pb.pl

Marketing i PR

7. edycja E-commerce Development

03-04.06.2014, Warszawa,
Hotel Sheraton, ul. Bolesława Prusa 2

koszt uczestnictwa netto
2495.00 PLN (od 17 maja 2014 do 4 czerwca 2014)

Konferencja. Poznaj rewolucje w e-commerce!

Zapraszamy na doroczne spotkanie ekspertów związanych ze sprzedażą w kanale internetowym, zainteresowanych nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach on-line. Podczas tegorocznej edycji spotkania zgromadzą się menedżerowie z największych polskich firm, które wykorzystują kanał e-commerce. Podczas konferencji obowiązuje formuła: praktycy – praktykom. Wydarzenie stanowi najbardziej prestiżowe forum wymiany doświadczeń. Uczestnicy będą mieli możliwość wyboru jednej z dwóch ścieżek równoległych, tak by uzyskać najważniejsze dla siebie informacje z interesujących ich tematów. W tym roku po raz pierwszy konferencja została uzupełniona praktycznym warsztatem z zakresu przyszłości rynku m-commerce. Konferencja dedykowana tym, którzy dobrze poruszają się w obszarze e-commerce, ale również dla tych którzy chcą zaistnieć w e- świecie.

Podczas tegorocznej edycji przedstawimy case studies m.in. takich firm jak: Poczta Polska, Allegro, Komputronik, Qtravel, Google, Skarpetkowo.pl, Empik, International Coupons, Yves Rocher, Gamfi, Facebook i wiele innych.

Tylko w tym roku partnerem badawczym wydarzenia, który przedstawi wyniki badań na temat dyskusji konsumenckiej online oraz logistyki w e-commerce jest ARC Rynek i Opinie!

Podczas tegorocznej edycji m.in.:

  • Przegląd dyskusji konsumenckich online;
  • Wszystko o m-commerce, jako krok milowy po e-commerce;
  • Budowanie więzi z e-klientem na podstawie Customer Experience Management;
  • Możliwości e-commerce na Facebooku;
  • Marketing automation – jak pozyskać klienta on-line i nie zwariować;
  • Cała prawda o omnichannelu;
  • Jak znaleźć się na szczycie w wyszukiwarce, czyli skuteczne pozycjonowanie e-sklepu w sieci;
  • Kody rabatowe jako sposób promocji bez ryzyka;
  • Asymetryczny merchandising oraz showrooming;
  • UWAGA! Debata  z najważniejszymi przedstawicielami branży na temat opłacalności rynku e-commerce!

 

Dodatkowo w tym roku zapraszamy na przełomowy warsztat- "Mobilna, wirtualna piąta aleja"! Razem z Patrykiem Góralowskim, stworzycie od nowa mobilną przestrzeń e-commerce, dzięki czemu spojrzycie od całkiem innej, świeżej strony na Wasze e-biznesy!


Do udziału zapraszamy:

  • Prezesów i Kadrę Zarządzającą;
  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług;
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online;
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży;
  • Project i Brand Menedżerów;
  • Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem;
  • Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.

Serdecznie zapraszamy!

Magdalena Marczak - Project Manager

m.marczak@pb.pl

 

Michał Pisarkiewicz - Sponsoring

m.pisarkiewicz@pb.pl


Partnerzy

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

3 czerwca 2014

08:30

Rejestracja, poranna kawa

09:00

Zakupy w sieci oczami internautów - analiza dyskusji konsumenckiej online

Marek Lekki, Research Team Manager, ARC Rynek i Opinia

Na co Kowalski zwraca uwagę podczas zakupów online? Co go drażni, a co przyciąga do konkretnego sklepu? Jak ocenia strony www sklepów internetowych i jakie ma doświadczenia z obsługą klienta w ramach reklamacji i zwrotów?

ARC Rynek i Opinia zaprezentuje wyniki pomiaru dyskusji klientow w polskim internecie - na forach, blogach, portalach społecznościowych i porównywarkach cen w okresie ostatnich 12 miesięcy. Raport będzie zawierał m.in. porównanie wskaznikow opisujących online buzz dla poszczególnych kategorii produktowych ze wskazaniem na główne problemy klientow, poziom ich satysfakcji z zakupów online oraz źrodła lojalności lub decyzji o zmianie danego sklepu na inny.

09:30

E-commerce a łańcuch dostaw – najnowszy raport dotyczący logistyki w e-commerce

Marek Cynowski, E-Commerce Director CEP, Poczta Polska; Sławomir Żurawski, Dyrektor Biura Rozwoju Usług KEP, Poczta Polska S.A.

CASE STUDY POCZTA POLSKA

Dynamicznie rozwijający się handel elektroniczny spowodował, że firmy kurierskie, dostarczające przesyłki mają bardzo dużo pracy i problemów logistycznych. Rynek e – commerce zrewolucjonizował sektor logistyki. Oznacza to, że powstają punkty odbioru paczek i sortowni, wyspecjalizowane magazyny. Konsumenci coraz chętniej korzystają z urządzeń mobilnych, chcą mieć dowolność w formie złożenia zamówienia, odbioru przesyłki czy zwrotu towaru. Nowym rozwiązaniem stają się „lotne punkty odbioru” i centra logistyczne. ARC Rynek i Opinie stworzył raport i analizę skali rynku e-commerce w Polsce na potrzeby Poczty Polskiej, największego dostawcy przesyłek w Polsce. Dzięki temu badaniu otrzymają Państwo wiedzę o realnych problemach i potrzebach sektora logistyki w kontekście rozwoju handlu elektronicznego i rosnących wymagań konsumenckich.

  • Aktualna sytuacja logistyczna na rynku e-commerce
  • Preferencje a wymogi  rozwiązań logistycznych e-sklepów
  • Czego potrzebują i wymagają e-klienci
09:50

Strona, czy aplikacja. Smartfon czy tablet. M-commerce krokiem milowym po e-commerce!

Bartosz Witoń, Mobile Solutions, Grupa Allegro; Patryk Bukowiecki, Szef Działu Mobile, Grupa Allegro

CASE STUDY ALLEGRO

M-commerce w Polsce zaczyna się naprawdę. Sprzedaż przez urządzenia mobilne rośnie w bardzo szybkim tempie. Badania rynku dowodzą, że najczęściej zakupów mobilnych dokonują posiadacze tabletów i smartfonów. Konsumentom nie wystarcza już zakup w sieci, chcą mieć możliwości szybkich i bezpiecznych transakcji handlowych. Niestety w Polsce w dalszym ciągu aplikacje mobilne sklepów internetowych stanowią poważne problemy. Mimo, że polscy konsumenci wykazują bardzo dużą aktywność jeżeli chodzi o zakupy on-line, to jesteśmy na końcu jeżeli chodzi o m-commerce. Następuje era nowego kanału sprzedaży, nie jest to jedynie usprawnienie istniejących rozwiązań.

  • Gotowe rozwiązania mobilne dla e-commerce –istniejące rozwiązania dla serwisów internetowych i nowe inspiracje
  • Aplikacja czy strona RWD –jakie są najlepsze rozwiązania zastępujące strony lekkie
  • Jak tablet wpływa na rozwój e-commerce – tablet jako następca PC zmieniający zachowania konsumentów
  • M-klienci- jak efektywnie sprostać ich oczekiwaniom

10:40

Przerwa na kawę

11:00

E-Commerce w dobie Facebooka

Tomasz Rytel, Client Partner, Facebook

CASE STUDY FACEBOOK

  • Unikalna wartość Facebooka dla Marketerów Efektywnościowych (Performance Marketing with Facebook);
  • Jak zacząć i prowadzić efektywne działania sprzedażowe na Facebooku;
  • Jak reklamować aplikacje mobilne;
  • Strategie reklamowe typu "cross-device".
11:45

Skuteczne budowanie więzi z e-klientem + raport 2013 wskaźników lojalności w e-commerce.

Zbigniew Nowicki, CEO, opiniac.com;

Lojalni i ponownie kupujący klienci to prawdziwy skarb dla e-sklepu. Budowanie pozytywnych doświadczeń to zjawisko wielowątkowe, gdzie customer journey przenika pomiędzy realem i e-commerce. Na rynku e-commerce obserwujemy mnogość modeli i działań w celu zagwarantowania retencji swoich klientów. Poczynając od badań satysfakcji użytkowników, poprzez ocenę obsługi klientów, monitoring jakości dostaw, produktów i usług, skończywszy na analizie potrzeb klientów. Najważniejszym aspektem lojalności e-klienta jest długotrwała relacja ze sklepem, dlatego znając oczekiwania, witryna sklepowa może celująco sprostać indywidualnym wymaganiom użytkowników.

  • Zjawisko e-lojalności, mit czy fakt?
  • Jak zbudować długotrwałą relację z e-klientem?
  • Czym charakteryzują się lojalni e-klienci?
  • Jak przeciwdziałać utracie e-klienta na każdym etapie procesu  transakcji w e-sklepie?
  • Podsumowanie roku 2013 dla wskaźników lojalności opiniac.com w e-commerce

 

12:30

Przerwa na lunch

13:30

PANEL DYSKUSYJNY, czy e-commerce się opłaca?!

Moderator: Tomasz Kołaszyński, CEO, Qtravel.pl; Paneliści: Viren Bhandari, CEO, skarpetkowo.pl; Wojciech Buczkowski, prezes zarządu, Komputronik S.A.; Piotr Pajewski, prezes zarządu Smart RTB Sp. z o.o.; Katarzyna Jeznach, Fact-Finder

Wiele już powiedziano na temat e-commerce ale wciąż brakuje odpowiedzi na podstawowe pytanie- czy to się w ogóle opłaca? Czy wszyscy muszą być obecni w przestrzeni E-commercowej? Kiedy to nie ma sensu i jak dobrać koszty przedsięwzięcia żeby e-sklep miał sens biznesowy. To samo pytanie pojawia się w już działającym biznesie. Na co wydać pieniądze żeby być bardziej widoczny w przestrzeni e-commerce i jednocześnie na tym zarobić.

14:25

Przerwa kawowa oraz techniczna na zmianę sal

Sesje równoległe

Handel w sieci rządzi się swoimi prawami, wymaga innej obsługi klienta, dbałości o jej jakość, dużo trudniej jest o lojalność klienta w sieci oraz personalizowanie oferty. Dostępność towarów, możliwość szybkiego porównywania cen powoduje nieustanny wzrost konkurencyjności. W związku z tym e-sklepy przebijają się w polityce cenowej i rabatowej, a także usprawnieniami wspomagającymi dokonanie transakcji. Sklepy dokonują bardzo wnikliwej analizy informacji o klientach, które pozwalają na dostosowanie usług do konkretnych, wyjątkowych potrzeb każdego klienta. Niemniej ważne jednak są sklepy tradycyjne. Łączenie kanału sprzedaży bezpośredniej z internetową jest w dalszym ciągu nieodłączne. Coraz częściej jednak następuje zwrot kierunku rozwoju biznesu. E- sklepy otwierają swoje showroomy, sklepy tradycyjne. Wraz z multikanałowością sprzedaży pojawia się wiele możliwości, ale także niewiadomych, czy oferta w e-sklepie powinna być taka sama jak w sklepie tradycyjnym? Jak wzbogacać ofertę poszczególnych kanałów sprzedaży? Czy merchendaising ma znaczenie w e-sklepie?

14:35

Ekosystem nowych mediów jako rewolucja w pozyskaniu, upsellingu i zatrzymaniu klienta

Arkadiusz Cybulski, współzałożyciel i prezes zarządu, Gamfi; Marlena Wieteska, Marketing Consultant, Gamfi

Każdego dnia do konsumenta trafią setki informacji, ofert, reklam produktów. To wszystko sprawia, że ciężko spowodować, aby klient skupił się na naszej ofercie, zaangażował sie w świat naszej marki, dokonał zakupu, a potem chciał do nas wrócić. W dobie kryzysu zaangażowania potrzebna jest strategia, która pomoże nam rozwiązać problem i wyzwolić z walki cenowej. Możemy stworzyć własny ekosystem z wykorzystaniem gamifikacji, który pozwoli nam skutecznie pozyskać, zaangażować i zatrzymać klienta. Podpowiemy jak!

  • Dlaczego gamifikacja działa i na kogo
  • Jak wykorzystać gamifikację do pozyskania, upsellingu i zatrzymania klienta w e-commerce
  • Jak wzmacniać pozytywne zachowania klientów
  • Case studies

Marketing automation – jak pozyskać klienta on-line

Grzegorz Błażewicz, Marketing Automation, SalesManago

CASE STUDY YVES ROCHER

Marketing Automation to jeden z filarów elektronicznego handlu, daje możliwość bardzo szybkiej reakcji na działania klientów podczas ich podróży po naszym sklepie internetowym. Dynamiczne, automatyczne maile są coraz częściej spersonalizowane. Dzięki temu trafnie celujemy z ofertą do potencjalnych klientów. Możliwości marketing automation pozwalają na aktywne pozyskiwanie klientów. Początek pozyskiwania nowych klientów to praca strony WWW, która przyciąga nowe i świeże kontakty. Większość z nich jednak nie jest gotowa na działania sprzedażowe. Dlatego na tym etapie wchodzi do gry Marketing Automation. Jego zadaniem jest gromadzenie pozyskiwanych kontaktów, analiza ich zachowania w celu odpowiedniej kwalifikacji kontaktów.

  • Najnowsze narzędzia i możliwości automatyzacji sprzedaży
  • Personalizacja komunikacji i oferty
  • Działania marketingowe i reklamowe wykraczające po za obszar re – marketingu
  • Showrooming

 

15:20

Kody rabatowe jako sposób promocji bez ryzyka

Szymon Dobosz, Prezes Zarządu, International Coupons Sp. z o.o.

CASE STUDY INTERNATIONAL COUPONS
Zakupy grupowe i liczne promocje podobno odchodzą do lamusa, nowoczesne narzędzia marketingu wskazują na rozwój nowych kierunków w polityce promocji. Nie mniej jednak klienci nadal zwracają uwagę na to co sklep oferuje im w zamian za lojalność. Konsumenci mają większe możliwości porównywania ofert wielu sklepów, dzięki temu wybiorą tą najbardziej atrakcyjną, poszerzoną po za wybrany produkt o wartość dodaną. Podczas wystąpienia dowiedzą się Państwo jak zaplanować politykę rabatową i wykorzystać jej mechanizmy do prezentacji oferty, w jaki sposób zorganizować i rozliczyć działania rabatowe oraz jakie rozwiązania będą najlepsze dla poszczególnych sklepów, w zależności od asortymentu, który oferują.
  • Reklama poprzez kody rabatowe - przedstawienie mechanizmu działania, porównanie Polski z innymi krajami
  • Innowacyjna forma rozliczania: brak ryzyka po stronie klienta. Rozliczanie się tylko za zrealizowane sprzedaże
  • Jakie rodzaje kodów należy stosować w danych branżach
  • Case study - przypadki znacznego zwiększenie sprzedaży przy użyciu promocji poprzez kody rabatowe

 

Asymetryczny merchandising

Artur Belka, Strategy advisor, Bold Brand Commerce

Marki zyskują kiedy są kompromisową alternatywą w zestawie wielu opcji. Efekt ten jest silniejszy wśród konsumentów, którzy spodziewają się, że będą uzasadniali swój wybór przed innymi. Dotyczy to zwłaszcza bardziej skomplikowanych i wartościowych decyzji konsumenckich. Wniosek jest taki, że relacje między produktami alternatywnymi mogą wzmocnić/osłabić odrzucenia. W większości decyzji zakupowych w Internecie istnieje silna alternatywa no-choice pod różnymi postaciami (konkurencja, odroczenie zakupu, kompletna rezygnacja). Sytuacja braku alternatywy no-choice jest w Internecie rzadka. Tylko kiedy ona ma miejsce, konsumenci wybierają opcje średnio-symetryczne, tj. z niskim ryzykiem błędu i łatwą do uzasadnienia. Kiedy w tej samej sytuacji jest opcja no-choice, klienci ją wybiorą. Jak w takim razie korzystać z tego efektu? Jak w praktyce zdefiniować dzisiaj merchandising symetryczny/asymetryczny? Zasada asymetrycznej dominacji w merchandisingu.

16:00

Wyzwania e-commerce w pozycjonowaniu organicznym - jak poradzić sobie z coraz wyższą poprzeczką jakości nakładaną przez Google?

Maciej Gałecki, CEO, Bluerank

  • Zmiany algorytmu i oczekiwania jakościowe Google wobec branży e-commerce
  • Co robić, by odnieść stabilny i bezpieczny sukces teraz i w przyszłości?
  • Wyzwania raportowania - jak lepiej rozumieć rentowność działań SEO?
  • Case study rentownego zaistnienia w wynikach wyszukiwania - Motointegrator.pl

Jak identyfikować i niwelować różnice pomiędzy doświadczeniem zakupów online a offline?

Borys Skraba, prezes zarządu, Bold Brand Commerce sp. z o.o.

Jak identyfikować i niwelować doświadczenie zakupów online a offline wykorzystując narzędzie Customer Experience Mapping. Czym jest Customer Experience Mapping i dlaczego warto stosować go na etapie projektowania procesów eCommerce; które etapy Customer Experience Mapping są szczególnie istotne, by podnieść efektywność biznesową  sklepu online, jakie metody zbierania informacji i analizy warto wykorzystać.

16:45

Zakończenie pierwszego dnia Konferencji

4 czerwca 2014

09:00

Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników

WARSZTAT - Mobilna, wirtualna piąta aleja (5th Avenue)

Patryk Góralowski, trener biznesu, tristantresar.com; Daniel Biesiada, Chief Technology Officer, Noox Technologies

Ruch, gwar, szum i tłum ludzi. Wokół nich mnóstwo sklepów, otwartych od - do; zamkniętych w większych lub mniejszych przestrzeniach. Marki, reklamy, witryny, kolorowy świat.
A gdyby tak ten świat mógł trwać. Już dziś może. Wirtualnie, mobilnie i o każdej porze. Bez ograniczeń i niedogodności!

Więc zapraszamy Cię, abyś zaprojektował taką aleję razem z nami! Aleję pełną sklepów, stron, aplikacji mobilnych stworzonych zgodnie z obowiązującymi zasadami mobilnej użyteczności.

Akceptując zaproszenie na warsztat, będziesz uczestnikiem 1 dniowej gry biznesowej poświęconej tworzeniu mobilnych rozwiązań commerce'owych. W ramach firmy stworzysz produkty wykorzystując wiedzę i praktykę dostarczaną przez biznes i developerów. Będziesz konkurował i wygrasz.

Ale przede wszystkim - praktycznie będziesz się dobrze bawił!

 

09:30

Ulica jest jeszcze pusta.

Gdzie szukać pomysłów, inspiracji? – tak brzmi moje pytanie. Krótki kurs po praktyce twórczości.
W tej części uczestnicy zgodnie z podstawowymi zasadami i strategiami ułatwiającymi twórcze rozwiązywanie zadań stworzą firmy, które pracować będą nad pomysłami mającymi wypełnić ulicę.
Różnorodność, wartościowanie, racjonalna irracjonalność, strategia wyniku idealnego i oddalenia to tylko niektóre z podstawowych reguł, które poznasz.

11:15

Przerwa na kawę

11:30

Zaczyna się gwar

Pierwsze pomysły, koncepty i co dalej?
W tej  części firmy wyjdą na scenę, krótko zaprezentują swoje pomysły i koncepcje. Do pracy wkroczy również siła specjalistyczna, czyli osoba która wie jak tworzyć dobre rozwiązania mobilne. Razem z nią opierając się na 10 fundamentalnych aspektach mobilności pomysły nabiorą realnego kształtu.
W praktyce dla uczestników to przewodnik racjonalizowania pomysłów.

13:00

Przerwa na lunch

14:00

I wreszcie ulica się zapełnia…

Inwestorzy, inwestorzy, sponsorzy. Czasami pomagają, czasami przeszkadzają. Motywują i denerwują!
Firmy z realnymi już pomysłami, przygotowywać się będą do finalnych prezentacji własnych produktów. Ulica zaczyna lśnić, mienić się barwami. Jak przyciągnąć i przekonać tych, którzy mają pieniądze? Czyli krótki kurs przekonywania i ujmującego opowiadania.

15:30

Przerwa na kawę

15:45

Wielka Premiera!

Firmy się zaprezentują a inwestorzy wybiorą zwycięzców. Ulica zacznie żyć.

16:30

Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Jurorzy Gry

EWA NIEMELÄ

Jestem praktykiem o ponad 13-letnim doświadczeniu zawodowym w zakresie HR, głównie w obszarze szkoleń i rozwoju, rekrutacji, budowania zaangażowania oraz relacji z pracownikami. Posiadam umiejętności i doświadczenie w komunikowaniu się z osobami z różnych szczebli zarządzania i różnych narodowości, z klientami oraz partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Moją pasją jest człowiek i wydobywanie potencjału tkwiącego w każdym z nas. Ciągle szukam sposobów optymalizacji działań, efektywniejszej pracy, sprawniejszej komunikacji i budowania lepszych relacji z innymi - zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym - w harmonii z sobą i otoczeniem.  W swoich szkoleniach w ciekawy sposób dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz twórczo motywuję uczestników do własnych poszukiwań w kierunku samorozwoju. Ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Jestem certyfikowanym coachem podejścia ukierunkowanego na rozwiązania, w oparciu o program The Art and Science of Coaching, organizowany przez Wszechnicę Uniwerytetu Jagiellońskiego oraz Erickson International College.

AGATA LORENCZEWSKA

Słuchacz Szkoły Trenerów Biznesu przy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Aktualnie pracuje na stanowisku Specjalista ds. szkoleń oraz Trener Wewnętrznego w Bricoman Polska, grupa ADEO. Posiada cztero letnie doświadczenie pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Prowadziła konwersatoria z zakresu m.in. komunikacji i negocjacji międzykulturowych, polityki zagranicznej i bezpieczeństwa Unii Europejskiej, teorii konfliktów politycznych i społecznych.  W takcie studiów doktoranckich prowadziła zajęcia dydaktyczne na kierunku Stosunki Międzynarodowe na Wydziale Politologii i Studiów Międzynarodowych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika z problematyki nauki o państwie i prawie.  Dodatkowo posiada doświadczanie zawodowe związane z handlem, obsługą klienta oraz Prowadzeniem i organizacją szkoleń.

TOMASZ ZAWADZKI

Główny Specjalista ds. Współpracy z Partnerami Zewnetrznymi. Od 12 lat związany z branżą ubezpieczeniową. Od początku w sprzedaży.  W Warta, HDI na stanowiskach specjalistycznych i menadżerskich, w AXA DIRECT zarządzam siecią sprzedaży oraz jestem trenerem wewnętrznym i zewnętrznym. Swojej inspiracji szukam w ludziach. Najwięcej zawsze wymagam od siebie.

NATALIA BARTOSIEWICZ

PAWEŁ JASTRZĘBSKI

Ponad 10 lat doświadczenia w sprzedaży, w tym 7 lat w konsultatywnej sprzedaży zaawansowanych rozwiązań technicznych dla przemysłu. Zajmował stanowiska specjalistyczne oraz kierownicze. Absolwent Politechniki Warszawskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej W Warszawie. Ponadto ukończył szereg kursów podnoszących umiejętności biznesowe. Od 2014 roku stawia pierwsze kroki jako trener biznesu, uczestnik Szkoły Trenerów Biznesu przy Akademii Leona Koźmińskiego. Naukę i rozwój traktuje jako pasję, którą chce się dzielić z innymi.

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2495.00 PLN (od 17 maja 2014 do 4 czerwca 2014)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
7. edycja E-commerce Development
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Referendum to zawsze ryzyko

Przez kilkadziesiąt lat,...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Najważniejsza jest stabilizacja

Samorządowi menedżerowie...
News

Zmienne humory ratingowych panów

Tym razem agencja S&P...
News

Kolejna duża inwestycja jest możliwa w Polsce

Lufthansa i GE zainwestują...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

O czym ostrzega Snowden

To świeża historia, każdy pamięta doniesienia...
News

Walutowy listopad za nami, co dalej?

Skończył się listopad 2016...
Najlepsze blogi o biznesie