Optymalizacja kosztów marketingowych w FMCG – gdzie ściąć, a gdzie dodać, żeby zarobić (modelowanie ekonometryczne)
Cel
Zapraszamy na drugą edycję wyjątkowego wydarzenia dla marketingowców.
Tym razem pod lupę weźmiemy badania i narzędzia analizy danych statystycznych opracowane specjalnie dla sektora FMCG. Otrzymają Państwo odpowiedź na nurtujące pytania m.in.:
- w jakich obszarach ograniczyć inwestycje marketingowe bez szkody dla zysków
- jak planować budżet reklamowy w różnych kanałach komunikacji
- która strategia marketingowa będzie optymalna
Podczas wydarzenia przedstawimy Państwu jak skutecznie wykorzystać rozwiązania modelowania oraz wskażemy rzetelne narzędzia, które umożliwiają optymalizację wydatków na marketing oraz estymację części przychodów generowanych przez strategię marketingową. Przedstawione zostaną sposoby wykorzystania ich zarówno w krótko- i długoterminowym planowaniu strategii biznesowej firmy.
Konferencja organizowana przez „Puls Biznesu” oraz partnera merytorycznego – innowacyjny dom mediowy OMD. Dowiedzą się Państwo, jak uczynić z marketingu prawdziwą inwestycję i jak rosnąć na konkurencyjnym rynku, osiągając lepsze efekty przy mniejszym budżecie.
Pokażemy w jaki sposób marketing oparty na analityce przynosi mierzalne korzyści i pozwala efektywniej alokować budżet marketingowy.
Udowodnimy, że przyszłość marketingu to oparcie go na twardych policzalnych danych.
Dowiedzą się Państwo m.in.:
- jak wyliczyć stopę zwrotu z inwestycji w marketing
- jak korzystać z modelowania ekonometrycznego przy budżetowaniu
- jak w dzisiejszych mediach osiągać lepsze efekty przy mniejszych nakładach
- jak dostosować strategię firmy do nowych tendencji w mediach
- jak dobrać kanały komunikacji marketingowej w zależności od potrzeb konsumenta i potencjału produktu
- jak skutecznie zarządzać procesem raportowania efektów kampanii
Wydarzenie polecamy w szczególności:
- dyrektorom zarządzającym
- dyrektorom, kierownikom, managerom marketingu
- dyrektorom, kierownikom, managerom działów działów komunikacji i wsparcia sprzedaży
- product managerom, brand managerom
- osobom odpowiedzialnym za budżetowanie kampanii marketingowych w firmie
- osobom odpowiedzialnym za badania marketingowe i ich wykorzystanie w strategii firmy
oraz wszystkim profesjonalistom śledzącym najnowsze rozwiązania w marketingu!
Zapraszamy do udziału w Warsztatach
Aneta Nitschke
Szczegółowe informacje:
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail: [email protected]
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Redakcja Pulsu Biznesu ul. Kijowska 1, Warszawa
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy