pb.pl

Marketing i PR

PR Forum 2015

23.10.2015, Warszawa,
The Westin Hotel

koszt uczestnictwa netto
1595.00 PLN (od 19 września 2015 do 23 października 2015)

Powrót do przyszłości – branża w wehikule czasu pomiędzy tradycyjnym a nowym PR

Forum. Współorganizatorami tegorocznej konferencji są Puls Biznesu i Związek Firm Public Relations

Szanowni Państwo,

Mamy przyjemność zaprosić do udziału w PR FORUM 2015.

W tym roku zmierzymy się z wyzwaniami, do jakich obliguje nas nowy PR w firmach, w szczególności:

Jak tradycyjny PR odnajduje się w dobie social mediów? Czy jest fundamentem dla nowoczesnego podejścia? Gdzie jest złoty środek pomiędzy sprawdzonym, merytorycznym warsztatem a nowymi technologiami i nowatorskim podejściem do kreowania wizerunku? Jak współcześnie mierzyć  efektywność działań PR aby odnieść założone cele? Jak przygotować odpowiedni mix medialny? Co oznaczają właściwe proporcje i integracja w mediach? Jak kształtować adekwatny wizerunek medialny?

Bliższe szczegóły dotyczące poszczególnych tematów i prelegentów już wkrótce!

Wszelkie pytania dotyczące meritum lub inspirujące propozycje poprosimy przesyłać na adres: info@zfpr.pl lub a.wereszka@pb.pl

PR Forum to wydarzenie dedykowane:

  • Przedstawicielom Kadry Zarządzającej
  • Dyrektorom i Kierownikom działów PR
  • Rzecznikom Prasowym
  • Specjalistom ds. PR
  • Kierownikom Komunikacji Wewnętrznej
  • Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
  • Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
  • Przedstawicielom Agencji PR

Zapraszamy do udziału!

Aneta Wereszka
project manager w Pulsie Biznesu
a.wereszka@pb.pl
Barbara Pałdyna
dyrektor biura w Związku Firm Public Relations
barbara.paldyna@zfpr.pl

---------------------------------------------------------------------------------------
O Współorganizatorze:

Związek Firm Public Relations powstał jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i aktualnie zrzesza 38 agencji. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji. Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations.

Celem działalności Związku jest:
  • ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków
  • reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji
  • umacnianie pozycji zawodu specjalisty Public Relations oraz edukacja i rozpowszechnianie wiedzy na temat PR
Obszarem szczególnego zainteresowania Związku jest budowanie profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami. ZFPR realizuje badania na temat relacji między tymi dwoma środowiskami, organizuje spotkania konsultantów PR z czołowymi dziennikarzami i prezentuje mediom studia przypadków PR.
Związek jest organizatorem konkursu ZŁOTE SPINACZE, promującego najlepsze projekty z dziedziny PR.
ZFPR prowadzi również szkolenia na podstawie programu London School of Public Relations.

Partnerzy

Współorganizator

Patron

Patron Medialny

23 października 2015

08:30

Rejestracja uczestników

09:00

Powitanie uczestników forum przez prowadzącego

Grzegorz Szczepański, prezes zarządu w Hill+Knowlton Strategies Polska

09:15

Za rok, za pięć lat o tej porze…Trendy światowe w Public Relations

Lord Chadlington były CEO w Huntsworth plc, obecnie doradca Huntsworth plc

Z perspektywy wieloletniego doświadczenia prowadzącego, omówimy i pokażemy nadchodzące światowe trendy, kierunki jakie niesie ze sobą technologia, zmieniające się oczekiwania społeczne, jak również best practices na rynku międzynarodowym.

10:15

Media in Transformation – How Bonnier is facing digital transformation

Fredrik Andersson, Chief Product Officer of Bonnier Business-to-Business

11:05

Przerwa kawowa

11:25

Komunikacja przez treści wideo jako kluczowy sposób dotarcia do odbiorcy

Jakub Turowski, Head of Public Policy w Facebook

Każdego dnia na Facebooku notuje się ponad 4 miliardy wyświetleń filmów. 75% z tych wyświetleń pochodzi z urządzeń mobilnych. Aby działania PR/marketing były skuteczne, niezbędne jest zrozumienie, w którym miejscu znajduje się dziś konsument.

12:10

PR IS THE KING (…without a land…) - czyli Cannes Lions 2015 w kategorii PR i perspektywy rynku

Sebastian Stępak, dyrektor zarządzający w MSL Warsaw

case study

12:55

,,Powrót do przyszłości” - Jak tradycyjny PR odnajduje się w dobie internetu i mediów społecznościowych? Content fundamentem PR.

W panelu dyskusyjnym zasiądą:
Piotr Czarnowski, prezes w FIRST Public Relations
Michał Fura, rzecznik prasowy w UPC
dr Mariusz Sokołowski, partner zarządzający w R4S
Marek Wróbel, prezes Neuron APR i fundacji internetPR.pl
Paweł Netczuk, założyciel serwisu Mediarun.com

14:10

Lunch

SESJE WARSZTATOWE DO WYBORU:

BLOK A. EFEKTYWNY PR, CZYLI - JAK MIERZYĆ, ŻEBY ZMIERZYĆ

BLOK B. CONTENT W OWNED, PAID, EARNED MEDIA. JAK POŁĄCZYĆ RÓŻNE ŻYWIOŁY

BLOK C. WIZERUNEK NA MILION SPOSOBÓW

15:10

A 1.
PR mix - oczywiście. A gdzie i jak mierzenie mix? Czyli jak mierzyć i badać wspólne efekty komunikacji na różnych polach, w różnych środowiskach i wykorzystującej wiele narzędzi

Roman Jamiołkowski, Rzecznik Prasowy i Dyrektor PR w Provident Polska
Sebastian Łuczak, prezes ŁUCZAK PR

Prowadzenie skutecznej komunikacji wymaga dziś od nas równoczesnego wykorzystania wielu narzędzi PR Mix, działania na wielu polach, w różnych środowiskach i wieloma kanałami. Każdy z tych elementów osobno potrafimy dość dobrze zmierzyć - mamy narzędzia i know-how. Ale jak mierzyć cały PR Mix "total" w sposób, który dałby nam wiedzę nie tylko "czy się udaje czy nie" ale także które elementu Mixu działają lepiej a które gorzej. A tylko przy takiej wiedzy, jesteśmy w stanie skutecznie korygować błędy i osiągać coraz lepsze wyniki.


B 1.
Content is the king, ale kim jest królowa?

Norbert Kilen, strategy director w Think Kong, Box Network Europe

  • Skąd wziąć dobre treści? 5 sprawdzonych źródeł
  • Czy content powinien dostać szansę? Nie wierzcie w wirusowość, czyli o dobrej dystrybucji
  • 3 podstawowe miary sukcesu content marketingu. Czy GAV bywa ważniejszy niż zasięg

 

 

C 1.
Wizerunkowa zawierucha 2015. Jakie zachowania medialne się sprzedają, a jakie prowadzą do porażki

Adam Łaszyn, prezes w agencji Alert Media Communications

Wyborcze i polityczne tornada, jakie w 2015 obserwujemy w polskich mediach, to znakomity warsztat poznawczy dla wszystkich zabiegających o dobry image w środkach masowego przekazu.

16:20

A 2.
Hiperobecność. Jak badać i mierzyć efekty komunikacji w przestrzeni współczesnych mediów

Magdalena Grabarczyk-Tokaj, kierownik ds. rozwoju badań w Instytucie Monitorowania Mediów

Rozwój narzędzi do monitoringu i social listening sprawił, że zarówno media "nowe" jak i tradycyjne, znamy dziś lepiej niż kiedykolwiek dotąd. Jak śledzić, jak wykorzystać i jak analizować przekazy w mediach paid, owned i earned, by badania te realnie przekładały się na korzyści dla wizerunku?

Które wskaźniki i dlaczego warto brać pod uwagę w badaniu marki na tle konkurencji? Jak zmierzyć, czy  opinie publikowane w social mediach kreują zwycięzców i przegranych?

B 2.
Data story telling

Rafał Szymczak, prezes w agencji Profile

Czy można dzisiaj o faktach mówić w sposób ekscytujący?

Czy jedynym  sposobem na przyciągnięcie uwagi odbiorcy jest rozrywka i przerysowanie?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C 2.
Jazda bez trzymanki, czyli o zmianach w kształtowaniu wizerunku medialnego

dr Maria Buszman-Witańska, partner zarządzający w Buszman & Witański Consulting Group

Podczas warsztatu uczestnicy będą aktywnie na przykładach praktycznych pracować nad takimi zagadnieniami jak:

  • kreowanie tożsamości i wizerunku medialnego osób i organizacji kiedyś i dziś,
  • specyfika mediów „tradycyjnych” i„nowoczesnych” – punkt widzenia PR-owców,
  • „stare” narzędzia media relations – co warto a czego nie warto wykorzystywać obecnie,
  • czego nie powinniśmy robić kształtując medialny wizerunek,
  • zasady skutecznych działań kreowania wizerunku medialnego.

17:30

Zakończenie Forum i wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1595.00 PLN (od 19 września 2015 do 23 października 2015)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
PR Forum 2015
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Aneta Wereszka
Product Manager

T 22 333 97 77

F 22 333 97 78

konferencje@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Sojusz potęgą ze słabościami

Dla nas szczęściem w...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na czwartek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Morawiecki przykręca śrubę przedsiębiorcom....

Coraz częściej wydaje mi...
News

The ball is in your court

Środa: słówko na dziś....
News

Problem z terminowością w Twoim zespole?

Jest jedna rzecz, której...
News

Shadow Banking 3.0 – Platformy hostujące a…...

… czyli tak, jak...
News

Terrorysta uderzył w systemową wadę

Podczas wychodzenia z...
Najlepsze blogi o biznesie