pb.pl

Sprzedaż

Trendy Contact Center 2014

23-24.09.2014, Warszawa,
Hotel Polonia Palace, Aleje Jerozolimskie 45

koszt uczestnictwa netto
2495.00 PLN (od 23 sierpnia 2014 do 24 września 2014)

Konferencja. Najważniejsze spotkanie dla branży Contact Center w 2014 roku!

Szanowni Państwo,

mam zaszczyt poinformować, iż już we wrześniu 2014 roku zaprezentujemy całkiem nową odsłonę naszego flagowego wydarzenia - Konferencji Contact Center!

Już po raz 9 spotkamy się w gronie najznamienitszych postaci polskiego oraz europejskiego rynku Contact Center, którzy podzielą się swoją wiedzą oraz nieocenionym doświadczeniem.
Podczas tegorocznego wydarzenia poznamy najważniejsze case studies minionego roku, usłyszymy  o najciekawszych trendach w branży, ale co najważniejsze, skupimy się na dwóch najważniejszych filarach dobrze prosperującego Contact Center - kliencie oraz telemarketerze i jego środowisku pracy.

Doświadczenie wynikające z organizacji ośmiu poprzednich edycji tego wydarzenia oraz  Państwa sugestie pojawiające się rokrocznie po nim, pozwoliły wysnuć wniosek, iż to właśnie wnikliwe, ostrożne i nieustające badanie naszego klienta oraz efektywne i mądre zarządzanie Contact Center, są niewątpliwe najważniejszymi czynnikami, które zapewniają sukces oraz wysoką renomę Contact Center.

Wyjątkowo w tym roku przepracujmy możliwości i wyzwania związane z budowaniem nowych strategii biznesowych w Contact Center, porozmawiamy o realnych oszczędnościach na jakie możemy liczyć wdrażając je i zastanowimy się wspólnie czym jest efektywność w Contact Center.

Właśnie dlatego, nie może Państwa zabraknąć na tegorocznym spotkaniu!


Podczas konferencji:

  • Możliwości i wyzwania związane z budowaniem efektywności w Contact Center oraz jego zarządzaniem.
  • Narzędzia do efektywnej multichannel’owości w Contact Center, czy jest nam to w ogóle potrzebne i kiedy jest efektywne?
  • Najnowsze udogodnienia i możliwości dla WSZYSTKICH naszych klientów.
  • Wyliczanie opłacalności Contact Center wewnętrznego oraz zewnętrznego- co i kiedy jest lepsze?
  • Innowacyjne oraz klasyczne metody angażowania telemarketerów- co się sprawdza a co nie?
  • Case studies, które zmienią postrzeganie niesklasyfikowanego KLIENTA.
  • Przykłady efektywnych i opłacalnych wdrożeń z naszego rynku.
  • Równoległe warsztaty narzędziowe - analityka i coaching w Contact Center.
  • Debaty dotyczące najważniejszych kwestii rynkowych. Po raz kolejny łamiemy tabu!


Do udziału w konferencji zapraszamy:

Dyrektorów i Kierowników:

  • Contact i Call Center;
  • Biura i Działów Obsługi Klientów IT;
  • Marketingu, Sprzedaży;
  • Zarządzania Produktem;
  • Badań i Rozwoju;
  • Komunikacji z Klientem;
  • Key Account Management

 

Zapraszam Państwa serdecznie do udziału,
Magdalena Marczak- Project Manager

 


 

O Partnerze

Comarch jest globalnym dostawcą biznesowych rozwiązań IT obsługujących kompleksowo relacje z klientami i optymalizujących działalność operacyjną oraz procesy biznesowe. Naszą ideą jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych kluczowym sektorom gospodarki. Dla naszych klientów na terenie Stanów Zjednoczonych, Europy i Bliskiego Wschodu pracuje 3.500 doświadczonych specjalistów i konsultantów. Bazując na najnowocześniejszych technologiach, wiedzy na temat trendów rynkowych i poczuciu odpowiedzialności, zrealizowaliśmy ponad 2000 kompleksowych wdrożeń. Z naszego oprogramowania korzysta ponad 40.000 firm w kraju i za granicą.

Comarch ICT (Information Communication Technologies) - to odpowiedź Comarch na coraz częstsze zapotrzebowanie na spójne oraz kompleksowe zarządzanie infrastrukturą ICT wśród naszych klientów. Łącząc kompetencje z różnych obszarów, w tym między innymi z dziedzin telekomunikacji, outsourcingu, czy data center oferujemy kompleksowe rozwiązania i usługi IT oparte na najlepszych światowych standardach i partnerstwie technologicznym z liderami rynku IT. Więcej: www.ict.comarch.pl

 

 

SEVENET S.A. jest firmą z branży IT, zajmującą się od 1997 roku dostawą zaawansowanych rozwiązań teleinformatycznych dla przedsiębiorstw i instytucji w Polsce. Od czerwca 2011 r. akcje Spółki notowane są w Alternatywnym Systemie Obrotu rynku NewConnect.
Sevenet S.A. oferuje usługi związane z projektowaniem, wdrażaniem, konfiguracją i serwisowaniem rozwiązań w ramach następujących linii biznesowych:
•    Dostęp do sieci,
•    Systemy Komunikacji Biznesowej,
•    Systemy Contact Center,
•    Data Center,
•    Bezpieczeństwo danych.
W 2011 roku SeveNet rozpoczęła realizację dwóch projektów, zawiązując spółki celowe. Seventica Sp. z o.o. dostarcza System Komunikacji Niewerbalnej, umożliwiający komunikację pomiędzy urzędem czy placówką, a osobami głuchoniemymi, zapewniając im wysoki standard obsługi. SevenPen Sp. z o.o. oferuje natomiast nowoczesną technologię pióra cyfrowego Digital Pen & Paper, usprawniającą procesy biznesowe.
Polityka firmy Sevenet S.A. zakłada partnerską współpracę, z wieloma podmiotami z sektora IT, m.in.: Cisco Systems, Microsoft, EMC, Huawei, F5, Palo Alto Networks, FireEye etc.

 

Axium to zespół ekspertów specjalizujących się w  doradztwie i dostawie sprzętu teleinformatycznego. Początki firmy związane były z dystrybucją słuchawek nagłownych i telefonów stacjonarnych. Dziś, dzięki latom doświadczeń, Axium dzieli się swoją wiedzą i oferuje wsparcie w zakresie najbardziej nowatorskich technologii komunikacyjnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się między innymi kompleksowym wdrażaniem systemów wideokonferencyjnych, Call/Contact Center, central telefonicznych oraz szeroko pojętym bezpieczeństwem infrastruktur sieciowych.
Według dewizy Axium niezawodna komunikacja jest składową sukcesów w każdej organizacji. Dlatego firma współpracuje wyłącznie ze światowymi producentami, zapewniając całościowe systemy i rozwiązania do telekomunikacji, o najwyższej jakości.

 

Partnerzy

Partner

Partner Merytoryczny

Patron Medialny

23 września 2014

08:30

Rejestracja, poranna kawa

Z kim mamy do czynienia?

09:00

Rozpoczęcie Konferencji

Maciej Buś, Prezes Fundacji Forum Call Center

09:10

"Co za słuchawką piszczy”, czyli badanie preferencji polskich klientów - jacy są, kim są i czego potrzebują?

Piotr Juszczyk, Research Team Manager, ARC Rynek i Opinia; Grzegorz Sygnowski Senior Project Manager, ARC Rynek i Opinia

  • Różne pokolenia w jednym czasie – co powinno posiadać efektywne Contact Center, aby zaspokoić potrzeby, ale i wymagania klientów w różnym wieku?
  • Różne kanały komunikacji – z jakich kanałów klienci lubią korzystać i jak dostosować te kanały do poszczególnych grup klientów?
  • Jak sprostać coraz większym wymaganiom klientów?

Budowanie strategii w Contact Center

09:50

Efektywność działu zarządzania jakością a monitorowanie rozmów w call center

Liam Anderson, Quality management consultant at ZOOM International

  • The cost of random sampling.
  • Rethinking how media are selected for quality management.
  • Selecting calls by speech analytics.
  • Selecting calls by after call survey and external data to identify the calls which will have problems.
  • So why do people use random sampling? (The Hawthorne effect).
  • The ideal mix
Prezentacja w języku angielskim. Organizator nie zapewnia tłumaczenia.


10:30

Przerwa na kawę oraz networking

10:50

DEBATA. A gdyby założyć, że każdy klient mówi prawdę…

Moderator: Maciej Buś, Prezes Fundacji Forum Call Center; Paneliści: Marcin Charkiewicz, kierownik Centrum Badań Konsumenckich, Orange; Marcin Krawczak, dyrektor ds. sprzedaży; Viren Bhandari, CEO, skarpetkowo.pl; Piotr Juszczyk, Research Team Manager, ARC Rynek i Opinia; Grzegorz Sygnowski Senior Project Manager, ARC Rynek i Opinia; Beata Woszczyńska, Menedżer ds. Relacji z Klientami i Usług, Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

  • Czego możemy się dowiedzieć o naszej firmie słuchając naszych klientów?
  • Czy słuchamy potrzeb naszych klientów?
  • Czy zmieniamy swoje oferty, produkty, usługi w nawiązaniu do ich potrzeb?
  • Gdzie szukać informacji o opiniach?
11:30

Budownie strategii Contact Center, czyli co i kiedy nam się opłaca?

Michał Szybalski, Bussines Solutions Manager, Comarch SA

  • Budżety w Contact Center.
  • Wyliczanie opłacalności Contact Center wewnętrznego.
  • Koszty miejsca pracy telemarketera.
  • Z czego rozliczać pracownika Contact Center (ilość połączeń, długość połączeń, liczba kontaktów)?
12:10

Outsourcing w Contact Center- kiedy i po co?

Artur Kapacki, prezes zarządu, TELMON SP. Z O.O. S.K.A. oraz TELMON SP. Z O.O.

  • Outsourcing - fakty i mity.
  • Co można i co się opłaca outsourcować?
  • Główne różnice miedzy Outsourcingiem a działem wewnątrz firmy (zalety i wady).
  • Outsourcing i dział wewnątrz firmy - czy taki model jest efektywny?
  • Podsumowanie
12:50

Klient Twój Pan. Dobre praktyki, trendy i nowości. Czyli jak stworzyć Contact Center uszyte na miarę potrzebami i preferencjami swoich klientów

Arkadiusz Rybacki, Inżynier Systemowy, Sevenet S.A.; Piotr Kosior, Inżynier Wsparcia Sprzedaży, Sevenet S.A.

  • Klient, jego potrzeby i ich wpływ na rozwój Contact Center.
  • Technologiczne trendy.
  • Nienamacalne aspekty pracy nowoczesnego Contact Center.
  • Komunikacja bez granic!
13:30

Przerwa na lunch

Wybierz, czego potrzebuje Twoje Contact Center- sesje równoległe do wyboru!

14:20

Po pierwsze nie szkodzić, czyli o barierach komunikacyjnych w Contact Center

Sławek Łuczywek, migam.pl; Łukasz Kobiec, Altar

CASE STUDY migam.pl

  • Pokonując stereotypy, czyli równe traktowanie przede wszystkim!
  • Najnowsze rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji o konieczności dostosowania Contact Center z niektórych sektorów do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Przede wszystkim poznać potrzeby, czyli czego oczekują osoby niedosłyszące od kontaktu z konsultantem?
  • Czego potrzebują konsultanci do efektywnej i sprawnej obsługi niepełnosprawnego klienta?
  • Możliwe narzędzia obsługi klientów niedosłyszących.
15:00

Przerwa na zamianę sal

15:05

Contact Center w kieszeni klienta.

Andrzej Ogonowski, dyrektor marketingu i PR, SMSAPI.pl; Rafał Staszkiewicz, Country Manager, Partner, adQuota Poland

CASE STUDY

  • Możliwości aplikacyjne w Contact Center.
  • Kto korzysta z aplikacji- czy na pewno znamy mobilnego klienta?
  • Wyzwania i trudności zbudowania efektywnej aplikacji.
  • Czego dzięki efektywnej aplikacji możemy się dowiedzieć o naszych klientach (potrzeby, możliwości i oczekiwania).
  • Pozytywne skutki uboczne Contact Center na smartfonie, czyli szersza perspektywa na to, co dzięki dobrej aplikacji zyskuje nasz biznes.

 

A co gdy rozmawiamy z KAŻDYM? ...czyli o wyzwaniu braku określonego profilu klienta oraz integracji wszystkich możliwych kanałów komunikacji.

Marcin Wojdat, Sekretarz Urzędu m.st. Warszawy

CASE STUDY „Warszawa 19115”

  • Telefon, sms, email, czat, faks, aplikacja mobilna i samoobsługowy portal internetowy- integracja kanałów komunikacyjnych 24h/dobę.
  • Integracja kanałów komunikacji w przypadku szerokiego wachlarza działalności Contact Center.
  • Kto obsługuje kanały komunikacyjne- kryteria zatrudnienia konsultantów.
  • Różni klienci, różne sprawy- czyli jak efektywnie pomóc każdemu.
  • Przykłady radzenia sobie z trudnymi klientami.
15:45

Idea i główne zastosowania monitoringu Internetu / Social Media w służbie biznesu. Przegląd najciekawszych trendów, przypadków skutecznego wykorzystania oraz najlepszych praktyk.

Jarosław Roszkowski, dyrektor działu analiz, Brand24

CASE STUDIES

  • Consumer insights - lepsze niż kiedykolwiek zrozumienie klienta.
  • Realtime marketing - jak wpisać się w to o czym mówią wszyscy.
  • Obsługa klienta jako jedno z podstawowych zastosowań monitoringu.
  • Wsparcie sprzedaży, a monitoring Internetu.
  • Analiza i pomiar skuteczności kampanii reklamowych i działań promocyjnych – przegląd Case Studies.
  • Data is the new oil - przyszłość monitoringu Internetu.

Nie taki mobilny Klient, czyli wyzwanie obsługi wielu pokoleń jednocześnie

Marlena Skrzydłowska Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów, PGE Obrót S.A.

CASE STUDY PGE Obrót S.A.

  • Jak w dobie nowoczesnych kanałów komunikacji, zapewnić efektywną obsługę osób które  nie korzystały z nich dotychczas.
  • Wyzwania tworzenia nowoczesnych rozwiązań w tradycyjnej obsłudze klienta.
  • Jakie są preferencje naszych Klientów jak możemy wpływać na zmianę tych preferencji.
  • Pogodzenie/rozróżnienie klientów z różnymi oczekiwaniami obsługowymi.
16:30

Zakończenie pierwszego dnia konferencji.

24 września 2014

08:30

Rejestracja i poranna kawa

Telemarketer sercem naszego biznesu!

09:00

Fakty i mity o Contact Center, czyli zarządzanie personelem call center

Dr Marian J. Kostecki, Partner Zarządzający, MasterPlan

  • Czy rzeczywiście fluktuacja jest zła, a więc należy ją zmniejszać?
  • Dlaczego motywacja personelu jest tak wielkim wyzwaniem? co zrobić, aby nim nie była?
  • Jak dostosować szkolenia do obciążenia ruchem telefonicznym?
  • Jak rozdzielić coaching od monitoringu i dlaczego jest to ważne?

Misja managera przyszłości- angażowanie pracowników Contact Center!

09:50

Metody angażowania pracowników w Contact Center, czyli co zrobić by chciało im się chcieć, przy ciągle zmieniających się potrzebach klientów?

Anna Kazakow, Trener, Coach, Mediator; obecnie trenerka firmy Mary Kay Cosmetics Sp .z o.o. na Polskę i Litwę

  • Coaching w Contact Center- kiedy, gdzie i jak?
    • Jak często – i kto to powinien ustalać?
      Coaching czy mentoring – wsparcie czy kontrola – jak pracować coachingowo
    • Ustalanie celów  coachingu – krótko i długoterminowych
    • Coach ….czyli kto?
  • Narzędzia do aktywizacji  telemarketerów.
    • Praca z NIE
    • Wchodzenie w buty
    • Szkolenia czy warsztaty?
      Piszmy bloga
    • Uczmy się nawzajem – jak uaktywnić Lidera
    • Kaskadowanie wiedzy
  • Lojalność pracowników- jak ją budować?
    • Zacznij od efektywnej rekrutacji
    • Wspólnie wyznaczajcie cele
    • Misja i wartości – jak je przekazać i łączyć z celami indywidualnymi pracowników
    • Zarządzaj zmianą nieinwazyjnie
    • Większa samodzielność pracowników jako sposób na zaangażowanie
    • Wyzwania – drogą do rozwoju
    • Zachęcanie do wspólnego podejmowania decyzji – kiedy zaczyna się zaangażowanie
    • Informacje zwrotne – wartość dodana czy pańszczyzna
    • Dobry szef – dobry przykład
    • Nasza kultura - organizacyjna
10:40

Przerwa na kawę oraz networking

11:10

Gamifikacja jako skuteczny silnik transformacji Contact Center - strategia wdrożenia i rozwiązania taktyczne na przykładzie case studies

Krzysztof Przybylski, Doradca Zarządu Gamfi, Partner

CASE STUDY HBO

  • Czym jest gamifikacja i jak wykorzystać ją w CC, by zwiększyć zadowolenie pracowników, satysfakcję klienta i wyniki sprzedaży.
  • Gra to najlepsza forma uczenia się - jak skrócić czas onbaordingu o połowę i budować nawyk samokształcenia.
  • Jak platformy gamifikacyjne automatyzują motywowanie i nagradzanie pracowników.
  • Klienci wchodzą do gry - jak włączyć społeczność klientów w procesy CC.
11:50

DEBATA. Automatyka w Contact Center. PLUSY i MINUSY.

Moderator: Maciej Buś, Prezes Fundacji Forum Call Center Paneliści: Michał Karzel, SUASOR Consulting, Cezary Hermanowski, CEO, DataContact; Ewa Wesoły, Manager, konsultant, Customer Focus; Przemysław Włodarczyk, Business Development Manager, Transcom

  • Czym jest automatyka w CC?
  • Kiedy jest przydatna?
  • Czy i KIEDY jest opłacalna?
  • Do czego ją używać?
12:45

Przerwa na lunch

Wybierz, czego potrzebuje Twoje Contact Center- warsztaty równoległe do wyboru!

13:45

O czym szumi Contact Center - Efektywne zarządzanie informacją

Beata Hoffamnn, konsultant wspierający HILLWAY Training & Consulting, trener praktyk biznesu, ekspert w zarządzaniu strategicznym obsługą klienta (CRM, call center)

  • Mapa danych Contact Center - co zbieramy, po co, dla kogo i co z nimi robimy?
  • Wskaźniki Contact Center -czy są nam potrzebne , co tak naprawdę mówią  (perspektywa finansowa, perspektywa klienta, perspektywa procesów wewnętrznych, perspektywa wiedzy i rozwoju ).
  • Contact Center  "reszta świata"- raporty z Contact Center i co dalej? - biznesowe znaczenie danych  z Contact Center (co jak, komu i po co raportujemy).

 

Rekrutacja, ścieżki kariery i coaching w Contact Center, czyli jak pozyskać odpowiedniego pracownika i zaopiekować się nim tak, by z nami pozostał.

Marcin Chabowski, współzałożyciel i Prezes Zarządu w firmie Solution

  • Metodyka i narzędzia rekrutacyjne w Contact Center.
  • Kogo i jak szukać, by osiągnąć zamierzony cel?
  • Jakie są możliwości budowania ścieżek kariery w CC?
  • Czy tylko wskaźniki? - Skuteczne praktyki zarządzania zespołem w CC.

 

16:30

Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów.

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2495.00 PLN (od 23 sierpnia 2014 do 24 września 2014)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Trendy Contact Center 2014
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter