pb.pl

Marketing i PR

7. edycja E-commerce Development

03-04.06.2014, Warszawa,
Hotel Sheraton, ul. Bolesława Prusa 2

koszt uczestnictwa netto
2495.00 PLN (od 17 maja 2014 do 4 czerwca 2014)

Konferencja. Poznaj rewolucje w e-commerce!

Zapraszamy na doroczne spotkanie ekspertów związanych ze sprzedażą w kanale internetowym, zainteresowanych nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach on-line. Podczas tegorocznej edycji spotkania zgromadzą się menedżerowie z największych polskich firm, które wykorzystują kanał e-commerce. Podczas konferencji obowiązuje formuła: praktycy – praktykom. Wydarzenie stanowi najbardziej prestiżowe forum wymiany doświadczeń. Uczestnicy będą mieli możliwość wyboru jednej z dwóch ścieżek równoległych, tak by uzyskać najważniejsze dla siebie informacje z interesujących ich tematów. W tym roku po raz pierwszy konferencja została uzupełniona praktycznym warsztatem z zakresu przyszłości rynku m-commerce. Konferencja dedykowana tym, którzy dobrze poruszają się w obszarze e-commerce, ale również dla tych którzy chcą zaistnieć w e- świecie.

Podczas tegorocznej edycji przedstawimy case studies m.in. takich firm jak: Poczta Polska, Allegro, Komputronik, Qtravel, Google, Skarpetkowo.pl, Empik, International Coupons, Yves Rocher, Gamfi, Facebook i wiele innych.

Tylko w tym roku partnerem badawczym wydarzenia, który przedstawi wyniki badań na temat dyskusji konsumenckiej online oraz logistyki w e-commerce jest ARC Rynek i Opinie!

Podczas tegorocznej edycji m.in.:

  • Przegląd dyskusji konsumenckich online;
  • Wszystko o m-commerce, jako krok milowy po e-commerce;
  • Budowanie więzi z e-klientem na podstawie Customer Experience Management;
  • Możliwości e-commerce na Facebooku;
  • Marketing automation – jak pozyskać klienta on-line i nie zwariować;
  • Cała prawda o omnichannelu;
  • Jak znaleźć się na szczycie w wyszukiwarce, czyli skuteczne pozycjonowanie e-sklepu w sieci;
  • Kody rabatowe jako sposób promocji bez ryzyka;
  • Asymetryczny merchandising oraz showrooming;
  • UWAGA! Debata  z najważniejszymi przedstawicielami branży na temat opłacalności rynku e-commerce!

 

Dodatkowo w tym roku zapraszamy na przełomowy warsztat- "Mobilna, wirtualna piąta aleja"! Razem z Patrykiem Góralowskim, stworzycie od nowa mobilną przestrzeń e-commerce, dzięki czemu spojrzycie od całkiem innej, świeżej strony na Wasze e-biznesy!


Do udziału zapraszamy:

  • Prezesów i Kadrę Zarządzającą;
  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług;
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online;
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży;
  • Project i Brand Menedżerów;
  • Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem;
  • Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.

Serdecznie zapraszamy!

Magdalena Marczak - Project Manager

m.marczak@pb.pl

 

Michał Pisarkiewicz - Sponsoring

m.pisarkiewicz@pb.pl


Partnerzy

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

3 czerwca 2014

08:30

Rejestracja, poranna kawa

09:00

Zakupy w sieci oczami internautów - analiza dyskusji konsumenckiej online

Marek Lekki, Research Team Manager, ARC Rynek i Opinia

Na co Kowalski zwraca uwagę podczas zakupów online? Co go drażni, a co przyciąga do konkretnego sklepu? Jak ocenia strony www sklepów internetowych i jakie ma doświadczenia z obsługą klienta w ramach reklamacji i zwrotów?

ARC Rynek i Opinia zaprezentuje wyniki pomiaru dyskusji klientow w polskim internecie - na forach, blogach, portalach społecznościowych i porównywarkach cen w okresie ostatnich 12 miesięcy. Raport będzie zawierał m.in. porównanie wskaznikow opisujących online buzz dla poszczególnych kategorii produktowych ze wskazaniem na główne problemy klientow, poziom ich satysfakcji z zakupów online oraz źrodła lojalności lub decyzji o zmianie danego sklepu na inny.

09:30

E-commerce a łańcuch dostaw – najnowszy raport dotyczący logistyki w e-commerce

Marek Cynowski, E-Commerce Director CEP, Poczta Polska; Sławomir Żurawski, Dyrektor Biura Rozwoju Usług KEP, Poczta Polska S.A.

CASE STUDY POCZTA POLSKA

Dynamicznie rozwijający się handel elektroniczny spowodował, że firmy kurierskie, dostarczające przesyłki mają bardzo dużo pracy i problemów logistycznych. Rynek e – commerce zrewolucjonizował sektor logistyki. Oznacza to, że powstają punkty odbioru paczek i sortowni, wyspecjalizowane magazyny. Konsumenci coraz chętniej korzystają z urządzeń mobilnych, chcą mieć dowolność w formie złożenia zamówienia, odbioru przesyłki czy zwrotu towaru. Nowym rozwiązaniem stają się „lotne punkty odbioru” i centra logistyczne. ARC Rynek i Opinie stworzył raport i analizę skali rynku e-commerce w Polsce na potrzeby Poczty Polskiej, największego dostawcy przesyłek w Polsce. Dzięki temu badaniu otrzymają Państwo wiedzę o realnych problemach i potrzebach sektora logistyki w kontekście rozwoju handlu elektronicznego i rosnących wymagań konsumenckich.

  • Aktualna sytuacja logistyczna na rynku e-commerce
  • Preferencje a wymogi  rozwiązań logistycznych e-sklepów
  • Czego potrzebują i wymagają e-klienci
09:50

Strona, czy aplikacja. Smartfon czy tablet. M-commerce krokiem milowym po e-commerce!

Bartosz Witoń, Mobile Solutions, Grupa Allegro; Patryk Bukowiecki, Szef Działu Mobile, Grupa Allegro

CASE STUDY ALLEGRO

M-commerce w Polsce zaczyna się naprawdę. Sprzedaż przez urządzenia mobilne rośnie w bardzo szybkim tempie. Badania rynku dowodzą, że najczęściej zakupów mobilnych dokonują posiadacze tabletów i smartfonów. Konsumentom nie wystarcza już zakup w sieci, chcą mieć możliwości szybkich i bezpiecznych transakcji handlowych. Niestety w Polsce w dalszym ciągu aplikacje mobilne sklepów internetowych stanowią poważne problemy. Mimo, że polscy konsumenci wykazują bardzo dużą aktywność jeżeli chodzi o zakupy on-line, to jesteśmy na końcu jeżeli chodzi o m-commerce. Następuje era nowego kanału sprzedaży, nie jest to jedynie usprawnienie istniejących rozwiązań.

  • Gotowe rozwiązania mobilne dla e-commerce –istniejące rozwiązania dla serwisów internetowych i nowe inspiracje
  • Aplikacja czy strona RWD –jakie są najlepsze rozwiązania zastępujące strony lekkie
  • Jak tablet wpływa na rozwój e-commerce – tablet jako następca PC zmieniający zachowania konsumentów
  • M-klienci- jak efektywnie sprostać ich oczekiwaniom

10:40

Przerwa na kawę

11:00

E-Commerce w dobie Facebooka

Tomasz Rytel, Client Partner, Facebook

CASE STUDY FACEBOOK

  • Unikalna wartość Facebooka dla Marketerów Efektywnościowych (Performance Marketing with Facebook);
  • Jak zacząć i prowadzić efektywne działania sprzedażowe na Facebooku;
  • Jak reklamować aplikacje mobilne;
  • Strategie reklamowe typu "cross-device".
11:45

Skuteczne budowanie więzi z e-klientem + raport 2013 wskaźników lojalności w e-commerce.

Zbigniew Nowicki, CEO, opiniac.com;

Lojalni i ponownie kupujący klienci to prawdziwy skarb dla e-sklepu. Budowanie pozytywnych doświadczeń to zjawisko wielowątkowe, gdzie customer journey przenika pomiędzy realem i e-commerce. Na rynku e-commerce obserwujemy mnogość modeli i działań w celu zagwarantowania retencji swoich klientów. Poczynając od badań satysfakcji użytkowników, poprzez ocenę obsługi klientów, monitoring jakości dostaw, produktów i usług, skończywszy na analizie potrzeb klientów. Najważniejszym aspektem lojalności e-klienta jest długotrwała relacja ze sklepem, dlatego znając oczekiwania, witryna sklepowa może celująco sprostać indywidualnym wymaganiom użytkowników.

  • Zjawisko e-lojalności, mit czy fakt?
  • Jak zbudować długotrwałą relację z e-klientem?
  • Czym charakteryzują się lojalni e-klienci?
  • Jak przeciwdziałać utracie e-klienta na każdym etapie procesu  transakcji w e-sklepie?
  • Podsumowanie roku 2013 dla wskaźników lojalności opiniac.com w e-commerce

 

12:30

Przerwa na lunch

13:30

PANEL DYSKUSYJNY, czy e-commerce się opłaca?!

Moderator: Tomasz Kołaszyński, CEO, Qtravel.pl; Paneliści: Viren Bhandari, CEO, skarpetkowo.pl; Wojciech Buczkowski, prezes zarządu, Komputronik S.A.; Piotr Pajewski, prezes zarządu Smart RTB Sp. z o.o.; Katarzyna Jeznach, Fact-Finder

Wiele już powiedziano na temat e-commerce ale wciąż brakuje odpowiedzi na podstawowe pytanie- czy to się w ogóle opłaca? Czy wszyscy muszą być obecni w przestrzeni E-commercowej? Kiedy to nie ma sensu i jak dobrać koszty przedsięwzięcia żeby e-sklep miał sens biznesowy. To samo pytanie pojawia się w już działającym biznesie. Na co wydać pieniądze żeby być bardziej widoczny w przestrzeni e-commerce i jednocześnie na tym zarobić.

14:25

Przerwa kawowa oraz techniczna na zmianę sal

Sesje równoległe

Handel w sieci rządzi się swoimi prawami, wymaga innej obsługi klienta, dbałości o jej jakość, dużo trudniej jest o lojalność klienta w sieci oraz personalizowanie oferty. Dostępność towarów, możliwość szybkiego porównywania cen powoduje nieustanny wzrost konkurencyjności. W związku z tym e-sklepy przebijają się w polityce cenowej i rabatowej, a także usprawnieniami wspomagającymi dokonanie transakcji. Sklepy dokonują bardzo wnikliwej analizy informacji o klientach, które pozwalają na dostosowanie usług do konkretnych, wyjątkowych potrzeb każdego klienta. Niemniej ważne jednak są sklepy tradycyjne. Łączenie kanału sprzedaży bezpośredniej z internetową jest w dalszym ciągu nieodłączne. Coraz częściej jednak następuje zwrot kierunku rozwoju biznesu. E- sklepy otwierają swoje showroomy, sklepy tradycyjne. Wraz z multikanałowością sprzedaży pojawia się wiele możliwości, ale także niewiadomych, czy oferta w e-sklepie powinna być taka sama jak w sklepie tradycyjnym? Jak wzbogacać ofertę poszczególnych kanałów sprzedaży? Czy merchendaising ma znaczenie w e-sklepie?

14:35

Ekosystem nowych mediów jako rewolucja w pozyskaniu, upsellingu i zatrzymaniu klienta

Arkadiusz Cybulski, współzałożyciel i prezes zarządu, Gamfi; Marlena Wieteska, Marketing Consultant, Gamfi

Każdego dnia do konsumenta trafią setki informacji, ofert, reklam produktów. To wszystko sprawia, że ciężko spowodować, aby klient skupił się na naszej ofercie, zaangażował sie w świat naszej marki, dokonał zakupu, a potem chciał do nas wrócić. W dobie kryzysu zaangażowania potrzebna jest strategia, która pomoże nam rozwiązać problem i wyzwolić z walki cenowej. Możemy stworzyć własny ekosystem z wykorzystaniem gamifikacji, który pozwoli nam skutecznie pozyskać, zaangażować i zatrzymać klienta. Podpowiemy jak!

  • Dlaczego gamifikacja działa i na kogo
  • Jak wykorzystać gamifikację do pozyskania, upsellingu i zatrzymania klienta w e-commerce
  • Jak wzmacniać pozytywne zachowania klientów
  • Case studies

Marketing automation – jak pozyskać klienta on-line

Grzegorz Błażewicz, Marketing Automation, SalesManago

CASE STUDY YVES ROCHER

Marketing Automation to jeden z filarów elektronicznego handlu, daje możliwość bardzo szybkiej reakcji na działania klientów podczas ich podróży po naszym sklepie internetowym. Dynamiczne, automatyczne maile są coraz częściej spersonalizowane. Dzięki temu trafnie celujemy z ofertą do potencjalnych klientów. Możliwości marketing automation pozwalają na aktywne pozyskiwanie klientów. Początek pozyskiwania nowych klientów to praca strony WWW, która przyciąga nowe i świeże kontakty. Większość z nich jednak nie jest gotowa na działania sprzedażowe. Dlatego na tym etapie wchodzi do gry Marketing Automation. Jego zadaniem jest gromadzenie pozyskiwanych kontaktów, analiza ich zachowania w celu odpowiedniej kwalifikacji kontaktów.

  • Najnowsze narzędzia i możliwości automatyzacji sprzedaży
  • Personalizacja komunikacji i oferty
  • Działania marketingowe i reklamowe wykraczające po za obszar re – marketingu
  • Showrooming

 

15:20

Kody rabatowe jako sposób promocji bez ryzyka

Szymon Dobosz, Prezes Zarządu, International Coupons Sp. z o.o.

CASE STUDY INTERNATIONAL COUPONS
Zakupy grupowe i liczne promocje podobno odchodzą do lamusa, nowoczesne narzędzia marketingu wskazują na rozwój nowych kierunków w polityce promocji. Nie mniej jednak klienci nadal zwracają uwagę na to co sklep oferuje im w zamian za lojalność. Konsumenci mają większe możliwości porównywania ofert wielu sklepów, dzięki temu wybiorą tą najbardziej atrakcyjną, poszerzoną po za wybrany produkt o wartość dodaną. Podczas wystąpienia dowiedzą się Państwo jak zaplanować politykę rabatową i wykorzystać jej mechanizmy do prezentacji oferty, w jaki sposób zorganizować i rozliczyć działania rabatowe oraz jakie rozwiązania będą najlepsze dla poszczególnych sklepów, w zależności od asortymentu, który oferują.
  • Reklama poprzez kody rabatowe - przedstawienie mechanizmu działania, porównanie Polski z innymi krajami
  • Innowacyjna forma rozliczania: brak ryzyka po stronie klienta. Rozliczanie się tylko za zrealizowane sprzedaże
  • Jakie rodzaje kodów należy stosować w danych branżach
  • Case study - przypadki znacznego zwiększenie sprzedaży przy użyciu promocji poprzez kody rabatowe

 

Asymetryczny merchandising

Artur Belka, Strategy advisor, Bold Brand Commerce

Marki zyskują kiedy są kompromisową alternatywą w zestawie wielu opcji. Efekt ten jest silniejszy wśród konsumentów, którzy spodziewają się, że będą uzasadniali swój wybór przed innymi. Dotyczy to zwłaszcza bardziej skomplikowanych i wartościowych decyzji konsumenckich. Wniosek jest taki, że relacje między produktami alternatywnymi mogą wzmocnić/osłabić odrzucenia. W większości decyzji zakupowych w Internecie istnieje silna alternatywa no-choice pod różnymi postaciami (konkurencja, odroczenie zakupu, kompletna rezygnacja). Sytuacja braku alternatywy no-choice jest w Internecie rzadka. Tylko kiedy ona ma miejsce, konsumenci wybierają opcje średnio-symetryczne, tj. z niskim ryzykiem błędu i łatwą do uzasadnienia. Kiedy w tej samej sytuacji jest opcja no-choice, klienci ją wybiorą. Jak w takim razie korzystać z tego efektu? Jak w praktyce zdefiniować dzisiaj merchandising symetryczny/asymetryczny? Zasada asymetrycznej dominacji w merchandisingu.

16:00

Wyzwania e-commerce w pozycjonowaniu organicznym - jak poradzić sobie z coraz wyższą poprzeczką jakości nakładaną przez Google?

Maciej Gałecki, CEO, Bluerank

  • Zmiany algorytmu i oczekiwania jakościowe Google wobec branży e-commerce
  • Co robić, by odnieść stabilny i bezpieczny sukces teraz i w przyszłości?
  • Wyzwania raportowania - jak lepiej rozumieć rentowność działań SEO?
  • Case study rentownego zaistnienia w wynikach wyszukiwania - Motointegrator.pl

Jak identyfikować i niwelować różnice pomiędzy doświadczeniem zakupów online a offline?

Borys Skraba, prezes zarządu, Bold Brand Commerce sp. z o.o.

Jak identyfikować i niwelować doświadczenie zakupów online a offline wykorzystując narzędzie Customer Experience Mapping. Czym jest Customer Experience Mapping i dlaczego warto stosować go na etapie projektowania procesów eCommerce; które etapy Customer Experience Mapping są szczególnie istotne, by podnieść efektywność biznesową  sklepu online, jakie metody zbierania informacji i analizy warto wykorzystać.

16:45

Zakończenie pierwszego dnia Konferencji

4 czerwca 2014

09:00

Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników

WARSZTAT - Mobilna, wirtualna piąta aleja (5th Avenue)

Patryk Góralowski, trener biznesu, tristantresar.com; Daniel Biesiada, Chief Technology Officer, Noox Technologies

Ruch, gwar, szum i tłum ludzi. Wokół nich mnóstwo sklepów, otwartych od - do; zamkniętych w większych lub mniejszych przestrzeniach. Marki, reklamy, witryny, kolorowy świat.
A gdyby tak ten świat mógł trwać. Już dziś może. Wirtualnie, mobilnie i o każdej porze. Bez ograniczeń i niedogodności!

Więc zapraszamy Cię, abyś zaprojektował taką aleję razem z nami! Aleję pełną sklepów, stron, aplikacji mobilnych stworzonych zgodnie z obowiązującymi zasadami mobilnej użyteczności.

Akceptując zaproszenie na warsztat, będziesz uczestnikiem 1 dniowej gry biznesowej poświęconej tworzeniu mobilnych rozwiązań commerce'owych. W ramach firmy stworzysz produkty wykorzystując wiedzę i praktykę dostarczaną przez biznes i developerów. Będziesz konkurował i wygrasz.

Ale przede wszystkim - praktycznie będziesz się dobrze bawił!

 

09:30

Ulica jest jeszcze pusta.

Gdzie szukać pomysłów, inspiracji? – tak brzmi moje pytanie. Krótki kurs po praktyce twórczości.
W tej części uczestnicy zgodnie z podstawowymi zasadami i strategiami ułatwiającymi twórcze rozwiązywanie zadań stworzą firmy, które pracować będą nad pomysłami mającymi wypełnić ulicę.
Różnorodność, wartościowanie, racjonalna irracjonalność, strategia wyniku idealnego i oddalenia to tylko niektóre z podstawowych reguł, które poznasz.

11:15

Przerwa na kawę

11:30

Zaczyna się gwar

Pierwsze pomysły, koncepty i co dalej?
W tej  części firmy wyjdą na scenę, krótko zaprezentują swoje pomysły i koncepcje. Do pracy wkroczy również siła specjalistyczna, czyli osoba która wie jak tworzyć dobre rozwiązania mobilne. Razem z nią opierając się na 10 fundamentalnych aspektach mobilności pomysły nabiorą realnego kształtu.
W praktyce dla uczestników to przewodnik racjonalizowania pomysłów.

13:00

Przerwa na lunch

14:00

I wreszcie ulica się zapełnia…

Inwestorzy, inwestorzy, sponsorzy. Czasami pomagają, czasami przeszkadzają. Motywują i denerwują!
Firmy z realnymi już pomysłami, przygotowywać się będą do finalnych prezentacji własnych produktów. Ulica zaczyna lśnić, mienić się barwami. Jak przyciągnąć i przekonać tych, którzy mają pieniądze? Czyli krótki kurs przekonywania i ujmującego opowiadania.

15:30

Przerwa na kawę

15:45

Wielka Premiera!

Firmy się zaprezentują a inwestorzy wybiorą zwycięzców. Ulica zacznie żyć.

16:30

Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Jurorzy Gry

EWA NIEMELÄ

Jestem praktykiem o ponad 13-letnim doświadczeniu zawodowym w zakresie HR, głównie w obszarze szkoleń i rozwoju, rekrutacji, budowania zaangażowania oraz relacji z pracownikami. Posiadam umiejętności i doświadczenie w komunikowaniu się z osobami z różnych szczebli zarządzania i różnych narodowości, z klientami oraz partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Moją pasją jest człowiek i wydobywanie potencjału tkwiącego w każdym z nas. Ciągle szukam sposobów optymalizacji działań, efektywniejszej pracy, sprawniejszej komunikacji i budowania lepszych relacji z innymi - zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym - w harmonii z sobą i otoczeniem.  W swoich szkoleniach w ciekawy sposób dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz twórczo motywuję uczestników do własnych poszukiwań w kierunku samorozwoju. Ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Jestem certyfikowanym coachem podejścia ukierunkowanego na rozwiązania, w oparciu o program The Art and Science of Coaching, organizowany przez Wszechnicę Uniwerytetu Jagiellońskiego oraz Erickson International College.

AGATA LORENCZEWSKA

Słuchacz Szkoły Trenerów Biznesu przy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Aktualnie pracuje na stanowisku Specjalista ds. szkoleń oraz Trener Wewnętrznego w Bricoman Polska, grupa ADEO. Posiada cztero letnie doświadczenie pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Prowadziła konwersatoria z zakresu m.in. komunikacji i negocjacji międzykulturowych, polityki zagranicznej i bezpieczeństwa Unii Europejskiej, teorii konfliktów politycznych i społecznych.  W takcie studiów doktoranckich prowadziła zajęcia dydaktyczne na kierunku Stosunki Międzynarodowe na Wydziale Politologii i Studiów Międzynarodowych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika z problematyki nauki o państwie i prawie.  Dodatkowo posiada doświadczanie zawodowe związane z handlem, obsługą klienta oraz Prowadzeniem i organizacją szkoleń.

TOMASZ ZAWADZKI

Główny Specjalista ds. Współpracy z Partnerami Zewnetrznymi. Od 12 lat związany z branżą ubezpieczeniową. Od początku w sprzedaży.  W Warta, HDI na stanowiskach specjalistycznych i menadżerskich, w AXA DIRECT zarządzam siecią sprzedaży oraz jestem trenerem wewnętrznym i zewnętrznym. Swojej inspiracji szukam w ludziach. Najwięcej zawsze wymagam od siebie.

NATALIA BARTOSIEWICZ

PAWEŁ JASTRZĘBSKI

Ponad 10 lat doświadczenia w sprzedaży, w tym 7 lat w konsultatywnej sprzedaży zaawansowanych rozwiązań technicznych dla przemysłu. Zajmował stanowiska specjalistyczne oraz kierownicze. Absolwent Politechniki Warszawskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej W Warszawie. Ponadto ukończył szereg kursów podnoszących umiejętności biznesowe. Od 2014 roku stawia pierwsze kroki jako trener biznesu, uczestnik Szkoły Trenerów Biznesu przy Akademii Leona Koźmińskiego. Naukę i rozwój traktuje jako pasję, którą chce się dzielić z innymi.

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2495.00 PLN (od 17 maja 2014 do 4 czerwca 2014)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
7. edycja E-commerce Development
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter