pb.pl

Marketing i PR

Sport & Biznes. Najlepsze praktyki w marketingu sportowym

15.01.2015, Warszawa,
Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65

koszt uczestnictwa netto
1695.00 PLN (od 13 grudnia 2014 do 15 stycznia 2015)

Sympozjum. Inwestowanie w sport ma sens! Dowiedz się jak robić to z korzyścią dla swojego biznesu.

 

Szanowni Państwo,

W dobie ostatnich sukcesów naszych sportowców oraz rosnącej roli sportu w życiu codziennym mamy przyjemność zaprosić Państwa na unikalne sympozjum dotyczące marketingu i sponsoringu sportowego. Udział w wydarzeniu pozwoli na kompleksowe zdobycie wiedzy w kwestii prowadzenia działań w tej czułej na nastroje społeczne gałęzi komunikacji marketingowej. Ideą spotkania jest odpowiedź na pytania:
Dlaczego warto inwestować w sport?
Jak moja firma może na tym skorzystać?

Pokażemy jak wybrać dyscyplinę / sportowca, których promowanie może przynieść najlepszy efekt biznesowy
dla Państwa firmy.

Zależy nam aby dzięki doświadczeniu naszych ekspertów i praktyków zorientowali się Państwo na ile promocja poprzez sport może pozytywnie wpłynąć na rozwój Waszego biznesu.

Podczas naszego spotkania:

  • omówimy rolę sportu w dzisiejszym społeczeństwie
  • doradzimy jak najlepiej dobrać strategię marketingową w odniesieniu do swojej firmy
  • odpowiemy na pytanie: jakie szanse stoją przed marketingiem sportowym w Polsce?
  • przedstawimy zawiłości prawne związane z inwestowaniem w sport
  • wskażemy jakimi metodami badać efektywność działań

Będą mieli też Państwo okazję poznać różne oblicza sponsoringu / marketingu sportowego, zarówno dyscyplin z pierwszych stron gazet ale nie tylko - również tych mniej znanych. Zaprezentujemy najlepsze praktyki i doświadczenia z różnych branż. Swoje case studies zaprezentują:
Grupa LOTOS SA,
LW BOGDANKA SA,
EDF POLSKA SA
,
OKNOPLAST Sp. z o.o.

Do udziału w sympozjum zapraszamy przedstawicieli działów:

  • Sponsoringu
  • Public Relations
  • Promocji
  • Komunikacji społecznej i CSR-u
  • Marketingu
  • Reklamy
  • Brand managementu

oraz agencje marketingowe i PR działające w branży marketingu sportowego.

Serdecznie zapraszam do udziału w sympozjum.
Tomasz Jakubiak
Project Manager


Szczegółowe informacje:
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail: szkolenia@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:
Dział Sponsoringu
tel.: +48 22 333 97 77
fax: +48 22 333 97 78

e-mail: sponsoring@pb.pl

Partnerzy

Patron Medialny

15 stycznia 2015

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

09:00

Rozpoczęcie Sympozjum

09:05

Dlaczego warto inwestować w sport?

Prof. Andrzej Sznajder, Kierownik Zakładu Strategii Marketingowych w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu Kolegium Gospodarki Światowej, SGH w Warszawie

  • Komercjalizacja, profesjonalizacja i internacjonalizacja  jako cechy współczesnego sportu
  • Rynek sportu oraz podmioty na nim działające: sport- biznes- media-samorząd terytorialny
  • Marketing a sport – marketing w sporcie /marketing organizacji sportowych/ a marketing przez sport
  • Poziomy działań marketingu przez sport: makro, mezo i mikro
  • Sponsoring jako forma marketingu przez sport i jego przekształcenia
  • Zaangażowanie w sport jako inwestycja
09:40

Podstawowe cele nowoczesnego sponsoringu sportowego

Grzegorz Kita, Prezes, Sport Management Polska

  • Jak zbudować z sukcesem strategię sponsoringową?
  • Marketingowy wachlarz korzyści oparty na marketingu sportowym
  • Meandry wyboru produktu sportowego (dyscyplina, sportowiec, klub, reprezentacja, poziom rozgrywek itp.)
  • Błędy i rafy sponsoringowe
  • Magia wielkich liczb – sport na świecie
10:40

Wybrane umowy w marketingu sportowym - aspekty prawne

Rafał Fabisiak, Radca Prawny, Kancelaria K|P|R|F

  • Umowa sponsoringu sportowego: relacje umowne sportowiec – sponsor
  • Umowa o wykorzystanie wizerunku sportowca: kampanie reklamowe i marketingowe z użyciem sportowców
11:25

Przerwa kawowa

11:35

Maksymalny zwrot z inwestycji w sport – badanie skuteczności

Adam Pawlukiewicz, Project Manager, Pentagon Research

  • Jaki sport / drużynę warto sponsorować?
  • Czy Twój projekt sponsoringowy przyniósł zamierzone efekty?
  • Jak dużą widownię uzyskała Twoja marka?
  • Ile wynosi Twój zwrot z inwestycji w sponsoring?
  • Ile ekspozycji uzyskała Twoja firma podczas telewizyjnych emisji wydarzeń sportowych?
12:15

Panel dyskusyjny: Szanse Rozwoju Marketingu Sportowego w Polsce

Moderator: Piotr Kasprzyk, Właściciel agencji doradztwa sportowego Sports Prestige / redaktor prowadzący SportMarketing.pl; Paneliści: Mateusz Kusznierewicz, żeglarz sportowy, mistrz olimpijski i mistrz świata, przedsiębiorca; Marcin Diakonowicz, Partner w Dziale Audytu, Lider Sports Business Group Poland, Deloitte; Dariusz Matuszak, Wiceprezes Krajowej Izby Sportu; Jakub Mazek, Doradca ds. Marketingu i Współpracy z Miastami - Gospodarzami MEN'S EHF EURO 2016 Poland, Związek Piłki Ręcznej w Polsce; Piotr Gołos, Dyrektor Departamentu Marketingu i Spraw Zagranicznych w Polskim Związku Piłki Nożnej; Paweł Gniadek, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR, Tauron Polska Energia SA;

13:15

LUNCH

Inwestowanie w sport - najlepsze case studies z rynku

14:10

Jak skutecznie promować markę przez różne dyscypliny i różnych sportowców? CASE STUDY Grupa Lotos S.A.

Jowita Twardowska, Dyrektor ds. Komunikacji i CSR, Grupa Lotos S.A.

14:45

Kiedy Polska okazuje się za mała. Polska firma i zagraniczne kluby - CASE STUDY Oknoplast sp. z o.o.

Hubert Rudzki, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej, Oknoplast Sp. z o.o.

15:20

Nie musisz od razu sponsorować reprezentacji narodowej - korzyści z zaangażowania w sponsoring lokalny - CASE STUDY Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A.

Jarosław Wojewoda, Kierownik Działu Marketingu, Public Relations i CSR, Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A.

  • dlaczego warto współpracować z najbliższym otoczeniem i klubami sportowymi? - lokalnie to znaczy dobrze
  • o jakich zasadach należy pamiętać konstruując umowy współpracy sponsoringowej ze sportem lokalnym
  • jak monitorować skuteczność lokalnego sponsoringu
15:55

Nie tylko mainstream. Wspieranie mniej znanych dyscyplin oraz sportu niepełnosprawnych - CASE STUDY EDF Polska SA

Ewa Barszcz, Zastępca Dyrektora ds. Komunikacji, EDF Polska S.A.

16:30

Siedem logik kibica. Czym kieruje się fan?

Stanisław Pogorzelski, Account director, Havas Sports & Entertainment

  • Dlaczego oglądamy widowiska sportowe?
  • Co jest główną pobudką?
  • Czy obecność marki sponsora może wpłynąć na decyzję o uczestnictwie?
  • Czy każdy fan lubi marki komunikujące się przez sport?

Prezentacja na podstawie globalnego badania realizowanego przez Havas Sports & Entertainment.

17:05

Zakończenie sympozjum. Wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1695.00 PLN (od 13 grudnia 2014 do 15 stycznia 2015)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Sport & Biznes. Najlepsze praktyki w marketingu sportowym
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Renata Grzeszczak
Product Manager

T 22 333 97 77

F 22 333 97 78

konferencje@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Referendum to zawsze ryzyko

Przez kilkadziesiąt lat,...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Najważniejsza jest stabilizacja

Samorządowi menedżerowie...
News

Zmienne humory ratingowych panów

Tym razem agencja S&P...
News

Kolejna duża inwestycja jest możliwa w Polsce

Lufthansa i GE zainwestują...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

O czym ostrzega Snowden

To świeża historia, każdy pamięta doniesienia...
News

Walutowy listopad za nami, co dalej?

Skończył się listopad 2016...
Najlepsze blogi o biznesie