Reklamacje, skargi, odwołania w sektorze finansowym
Cel
Zarządzanie procesem reklamacji w branży finansowej jest niezwykle ważnym elementem budowania wizerunku banku czy ubezpieczyciela. Szybkie i efektywne rozpatrzenie reklamacji przekłada się nie tylko na wizerunek, który odgrywa szczególną rolę w przypadku instytucji finansowych, ale także bezpośrednio na zadowolenie klientów, a co za tym idzie ich przywiązanie i lojalność w stosunku do marki.
Jak zatem usprawnić proces reklamacji i sprawić, że stanie się on wyznacznikiem wysokiej jakości obsługi klienta? Jakie umiejętności powinni posiadać nasi pracownicy, by mogli w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji przyjąć i rozpatrzeć reklamację, tak aby zadowolić klienta.
Przyjdź i wraz z najlepszymi ekspertami odkryj wszystkie praktyczne aspekty reklamacji, skarg i odwołań, przekonaj się, że efektywne rozpatrzenie reklamacji, skarg i odwołań może być Twoją najważniejszą wizytówką na rynku!
Warsztaty zostały stworzone z myślą o przedstawicielach sektora finansowego, przede wszystkim pracownikach działów reklamacji, obsługi klienta, jakości, zarządzania oraz badania doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w warsztacie!
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Polonia Palace
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy