pb.pl

 

POWER TO DESIGNERS 2015

20.05.2015, Warszawa,
Centrum Nauki Kopernik, Wybrzeże Kościuszkowskie 20

koszt uczestnictwa netto
1795.00 PLN (od 10 kwietnia 2015 do 20 maja 2015)

Konferencja. Jaka przyszłość czeka projektowanie w nowych mediach?

Zapraszam na kolejną edycję konferencji Power To Designers. Mam nadzieję, że także tym razem dołączysz do nas i dasz się zainspirować najlepszym polskim projektantom i zagranicznym gwiazdom.

W tej edycji skoncentrujemy się na nowych mediach. Gośćmi konferencji będą projektanci czołowych agencji webowych i interaktywnych z Londynu i Kopenhagi, wielokrotnie nagradzanych w konkursach.

Zaprezentujemy:

#polską „success story“ — Ars Thanea w ciągu paru lat wyrosła na czołową agencję digital art, pracując dla wielkich brandów i agencji reklamowych na całym świecie.

#osiągnięcia HELLO MONDAY z Kopenhagi, znakomite, wielokrotnie nagradzane strony internetowe obsługiwane na każdego rodzaju urządzeniach mobilnych.

#kostkę do gry DICE+, pierwszy polski produkt, który sprzedaje się w AppleStore.

#gogle Oculus Rift, head-set wirtualnej rzeczywistości — technologię przyszłości, która znajdzie wiele zastosowań komercyjnych, nie tylko w grach. W czasie konferencji będzie możliwość przetestowania produktu.

#znakomitą międzynarodową agencję UNIT9, której przedstawiciele omówią wykorzystanie architektury i najnowszych technologii we współczesnym designie.

#agencję Palmer Watson Ltd, wielokrotnie nagradzanych twórców Le Monde, Politiken i El Pais.

#zwycięzców WEBBY AWARDS - agencję Bright Media, dla których będzie to pierwszy występ publiczny, dwa dni po odebraniu nagrody na nowojorskiej gali!

Przygotuj się na potężną dawkę inspiracji i zabawy!


Jacek Utko
kurator i prowadzący

Partnerzy

Patron Medialny

20 maja 2015

09:00

Rejestracja uczestników

09:30

Powitanie - Jacek Utko, kurator konferencji

Jacek jest projektantem gazet, magazynów i internetu w Europie Wschodniej i Skandynawii, laureatem prawie 50 nagród. Trzy gazety, które zaprojektował – Puls Biznesu w Polsce, De Morgen w Belgii i Aripaev w Estonii – dostały nagrodę World's Best Designed Newspaper. W 2009 r. jako pierwszy Polak wystąpił na konferencji TED w Long Beach.

09:35

Piotr Jaworowski, Ars Thanea

Do nieskończoności i jeden dzień dłużej

Piotr opowie o tym jak filozofia jakości przekłada się na wyniki biznesowe i rozwój firmy. Case study Ars Thanea pokaże, że nie zawsze trzeba robić taniej i szybciej.

Piotr jest jednym z założycieli Ars Thanea i od początku istnienia firmy dowodzi działem kreacji. Dzieła Ars Thanea (po grecku, „sztuka umysłu") spotkać możemy na całym świecie. Największe brandy świata czekają w kolejce aby skorzystać z ich usług. Pracowali dla takich marek jak Nike, Channel, Hyundai, Discovery, HBO, Ubisoft, Nvidia, Disney czy General Electric. Mają na swoim koncie kilkadziesiąt nagród oraz wyróżnień, w tym Promax BDA, Spikes Asia, One Show, AdFest, The Webby Awards, World Luxury Award, DMMA Online-Star, FWA i KTR.

Podczas prelekcji:

# zgłębisz case study największego polskiego sukcesu branży projektowej ostatnich lat

# dowiesz się dlaczego filozofia jakości wygrywa z polityką ceny

# poznasz innowacyjne kreacje obecne na rynkach całego świata


10:20

Marcus Fuchs, Hello Monday

Marcus opowie o znaczeniu projektowania, a także o tym, jak budować agencję, w której praca sprawia radość. Odpowie też na pytanie w jaki sposób tworzyć przestrzeń do kreatywnego tworzenia.

Marcus jest duńskim projektantem pracującym jako senior art director w wielokrotnie nagradzanym studiu Hello Monday. Razem ze swoimi współpracownikami stworzyli wiele poruszających zmysły kreacji m.in. dla Google, MoMA, NASA i wielu innych.

Podczas prelekcji:

# dowiesz się na czym polega wyjątkowość pracy w Hello Monday i czy wyróżniają się jego pracownicy

# usłyszysz o trzech innowacyjnych projektach: Google Spell Up, The DNA Project oraz YouTube Kids

11:10

Przerwa kawowa

11:40

Piotr Baczyński, Immersion

Piotr jest współzałożycielem agencji interaktywnej Esencja Studio, z której w ubiegłym roku, przy wsparciu szwajcarskiego anioła biznesu zrodziła się spółka Immersion – pierwszy polski producent oprogramowania na gogle Oculus Rift. Oculus Rift i wirtualna rzeczywistość zrewolucjonizuje nie tylko świat gier komputerowych, ale i inne gałęzie biznesu. Skorzystać na tej technologii może również sektor deweloperski i turystyczny, ale pomysłów na jej wykorzystanie mamy znacznie więcej — zapowiada Piotr Baczyński. Narzędzie może okazać się więc użyteczne zwłaszcza w biurach sprzedaży, podczas spotkań biznesowych lub stanowić marketingowy dodatek w akcjach promocyjnych. A poza nieruchomościami: przy prezentacji wnętrz nowych samochodów, jako symulator jazdy i program szkoleniowy dla przyszłych kierowców, a także w branży rozrywkowej.

Podczas prelekcji:

# przekonasz się dlaczego Mark Zuckerberg kupił tę technologię za 2 miliardy dolarów

# zobaczysz jak można praktycznie wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w reklamie i marketingu

# dowiesz się jaka przyszłość czeka połączone siły sieci społecznościowych i wirtualnej rzeczywistości

12:20

Oculus Rift - testy

Podczas czasu zarezerwowanego na testy i przerwy na lunch każdy z zebranych będzie mógł osobiście przekonać się czym jest wirtualna rzeczywistość omawianych przez Baczyńskiego gogli.

12:40

Lunch

14:10

Patryk Strzelewicz, DICE+; Michał Bonikowski, Mindsailors

Design a Consumer electronics

Patryk i Michał powiedzą jak dobry design połączony z kompetencjami konstrukcyjnymi może przerodzić się w dobry produkt. Pokażą kilka dotychczasowych realizacji i zdradzą na co trzeba uważać na etapie projektowania produktu. Będą mówić o swoich sukcesach, ale i błędach, które popełnili w różnych fazach projektów.

Patryk Strzelewicz założył Q-Workshop jako dwudziestolatek. Zaczynał od produkcji zdobionych kostek do gry. Obecnie jego firma należy do światowej czołówki producentów kostek. Po dziesięciu latach jej prowadzenia stworzył elektroniczną kostkę do gry. DICE+ nie tylko generuje liczby od 1 do 6, ale także steruje grami. Jest pierwszym polskim produktem sprzedawanym w sklepach Apple.

Kierowane przez Michała Bonikowskiego Biuro Projektowe Mindsailors to wielokrotnie nagradzane, profesjonalne studio wzornictwa przemysłowego oraz studio konstruktorskie. W ostatnich latach zdobyło 5 międzynarodowych nagród w branży wzorniczej oraz liczne wyróżnienia, w tym: iF Product Design Award 2008 and 2009, Computex Taipei Design & Innovation Gold Award 2008. Jego klientami są m.in.: DSG International, Emtec, Hama, Sanitec Koło, Cersanit, OCZ, Starline Intl., Tchibo, Acar, H&M, Maxell, Gemalto, BabyOno, AC.
W biurze Mindsailors ukończono 140 projektów wprowadzonych następnie do produkcji. Te z kolei sprzedały się w ponad 30 000 000 egzemplarzy na całym świecie.

