pb.pl

 

POWER TO DESIGNERS 2014

11-12.03.2014, Warszawa,
11 marca 2014 r.: Centrum Konferencyjne Muranów
(Muzeum Historii Żydów Polskich), ul. Anielewicza 6
12 marca 2014 r.: Hotel Radisson Blu, ul. Grzybowska 24

udział w konferencji netto
1495.00 PLN (od 8 lutego 2014 do 11 marca 2014)
udział w warsztacie netto
1395.00 PLN (od 8 lutego 2014 do 12 marca 2014)
udział w konferencji i warsztacie netto
2690.00 PLN (od 8 lutego 2014 do 12 marca 2014)

GB

Konferencja. Międzynarodowa konferencja o designie! 5 bloków tematycznych: PRINT, SCREEN, TRENDS, SOCIAL MEDIA, INNOVATION. Warsztat - PICTURE OF THE FUTURE


POWER TO DESIGNERS

Międzynarodowa konferencja o designie


Mam przyjemność zaprosić  na kolejną edycję konferencji Power To Designers. Mam nadzieję, że także tym razem dołączysz do grona słuchaczy i dasz się zainspirować najlepszym polskim projektantom i zagranicznym gwiazdom.
W tej edycji oprócz czołówki designerów posłuchasz też wizjonerskich wykładów o trendach w różnych dziedzinach designu, przyszłości aplikacji mobilnych i mediów społecznościowych . Dowiesz się jak będzie wyglądał industrial design przyszłości i jakie są trendy w infografice.


Dowiesz się:

  • jakie mikrotrendy i innowacje wkrótce zmienią nasze życie,
  • czy smartfony są przyszłością mediów i komunikacji,
  • czego internet może się nauczyć od prasy drukowanej,
  • w którą stronę zmierza industrial design,
  • jak media społecznościowe zmienią media w niedalekiej przyszłości,
  • gdzie są granice editorial design, jak nowatorskie są dziś magazyny amerykańskie,
  • czy storytelling, powrót do korzeni może być ratunkiem dla prasy drukowanej
  • infografika w prasie i internecie: gdzie ma większy sens


Poznaj zmieniający się świat mediów i designu.
Przygotuj się na wielką dawkę inspiracji!

Konferencja będzie podzielona na 5 bloków tematycznych: PRINT, SCREEN, TRENDS, SOCIAL MEDIA, INNOVATION.


Kurator i prowadzący
Jacek Utko


Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu:

Anna Niewodzka
T +48 22 333 9889
K +48 600 013 301
a.niewodzka@pb.pl

Dział Marketingu:

Joanna Czyczuk
T +48 22 333 9825
K +48 600 013 354
j.czyczuk@pb.pl

 

Partnerzy

Partner

Patron Medialny

11 marca 2014

09:00

Rejestracja, poranna kawa

OPENING

09:30

Jacek Utko

Design director Bonnier Business Press International, projektant gazet, magazynów i internetu w Europie Wschodniej i Skandynawii. Laureat prawie 50 nagród w konkursach. Dwie gazety, które zaprojektował – Puls Biznesu w Polsce i Aripaev w Estonii – dostały nagrodę World's Best Designed Newspaper. W 2009 r. wystąpił na konferencji TED w Long Beach.

TRENDS

09:40

Zuzanna Skalska

Head of Trends, Van Berlo, Holandia. Zuzanna ma ekscytujący zawód, co roku odwiedza ponad 20 konferencji i wystaw poświęconych designowi.  Doradza firmom na całym świecie, próbując odgadnąć trendy, które będą wiodące w danej dziedzinie. Jest charyzmatycznym mówcą, występuje na dziesiątkach konferencji. Jeśli mówimy o trendach i innowacji w designie, Zuzanna z pewnością jest osobą najlepiej poinformowaną.

  • Trends = Design = Innovation = Long-term commitment. Zuzanna pokaże kierunki rozwoju designu w wielu dziedzinach i aspektach. Zilustruje trendy przykładami z całego świata.

 

PRINT

10:40

Javier Errea

Legenda światowego designu prasowego, zaprojektował makiety gazet na kilku kontynentach, m.in. Liberation, The Independent, Dagens Nyheter i kultowejportugalskiej 'i'. Kilkakrotnie otrzymywał nagrodę World's Best Designed Newspaper. Prezes hiszpańskiego oddziału SND.

  • Javier opowie o powrocie do czystego (wizualnego) dziennikarstwa w trudnych czasach, gdzie opowiadanie historii przy użyciu kreatywnego projektowania staje się esencją i nadzieją mediów nie tylko drukowanych.
  • Errea pokaże nam również najlepsze infografiki z całego świata z konkursu Malofiej, którego jest inicjatorem i koordynatorem. Opowie jakie grafiki mają sens w druku a jakie online.

 

11:40

Przerwa na kawę

12:00

Franchesco Franchi

Uznany za jednego z 5 geniuszy kształtujących przyszłość przez magazyn Mental Floss. Projektant gazet, magazynów i infografiki. Dyrektor artystyczny Il Sole 24 Ore. Jego magazyn Inteligent LIfe został wielokrotnie nagrodzony na konkursach SPD, European Newspaper Award. Autor książki "Designing News", pokazującej najciekawsze zjawiska w mediach ostatnich lat.

  • Franchesco pokaże kilka case study z prac najciekawszych projektantów informacji na świecie, zarówno w druku jak i w internecie.

 

13:00

Lunch

SCREEN

14:45

Jb Grasset

Współzałożyciel i dyrektor paryskiej agencji Ultranoir, której podstawą w pracy jest pasja do interakcji, projektowania, architektury i sztuk pięknych. Tworzy projekty on-line dla brandów luksusowych i modowych takich jak: Dior, Diesel, Isabel Marrant, ESMOD Dubaj, Lacoste, Body Shop, Starck, oraz francuskich firm medialnych: Radio France, Orange Cinema Series. Jego klienci to też: Adobe, Peugeot, HSBC, NBC Universal, Ebay.  Nagradzany przez: FWA, Webby, Lovies. Ultranoir jest laureatem największej liczby nagród Awwards.

  • How does creativity inserts itself into our values & projects?. Jb pokaże jak tworzy się doskonałe witryny. Opowie jaka jest rola współczesnego grafika, jak  zapewnić spójność  artystyczną stron na każdym etapie nawigacji  i co to znaczy „użyteczny projekt”.

 

15:35

Daan Lucas

Daan jest dyrektorem holenderskiego studia Random, w którym odpowiada za web design i digital art.  Wykonuje projekty on-line, instalacje cyfrowe, tworzy aplikacje mobilne  i ruchome obrazy. Z jego projektów korzystają tacy klienci jak: Nike, Dom Perignon, Bugaboo i G-Star. Największe projekty to: . com dla Carrera i   interaktywne instalacje  dla Nike w Londynie.

  • Daan opowie jak wygląda praca w jego studio, o tym jak stworzył i jak działa jego interdyscyplinarny zespół. Będzie o błędach w pracy, ale też o największych zwycięstwach.

 

INNOVATION

16:30

Nils Müller

Nils jest twórcą firmy TrendONE, światowego lidera w definiowaniu kluczowych mikro trendów. Jako mówca jest niezwykle inspirujący, a jego interaktywne prezentacje mocno angażują publiczność. Wystąpił na przeszło 200 światowych eventach pozwalając swoim odbiorcą niemalże dotknąć przyszłości. Podczas wystąpień prezentuje najnowsze inteligentne oraz technologiczne urządzenia i rozwiązania. Nils poprowadzi następnego dnia warsztat "Picture of the Future"

  • Time Travel 2025 - A Day of the Future. Nils opowie o mikro trendach i technologiach, które istnieją i będą miały silny wpływ na nasze życie w przyszłości. Pokaże nowe modele inteligentne i biznesowe. Zaprezentuje kreatywne kampanie marketingowe oraz innowacyjne produkty. Zaprezentuje bardzo konkretny, prawie "operacyjny" obraz przyszłości.

COCTAIL PARTY

17:30

Okazja do bezpośrednich rozmów z naszymi prelegentami. Dobra okazja do nawiązania nowych znajomości i ciekawych, inspirujących rozmów.

12 marca 2014

09:00

Rejestracja, poranna kawa

TREND WORKSHOP*

10:00

Nils Müller

Nils przewiduje, analizuje, selekcjonuje te trendy, które staną się ważne w przyszłości. Jest inspirującym mówcą, który wystąpił na przeszło 200 światowych eventach. Karierę rozpoczął w IBM Innovation Center. Stworzył TrendONE, firmę specjalizującą się w mikro-trendach, znaną jako światowy lider w definiowaniu kluczowych trendów dla dynamicznie rozwijających się branż.

  • PICTURE OF THE FUTURE*.  Interaktywny, wizjonerski i multimedialny warsztat! Celem warsztatu jest wypracowanie wizji przyszłości. Niezwykle kreatywny i charyzmatyczny Nils Müller, czyli Dr. Future, jak nazywają go niektórzy, razem z nami opracuje konkretny obraz przyszłości firm i otoczenia rynkowego. Pokaże przyszłość naszych produktów i usług. Łącząc badania na temat trendów z metodą scenariuszową przedstawi obraz otaczającego nas świata na najbliższe 10 lat. Warsztat wyjaśni kluczowe pytania dotyczące tego jak będzie wyglądał przemysł ww przyszłości i które trendy będą miały wpływ na jego rozwój.

*warsztat prowadzony w języku angielskim. Organizator nie zapewnia tłumaczenia

 

OPERALAB

13:00

Igor Gałązkiewicz

Igor prowadzi badania nad rolą architektury i designu w procesie brandingowym. Pracuje w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie, gdzie jest odpowiedzialny za sponsoring i komunikację. Kurator wielu wystaw oraz projektu OperaLab.

  • Rozszerzona rzeczywistość w świecie sztuki - technologia jako narzędzie narracyjne.
    w trakcie intaraktywnego wykładu poznamy to intelektualne, promocyjne i edukacyjne narzędzie pozwalające realizować rozwój widowni poprzez innowacyjne aktywności. OperaLab to think takn dla kultury. Jest platformą tworzoną z myślą o łączeniu artystycznych z formą i ideą, gdzie spotyka się sztuka z technologią.To swoistego rodzaju możliwość dialogu pomiędzy różnymi wizjami współczesnego miasta, budowanego poprzez sztukę oraz dyskusje o współczesnym projektowaniu, jako efektywnym instrumencie transportującym idee.
13:20

Lunch

INNOVATION WORKSHOP

14:00

Marcin Klaus

Marcin jest psychologiem społecznym, od 18 lat zajmującym się badaniami jakościowymi. To specjalistą w badaniach innowacji i tworzenia nowych metod jakościowych. Znany jako autor pierwszego polskiego badania na grupie Early Adopters; twórca nowych metod prosumenckich, hottestingowych i eksploracyjnych; współautor publikacji trendowych „Męskość 2012”, „Zmiany Wartości Stylu Życia”, „Konsument po Kryzysie”; właściciel jakościowego butiku badawczego Insight Shot; uczestniczył w procesach innowacyjnych dla marek Łomży, Reiffeisen Bank, Bakalland.

  • 3 PRAKTYCZNE LEKCJE O PROCESIE INNOWACJI
    W trakcie realizacji projektów innowacyjnych poznajemy mechanizmy i praktyczne sposoby, do których warto się odwołać w trakcie procesu innowacyjnego. W wersji podstawowej są to proste i praktyczne podpowiedzi, które można stosować na własną rękę. Celem warsztatu jest przeanalizowanie i przećwiczenie tego, jak kreatywnie: poszukiwać pomysłów i wskazówek, wymyślać wstępne i kierunkowe rozwiązania oraz rozwijać i testować innowacyjne projekty.
16:00

Zakończenie warsztatów

13 marca 2014

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji
1495.00 PLN (od 8 lutego 2014 do 11 marca 2014)
udział w warsztacie
1395.00 PLN (od 8 lutego 2014 do 12 marca 2014)
udział w konferencji i warsztacie
2690.00 PLN (od 8 lutego 2014 do 12 marca 2014)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
POWER TO DESIGNERS 2014
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Anna Tyra
Product Manager

T 22 333 99 13

F 22 333 97 78

a.tyra@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Referendum to zawsze ryzyko

Przez kilkadziesiąt lat,...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Najważniejsza jest stabilizacja

Samorządowi menedżerowie...
News

Zmienne humory ratingowych panów

Tym razem agencja S&P...
News

Kolejna duża inwestycja jest możliwa w Polsce

Lufthansa i GE zainwestują...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

O czym ostrzega Snowden

To świeża historia, każdy pamięta doniesienia...
News

Walutowy listopad za nami, co dalej?

Skończył się listopad 2016...
Najlepsze blogi o biznesie