pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

XI FORUM Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA

07-08.10.2014, Warszawa,
Regent Warsaw Hotel, ul. Belwederska 23

koszt uczestnictwa netto
1595.00 PLN (od 6 września 2014 do 7 października 2014)

Forum. Najważniejsze wydarzenie dla logistyków w Polsce!

Szanowni Państwo,

Już po raz 11. zapraszamy do udziału w Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA – jednym z największych i najważniejszych wydarzeń na polskim rynku logistycznym.

Forum na stałe wpisało się w kalendarze branżowe najlepszych ekspertów. Każdego roku przyciąga coraz szersze grono słuchaczy, a zeszłoroczna jubileuszowa edycja zgromadziła ponad 200 osób działających w dziedzinie logistyki.

Motywem przewodnim tegorocznego Forum będą "Szczyty przewozowe", z których zjawiskiem spotkał się każdy, kto ma do czynienia z łańcuchem dostaw obsługującym duże wolumeny oraz w takim samym stopniu małe i średnie przedsiębiorstwa obracające towarami. Mając na uwadze rosnące ożywienie popytu konsumenckiego, wspólnie przyjrzymy się dobrym praktykom zarówno krajowym, jak i europejskim ograniczającym skalę problemu.

Ponadto nie zabraknie ciekawych dyskusji panelowych, w których będą mogli Państwo zabrać głos w sprawie i wyzwań, z jakimi się Państwo mierzą w swojej codziennej praktyce.

W oparciu o case studs i liczne prelekcje zaproszeni eksperci wskażą nowoczesne rozwiązania oraz sprawdzone praktyki optymalizacji działań w zakresie ządzania łańcuchem dostaw, zaopatrzenia, transportu, produkcji oraz magazynowania.

Zapraszamy Państwa także w tym roku do udziału w Akademii Logistyki - formuła pięciu sesji równoległych umożliwi Państwu dopasowanie specjalistycznego treningu menedżerskiego do własnych potrzeb.

Zgodnie z naszą coroczną tradycją po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy do udziału w wieczornym bankiecie branżowym. Będzie to doskonała okazja do nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych, partnerskich dyskusji w nieformalnej atmosferze.

Zapraszam zatem uprzejmie do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu!

Magdalena Marczak
Project Manager


Podczas tegorocznego Forum nasi eksperci pokażą m.in.:

  • Jak efektywnie optymalizować koszty w logistyce.
  • Jakie są przełomowe rozwiązania dla logistyki w "szczytach przewozowych".
  • Jakie są kompleksowe i nowoczesne rozwiązania magazynowe dla firm.
  • Jak automatyzować działania w logistyce.
  • Jakie są wyzwania dzisiejszej logistyki.

oraz

  • Jak zostać logistycznym managerem przyszłości!

 

Udział w XI Forum Polskich Menedżerów Logistyki to m.in.:

  • Inspirujące prelekcje, ożywione dyskusje – zdobądź kompleksową wiedzę na jedynym, unikalnym wydarzeniu!
  • Praktyczna wiedza poparta wieloletnimi doświadczeniami prelegentów – dowiedz się, jak inne firmy wykorzystują rozwiązania do efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw!
  • Innowacyjna formuła Akademii Menedżera Logistyki – weź udział w specjalistycznych warsztatach przeznaczonych dla menedżerów logistyki!
  • Najważniejsze debaty o kluczowych dla branży zagadnieniach – spotkaj się z osobami decydującymi o kierunkach rozwoju branży!
  • Ponad 2000 specjalistów dotychczasowych edycji! – wykorzystaj niepowtarzalną okazję do nawiązania cennych kontaktów z przedstawicielami branży!

 

Do udziału w Forum zapraszamy:

prezesów, członków zarządu, dyrektorów i wyższą kadrę zarządzającą, odpowiedzialnych za zarządzanie:

  • łańcuchem dostaw
  • logistyką
  • transportem i zaopatrzeniem
  • magazynem i przepływem materiałów
  • strategią, rozwojem i operacjami

oraz przedstawicieli operatorów logistycznych, firm kurierskich i spedycyjnych i wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami, pozwalającymi na optymalizację zarządzania w dziedzinie logistyki.

Tematyka Forum zainteresuje również agencje zarządzające nieruchomościami, parkami logistycznymi i halami magazynowymi.

 

 

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu

tel. +48 22 333 99 81+48 22 333 99 81

fax +48 22 333 97 78

e-mail: sponsoring@pb.pl

 


O Partnerach:

 

PEKAES jest jednym z największych operatorów logistycznych w Polsce, spełniającym międzynarodowe standardy oraz największą polską spółką z sektora TSL notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wieloletnie doświadczenie, szerokie możliwości, wynikające m. in. ze stałego inwestowania w najnowsze rozwiązania IT oraz wyznawane wartości sprawiły, że dynamicznie i prężnie rozwija swoje usługi i kompetencje, będąc stabilnym oraz elastycznym partnerem biznesowym dla swoich klientów. PEKAES oferuje usługi logistyki magazynowej, krajowej i międzynarodowej dystrybucji przesyłek drobnicowych, spedycji drogowej, kolejowej, lotniczej i morskiej oraz szereg usług dodanych w ramach zarządzania łańcuchem dostaw. Firma dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci krajowych terminali przeładunkowych w Polsce oraz siecią kilkunastu partnerów zagranicznych we wszystkich kluczowych krajach Europy, dzięki czemu  zasięg jej działania obejmuje cały świat. Zorientowanie na klienta, innowacyjne i indywidualne podejście do współpracy z każdym podmiotem sprawiają, że z usług PEKAES korzystają przedsiębiorstwa różniące się wielkością, charakterem prowadzonego biznesu oraz potrzebami logistycznymi. Każdemu z nich firma gwarantuje rozwiązania skuteczne, „szyte na miarę” i spełniające indywidualne oczekiwania.

 

Dartom działa na polskim rynku logistycznym od 24 lat i specjalizuje się w usługach transportu krajowego i międzynarodowego, które świadczy dysponując flotą ponad 300 pojazdów. W swoich działaniach realizuje hasło „Transport Sukcesu” podkreślając orientację na potrzeby klienta. Najwyższą jakość usług potwierdza Zintegrowany System Zarządzania.

 

W ROHLIG SUUS Logistics S.A. zajmujemy się zarządzaniem logistyką i łańcuchami dostaw. Jesteśmy trzecim co do wielkości kompleksowym operatorem logistycznym w Polsce. Jesteśmy także jedyną polską firmą logistyczną o globalnych możliwościach. Zapewniamy pełną komplementarność w obsłudze globalnych łańcuchów dostaw w oparciu o prawdziwie multiproduktową ofertę oraz integrację informatyczną z klientami.

 

JLL jest międzynarodową firmą doradczą, świadczącą kompleksowe usługi w dziedzinie nieruchomości komercyjnych i zarządzania inwestycjami. Specjalizujemy się w dostarczaniu najlepszych rynkowych rozwiązań w zakresie najmu powierzchni magazynowo-przemysłowych m.in. dla klientów z branży logistycznej.

 

Alfa Projekt tworzy rozwiązania IT przyszłości i wdraża je w teraźniejszość. Dostarczamy firmom edytowalne rozwiązania informatyczne. Ich modułowa budowa pozwala dobierać funkcjonalności rozwiązań, uwzględniając realne potrzeby i budżet naszych klientów. Wśród naszych systemów znajdują się m.in. rozwiązania dedykowane firmom logistycznym, kurierskim czy produkcyjno-handlowym. Wdrażane przez nas rozwiązania są systemami autorskimi lub tworzonymi na licencji światowych liderów. Większość z nich jest dostępna z poziomu przeglądarki on-line, co pozwala na mobilność dostępu. Przed przystąpieniem do realizacji celów, wspólnie je określamy.

 

Amur jest spółką tworzącą rozwiązania IT, które wspomagają systemy dystrybucji, transportu i logistyki w dużych korporacjach. Zgromadziliśmy zespół wysokiej klasy ekspertów, wyróżniających się unikalną wiedzą merytoryczną, znajomością branży oraz wyjątkowymi zdolnościami programistycznymi. Pozwala nam to budować kompleksowe systemy zarządzania w największych polskich firmach. Amur działa na rynku TSL od kilkunastu lat.

 

Farmada Transport (Grupa Neuca) dysponuje flotą samochodów dostawczych realizujących dostawy do klientów. Wszystkie samochody są dostosowane do przewozów zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej i Prawem Farmaceutycznym.
Farmada Transport realizuje również projekty transportowe dla podmiotów nie związanych z Grupą Neuca, są to głównie ładunki wymagające transportu w temperaturze kontrolowanej w kraju i za granicą (farmaceutyki, art. spożywcze, kosmetyki, inne).

 

Consafe Logistics jest jednym z wiodących dostawców rozwiązań IT do realizacji łańcucha dostaw. Projektujemy, opracowujemy i wdrażamy rozwiązania IT w zakresie produkcji (systemy MES), magazynowania (systemy WMS), transportu, dostaw i zarządzania sklepem. Dzięki bogatemu portfolio oprogramowania, urządzeń i usług nasi klienci osiągają przewagę konkurencyjną w swojej działalności. Portfolio, którym dysponujemy, obejmuje rozwiązania stosowane na całym świecie, takie jak Astro WMS, Sattmate WCS, EM.Warehouse, EM.Distribution i Extend MES. Oferujemy szeroką gamę rozwiązań dla każdego rodzaju środowiska i zadań, od urządzeń oferowanych pod naszą własną marką po urządzenia wiodących światowych dostawców. Obsługujemy klientów w ponad 30 krajach na całym świecie dzięki naszym oddziałom w Szwecji, Norwegii, Danii, Holandii, Polsce i Wielkiej Brytanii.

 

DB Schenker Logistics zarządza globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek. Prowadzi projekty dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów z różnych branż. Oferuje pełny zakres rozwiązań logistycznych, wszystkie rodzaje transportu i logistykę magazynową. Firma działa według Modelu EFQM (Europejska Fundacja Zarządzania Jakością). Buduje kulturę LEAN, kładąc nacisk na rozwój pracowników i eliminowanie marnotrawstw, koncentrując się na działaniach, które dodają wartości klientom.


Partnerzy

Partner Strategiczny

Partner

Patron

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1595.00 PLN (od 6 września 2014 do 7 października 2014)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
XI FORUM Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter