pb.pl

 

X Kongres Public Relations i Komunikacji

20-21.10.2014, Warszawa,
Warszawa, Hotel Marriott

koszt uczestnictwa netto
2995.00 PLN (od 5 października 2014 do 21 października 2014)

Kongres. Sprostaj wyzwaniom, poznaj trendy i naucz się rozmawiać z mediami!

Szanowni Państwo,

Mam przyjemność zaprosić do udziału w X Kongresie Public Relations i Komunikacji.

W tym roku kongres skupia się na wyzwaniach przed jakimi na co dzień stają PR-owcy i rzecznicy prasowi.

W trakcie kongresu odbędą się trzy interaktywne warsztaty:
  • Role PR-owców i rzeczników prasowych: przygotuj się do wystąpień publicznych i kontaktów z mediami!
Warsztat poprowadzi Sławomir Matczak, dziennikarz telewizyjny

  • Jak przekuć kryzys w sukces? Stwórz plan działania na wypadek kryzysu komunikacyjnego!
Warsztat poprowadzi Szymon Milczanowski, Winstone

  • Instrukcja obsługi agencji PR- jak mierzyć efektywność działań PRowych?
Warsztat poprowadzi Olaf Krynicki, Samsung i Anna Miotk, www.annamiotk.pl

Poruszmy problematyczne kwestie związane z:

  • Walką o reputację firmy po kryzysie wizerunkowym
  • Regulacjami prawnymi PR
  • Etyką Public Relations
  • CSR
  • Transparentnością firmy

Kongres Public Relations to wydarzenie dedykowane:

  • Przedstawicielom Kadry Zarządzającej
  • Dyrektorom i Kierownikom działów PR
  • Rzecznikom Prasowym
  • Specjalistom ds. PR
  • Kierownikom Komunikacji Wewnętrznej
  • Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
  • Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
  • Przedstawicielom Agencji PR
Serdecznie zapraszam!
Jagoda Pietkiewicz


O Partnerze:

Grupa NEWTON Media jest liderem na środkowoeuropejskim rynku monitoringu i analizy mediów, z doświadczeniem sięgającym 1995 roku. Grupa NEWTON Media działa w Polsce, Czechach i na Słowacji, pomagając klientom w  zwiększaniu ich konkurencyjności poprzez świadczenie wysoce profesjonalnych usług. Monitoring mediów oraz analizy medialne obejmują zarówno źródła "tradycyjne" jak i media społecznościowe. Klienci mają możliwość wykorzystania usług monitoringu i komunikacji sytuacji kryzysowej, monitoringu reklam, a także szkoleń dotyczących mediów społecznościowych. Zespół analiz medialnych NEWTON Media to wysoce wykwalifikowani specjaliści, pracujący zgodnie z najwyższymi standardami AMEC. Nasze usługi oparte są na międzynarodowym i wielojęzycznym zasięgu. Doświadczenie firmy potwierdzone jest członkostwem w stowarzyszeniu FIBEP oraz pośredniczeniu w przekazywaniu informacji z agencji monitorujących media na całym świecie.

Partnerzy

Partner

Partner Merytoryczny

Patron

Patron Medialny

20 października 2014

08:30

Rejestracja, poranna kawa i powitanie uczestników

09:00

Role PR-owców i rzeczników prasowych w organizacji- jak wygląda przyszłość zawodu?

Moderator: Szymon Milczanowski Debata z udziałem: Magdalena Kobos, Ministerstwo Skarbu Państwa, Andrzej Kulik, Pełnomocnik Zarządu ds. PR, Rzecznik Prasowy, Krajowy Rejestr Długów; Dominika Nawrocka, Prezes Zarządu, Fat ROI

  • Zarządzanie wizerunkiem czy informacją?
  • PR-owiec i rzecznik 2020- menedżer czy strateg?
  • Służba 24- kto to wytrzyma?
  • In-house PR czy agencja?

 

09:30

Etyka PR- Główne grzechy PR-owców i rzeczników prasowych

Szymon Sikorski, PR Publicon, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Rada Etyki PR;

  • Dzisiejsze wyzwania dla etyki w Public Relations
  • Zmieniają się media, zmienia się społeczeństwo. A standardy?
  • Etyka a efektywność: case study
  • Wybrane wyzwania i "grzechy" i sposoby ich rozwiązania.
  • Wybrane case studies 2014

 


10:10

Dylematy transparentości w biznesie: co ukryć, a co odsłonić?

Zbigniew Gajewski, Zastępca Dyrektora Generalnego Konfederacji Lewiatan

  • Czy na pewno wszystko można ujawnić? Jeśli nie, to jakie obszary firmy muszą być przejrzyste?
  • Prawa konsumentów i prawa właścicieli firm
  • Transparentność = dialog
  • Najczęstsze grzechy informacyjne biznesu

 

10:50

Przerwa na kawę

11:10

Debata: Biznes Społecznie Konieczny

Debata z udziałem Prof. nadzw. dr hab. Bolesław Roka, Katedra Etyki Biznesu, Akademia Leona Koźmińskiego i Pani Aleksandry Stanek-Kowalczyk, menedżera w Zespole ds. zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu, PWC

  • Gdzie sięgają granice podejmowania odpowiedzialności społecznej?
  • Jak komunikować nasze wartości i projekty CSR?
  • Jak dopasowywać działania do profilu firmy żeby budować kapitał interesariuszy?

 

11:50

Instrukcja obsługi agencji PR- czyli ile można wycisnąć od agencji i jak to zrobić? Pomiar efektywności działań PR

Olaf Krynicki, PR Manager, Samsung; Anna Miotk, annamiotk.pl

Warsztat.
  • KPI, co to jest i czy można je sobie zakładać?
  • Jak mierzyć efektywność działań?
  • Kiedy możemy powiedzieć, że działania są efektywne?
  • Czy działania PR są w ogóle mierzalne?
  • Efektywność agencji, jak ją zdefiniować?
13:00

Lunch

14:00

Dźwigając reputację firmy

Karolina Łuczak, Koordynator ds. projektów PR, Provident

  • Haters gonna hate. Czy media społecznościowe są dla wszystkich?
  • Emocje vs merytoryka. Kiedy nie warto bić się na argumenty?
14:30

Making the case for PR measurement on 1 slide! - Why measurement has never been more important

Barry Leggetter, CEO, the International Association for Measurement and Evaluation of Communication (AMEC);

  • Media intelligence is benefitting from the rise of PR.
  • AVE’s still used but big change is coming.
  • The emergence of the data scientist!
  • Education about measurement a key factor.

15:00

Big Data. Beyond the hype

Petra Mašínová, Dyrektor Generalny, NEWTON Media

The wealth of data has never been so extensive, diversified and fragmented as today. Data often reveal unexpected connotations, threats - and opportunities. The challenge is to draw  correct conclusions. Provide recommendations. Deliver actions. And clients will benefit from added value.

15:15

Przewodnik po kryzysie - jak przekuć kryzys w sukces? Warsztat oparty na case'ach.

Szymon Milczanowski, Winstone

  • Plan działania na wypadek zaistnienia kryzysu komunikacyjnego
  • Najważniejsze zasady dotyczące zarządzania kryzysem komunikacyjnym
  • Podstawowe narzędzia zarządzania kryzysem
  • Sztab kryzysowy – mechanizmy funkcjonowania
  • Podstawowe błędy w kryzysie – case study
  • Sposoby unikania lub neutralizacji kryzysu na wczesnym etapie
  • Kryzys to szansa – przykłady jak kryzys przekuć w sukces
  • Zarządzanie porażką i przegraną w mediach

 


16:45

Zakończenie pierwszego dnia Kongresu.

21 października 2014

08:30

Poranna kawa i rejestracja.

09:00

Jak skutecznie zniechęcić do siebie dziennikarza i co zrobić by go do siebie przekonać? Rzecz o trudnej relacji dziennikarza z PR-owcem.

Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu

  • Najczęstsze błędy w kontaktach z mediami i dobre praktyki- case studies;
  • Jak przebić się z komunikatem?
  • Autoryzacja, sprostowanie- czy i jak z nich korzystać?

 

09:40

Pierwszy front i wsparcie kadry zarządzającej. Warsztat przygotowujący do wystąpień publicznych i kontaktów z mediami.

Sławomir Matczak, dziennikarz, właściciel w ESEMEDIA

 

Cele warsztatu:

  • Poznanie metod "czarnego wywiadu" i ochrony przed dziennikarzami
  • Wejście w role media guarda
  • Doskonalenie swobodnego sposobu przekazywania informacji
  • Przygotowanie do zwalczenia kryzysu wizerunkowego
  • Poznanie oczekiwań, tricków i słabych stron dziennikarzy
  • Nabranie pewności siebie w kontaktach z mediami

 

Język biznesu a język konsumenta – CSRowa wieża Babel

Garden of words: Katarzyna Pawlikowska, Iwona Michalczyk, Tomasz Misiak-Niedźwiadek

 

Cel warsztatu

  • Przełożenie wartości korporacyjnych wyrażanych w programie CSR na język grupy docelowej

Do kogo skierowany jest warsztat?

  • Warsztat przeznaczony jest dla osób chcących zwiększyć skuteczność komunikacji projektów CSR lub planujących kampanię społecznej odpowiedzialności biznesu.

Tematyka warsztatu

  • Warsztat będzie w dużej części oparty o wyniki badania przeprowadzonego przez firmy Dom Badawczy Maison i Garden of Words „Polki same o sobie” ilustrującego obraz współczesnej Polki. Warsztat będzie naprowadzał uczestników na inne myślenie o tzw. „grupie docelowej” i języku, który rozumie, który do niej dociera i jest bliski jej wartościom i motywacjom.
11:40

Przerwa na kawę

12:00

Mikrotargetowanie. Dlaczego warto zawężać grupę docelową i zmieniać kanały?

Aleksandra Pawłowska, Managing Director, Point of View.

  • Grupa docelowa a "end consumer" - czy to to samo?
  • Cel czy grupa docelowa - od czego zacząć budowę kampanii wizerunkowej?
  • Co to są "podstawowe przesłania" i jak wybrać te najmocniejsze?
  • Kanały komunikacji vs podstawowe przesłania vs grupa docelowa
  • FFA, KHA - czyli podstawowe narzędzia które pomagają budować skuteczna strategie.

 

13:00

Lunch

13:40

Media internetowe a media tradycyjne-konkurencja czy symbioza?

Grzegorz Nawacki, Zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu

  • Na początku był... Twitter #jedzjabłka
  • Wpływ nowych mediów na media tradycyjne
  • Wyzwania dla branży PR w dobie rosnącej siły mediów internetowych
  • Jak zmieniły się relacje między PR-owcami a dziennikarzami?

 


14:20

Kuchnia korpobloga

Marek Wajda, ekspert ds. komunikacji i social media

  • po co i dla kogo nam blog?
  • jak tworzyć redakcję bloga?
  • blog jak gazeta
  • pisać czy kręcić?
  • napisaliśmy tekst i co dalej?

 

Jak prowadzić PR w Polsce lokalnej?

Wojciech Wężyk, Partner Zarządzający, Brandscope Sp.z o.o.

  • Jak tworzyć informacje prasowe, które będą interesujące dla lokalnych mediów;
  • W jaki sposób budować pozycję dyrektora/szefa lokalnej placówki w mediach i społeczności?
  • Jak wykorzystywać siłę marki w budowaniu relacji;
  • Jak zarządzać kryzysem w mediach lokalnych?

 

15:00

Szukanie inspiracji czy poszukiwanie partnera: etyczne i prawne aspekty organizacji przetargów

Szymon Sikorski, PR Publicon, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Rada Etyki PR;

  • Jakie firmy zapraszać?
  • Jak zabezpieczyć prawa autorskie?
  • Jak oceniać?
  • Zagraniczne praktyki.

 

Podstawy Regulacji Prawnych PR

Marta Wysokińska, Radca prawny, Associate, K&L Gates; Ewa Rusak, Junior Associate, K&L Gates

  • Jak zorganizować konkurs dla konsumentów, aby nie popaść w konflikt z prawem?
  • Tworzymy regulamin konkursu
  • Regulamin konkursu bez klauzul niedozwolonych
  • Dane osobowe uczestników konkursów
  • Loteria promocyjna czy konkurs? Rygor ustawy o grach hazardowych.
  • Specyfika konkursów internetowych i w portalach społecznościowych

 

16:30

Zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2995.00 PLN (od 5 października 2014 do 21 października 2014)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
X Kongres Public Relations i Komunikacji
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Jagoda Pietkiewicz
Junior Project Manager

T 22 333 98 39

F 22 333 97 78

j.pietkiewicz@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter