pb.pl

Marketing i PR

14. KONGRES LOJALNOŚĆ KLIENTA

19-20.03.2014, Warszawa,
Hotel Sheraton

koszt uczestnictwa netto
2895.00 PLN (od 1 marca 2014 do 19 marca 2014)

Kongres. Tajemnica zadowolonego klienta.

Szanowni Państwo,

chciałabym bardzo serdecznie zaprosić do udziału w 14 już edycji Kongresu Lojalności Klienta! Jest to jedno z najważniejszych branżowych spotkań, które rok rocznie skupia liderów zarządzających polityką lojalności w firmach, ale przede wszystkim wyznaczają trendy w tej dziedzinie! Od lat podczas naszego wydarzenia gromadzimy najznamienitsze osobistości i najlepszych ekspertów z branży, pokazujemy najbardziej zaskakujące case studies oraz poruszamy najciekawsze i najaktualniejsze tematy, które dynamicznie wpływają na definicję lojalności na naszym rynku.

Podczas spotkania chcemy stworzyć jedyne w swoim rodzaju miejsce wymiany doświadczeń oraz przekazać niezbędną wiedzę, aby umożliwić polskim specjalistom stanie się ekspertami cenionymi na arenie międzynarodowej.

Szeroko pojęta polityka lojalnościowa firm funkcjonujących na polskim rynku każdego dnia ulega diametralnym zmianom, rozwijając się i dostosowując do potrzeb coraz bardziej wymagających klientów. Czy możemy mówić o kryzysie lojalnościowym? W pewnym sensie tak! Ale może być on świetnym momentem na zmiany, które ze zdwojoną siłą mogą pozytywnie wpłynąć na liczbę stałych, zadowolonych i wreszcie lojalnych klientów. W tym roku chcemy odważnie stawić czoła wszelkim trudnym kwestiom, z którymi na co dzień borykają się eksperci lojalnościowi, by wspólnie wypracować nową definicję lojalnego klienta i odnaleźć nowe sposoby na budowanie stałych i efektywnych związków właśnie w biznesie!


Serdecznie zapraszam,
Magdalena Marczak - Project Manager
m.marczak@pb.pl


Jeżeli chcesz:

  • uzyskać odpowiedzi na najgorętsze pytania z branży lojalnościowej;
  • poznać wyniki jedynego w swoim rodzaju badania na temat Lojalności Klienta, stworzonego właśnie na potrzeby naszego Kongresu;
  • dowiedzieć się więcej na temat najważniejszych case studies naszego rynku – m.in. Ikea, Orange, PayBack, pracuj.pl, mBANK, Amrest, HBO, PizzaPortal.pl;
  • usłyszeć o najnowszych trendach lojalnościowych, które zrewolucjonizują nasz rynek;
  • razem z naszymi ekspertami STWORZYĆ nową wizję i definicję lojalnego klienta..

..to nie może zabraknąć Cię na 14. Kongresie Lojalności Klienta!

 

Do udziału w Kongresie zapraszamy Dyrektorów, Managerów i Specjalistów

  • marketingu
  • programów i operacji lojalnościowych
  • customer experience management, zarządzania oraz badania doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów
  • badań i rozwoju, planowania i analiz
  • zarządzania wartością klienta, utrzymania klienta
  • sprzedaży
  • rozwoju segmentów klientów
  • wsparcia sprzedaży i marketingu
  • CRM
  • przedstawicieli agencji sales promotion, firm BTL, agencji marketingu bezpośredniego, contact centres oraz fullfilment houses

... oraz wszystkie osoby, które są zainteresowane budowaniem i utrzymywaniem trwałych relacji z Klientami i Partnerami biznesowymi!


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w Kongresie!

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl

 

O Patronie
FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcje z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić - nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.

Partnerzy

Partner badawczy

Patron

Patron Medialny

19 marca 2014

08:30

Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników

Co nowego w Lojalności Klienta?

09:00

Cała prawda o polskiej lojalności! Lojalność Klienta 2014!

Marek Lekki, Research Team Manager, ARC Rynek i Opinia; Piotr Juszczyk, Research Team Manager, ARC Rynek i Opinia

UWAGA! Specjalne badanie dotyczące Lojalności Polaków, stworzone na potrzeby Kongresu! Tylko u nas, dowiesz się:

  • Czy programy lojalnościowe chylą się ku upadkowi, czy też przechodzą ewolucję wraz z konsumentami?
  • Czy typowy uczestnik programu lojalnościowego wie, ile ma punktów na koncie, czy też zagubił się w rachubie, gdyż jego portfel jest pełen kart, których używa coraz rzadziej?
  • Czy konsumenci rzeczywiście będą kupować więcej i częściej u nas, będąc w programie u nas i u konkurencji?
  • Czy dyskusja w sieci na temat programów lojalnościowych z ostatnich tygodni pomogła czy zaszkodziła im?


09:45

KRYZYS programów lojalnościowych?

dr. Tomasz Makaruk, prezes, współwłaściciel, i360

  • Czy lojalność przegrywa z porównywarkami cen?
  • Dlaczego programy lojalnościowe są niedopasowane do wymogów mobilnej gospodarki?
  • Rozbieżność oczekiwań nabywców a oferty programów lojalnościowych
  • Bariery rozwoju programów lojalnościowych
  • Niewykorzystany potencjał aplikacji mobilnych i mediów społecznościowych
  • Kierunki rozwoju rynku programów lojalnościowych
10:30

Sympatia, Lojalność czy Styl Życia- lojalność klienta AD 2014

Marcin Charkiewicz, Kierownik Centrum Badań Konsumenckich, Orange

CASE STUDY ORANGE

  • Najnowsze zmiany w „kliencie” i jego potrzebach
  • Co o kliencie wie i może wiedzieć organizacja
  • Jak wygląda typologia klinta i co z tego wynika
  • Zmieniająca się relacja z klientem (np. rola emocji)
  • Perspektywa badań i znane trend (big data, customer experience, nadzieje crowdsourcingu) i jak to wszystko wpływa na lojalność klienta.

11:15

Przerwa na kawę

TRENDY (wielo)LOJALNOŚCIOWE

11:35

Programy multipartnerskie – lojalność która się opłaca

Piotr Lipiński, senior marketing & PR manager, PAYBACK

CASE STUDY PAYBACK

  • W grupie siła, czyli co może program multipartnerski czego nie mogą programy standalone
  • Jak aktywizować uczestnika programu multipartnerskiego, aby kupował więcej i częściej?
  • Którzy konsumenci najbardziej korzystają z programu multipartnerskiego?
  • Jaka jest przyszłość programów multipartnerskich?
12:25

Customer lifetime value, czyli ile kosztuje nas klient?

Marek Kosakowski, Managing Director, DATA SOLUTIONS

  • Lojalność w zachowaniu czy lojalność w postawie? Kto jest Twoim najcenniejszym Klientem
  • Wall Street a długookresowa wartość Klienta? Paradoks krótkoterminowego zysku
  • Dylemat wartości Klienta w czasie - pozyskać czy utrzymać?
13:00

mOkazje, czyli dlaczego warto zmieniać się wraz z trendami?

Marek Seralis, wicedyrektor odpowiedzialny za platformę mOkazje, mBank Jakub Janicki, Merchant Business Development Executive, mBank

CASE STUDY mBANK

  • Marketing transakcyjny czyli nowa siła w lojalizowaniu klientów
  • Bank jako operator platformy lojalnościowej – nowy wymiar skuteczności
  • Właściwy kontekst i dopasowanie ofert do potrzeb klient w praktyce
  • Co spowodowała zmiana i dlaczego klienci będą korzystać z nowego programu

 

13:45

Przerwa na lunch

Tajemnica Danych Klientów...

14:45

Customer Centric Culture – klucz do lojalności klientów

Krzysztof Grzyb, Customer Experience Manager, Pracuj.pl

CASE STUDY Pracuj.pl

Wyzwanie – zmiana orientacji firmy! Jak zaprogramować biznes na Customer Centric Culture?

  • Koło zamachowe lojalności – jak satysfakcja pracowników ma się do lojalności klientów?
  • Jakie korzyści płyną z przygotowania Customer Journey Map?
  • Net Promoter Score – jedno pytanie, wiele możliwości…
  • Jak doświadczenia klientów wpływają na lojalność?
15:30

Budowanie lojalności poprzez angażowanie konsumentów z wykorzystaniem gamifikacji

Arkadiusz Cybulski, współzałożyciel i prezes zarządu, Gamfi; Ireneusz Olczak, Online Marketing Manager, HBO Polska

CASE STUDY HBO

  • Lojalność jako wynik zaangażowania
  • Case study zaangażowania społeczności na facebooku w świat marki HBO
  • Przykłady systemów lojalnościowych na świecie wykorzystujących gamifikację
  • Case study przykład jednej z większych światowych marek
  • Poradnik wdrażania gamifikacji w systemach lojalnościowych

 

16:15

Dlaczego budowanie lojalności klientów do detalisty jest istotne dla marek?

Daria Rybińska, Category Insight Director, dunnhumby Poland; Sławomir Stepulak, Supplier Media Lead, dunnhumby Poland

CASE STUDY TESCO

  • Segmentacja klientów wg kryterium lojalności
  • Czy czynniki demograficzne dają nam właściwe podpowiedzi w doborze grupy docelowej?
  • Komunikacja spersonalizowana – sposób na budowanie lojalności
  • Jak mądrze zaplanować media targetowane na przykładzie detalisty?
16:45

Zakończenie pierwszego dnia kongresu

20 marca 2014

08:30

Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników

MOBILNA LOJALNOŚĆ

09:00

Trwała relacja z Klientem w mobile marketingu

Marcin Rzeczkowski, business development manager, Goldensubmarine

CASE STUDY

  • Jakie narzędzia wybrać?
  • Co zrobić gdy wdrożymy już nasz projekt?
  • Best practices na przykładzie aplikacji mobilnej WWF
09:40

Lojalność klienta budowana w nowych mediach – wnioski i mity na przykładzie case study marek trudnych

Bartłomiej Juszczyk, dyrektor zarządzający agencji marketingu zintegrowanego, Grupa Adweb

  • Nowe media i internet jako integralny kanał budowania lojalności
  • Dwa słowa o synergii
  • Czy i jak marki trudne mogą być popularyzowane przez np. social media
  • Jak ocenić czy Twoja marka może szukać sukcesu w internecie
  • Case’y budowania lojalności konsumenta dla trudnych brandów
  • Pytania i odpowiedzi
10:20

Lojalnością w telefon konsumenta

Lech Kaniuk, dyrektor zarządzający, „Restaurant Partner Polska” oraz serwisem PizzaPortal.pl; Andrzej Ogonowski,dyrektor marketingu i PR, SMSAPI.pl

CASE STUDY PizzaPortal.pl

  • Permission marketing, czyli dlaczego warto działać zgodnie z jego zasadami
  • Wielokanałowe narzędzia do działań za przyzwoleniem - zbieranie danych, przeprowadzanie kampanii, raportowanie wyników
  • SMS w praktyce, czyli jak robić to w realu
11:00

Przerwa na kawę

11:15

Budowa lojalności i utrzymanie dobrych relacji z Klientem z pomocą email marketingu

Filip Kłodawski, specjalista ds. strategii email marketingowych, FreshMail

CASE STUDY FRESHMAIL

  • Czym jest lojalność w email marketingu?
  • Jak zbudować lojalność odbiorcy?
  • Jak utrzymać odbiorcę przy marce?"

LOJALNOŚĆ A STYL ŻYCIA

11:50

Sama Marka nie wystarcza, czyli krótka historia globalnego rozwoju na przykładzie Starbucks

Dominika Korta, specjalista ds. lojalności i kart podarunkowych CEE, AmRest

CASE STUDY STARBUCKS

  • Klient lojalny na rynku europejskim, a na rynku USA
  • Jaki jest polski Klient lojalny i jak będzie wyglądać jego ewolucja?
  • Lojalność a marka – czy wystarczy mieć silną markę?
  • Fenomen Karty Starbucks na świecie
12:40

On-Line Loyality, czyli jak w 100% wykorzystać facebook do lojalnych działań

Yuri Drabent, Co-founder, Creative Director, Lubię To

  • Jak rozpoznać charakter „like’a” – czy jest oznaką sympatii czy faktycznej lojalności wobec marki/produktu
  • Jak przekuć lajki w zakup/zysk
  • Kampanie socialmediowe

 

13:10

Przerwa na lunch

Klient przede wszystkim!

14:10

Tajemnica udanego związku… z klientem B2C

Maciej Tesławski, branding, strategy & loyalty author

  • Czym jest prawdziwa lojalność?
  • Jak zbudować lojalność, która może stać się kultem?
  • Czy lojalni klienci kupują drożej?
  • Jak przekształcić klienta w ambasadora marki?
  • Kiedy podnosić cenę i ograniczać dystrybucję dla lojalnych klientów?

 

Praktyczne wskazówki przy budowaniu programów lojalnościowych B2B:

Przemysław Kamola, Dyrektor Strategiczny, G3 Loyalty&Lottery Solutions

  • Programy lojalnościowe i motywacyjne B2B – rodzaje i specyfikacje
  • Serce programu lojalnościowego - sposoby zbierania danych sprzedażowych i naliczania korzyści (aspekty praktyczne)
  • Zagadnienia podatkowe – jak uniknąć błędnej klasyfikacji podatkowej i sposoby optymalizacji podatkowej
  • Rejestracja uczestników i zbieranie danych
  • Dobór nagród czyli co nas tak naprawdę motywuje?
  • Inne rodzaje promocji wspierających lojalność klientów
15:40

Przerwa techniczna na zmianę sali

15:45

Jak zepsuć program lojalnościowy w kilku prostych krokach

Cezary Hurka, Loyalty Solutions, Advertiva

  • Nadmierne komplikowanie zasad
  • Niska jakość komunikacji z uczestnikami
  • Brak odpowiedniej obsługi
  • Niedostateczne zmotywowanie lub niedoinformowanie służb sprzedaży
  • Niedoszacowanie budżetu
  • Zły dobór nagród w stosunku do gruby docelowej
  • Zbyt krótki czas funkcjonowania programu
16:15

Zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2895.00 PLN (od 1 marca 2014 do 19 marca 2014)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
14. KONGRES LOJALNOŚĆ KLIENTA
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Referendum to zawsze ryzyko

Przez kilkadziesiąt lat,...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Najważniejsza jest stabilizacja

Samorządowi menedżerowie...
News

Zmienne humory ratingowych panów

Tym razem agencja S&P...
News

Kolejna duża inwestycja jest możliwa w Polsce

Lufthansa i GE zainwestują...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

O czym ostrzega Snowden

To świeża historia, każdy pamięta doniesienia...
News

Walutowy listopad za nami, co dalej?

Skończył się listopad 2016...
Najlepsze blogi o biznesie