Psychologia konfliktu w biznesie
Cel
Zarządzić konfliktem to znaczy dostrzec i wykorzystać jego potencjał. Wszędzie tam, gdzie ludzie konfrontują swoje wartości, punkty widzenia, potrzeby, oczekiwania, dzielą zasoby, koordynują działania, rodzą się konflikty. Konflikt może być „motorem postępu” czynnikiem aktywizującym, integrującym, stwarzającym warunki do zdobywania kompetencji interpersonalnych. Może być szkołą społecznego współżycia, w której partnerzy uczą się wyrażać swoje opinie, poglądy, stanowiska, a co za tym idzie – bronić ich, walczyć o przeforsowanie własnych dążeń bez atakowania drugiej strony.
Złe zarządzanie konfliktem doprowadza do napięć, walki – otwartej lub ukrytej objawiającej się biernością, bojkotem, szykanami. W takich przypadkach konflikty stają się ogromnym choć nie zawsze oczywistym powodem obniżenia efektywności pracy i wzrostu kosztów organizacji.
Ten warsztat pozwoli Państwu dostrzec szansę w konflikcie oraz zrozumieć jego dynamikę rozwoju. Poznają Państwo skuteczne mechanizmy zapobiegania konfliktom, metody rozwiązywania konfliktów oraz narzędzia komunikacyjne ułatwiające budowanie porozumienia między stronami.
Jeżeli chcą Państwo dowiedzieć się:
- Jak rozpoznać nadchodzącą „burzę”?
- Co robić by spór nie rozwinął się w konflikt i co uczynić, gdy tak już się stało?
- Jakie są rodzaje konfliktu?
- Jak konflikt się rozwija i jakie przybiera formy?
- Jaki wpływ na wybór strategii działania w konflikcie mają różnice temperamentalne?
- Jakie mamy predyspozycje do zachowań w konfliktowych sytuacjach i co z tego wynika?
- Czego unikać, by nie eskalować sytuacji konfliktowych?
- Jak zarządzać emocjami w trudnych sytuacjach?
Do udziału w warsztacie zapraszamy osoby, które w codziennej pracy stykają się z sytuacjami sprzecznych interesów stron (handel, zakupy, negocjacje) oraz osoby, które zarządzają zespołami ludzkimi, gdzie powstanie konfliktu jest zjawiskiem normalnym związanym z dynamiką grupy. Szkolenie z zarządzania konfliktem polecamy również osobom, które chcą rozwinąć swoje umiejętności z zakresu komunikacji i inteligencji emocjonalnej. A zatem, wszystkim:
- prezesom
- dyrektorom
- managerom
- oraz tym wszystkim, którzy zarządzają innymi!
Warsztat poprowadzą trenerki z House of Skills. Jest to wiodąca marka na polskim rynku usług doradczo-szkoleniowych. Celem jej działania jest dostarczanie skutecznej odpowiedzi na kluczowe wyzwania menedżerskie. Pracuje zgodnie z międzynarodowymi standardami, oferując licencjonowane i autorskie know-how. Niezwykle ważne jest to, aby renomowane, sprawdzone na świecie rozwiązania można było efektywnie adaptować w polskich warunkach. Jest partnerem organizacji międzynarodowych, m.in.: Celemi, The Ken Blanchard Companies®, ITIM. Współpracuje z takimi organizacjami jak American Society for Training & Development (ASTD), Polska Izba Firm Szkoleniowych, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. House of Skills funkcjonuje na rynku dużych i średnich przedsiębiorstw, do grona jej klientów należy 1/3 z 500 największych firm w Polsce. Firma zatrudnia blisko 50 konsultantów, trenerów i ekspertów oraz współpracuje z ponad 200 specjalistami z Polski i zagranicy. Zakres działania House of Skills sięga od proponowania rozwiązań na poziomie strategicznym, do programów rozwojowych, dzięki którym rozwijamy kompetencje dużych grup pracowników polskich firm. House of Skills powstało w 2004 roku w wyniku połączenia sześciu doskonale znanych firm szkoleniowo-doradczych działających na rynku od początku lat 90-tych: Acceptus, e-Learning.pl, ISO/SMG Poland, Specialist&Friends, Telephone Doctor Polska, TMI Polska. House of Skills zajmuje czołowe miejsca w rankingach branżowych (m.in. Book of Lists, Home&Market).
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w warsztacie!
Magdalena Marczak - Project Manager
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Siedziba Pulsu Biznesu, ul. Kijowska 1
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy