pb.pl

Sprzedaż

Trendy Contact Center 2014

23-24.09.2014, Warszawa,
Hotel Polonia Palace, Aleje Jerozolimskie 45

koszt uczestnictwa netto
2495.00 PLN (od 23 sierpnia 2014 do 24 września 2014)

Konferencja. Najważniejsze spotkanie dla branży Contact Center w 2014 roku!

Szanowni Państwo,

mam zaszczyt poinformować, iż już we wrześniu 2014 roku zaprezentujemy całkiem nową odsłonę naszego flagowego wydarzenia - Konferencji Contact Center!

Już po raz 9 spotkamy się w gronie najznamienitszych postaci polskiego oraz europejskiego rynku Contact Center, którzy podzielą się swoją wiedzą oraz nieocenionym doświadczeniem.
Podczas tegorocznego wydarzenia poznamy najważniejsze case studies minionego roku, usłyszymy  o najciekawszych trendach w branży, ale co najważniejsze, skupimy się na dwóch najważniejszych filarach dobrze prosperującego Contact Center - kliencie oraz telemarketerze i jego środowisku pracy.

Doświadczenie wynikające z organizacji ośmiu poprzednich edycji tego wydarzenia oraz  Państwa sugestie pojawiające się rokrocznie po nim, pozwoliły wysnuć wniosek, iż to właśnie wnikliwe, ostrożne i nieustające badanie naszego klienta oraz efektywne i mądre zarządzanie Contact Center, są niewątpliwe najważniejszymi czynnikami, które zapewniają sukces oraz wysoką renomę Contact Center.

Wyjątkowo w tym roku przepracujmy możliwości i wyzwania związane z budowaniem nowych strategii biznesowych w Contact Center, porozmawiamy o realnych oszczędnościach na jakie możemy liczyć wdrażając je i zastanowimy się wspólnie czym jest efektywność w Contact Center.

Właśnie dlatego, nie może Państwa zabraknąć na tegorocznym spotkaniu!


Podczas konferencji:

  • Możliwości i wyzwania związane z budowaniem efektywności w Contact Center oraz jego zarządzaniem.
  • Narzędzia do efektywnej multichannel’owości w Contact Center, czy jest nam to w ogóle potrzebne i kiedy jest efektywne?
  • Najnowsze udogodnienia i możliwości dla WSZYSTKICH naszych klientów.
  • Wyliczanie opłacalności Contact Center wewnętrznego oraz zewnętrznego- co i kiedy jest lepsze?
  • Innowacyjne oraz klasyczne metody angażowania telemarketerów- co się sprawdza a co nie?
  • Case studies, które zmienią postrzeganie niesklasyfikowanego KLIENTA.
  • Przykłady efektywnych i opłacalnych wdrożeń z naszego rynku.
  • Równoległe warsztaty narzędziowe - analityka i coaching w Contact Center.
  • Debaty dotyczące najważniejszych kwestii rynkowych. Po raz kolejny łamiemy tabu!


Do udziału w konferencji zapraszamy:

Dyrektorów i Kierowników:

  • Contact i Call Center;
  • Biura i Działów Obsługi Klientów IT;
  • Marketingu, Sprzedaży;
  • Zarządzania Produktem;
  • Badań i Rozwoju;
  • Komunikacji z Klientem;
  • Key Account Management

 

Zapraszam Państwa serdecznie do udziału,
Magdalena Marczak- Project Manager

 


 

O Partnerze

Comarch jest globalnym dostawcą biznesowych rozwiązań IT obsługujących kompleksowo relacje z klientami i optymalizujących działalność operacyjną oraz procesy biznesowe. Naszą ideą jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych kluczowym sektorom gospodarki. Dla naszych klientów na terenie Stanów Zjednoczonych, Europy i Bliskiego Wschodu pracuje 3.500 doświadczonych specjalistów i konsultantów. Bazując na najnowocześniejszych technologiach, wiedzy na temat trendów rynkowych i poczuciu odpowiedzialności, zrealizowaliśmy ponad 2000 kompleksowych wdrożeń. Z naszego oprogramowania korzysta ponad 40.000 firm w kraju i za granicą.

Comarch ICT (Information Communication Technologies) - to odpowiedź Comarch na coraz częstsze zapotrzebowanie na spójne oraz kompleksowe zarządzanie infrastrukturą ICT wśród naszych klientów. Łącząc kompetencje z różnych obszarów, w tym między innymi z dziedzin telekomunikacji, outsourcingu, czy data center oferujemy kompleksowe rozwiązania i usługi IT oparte na najlepszych światowych standardach i partnerstwie technologicznym z liderami rynku IT. Więcej: www.ict.comarch.pl

 

 

SEVENET S.A. jest firmą z branży IT, zajmującą się od 1997 roku dostawą zaawansowanych rozwiązań teleinformatycznych dla przedsiębiorstw i instytucji w Polsce. Od czerwca 2011 r. akcje Spółki notowane są w Alternatywnym Systemie Obrotu rynku NewConnect.
Sevenet S.A. oferuje usługi związane z projektowaniem, wdrażaniem, konfiguracją i serwisowaniem rozwiązań w ramach następujących linii biznesowych:
•    Dostęp do sieci,
•    Systemy Komunikacji Biznesowej,
•    Systemy Contact Center,
•    Data Center,
•    Bezpieczeństwo danych.
W 2011 roku SeveNet rozpoczęła realizację dwóch projektów, zawiązując spółki celowe. Seventica Sp. z o.o. dostarcza System Komunikacji Niewerbalnej, umożliwiający komunikację pomiędzy urzędem czy placówką, a osobami głuchoniemymi, zapewniając im wysoki standard obsługi. SevenPen Sp. z o.o. oferuje natomiast nowoczesną technologię pióra cyfrowego Digital Pen & Paper, usprawniającą procesy biznesowe.
Polityka firmy Sevenet S.A. zakłada partnerską współpracę, z wieloma podmiotami z sektora IT, m.in.: Cisco Systems, Microsoft, EMC, Huawei, F5, Palo Alto Networks, FireEye etc.

 

Axium to zespół ekspertów specjalizujących się w  doradztwie i dostawie sprzętu teleinformatycznego. Początki firmy związane były z dystrybucją słuchawek nagłownych i telefonów stacjonarnych. Dziś, dzięki latom doświadczeń, Axium dzieli się swoją wiedzą i oferuje wsparcie w zakresie najbardziej nowatorskich technologii komunikacyjnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się między innymi kompleksowym wdrażaniem systemów wideokonferencyjnych, Call/Contact Center, central telefonicznych oraz szeroko pojętym bezpieczeństwem infrastruktur sieciowych.
Według dewizy Axium niezawodna komunikacja jest składową sukcesów w każdej organizacji. Dlatego firma współpracuje wyłącznie ze światowymi producentami, zapewniając całościowe systemy i rozwiązania do telekomunikacji, o najwyższej jakości.

 

Partnerzy

Partner

Partner Merytoryczny

Patron Medialny

23 września 2014

08:30

Rejestracja, poranna kawa

Z kim mamy do czynienia?

09:00

Rozpoczęcie Konferencji

Maciej Buś, Prezes Fundacji Forum Call Center

09:10

"Co za słuchawką piszczy”, czyli badanie preferencji polskich klientów - jacy są, kim są i czego potrzebują?

Piotr Juszczyk, Research Team Manager, ARC Rynek i Opinia; Grzegorz Sygnowski Senior Project Manager, ARC Rynek i Opinia

  • Różne pokolenia w jednym czasie – co powinno posiadać efektywne Contact Center, aby zaspokoić potrzeby, ale i wymagania klientów w różnym wieku?
  • Różne kanały komunikacji – z jakich kanałów klienci lubią korzystać i jak dostosować te kanały do poszczególnych grup klientów?
  • Jak sprostać coraz większym wymaganiom klientów?

Budowanie strategii w Contact Center

09:50

Efektywność działu zarządzania jakością a monitorowanie rozmów w call center

Liam Anderson, Quality management consultant at ZOOM International

  • The cost of random sampling.
  • Rethinking how media are selected for quality management.
  • Selecting calls by speech analytics.
  • Selecting calls by after call survey and external data to identify the calls which will have problems.
  • So why do people use random sampling? (The Hawthorne effect).
  • The ideal mix
Prezentacja w języku angielskim. Organizator nie zapewnia tłumaczenia.


10:30

Przerwa na kawę oraz networking

10:50

DEBATA. A gdyby założyć, że każdy klient mówi prawdę…

Moderator: Maciej Buś, Prezes Fundacji Forum Call Center; Paneliści: Marcin Charkiewicz, kierownik Centrum Badań Konsumenckich, Orange; Marcin Krawczak, dyrektor ds. sprzedaży; Viren Bhandari, CEO, skarpetkowo.pl; Piotr Juszczyk, Research Team Manager, ARC Rynek i Opinia; Grzegorz Sygnowski Senior Project Manager, ARC Rynek i Opinia; Beata Woszczyńska, Menedżer ds. Relacji z Klientami i Usług, Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

  • Czego możemy się dowiedzieć o naszej firmie słuchając naszych klientów?
  • Czy słuchamy potrzeb naszych klientów?
  • Czy zmieniamy swoje oferty, produkty, usługi w nawiązaniu do ich potrzeb?
  • Gdzie szukać informacji o opiniach?
11:30

Budownie strategii Contact Center, czyli co i kiedy nam się opłaca?

Michał Szybalski, Bussines Solutions Manager, Comarch SA

  • Budżety w Contact Center.
  • Wyliczanie opłacalności Contact Center wewnętrznego.
  • Koszty miejsca pracy telemarketera.
  • Z czego rozliczać pracownika Contact Center (ilość połączeń, długość połączeń, liczba kontaktów)?
12:10

Outsourcing w Contact Center- kiedy i po co?

Artur Kapacki, prezes zarządu, TELMON SP. Z O.O. S.K.A. oraz TELMON SP. Z O.O.

  • Outsourcing - fakty i mity.
  • Co można i co się opłaca outsourcować?
  • Główne różnice miedzy Outsourcingiem a działem wewnątrz firmy (zalety i wady).
  • Outsourcing i dział wewnątrz firmy - czy taki model jest efektywny?
  • Podsumowanie
12:50

Klient Twój Pan. Dobre praktyki, trendy i nowości. Czyli jak stworzyć Contact Center uszyte na miarę potrzebami i preferencjami swoich klientów

Arkadiusz Rybacki, Inżynier Systemowy, Sevenet S.A.; Piotr Kosior, Inżynier Wsparcia Sprzedaży, Sevenet S.A.

  • Klient, jego potrzeby i ich wpływ na rozwój Contact Center.
  • Technologiczne trendy.
  • Nienamacalne aspekty pracy nowoczesnego Contact Center.
  • Komunikacja bez granic!
13:30

Przerwa na lunch

Wybierz, czego potrzebuje Twoje Contact Center- sesje równoległe do wyboru!

14:20

Po pierwsze nie szkodzić, czyli o barierach komunikacyjnych w Contact Center

Sławek Łuczywek, migam.pl; Łukasz Kobiec, Altar

CASE STUDY migam.pl

  • Pokonując stereotypy, czyli równe traktowanie przede wszystkim!
  • Najnowsze rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji o konieczności dostosowania Contact Center z niektórych sektorów do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Przede wszystkim poznać potrzeby, czyli czego oczekują osoby niedosłyszące od kontaktu z konsultantem?
  • Czego potrzebują konsultanci do efektywnej i sprawnej obsługi niepełnosprawnego klienta?
  • Możliwe narzędzia obsługi klientów niedosłyszących.
15:00

Przerwa na zamianę sal

15:05

Contact Center w kieszeni klienta.

Andrzej Ogonowski, dyrektor marketingu i PR, SMSAPI.pl; Rafał Staszkiewicz, Country Manager, Partner, adQuota Poland

CASE STUDY

  • Możliwości aplikacyjne w Contact Center.
  • Kto korzysta z aplikacji- czy na pewno znamy mobilnego klienta?
  • Wyzwania i trudności zbudowania efektywnej aplikacji.
  • Czego dzięki efektywnej aplikacji możemy się dowiedzieć o naszych klientach (potrzeby, możliwości i oczekiwania).
  • Pozytywne skutki uboczne Contact Center na smartfonie, czyli szersza perspektywa na to, co dzięki dobrej aplikacji zyskuje nasz biznes.

 

A co gdy rozmawiamy z KAŻDYM? ...czyli o wyzwaniu braku określonego profilu klienta oraz integracji wszystkich możliwych kanałów komunikacji.

Marcin Wojdat, Sekretarz Urzędu m.st. Warszawy

CASE STUDY „Warszawa 19115”

  • Telefon, sms, email, czat, faks, aplikacja mobilna i samoobsługowy portal internetowy- integracja kanałów komunikacyjnych 24h/dobę.
  • Integracja kanałów komunikacji w przypadku szerokiego wachlarza działalności Contact Center.
  • Kto obsługuje kanały komunikacyjne- kryteria zatrudnienia konsultantów.
  • Różni klienci, różne sprawy- czyli jak efektywnie pomóc każdemu.
  • Przykłady radzenia sobie z trudnymi klientami.
15:45

Idea i główne zastosowania monitoringu Internetu / Social Media w służbie biznesu. Przegląd najciekawszych trendów, przypadków skutecznego wykorzystania oraz najlepszych praktyk.

Jarosław Roszkowski, dyrektor działu analiz, Brand24

CASE STUDIES

  • Consumer insights - lepsze niż kiedykolwiek zrozumienie klienta.
  • Realtime marketing - jak wpisać się w to o czym mówią wszyscy.
  • Obsługa klienta jako jedno z podstawowych zastosowań monitoringu.
  • Wsparcie sprzedaży, a monitoring Internetu.
  • Analiza i pomiar skuteczności kampanii reklamowych i działań promocyjnych – przegląd Case Studies.
  • Data is the new oil - przyszłość monitoringu Internetu.

Nie taki mobilny Klient, czyli wyzwanie obsługi wielu pokoleń jednocześnie

Marlena Skrzydłowska Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów, PGE Obrót S.A.

CASE STUDY PGE Obrót S.A.

  • Jak w dobie nowoczesnych kanałów komunikacji, zapewnić efektywną obsługę osób które  nie korzystały z nich dotychczas.
  • Wyzwania tworzenia nowoczesnych rozwiązań w tradycyjnej obsłudze klienta.
  • Jakie są preferencje naszych Klientów jak możemy wpływać na zmianę tych preferencji.
  • Pogodzenie/rozróżnienie klientów z różnymi oczekiwaniami obsługowymi.
16:30

Zakończenie pierwszego dnia konferencji.

24 września 2014

08:30

Rejestracja i poranna kawa

Telemarketer sercem naszego biznesu!

09:00

Fakty i mity o Contact Center, czyli zarządzanie personelem call center

Dr Marian J. Kostecki, Partner Zarządzający, MasterPlan

  • Czy rzeczywiście fluktuacja jest zła, a więc należy ją zmniejszać?
  • Dlaczego motywacja personelu jest tak wielkim wyzwaniem? co zrobić, aby nim nie była?
  • Jak dostosować szkolenia do obciążenia ruchem telefonicznym?
  • Jak rozdzielić coaching od monitoringu i dlaczego jest to ważne?

Misja managera przyszłości- angażowanie pracowników Contact Center!

09:50

Metody angażowania pracowników w Contact Center, czyli co zrobić by chciało im się chcieć, przy ciągle zmieniających się potrzebach klientów?

Anna Kazakow, Trener, Coach, Mediator; obecnie trenerka firmy Mary Kay Cosmetics Sp .z o.o. na Polskę i Litwę

  • Coaching w Contact Center- kiedy, gdzie i jak?
    • Jak często – i kto to powinien ustalać?
      Coaching czy mentoring – wsparcie czy kontrola – jak pracować coachingowo
    • Ustalanie celów  coachingu – krótko i długoterminowych
    • Coach ….czyli kto?
  • Narzędzia do aktywizacji  telemarketerów.
    • Praca z NIE
    • Wchodzenie w buty
    • Szkolenia czy warsztaty?
      Piszmy bloga
    • Uczmy się nawzajem – jak uaktywnić Lidera
    • Kaskadowanie wiedzy
  • Lojalność pracowników- jak ją budować?
    • Zacznij od efektywnej rekrutacji
    • Wspólnie wyznaczajcie cele
    • Misja i wartości – jak je przekazać i łączyć z celami indywidualnymi pracowników
    • Zarządzaj zmianą nieinwazyjnie
    • Większa samodzielność pracowników jako sposób na zaangażowanie
    • Wyzwania – drogą do rozwoju
    • Zachęcanie do wspólnego podejmowania decyzji – kiedy zaczyna się zaangażowanie
    • Informacje zwrotne – wartość dodana czy pańszczyzna
    • Dobry szef – dobry przykład
    • Nasza kultura - organizacyjna
10:40

Przerwa na kawę oraz networking

11:10

Gamifikacja jako skuteczny silnik transformacji Contact Center - strategia wdrożenia i rozwiązania taktyczne na przykładzie case studies

Krzysztof Przybylski, Doradca Zarządu Gamfi, Partner

CASE STUDY HBO

  • Czym jest gamifikacja i jak wykorzystać ją w CC, by zwiększyć zadowolenie pracowników, satysfakcję klienta i wyniki sprzedaży.
  • Gra to najlepsza forma uczenia się - jak skrócić czas onbaordingu o połowę i budować nawyk samokształcenia.
  • Jak platformy gamifikacyjne automatyzują motywowanie i nagradzanie pracowników.
  • Klienci wchodzą do gry - jak włączyć społeczność klientów w procesy CC.
11:50

DEBATA. Automatyka w Contact Center. PLUSY i MINUSY.

Moderator: Maciej Buś, Prezes Fundacji Forum Call Center Paneliści: Michał Karzel, SUASOR Consulting, Cezary Hermanowski, CEO, DataContact; Ewa Wesoły, Manager, konsultant, Customer Focus; Przemysław Włodarczyk, Business Development Manager, Transcom

  • Czym jest automatyka w CC?
  • Kiedy jest przydatna?
  • Czy i KIEDY jest opłacalna?
  • Do czego ją używać?
12:45

Przerwa na lunch

Wybierz, czego potrzebuje Twoje Contact Center- warsztaty równoległe do wyboru!

13:45

O czym szumi Contact Center - Efektywne zarządzanie informacją

Beata Hoffamnn, konsultant wspierający HILLWAY Training & Consulting, trener praktyk biznesu, ekspert w zarządzaniu strategicznym obsługą klienta (CRM, call center)

  • Mapa danych Contact Center - co zbieramy, po co, dla kogo i co z nimi robimy?
  • Wskaźniki Contact Center -czy są nam potrzebne , co tak naprawdę mówią  (perspektywa finansowa, perspektywa klienta, perspektywa procesów wewnętrznych, perspektywa wiedzy i rozwoju ).
  • Contact Center  "reszta świata"- raporty z Contact Center i co dalej? - biznesowe znaczenie danych  z Contact Center (co jak, komu i po co raportujemy).

 

Rekrutacja, ścieżki kariery i coaching w Contact Center, czyli jak pozyskać odpowiedniego pracownika i zaopiekować się nim tak, by z nami pozostał.

Marcin Chabowski, współzałożyciel i Prezes Zarządu w firmie Solution

  • Metodyka i narzędzia rekrutacyjne w Contact Center.
  • Kogo i jak szukać, by osiągnąć zamierzony cel?
  • Jakie są możliwości budowania ścieżek kariery w CC?
  • Czy tylko wskaźniki? - Skuteczne praktyki zarządzania zespołem w CC.

 

16:30

Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów.

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2495.00 PLN (od 23 sierpnia 2014 do 24 września 2014)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Trendy Contact Center 2014
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Referendum to zawsze ryzyko

Przez kilkadziesiąt lat,...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Najważniejsza jest stabilizacja

Samorządowi menedżerowie...
News

Zmienne humory ratingowych panów

Tym razem agencja S&P...
News

Kolejna duża inwestycja jest możliwa w Polsce

Lufthansa i GE zainwestują...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

O czym ostrzega Snowden

To świeża historia, każdy pamięta doniesienia...
News

Walutowy listopad za nami, co dalej?

Skończył się listopad 2016...
Najlepsze blogi o biznesie