Podczas prelekcji:

# poznasz case study pierwszego polskiego gadżetu sprzedawanego w Apple Store

# dowiesz się jak łączyć użyteczne wzornictwo z wykorzystaniem możliwości urządzeń mobilnych

# usłyszysz o sukcesach, ale i popełnionych błędach jednego z najlepszych studiów projektowych

15:00

Terry Watson, Palmer Watson Ltd

Czy wysokiej jakości projektowanie w mediach drukowanych ma znaczenie w świecie cyfrowych technologii? Tak, nawet bardziej niż kiedykolwiek!

Zdobywca dziewięciu nagród World's Best Designed za projekty prasowe dla klientów swego studia Terry Watson opowie jak istotny jest design dla osiągnięcia doskonałości w druku i strategiach wykorzystujących media inne niż cyfrowe.


15:40

Francesco Bernabei, Karol Góreczny, UNIT9

Francesco i Karol opowiedzą o wykorzystaniu nowoczesnych technologii w projektach komercyjnych. Usłyszymy o 3D mappingu, czyli rozświetlaniu trójwymiarowych obiektów i ich elementów za pomocą światła projektorów. Dowiemy się o tym, jak można w ciekawy sposób wykorzystać drony na pokazie mody. Poznamy też od kuchni tworzenie projektów z użyciem wirtualnej rzeczywistości, które zapewniają użytkownikom niezapomniane wrażenia, odzwierciedlając jednocześnie charakter marki.

UNIT9 to multidyscyplinarna agencja interaktywna, zajmująca się różnorodnymi projektami: od filmu, przez digital, gry i aplikacje do technologii i VR. Założona w 1997 r. w Londynie, ma biura na całym świecie, w tym dwa w Polsce (w Poznaniu i Łodzi). Wielokrotnie nagradzana: do 2015 r. projekty UNIT9 zdobyły 18 nagród Cannes Lions, 19 One Show, 9 D&AD, a także Emmy za interaktywny teledysk Arcade Fire “Just a Reflektor”; do tego 97 wyróżnień FWA (interaktywny horror zombie Five Minutes otrzymał wyróżnienie publiczności jako strona roku  2014) i 15 wyróżnień Awwwards. Wśród klientów UNIT9 znaleźli się m.in. 20th Century Fox, Adidas, Disney, Fendi, Google, Nissan, Philips, Red Bull, Reebok i Wrigley.

Podczas prelekcji:

# poznasz najciekawsze projekty londyńskiego studia, którego spektrum działalności może przyprawić o zawrót głowy

# odkryjesz tajniki komercyjnego wykorzystania 3D mappingu, VR i dronów

# zobaczysz innowacyjne kreacje internetowe przygotowane dla największych światowych marek

16:30

Łukasz Górka, BrightMedia

Łukasz przedstawi kolejne etapy powstawania wielokrotnie nagradzanej i docenionej przez odbiorców realizacji Warsawrising.eu – o opracowywaniu projektu graficznego, projektowaniu interakcji i dostosowywaniu jej do potrzeb odbiorcy, o wdrażaniu odważnych rozwiązań, setkach godzin spędzonych na rozwiązywaniu pojawiających się problemów i dochodzeniu do perfekcji. O tym jak realizuje się projekt, z którego zadowolony jest klient, odbiorca i sam twórca.

# poznasz kluczowe etapy powstawania projektu
# dowiesz się jak powstaje spójna i oryginalna koncepcja wizualna
# przekonasz się jak współpracuje kreatywny team koder + designer
# dowiesz się jak pokonać problemy powstające na etapie realizacji

17:30

Zakończenie spotkania

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1795.00 PLN (od 10 kwietnia 2015 do 20 maja 2015)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
POWER TO DESIGNERS 2015
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Marcin Dobrowolski
Project Manager

T 22 333 98 37

F 22 333 97 78

m.dobrowolski@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter