Trendy Contact Center 2024
Cel
W erze wysokiej konkurencyjności oraz ogromu informacji, skuteczne zarządzanie relacjami z klientami, nasza dostępność oraz mądre wdrożenie nowoczesnych technologii są kluczowymi czynnikami decydującymi o przetrwaniu naszej firmy w dynamicznym środowisku biznesowym.
Obecne oczekiwania oraz świadomość klientów rosną każdego dnia, a naszym priorytetem powinno być szybkie dostosowywanie się do tychże oczekiwań. Działy Contact Center muszą z uwagą śledzić trendy i skutecznie reagować na wciąż zmieniające się wyzwania rynkowe. Obecne, turbulentne czasy wymagają nieustannego rozwoju, czasem nawet przedefiniowania pracowniczych schematów czy zasad działania.
Obecne strategie i procesy będą niewątpliwie poddane ocenie rynku, zwłaszcza w kontekście budowy relacji z klientami, pracownikami i strategii biznesowej. Nasza przyszłość zależy w dużym stopniu od podejmowanych działań i decyzji.
Zapraszamy do udziału w kolejnej odsłonie dorocznej konferencji „Trendy Contact Center”, która odbędzie się już 23 kwietnia w Warszawie. Podczas tego wydarzenia skoncentrujemy się na największych wyzwaniach i kluczowych aspektach branżowych, a także przedyskutujemy skuteczne rozwiązania i narzędzia, które pomogą w radzeniu sobie z nimi.
Po raz kolejny, spotkamy się, aby w swobodnej i inspirującej atmosferze omówić kierunki, które warto podjąć w nadchodzącym roku. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Naszym głównym celem będzie wymiana doświadczeń, a przede wszystkim poznanie sprawdzonych narzędzi i metod skutecznego budowania konkurencyjności na rynku.
W trakcie konferencji m.in.:
➔ OMÓWIMY korzyści oraz zagrożenia wynikające z wdrożenia nowoczesnych technologii w działach CC
➔ POZNAMY skuteczne i efektywne sposoby synergii kanałów komunikacji z klientem
➔ POSŁUCHAMY o tym, jak personalizacja może przyczynić się do poprawy jakości obsługi klienta.
➔ POROZMAWIAMY o jakości w CC oraz o tym jakie są składowe najlepszych interakcji real time' owych w rozmowach z klientem
➔ DOWIEMY SIĘ Jak z powodzeniem zwiększyć wykorzystywanie technologii automatyzujących proces wsparcia komunikacji z klientem lub pracownikiem CC
➔ ZAPREZENTUJEMY przykłady skutecznej analizy potrzeb klienta w relacjach z CC
Trendy Contact Center 2024 to:
#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy
#8 prelekcji w formie praktycznych case studies
#kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż
#1 panel dyskusyjny - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami
#Kilkudziesięciu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Doświadczenie
Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..
Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń
Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..
Tysiące zadowolonych klientów
Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Sound Garden Hotel
ul. Żwirki i Wigury 18
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy