pb.pl

Marketing i PR

Sport & Biznes. Najlepsze praktyki w marketingu sportowym

15.01.2015, Warszawa,
Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65

koszt uczestnictwa netto
1695.00 PLN (od 13 grudnia 2014 do 15 stycznia 2015)

Sympozjum. Inwestowanie w sport ma sens! Dowiedz się jak robić to z korzyścią dla swojego biznesu.

 

Szanowni Państwo,

W dobie ostatnich sukcesów naszych sportowców oraz rosnącej roli sportu w życiu codziennym mamy przyjemność zaprosić Państwa na unikalne sympozjum dotyczące marketingu i sponsoringu sportowego. Udział w wydarzeniu pozwoli na kompleksowe zdobycie wiedzy w kwestii prowadzenia działań w tej czułej na nastroje społeczne gałęzi komunikacji marketingowej. Ideą spotkania jest odpowiedź na pytania:
Dlaczego warto inwestować w sport?
Jak moja firma może na tym skorzystać?

Pokażemy jak wybrać dyscyplinę / sportowca, których promowanie może przynieść najlepszy efekt biznesowy
dla Państwa firmy.

Zależy nam aby dzięki doświadczeniu naszych ekspertów i praktyków zorientowali się Państwo na ile promocja poprzez sport może pozytywnie wpłynąć na rozwój Waszego biznesu.

Podczas naszego spotkania:

  • omówimy rolę sportu w dzisiejszym społeczeństwie
  • doradzimy jak najlepiej dobrać strategię marketingową w odniesieniu do swojej firmy
  • odpowiemy na pytanie: jakie szanse stoją przed marketingiem sportowym w Polsce?
  • przedstawimy zawiłości prawne związane z inwestowaniem w sport
  • wskażemy jakimi metodami badać efektywność działań

Będą mieli też Państwo okazję poznać różne oblicza sponsoringu / marketingu sportowego, zarówno dyscyplin z pierwszych stron gazet ale nie tylko - również tych mniej znanych. Zaprezentujemy najlepsze praktyki i doświadczenia z różnych branż. Swoje case studies zaprezentują:
Grupa LOTOS SA,
LW BOGDANKA SA,
EDF POLSKA SA
,
OKNOPLAST Sp. z o.o.

Do udziału w sympozjum zapraszamy przedstawicieli działów:

  • Sponsoringu
  • Public Relations
  • Promocji
  • Komunikacji społecznej i CSR-u
  • Marketingu
  • Reklamy
  • Brand managementu

oraz agencje marketingowe i PR działające w branży marketingu sportowego.

Serdecznie zapraszam do udziału w sympozjum.
Tomasz Jakubiak
Project Manager


Szczegółowe informacje:
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail: szkolenia@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:
Dział Sponsoringu
tel.: +48 22 333 97 77
fax: +48 22 333 97 78

e-mail: sponsoring@pb.pl

Partnerzy

Patron Medialny

15 stycznia 2015

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

09:00

Rozpoczęcie Sympozjum

09:05

Dlaczego warto inwestować w sport?

Prof. Andrzej Sznajder, Kierownik Zakładu Strategii Marketingowych w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu Kolegium Gospodarki Światowej, SGH w Warszawie

  • Komercjalizacja, profesjonalizacja i internacjonalizacja  jako cechy współczesnego sportu
  • Rynek sportu oraz podmioty na nim działające: sport- biznes- media-samorząd terytorialny
  • Marketing a sport – marketing w sporcie /marketing organizacji sportowych/ a marketing przez sport
  • Poziomy działań marketingu przez sport: makro, mezo i mikro
  • Sponsoring jako forma marketingu przez sport i jego przekształcenia
  • Zaangażowanie w sport jako inwestycja
09:40

Podstawowe cele nowoczesnego sponsoringu sportowego

Grzegorz Kita, Prezes, Sport Management Polska

  • Jak zbudować z sukcesem strategię sponsoringową?
  • Marketingowy wachlarz korzyści oparty na marketingu sportowym
  • Meandry wyboru produktu sportowego (dyscyplina, sportowiec, klub, reprezentacja, poziom rozgrywek itp.)
  • Błędy i rafy sponsoringowe
  • Magia wielkich liczb – sport na świecie
10:40

Wybrane umowy w marketingu sportowym - aspekty prawne

Rafał Fabisiak, Radca Prawny, Kancelaria K|P|R|F

  • Umowa sponsoringu sportowego: relacje umowne sportowiec – sponsor
  • Umowa o wykorzystanie wizerunku sportowca: kampanie reklamowe i marketingowe z użyciem sportowców
11:25

Przerwa kawowa

11:35

Maksymalny zwrot z inwestycji w sport – badanie skuteczności

Adam Pawlukiewicz, Project Manager, Pentagon Research

  • Jaki sport / drużynę warto sponsorować?
  • Czy Twój projekt sponsoringowy przyniósł zamierzone efekty?
  • Jak dużą widownię uzyskała Twoja marka?
  • Ile wynosi Twój zwrot z inwestycji w sponsoring?
  • Ile ekspozycji uzyskała Twoja firma podczas telewizyjnych emisji wydarzeń sportowych?
12:15

Panel dyskusyjny: Szanse Rozwoju Marketingu Sportowego w Polsce

Moderator: Piotr Kasprzyk, Właściciel agencji doradztwa sportowego Sports Prestige / redaktor prowadzący SportMarketing.pl; Paneliści: Mateusz Kusznierewicz, żeglarz sportowy, mistrz olimpijski i mistrz świata, przedsiębiorca; Marcin Diakonowicz, Partner w Dziale Audytu, Lider Sports Business Group Poland, Deloitte; Dariusz Matuszak, Wiceprezes Krajowej Izby Sportu; Jakub Mazek, Doradca ds. Marketingu i Współpracy z Miastami - Gospodarzami MEN'S EHF EURO 2016 Poland, Związek Piłki Ręcznej w Polsce; Piotr Gołos, Dyrektor Departamentu Marketingu i Spraw Zagranicznych w Polskim Związku Piłki Nożnej; Paweł Gniadek, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR, Tauron Polska Energia SA;

13:15

LUNCH

Inwestowanie w sport - najlepsze case studies z rynku

14:10

Jak skutecznie promować markę przez różne dyscypliny i różnych sportowców? CASE STUDY Grupa Lotos S.A.

Jowita Twardowska, Dyrektor ds. Komunikacji i CSR, Grupa Lotos S.A.

14:45

Kiedy Polska okazuje się za mała. Polska firma i zagraniczne kluby - CASE STUDY Oknoplast sp. z o.o.

Hubert Rudzki, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej, Oknoplast Sp. z o.o.

15:20

Nie musisz od razu sponsorować reprezentacji narodowej - korzyści z zaangażowania w sponsoring lokalny - CASE STUDY Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A.

Jarosław Wojewoda, Kierownik Działu Marketingu, Public Relations i CSR, Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A.

  • dlaczego warto współpracować z najbliższym otoczeniem i klubami sportowymi? - lokalnie to znaczy dobrze
  • o jakich zasadach należy pamiętać konstruując umowy współpracy sponsoringowej ze sportem lokalnym
  • jak monitorować skuteczność lokalnego sponsoringu
15:55

Nie tylko mainstream. Wspieranie mniej znanych dyscyplin oraz sportu niepełnosprawnych - CASE STUDY EDF Polska SA

Ewa Barszcz, Zastępca Dyrektora ds. Komunikacji, EDF Polska S.A.

16:30

Siedem logik kibica. Czym kieruje się fan?

Stanisław Pogorzelski, Account director, Havas Sports & Entertainment

  • Dlaczego oglądamy widowiska sportowe?
  • Co jest główną pobudką?
  • Czy obecność marki sponsora może wpłynąć na decyzję o uczestnictwie?
  • Czy każdy fan lubi marki komunikujące się przez sport?

Prezentacja na podstawie globalnego badania realizowanego przez Havas Sports & Entertainment.

17:05

Zakończenie sympozjum. Wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1695.00 PLN (od 13 grudnia 2014 do 15 stycznia 2015)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Sport & Biznes. Najlepsze praktyki w marketingu sportowym
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Renata Grzeszczak
Product Manager

T 22 333 97 77

F 22 333 97 78

konferencje@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter