Skargi, odwołania i reklamacje w sektorze ubezpieczeniowym
Cel
Zarządzanie skargami w branży ubezpieczeniowej nie jest łatwym zadaniem. Jednakowoż jest to niezwykle ważny element budowania wizerunku towarzystwa ubezpieczeniowego, ale też umiejętnego zarządzania reklamacjami z klientem. Szybkie i efektywne obsłużenie skargi jest czynnikiem decydującym o zadowoleniu i utrzymaniu lojalności klienta.
Szeroko rozumiane usługi ubezpieczeniowe regulowane są przez szereg przepisów prawa służących zabezpieczeniu interesów klientów, zarówno konsumentów jak i klientów indywidualnych. Działalność towarzystw ubezpieczeniowych regulowana jest odrębnymi przepisami prawa, które określają granice działania instytucji w obszarze konstruowania oferty, jej kosztów oraz pracy przedstawicieli (sprzedawców).
Jak zatem usprawnić proces skarg i odwołań i sprawić, że stanie się on wyznacznikiem wysokiej jakości obsługi klienta? W jakie narzędzia powinniśmy wyposażyć naszych pracowników, by mogli w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji przyjąć odwołanie, tak aby zadowolić klienta.
Przyjdź i wraz z najlepszymi ekspertami odkryj wszystkie aspekty prawne skarg ubezpieczeniowych, dowiedz się jak przygotować siebie i pracowników do potencjalnych reklamacji i przekonaj się, że efektywne rozpatrzenie odwołania może być Twoją najważniejszą wizytówką na rynku!
W warsztacie m.in.:
- Kompendium wiedzy na temat skarg i odwołań w branży ubezpieczeniowej
- Jakie są najczęstsze skargi klientów towarzystw ubezpieczeniowych i jak dostosować się do rekomendacji KNF
- Jaka jest odpowiedzialność odszkodowawcza towarzystw ubezpieczeniowych
- Jak sprzedawać by uniknąć odwołań
- Jak zarządzać procesem reklamacyjnym by zwiększać jego efektywność
- Jak mierzyć efektywność reklamacji ubezpieczeniowych
- Jak budować oraz mierzyć satysfakcję klienta
- Jak zarządzać i szkolić pracowników zaangażowanych w skargi i odwołania
Kto powinien wziąć udział:
- Pracownicy i kierownictwo działów: reklamacji, jakości oraz serwisu
- Osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta oraz w Contact Center
- Rzecznicy klienta i rzecznicy konsumenta
- Osoby odpowiedzialne za komunikację z klientem
Innymi słowy, warsztat skierowany jest do wszystkich, którzy chcą doskonalić zagadnienia z zakresu obsługi skarg i odwołań oraz obsługi klienta w sektorze ubezpieczeniowym!
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w warsztacie!
Magdalena Marczak - Project Manager
Zapraszamy do współpracy w zakresie Sponsoringu:
Anna Niewodzka
T +48 22 333 9889
K +48 600 013 301
[email protected]
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Siedziba Pulsu Biznesu
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy