowej

Artur Niewiadomski, dyrektor personalny w Grupie Kapitałowej Bać-Pol

  • Organizacja zespołu, struktura organizacyjna – jak to poukładaliśmy
  • Ujednolicenie rozwiązań formalno-prawnych – co zostało wdrożone
  • Wdrożenie nowego programu kadrowo-płacowego jako baza dla nowego środowiska HR – po co chcieliśmy to zrobić
  • Wdrożenie narzędzi IT wspomagających procesy HR-owe – standaryzacja i automatyzacja procesów
  • Geneza -> Co nam to dało -> Co dalej i dlaczego

,,Optymalizacja poprzez automatyzację to kolejny krok w stronę przyszłości. Ten, kto wcześniej i szybciej wykorzysta możliwości technologii – wygra."

B5.
XYZ zarządzania wiekiem w organizacji, czyli problematyczny alfabet demograficzny

Marta Marczewska specjalista w ArcelorMittal Poland, koordynator Programu Edukacyjnego ZainSTALuj się

  • Sens przedłużania aktywności zawodowej
  • Miejsce doświadczonego pracownika z długim stażem w kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
  • Międzypokoleniowy transfer doświadczeń – motywacja i wymiana wiedzy/uczenie się
  • Program intermentoringowy maSzTALent

INTERAKTYWNE SESJE EKSPERCKIE

12:30

A
Którędy do przywództwa? Fakty i mity w rekrutacji i selekcji liderów.

Dr Piotr Prokopowicz, psycholog, socjolog organizacji, trener, adiunkt w Instytucie Socjologii UJ

  • Skąd wiemy, że ziemia jest okrągła, jeśli wszyscy widzimy, że jest płaska
  • Jaki jest największy błąd popełniany w trakcie rekrutacji menedżerów wysokiego szczebla
  • Jakie kompetencje i cechy powinni posiadać liderzy przyszłości
  • Jakie są podstawowe mity, a jakie narzędzia i metody działają rzeczywiście w rekrutacji i selekcji liderów
"Wszyscy mają opinie na temat tego co działa a co nie w zarządzaniu, ale na koniec dnia, to, co się liczy, to twarde fakty"

B
Nieszczęśliwy jak dyrektor... ’’Osamotnienie” liderów w organizacjach

Anna Dobieszewska, coach, trener i doradca HR, założyciel i partner zarządzający w INTEGRITY

  • Przywództwo w świecie VUCA – co się zmieniło, kto się zmienił
  • Harvard Business Review podaje: „połowa liderów odczuwa samotność”. Do dwóch odlicz…?
  • Zadbany rozum. Zaniedbane serce. Cztery pola empatii lidera
  • BYĆ liderem. Gdzie rozlewasz swoją wodę? Odnawialne źródła energii dla lidera i zespołu
  • MOJO lidera – jak je odkryć, jak je utrzymać, jak je odzyskać, kiedy je stracisz

 

13:15

Lunch

14:00

C
Strategiczny Employer Branding

Anna Mikulska, Partner w MJCC Employer Branding Consultants

 

  • Świeży przykład strategii EB na przykładzie firmy o bardzo rozbudowanej i zróżnicowanej strukturze, działającej w "trudnej branży”

 

D
Jak chwycić okazję – czyli czy HR może być skutecznym agentem zmiany

Krzysztof Ogonowski, prezes BPI Polska, doradca zarządów i ekspert w dziedzinie wdrażania zmian w organizacji oraz rozwoju liderów zmian

  • Umiejętność skutecznego i efektywnego wdrażania zmian jako kluczowy warunek przetrwania i rozwoju organizacji i nadążania za zmianami w otoczeniu
  • Wsparcie we wdrażaniu zmian jako naturalny obszar aktywności HR - czy również naturalny obszar kompetencji?
  • Na czym polegają kompetencje HR, jako AKTYWNEGO PARTNERA Zarządów we wdrażaniu strategicznych zmian, AGENTA ZMIANY w organizacji – czego oczekują zarządzający i tzw. „biznes”?
  • Potrzeba rozwoju nowej kompetencji – zarządzania zmianą. Czy HR może być beneficjentem tego trendu? Co zrobić, aby stać się nieodzownym partnerem dla Zarządów w rozwoju biznesu i budowaniu wartości firmy?

Wystąpienie będzie oparte o doświadczenia z projektów, wdrażanych w największych organizacjach w Polsce i na świecie a także o wyniki międzynarodowych badań na temat skuteczności wdrażania zmian

HR LEX

14:45

A
Przygotuj się na zmiany! - zatrudnienie terminowe pracowników

Monika Frączek, specjalista prawa pracy, pracownik Departamentu Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej

  • Ograniczenie czasu trwania i liczby umów na czas określony – czyli planowane, nowe zasady limitowania tego rodzaju umów
  • Rodzaje umów na czas określony, które nie będą wchodziły do limitu czasowego ani ilościowego - warunki zawierania umów na czas określony limitowanych ze względu na cel, dla którego zostały zawarte albo ze względu na obiektywne okoliczności leżące po stronie pracodawcy
  • Konieczność przygotowania działów kadrowych na dodatkowe obowiązki związane z zawieraniem umów na czas określony
  • Planowane zmiany dotyczące ustalania okresu wypowiedzenia umów na czas określony
  • Brak możliwości korzystania z umowy na wykonania określonej pracy
  • Nowe zasady korzystania z umów na okres próbny; przypadki, w których możliwe będzie ponowne zawarcie umowy na okres próbny z tym samym pracownikiem

 

B
Obowiązki pracodawców w zakresie ochrony prawa do prywatności pracownika

Katarzyna Dobkowska, rada prawny, partner w Kancelarii Raczkowski Paruch

  • z czego wynikają ww. obowiązki pracodawców?
  • różne rodzaje monitoringu (rozmów tel., aktywności w sieci, korespondencji mailowej), a prawo pracownika do prywatności,
  • monitoring wizyjny,
  • ryzyka zw. z naruszeniem dóbr osobistych pracowników przez pracodawcę,
  • sposoby ograniczania ww. ryzyk.

 

16:15

Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2295.00 PLN (od 5 września 2015 do 30 września 2015)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
HR SUMMIT 2015
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Renata Grzeszczak
Product Manager

T 22 333 97 77

F 22 333 97 78

konferencje@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter