WIEDZA KLASY BIZNES - Konferencje, warsztaty i szkolenia Pulsu Biznesu
Zdobywaj praktyczną i aktualną wiedzę, dzięki wydarzeniom "Pulsu Biznesu".
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami na rynku i odkryj wszystkie tajemnice biznesu.
Lista wydarzeń
Efektywna Komunikacja i Analityka z AI
Tworzenie tekstów biznesowych z Copilot i ChatGPT | Edycja 2.
Taksonomia w akcji - PRZEDSIĘBIORSTWA NIEFINANSOWE
Od chaosu do jasności: wykorzystanie potencjału taksonomii
Taksonomia w akcji - INSTYTUCJE FINANSOWE
Od chaosu do jasności: wykorzystanie potencjału taksonomii
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Neurokomunikacja, czyli co każdy lider o działaniu mózgu wiedzieć powinien2024-03-27T14:19:36ZNie od dziś wiadomo, że indywidualne umiejętności komunikacyjne przekładają się nie tylko na jakość relacji międzyludzkich, ale także na efekty pracy. Dlatego praktyczna znajomość psychologicznych aspektów komunikacji międzyludzkiej i zasad neurokomunikacji przybiera na znaczeniu, jeśli chcemy świadomie budować relacje z innymi – zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
- Gdzie leży granica między odpowiedzialnością zarządów i pracowników_czek za dobrostan2024-02-14T08:20:00ZDane raportu Mindgram Polska "Badanie dobrostanu polskich pracowników" są zatrważające. 78,1% polskich pracowników_czek ma dobrostan na poziomie przeciętnym lub gorszym. 45% pracowników_czek jest wypalonych zawodowo z wysokim (26%) lub umiarkowanym (19%) nasileniem objawów. 39% respondentów_tek odczuwa wyczerpanie o średnim (28%) lub wysokim (11%) nasileniu. 44% respondentów_tek wykazuje objawy depresyjne o średnim (27%) lub wysokim (17%) nasileniu. 45% respondentów_tek ma objawy lękowe o wysokim (19%) lub średnim nasileniu (16%). "Zmagam się, by wykrzesać z siebie jakikolwiek entuzjazm do pracy", "czuję silną awersję do mojej pracy", "nie obchodzi mnie, co inni myślą o mojej pracy" to wybrane deklaracje pracowników_czek wynikające z badania. Kto odpowiada za taki stan rzeczy? I co możemy z tym zrobić?
- Zmiana sama się nie zrobi – czyli po co komu Change Management?2024-02-02T13:53:36ZW marcu 2017 roku po wprowadzeniu frazy „Change Management” do wyszukiwarki ogłoszeń o pracę na LinkedIn można było uzyskać na całym świecie ok. 52.000 wyników. 5 lat później, w marcu 2022 było to już ponad 20 razy więcej – z czego ok. 9.500 w samej Polsce. Skąd bierze się rosnąca popularność tej roli, na czym ona polega i w jaki sposób jest powiązana z rolą kierownika projektu?
- Nowoczesny lider: kluczowe kompetencje dyrektora administracji2024-01-22T07:57:02ZW świecie współczesnego biznesu dyrektor administracji nie tylko zarządza organizacją, ale także kształtuje jej kulturę, uczestniczy w budowaniu społeczności. Przyczynia się również do tworzenia miejsc pracy, które pozwalają organizacji na efektywną realizację zadań i projektów i buduje inkluzywne i społecznie odpowiedzialne środowisko pracy.
- Dyrektor Administracyjny: Od Operacyjnego Koordynatora do Strategicznego Partnera Zarządu2024-01-12T09:20:49ZW ostatnich latach rola Dyrektora Administracyjnego znacząco ewoluowała w ramach funkcji pełnionych w organizacji. Z roli skupionej na zarządzaniu biurem i logistyką, przekształciła się w strategicznego doradcę zarządu. Dyrektorzy Administracyjni odpowiadają za szereg zadań, od zarządzania zasobami biurowymi, flotą pojazdów, IT, aż po płatności i oczywiste zarządzanie pionem administracyjnym organizacji, jak też doradzają w tych kwestiach zarządowi.
- Jak zmieniła się rola Dyrektora Administracyjnego w ostatnim czasie2024-01-08T14:39:34ZDyrektor Administracyjny z perspektywy czasu w każdej z organizacji pełni coraz większą rolę. Wraz z upływającym czasem i po doświadczeniach związanych z okresem pandemii w latach 2020-2022 oraz przy aktualnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej, uważam, że świadomość Zarządu znacznie się zmieniła w kwestii postrzegania funkcji Dyrektora Administracji.
- Wygodne dla mózgu stereotypy2024-01-05T10:42:24ZMłodzi są leniwi. Nie mają żadnych życzeń, żadnych przekonań, a co dopiero ideałów. Nie dążą do zdobycia żadnego zawodu, nie interesują ich ani wpływy polityczne, ani szczęśliwa rodzina, ani dzieci, ani zwierzęta domowe, ani ojczyzna. Starsi są pazerni. Nie mają pomysłu na starość, tak jak wcześniej nie mieli pomysłów na życie. Ich rytuały przeszły w nawyki, stały się ograniczeniem.
- Od zdrowego umysłu do zdrowego biznesu. Dobrostan mentalny liderów i zespołów priorytetem w 2024 r.2024-01-03T13:00:04ZPrzełom roku to zwykle czas robienia podsumowań, wyciągania wniosków i tworzenia planów na kolejne 12 miesięcy. To dobry moment, aby przede wszystkim docenić siebie i zespół za wyniki, nawet jeśli nie były takie, jak założyliśmy. Za każdym sukcesem firmy stoi bowiem konkretny człowiek czy grupa ludzi, którzy włożyli określony wysiłek w osiągnięty wynik i warto o tym pamiętać.
- 3 pytania o bezpieczeństwo finansowe2023-12-20T16:03:22ZJaka jest najlepsza inwestycja? Jakie elementy składają się na bezpieczeństwo finansowe i od czego zacząć jego budowanie?
- Zalpha i Srebrne Tsunami, czyli jak radzić sobie z różnicami pokoleniowymi w zespole2023-12-19T10:54:05ZCztery pokolenia w jednej organizacji - to naprawdę duże wyzwanie. Co robić, by odkryć piękno tkwiące w różnorodności, jak uczyć się od siebie nawzajem i jak wzajemnie się inspirować?
- Customer Experience. Prognozy na 2024 rok2023-12-13T12:30:01ZKlientocentryczność jest filarem strategii wielu firm. Globalne firmy takie jak Apple, Microsoft, Google stawiają klientów i ich doświadczenia na pierwszym miejscu. Jeff Bezos mówi, że Amazon ma obsesję na punkcie klienta. To co wydaje się oczywiste – dbanie o klientów – w korporacjach często wymaga zaangażowania wyspecjalizowanych zespołów. Zadowolenie klientów powinno być naturalnym priorytetem dla wszystkich pracowników, na równi z osiąganiem wyników finansowych.
- 6 wyzwań dla dyrektora operacyjnego w 2024 roku2023-11-24T09:53:33ZDyrektor operacyjny w 2024 roku, podobnie jak w roku obecnym ma przed sobą szereg wyzwań. Spodziewać można się kontynuacji paru istotnych trendów. Ponadto dyrektorzy ds. operacyjnych będą dostosowywać swoje działania do kilku znacznych zmian. Oto więc wyzwania natury biznesowej, ekonomicznej, technologicznej i prawnej na kolejny rok.
- Czy warto inwestować w boty w Contact Center? Potencjał automatyzacji procesów2023-11-24T09:33:30ZPotencjalnie system botów może poprawić wrażenia klienta. Jednocześnie te technologia sprzyja obniżaniu kosztów. Z drugiej strony chatboty, voiceboty i podobne rozwiązania wciąż mają istotne wady. Czy więc na pewno warto inwestować w boty w Contact Center?
- Przyszłość analityki biznesowej – wyzwania świata automatyzacji, robotyzacji i sztucznej inteligencji2023-11-24T09:07:39ZZadaniem analityków biznesowych jest spoglądanie w przeszłość i teraźniejszość, aby na tej podstawie zbudować wizję przyszłości. Nic zatem dziwnego, że specjaliści od BA usiłują określić trendy na najbliższe lata. Również te dotyczące ich zawodu. Co zatem czeka analityków biznesowych i czy profesja ta ma szansę wyginąć?
- Stres i sytuacje kryzysowe w pracy - jak sobie z nimi radzić?2023-11-21T13:25:30ZStres był, jest i będzie. To nieodzowny towarzysz naszej rzeczywistości. Zwiększone tempo życia, natłok pracy i presja, powodują, że stresujemy się coraz więcej i mocniej. Czym dokładnie jest stres? Jak możemy sobie z nim radzić? Jak poradzić sobie ze stresem w miejscu pracy?