pb.pl

Finanse

XI Forum Private Equity & Venture Capital

16.04.2014, Warszawa,
Hotel Polonia Palace

koszt uczestnictwa netto
bezpłatna (od 7 marca 2014 do 16 kwietnia 2014)

Forum.

 

UWAGA! Z powodu braku wolnych miejsc rejestracja została wstrzymana!

 

Po raz jedenasty zapraszamy Państwa na Forum Private Equity & Venture Capital – prestiżowe wydarzenie organizowane przez Redakcję Pulsu Biznesu skierowane dla przedstawicieli funduszy na niepublicznym rynku kapitałowym.

Na tegorocznej edycji Forum kolejny raz przedstawimy najnowsze wyniki badań przeprowadzonych przez Puls Biznesu wśród przedsiębiorców na temat funduszy private equity, a także ranking  wraz z wyjątkową nagrodą dla najlepszych funduszy i transakcji w 2013 roku. Nagrody zostaną przyznane w kategoriach:

1. Przejęcie roku

2. Wyjście z inwestycji roku

3. Najlepszy fundusz roku

Podczas Forum w dyskusjach panelowych eksperci rynku privte equity i venture capital będą rozmawiać o znaczeniu ryzyka transakcyjnego, barierach inwestowania. Na Forum dowiedzą się Państwo czy warto inwestować w małe i średnie przedsiębiorstwa, jak przygotować firmę do ekspansji zagranicznej, jak współpracować z branżą regulowaną, gdzie szukać wartości, jak ograniczać ryzyka?

Konferencja bogata w panele dyskusyjne, warsztaty, case study, wystąpienia przedsiębiorców, inwestorów, prowadzona przez zastępcę redaktora naczelnego Pulsu Biznesu – Grzegorza Nawackiego.

Do udziału w Forum zapraszamy:

Przedstawicieli Funduszy typy Private Equity i Venture Capital

Przedsiębiorców zainteresowanych współpracą z Funduszami

Firmy Doradcze i Kancelarie Prawne zajmujące się doradztwem w realizacji inwestycji

Szczegółowe informacje:

Project Manager: Marcin Dobrowolski

m.dobrowolski@pb.pl

Tel. 22 – 333 98 39

Sponsoring: Katarzyna Adamus

k.adamus@pb.pl

Tel: 22 – 333 98 89


O Partnerach:

 

Howden Insurance Brokers Limited is a global broker with more than 45 offices in over 25 countries. Howden has been a specialist insurance broker to the alternative investment industry since 1994 - our share of the UK Private Equity sector exceeds 40%.  In 2013 alone Howden’s dedicated M&A team placed $652 million of W&I insurance across an aggregate deal value of $4.08 billion.



WSI Capital to podmiot zarządzający funduszami Venture Capital/Private Equity, specjalizujący się w inwestycjach kapitałowych na rynku publicznym i niepublicznym. W ramach funduszy inwestycyjnych kapitał lokowany jest w spółki na różnych etapach rozwoju, z naciskiem na projekty, które cechuje biznesowa dojrzałość i udokumentowana historia rynkowa.
Misją WSI Capital jest budowanie sprawnie funkcjonującego podmiotu inwestycyjnego, który dzięki umiejętnemu wykorzystaniu wiedzy, doświadczenia, kontaktów biznesowych oraz wytrwałej pracy, jest źródłem wysokojakościowych przedsięwzięć biznesowych i projektów inwestycyjnych o najwyższym potencjale wzrostu.
WSI Capital zostało zbudowane na fundamentach wieloletnich doświadczeń i sukcesów biznesowych. Historia sięga 1998 roku i założonej oraz rozwijanej z sukcesem przez obecnych partnerów WSI Capital firmy kurierskiej Siódemka. Najbardziej znaczące sukcesy inwestycyjne partnerów WSI Capital, jak Siódemka, Grupa PTWP, czy Nicolas Entertainment Group potwierdzają słuszność przyjętych kierunków myślenia i metod działania, które także w WSI Capital znajdują swoje zastosowanie.
W 2012 roku spółka powołała WSI Capital Venture Fund I z kapitalizacją 40 mln PLN. Za pośrednictwem funduszu zainwestowano do tej pory w takie spółki jak: Numed, OS3 Group, Sports Hospitallity, Hello Coffee, ANT, D35.
Więcej informacji na stronie www.wsicapital.pl



Norton Rose Fulbright Piotr Strawa i Wspólnicy, sp. k.
jest częścią globalnej praktyki prawniczej Norton Rose Fulbright, świadczącej pełen zakres usług prawniczych na rzecz wiodących na świecie przedsiębiorstw i instytucji finansowych. Kancelaria współpracuje z 3800 prawnikami i posiada biura w ponad 50 miastach w Europie, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Ameryce Łacińskiej, Azji, Australii, Afryce, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji Środkowej.
Nasza praktyka koncentruje się na doradztwie prawnym w odniesieniu do wszystkich kluczowych sektorów gospodarki w tym: instytucji finansowych; energetyki; infrastruktury, górnictwa i rynków surowców; transportu; nowych technologii i innowacji; biotechnologii oraz opieki zdrowotnej.
W każdym miejscu na świecie prowadzimy działalność w oparciu o te same zasady: jakość, jedność i uczciwość. Naszym celem jest zapewnienie możliwie jak najwyższych standardów usług prawniczych w każdym z naszych biur oraz utrzymanie takiego poziomu jakości przez każdego naszego pracownika.

Law around the world

nortonrosefulbright.com



Noerr jako jedna z wiodących europejskich kancelarii prawnych zatrudnia łącznie ponad 490 doradców w 15 biurach m.in. w Niemczech i Europie Środkowo-Wschodniej oraz w Alicante i Brukseli. Brytyjskie Legal Business Awards wyróżniło nas jako „International Firm of the Year 2014”, a w roku 2012 zostaliśmy uznani “European Law Firm of the Year 2012” przez “The Lawyer”. Polski oddział firmy jest wśród 10 kancelarii prawnych, które według Mergermarket w 2013 r. obsłużyły w Polsce najwięcej transakcji M&A.

 

UWAGA! Z powodu braku wolnych miejsc rejestracja została wstrzymana!


Partnerzy

Współorganizator

Partner

16 kwietnia 2014

09:30

Rejestracja, poranna kawa

10:00

Rozpoczęcie i przywitanie gości

Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu

10:10

Prezentacja wyników badania opinii przedsiębiorców na temat funduszy private equity

10:20

Dlaczego nie sprzedałem firmy funduszowi?

Henryk Orfinger, Dr Irena Eris; Marian Owerko, Bakalland; Arkadiusz Muś, Press-Glass

Panel dyskusyjny z udziałem przedsiębiorców, którzy zdecydowali się na rozwój z wykorzystaniem innych źródeł kapitału

11:10

Case Study: Ryzyko transakcji

Charles Langdale, Howden/Donoria

- Jak mierzyć poziom ryzyka,

- Jak zdiagnozować obszary gdzie może występować,

- Metody ograniczania ryzyka transakcji.

11:40

Case Study: Fundusz, spółka i inwestor - jak współpracować, aby osiągnąć sukces na przykładzie doświadczeń własnych

Jacek Kajko, Krzysztof Wiśniewski, WSI Capital

- Granice zaangażowania, czyli w jakim stopniu zespół analityczno-menadżerski funduszu może, a w jakim stopniu powinien angażować się w operacyjne działania spółki.

- Zespół jako najważniejszy filar w działalności każdej firmy,

- Konsekwencja w realizacji celów strategicznych,

- Kapitał dobrze wydany,

- Widzieć cel, ale patrzeć szerzej,

- Aktywna polityka zarządzania, czyli ciężka praca oparta na korzyściach.

12:10

Przerwa kawowa

12:30

Ranking private equity w Polsce

Przyznanie nagród dla najlepszych funduszy private equity 2013 roku w kategoriach:

1. Przejęcie roku

2. Wyjście z inwestycji

3. Najaktywniejszy fundusz

4. Wschodząca gwiazda

12:50

Panel dyskusyjny: "Fundusz, a branże regulowane"

Piotr Czapski, doradca EQT; Paweł Bajno, Norton Rose Fulbright Piotr Strawa and Partners; Emil Radziszewski, Komisja Nadzoru Finansowego; Krzysztof Kulig, Innova Capital

Panel z udziałem przedstawicieli funduszy i ekspertów o tym, jak i gdzie szukać wzrostu w branżach regulowanych oraz jak współpracować z regulatorem

13:40

Warsztat: Go Poland – jak przygotować firmę do ekspansji zagranicznej, które rynki mają największy potencjał oraz gdzie szukać szans na wzrost?

Arkadiusz Rumiński, Mihai Macelaru, Dita Šulcová, Noerr

Case study: Rynek inwestycji zagranicznych w Rumunii i Czechach

14:20

Warsztat: Relacje inwestorskie w kontekście wyjścia z inwestycji PE poprzez giełdę - komunikacja przed IPO, w trakcie i po wprowadzeniu firmy na giełdę.

Paweł Tomczuk, MSLGROUP Financial Communications

- Przekonujące "corporate story", jako uwiarygodnienie "equity story" spółki

- Możliwości komunikacji a ograniczenia prawne (regulacje dot. procesu IPO oraz komunikacji funduszy PE)

- Co analitycy sądzą o PE jako akcjonariuszu

14:50

Zakończenie, podsumowanie Forum

15:00

Lunch

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
bezpłatna (od 7 marca 2014 do 16 kwietnia 2014)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
XI Forum Private Equity & Venture Capital
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Dodatkowe warunki uczestnictwa

Aby wziąć udział w Wydarzeniu, niezbędne jest podanie nazwy, adresu firmy oraz firmowego adresu e-mail.

Organizator zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zgłoszenia przedstawicieli takich instytucji jak: agencji reklamowych, agencji marketingowych, uczelni, osób prywatnych, studentów.

Informacje

Marcin Dobrowolski
Project Manager

T 22 333 98 37

F 22 333 97 78

m.dobrowolski@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Londyńskie City to dobro europejskie

Przedsiębiorcy muszą...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
News

Ostatnia tłusta siedmiolatka

W perspektywie 2021–27...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Berlin i Paryż chwytają lejce

Duet Berlina i Paryża...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Unia aktywuje uśpioną politykę

W hierarchii unijnych...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie