pb.pl

Marketing i PR

PR Forum 2015

23.10.2015, Warszawa,
The Westin Hotel

koszt uczestnictwa netto
1595.00 PLN (od 19 września 2015 do 23 października 2015)

Powrót do przyszłości – branża w wehikule czasu pomiędzy tradycyjnym a nowym PR

Forum. Współorganizatorami tegorocznej konferencji są Puls Biznesu i Związek Firm Public Relations

Szanowni Państwo,

Mamy przyjemność zaprosić do udziału w PR FORUM 2015.

W tym roku zmierzymy się z wyzwaniami, do jakich obliguje nas nowy PR w firmach, w szczególności:

Jak tradycyjny PR odnajduje się w dobie social mediów? Czy jest fundamentem dla nowoczesnego podejścia? Gdzie jest złoty środek pomiędzy sprawdzonym, merytorycznym warsztatem a nowymi technologiami i nowatorskim podejściem do kreowania wizerunku? Jak współcześnie mierzyć  efektywność działań PR aby odnieść założone cele? Jak przygotować odpowiedni mix medialny? Co oznaczają właściwe proporcje i integracja w mediach? Jak kształtować adekwatny wizerunek medialny?

Bliższe szczegóły dotyczące poszczególnych tematów i prelegentów już wkrótce!

Wszelkie pytania dotyczące meritum lub inspirujące propozycje poprosimy przesyłać na adres: info@zfpr.pl lub a.wereszka@pb.pl

PR Forum to wydarzenie dedykowane:

  • Przedstawicielom Kadry Zarządzającej
  • Dyrektorom i Kierownikom działów PR
  • Rzecznikom Prasowym
  • Specjalistom ds. PR
  • Kierownikom Komunikacji Wewnętrznej
  • Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
  • Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
  • Przedstawicielom Agencji PR

Zapraszamy do udziału!

Aneta Wereszka
project manager w Pulsie Biznesu
a.wereszka@pb.pl
Barbara Pałdyna
dyrektor biura w Związku Firm Public Relations
barbara.paldyna@zfpr.pl

---------------------------------------------------------------------------------------
O Współorganizatorze:

Związek Firm Public Relations powstał jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i aktualnie zrzesza 38 agencji. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji. Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations.

Celem działalności Związku jest:
  • ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków
  • reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji
  • umacnianie pozycji zawodu specjalisty Public Relations oraz edukacja i rozpowszechnianie wiedzy na temat PR
Obszarem szczególnego zainteresowania Związku jest budowanie profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami. ZFPR realizuje badania na temat relacji między tymi dwoma środowiskami, organizuje spotkania konsultantów PR z czołowymi dziennikarzami i prezentuje mediom studia przypadków PR.
Związek jest organizatorem konkursu ZŁOTE SPINACZE, promującego najlepsze projekty z dziedziny PR.
ZFPR prowadzi również szkolenia na podstawie programu London School of Public Relations.

Partnerzy

Współorganizator

Patron

Patron Medialny

23 października 2015

08:30

Rejestracja uczestników

09:00

Powitanie uczestników forum przez prowadzącego

Grzegorz Szczepański, prezes zarządu w Hill+Knowlton Strategies Polska

09:15

Za rok, za pięć lat o tej porze…Trendy światowe w Public Relations

Lord Chadlington były CEO w Huntsworth plc, obecnie doradca Huntsworth plc

Z perspektywy wieloletniego doświadczenia prowadzącego, omówimy i pokażemy nadchodzące światowe trendy, kierunki jakie niesie ze sobą technologia, zmieniające się oczekiwania społeczne, jak również best practices na rynku międzynarodowym.

10:15

Media in Transformation – How Bonnier is facing digital transformation

Fredrik Andersson, Chief Product Officer of Bonnier Business-to-Business

11:05

Przerwa kawowa

11:25

Komunikacja przez treści wideo jako kluczowy sposób dotarcia do odbiorcy

Jakub Turowski, Head of Public Policy w Facebook

Każdego dnia na Facebooku notuje się ponad 4 miliardy wyświetleń filmów. 75% z tych wyświetleń pochodzi z urządzeń mobilnych. Aby działania PR/marketing były skuteczne, niezbędne jest zrozumienie, w którym miejscu znajduje się dziś konsument.

12:10

PR IS THE KING (…without a land…) - czyli Cannes Lions 2015 w kategorii PR i perspektywy rynku

Sebastian Stępak, dyrektor zarządzający w MSL Warsaw

case study

12:55

,,Powrót do przyszłości” - Jak tradycyjny PR odnajduje się w dobie internetu i mediów społecznościowych? Content fundamentem PR.

W panelu dyskusyjnym zasiądą:
Piotr Czarnowski, prezes w FIRST Public Relations
Michał Fura, rzecznik prasowy w UPC
dr Mariusz Sokołowski, partner zarządzający w R4S
Marek Wróbel, prezes Neuron APR i fundacji internetPR.pl
Paweł Netczuk, założyciel serwisu Mediarun.com

14:10

Lunch

SESJE WARSZTATOWE DO WYBORU:

BLOK A. EFEKTYWNY PR, CZYLI - JAK MIERZYĆ, ŻEBY ZMIERZYĆ

BLOK B. CONTENT W OWNED, PAID, EARNED MEDIA. JAK POŁĄCZYĆ RÓŻNE ŻYWIOŁY

BLOK C. WIZERUNEK NA MILION SPOSOBÓW

15:10

A 1.
PR mix - oczywiście. A gdzie i jak mierzenie mix? Czyli jak mierzyć i badać wspólne efekty komunikacji na różnych polach, w różnych środowiskach i wykorzystującej wiele narzędzi

Roman Jamiołkowski, Rzecznik Prasowy i Dyrektor PR w Provident Polska
Sebastian Łuczak, prezes ŁUCZAK PR

Prowadzenie skutecznej komunikacji wymaga dziś od nas równoczesnego wykorzystania wielu narzędzi PR Mix, działania na wielu polach, w różnych środowiskach i wieloma kanałami. Każdy z tych elementów osobno potrafimy dość dobrze zmierzyć - mamy narzędzia i know-how. Ale jak mierzyć cały PR Mix "total" w sposób, który dałby nam wiedzę nie tylko "czy się udaje czy nie" ale także które elementu Mixu działają lepiej a które gorzej. A tylko przy takiej wiedzy, jesteśmy w stanie skutecznie korygować błędy i osiągać coraz lepsze wyniki.


B 1.
Content is the king, ale kim jest królowa?

Norbert Kilen, strategy director w Think Kong, Box Network Europe

  • Skąd wziąć dobre treści? 5 sprawdzonych źródeł
  • Czy content powinien dostać szansę? Nie wierzcie w wirusowość, czyli o dobrej dystrybucji
  • 3 podstawowe miary sukcesu content marketingu. Czy GAV bywa ważniejszy niż zasięg

 

 

C 1.
Wizerunkowa zawierucha 2015. Jakie zachowania medialne się sprzedają, a jakie prowadzą do porażki

Adam Łaszyn, prezes w agencji Alert Media Communications

Wyborcze i polityczne tornada, jakie w 2015 obserwujemy w polskich mediach, to znakomity warsztat poznawczy dla wszystkich zabiegających o dobry image w środkach masowego przekazu.

16:20

A 2.
Hiperobecność. Jak badać i mierzyć efekty komunikacji w przestrzeni współczesnych mediów

Magdalena Grabarczyk-Tokaj, kierownik ds. rozwoju badań w Instytucie Monitorowania Mediów

Rozwój narzędzi do monitoringu i social listening sprawił, że zarówno media "nowe" jak i tradycyjne, znamy dziś lepiej niż kiedykolwiek dotąd. Jak śledzić, jak wykorzystać i jak analizować przekazy w mediach paid, owned i earned, by badania te realnie przekładały się na korzyści dla wizerunku?

Które wskaźniki i dlaczego warto brać pod uwagę w badaniu marki na tle konkurencji? Jak zmierzyć, czy  opinie publikowane w social mediach kreują zwycięzców i przegranych?

B 2.
Data story telling

Rafał Szymczak, prezes w agencji Profile

Czy można dzisiaj o faktach mówić w sposób ekscytujący?

Czy jedynym  sposobem na przyciągnięcie uwagi odbiorcy jest rozrywka i przerysowanie?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C 2.
Jazda bez trzymanki, czyli o zmianach w kształtowaniu wizerunku medialnego

dr Maria Buszman-Witańska, partner zarządzający w Buszman & Witański Consulting Group

Podczas warsztatu uczestnicy będą aktywnie na przykładach praktycznych pracować nad takimi zagadnieniami jak:

  • kreowanie tożsamości i wizerunku medialnego osób i organizacji kiedyś i dziś,
  • specyfika mediów „tradycyjnych” i„nowoczesnych” – punkt widzenia PR-owców,
  • „stare” narzędzia media relations – co warto a czego nie warto wykorzystywać obecnie,
  • czego nie powinniśmy robić kształtując medialny wizerunek,
  • zasady skutecznych działań kreowania wizerunku medialnego.

17:30

Zakończenie Forum i wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1595.00 PLN (od 19 września 2015 do 23 października 2015)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
PR Forum 2015
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Aneta Wereszka
Product Manager

T 22 333 97 77

F 22 333 97 78

konferencje@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Londyńskie City to dobro europejskie

Przedsiębiorcy muszą...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
News

Ostatnia tłusta siedmiolatka

W perspektywie 2021–27...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Berlin i Paryż chwytają lejce

Duet Berlina i Paryża...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Unia aktywuje uśpioną politykę

W hierarchii unijnych...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie