pb.pl

 

POWER TO DESIGNERS 2014

11-12.03.2014, Warszawa,
11 marca 2014 r.: Centrum Konferencyjne Muranów
(Muzeum Historii Żydów Polskich), ul. Anielewicza 6
12 marca 2014 r.: Hotel Radisson Blu, ul. Grzybowska 24

udział w konferencji netto
1495.00 PLN (od 8 lutego 2014 do 11 marca 2014)
udział w warsztacie netto
1395.00 PLN (od 8 lutego 2014 do 12 marca 2014)
udział w konferencji i warsztacie netto
2690.00 PLN (od 8 lutego 2014 do 12 marca 2014)

GB

Konferencja. Międzynarodowa konferencja o designie! 5 bloków tematycznych: PRINT, SCREEN, TRENDS, SOCIAL MEDIA, INNOVATION. Warsztat - PICTURE OF THE FUTURE


POWER TO DESIGNERS

Międzynarodowa konferencja o designie


Mam przyjemność zaprosić  na kolejną edycję konferencji Power To Designers. Mam nadzieję, że także tym razem dołączysz do grona słuchaczy i dasz się zainspirować najlepszym polskim projektantom i zagranicznym gwiazdom.
W tej edycji oprócz czołówki designerów posłuchasz też wizjonerskich wykładów o trendach w różnych dziedzinach designu, przyszłości aplikacji mobilnych i mediów społecznościowych . Dowiesz się jak będzie wyglądał industrial design przyszłości i jakie są trendy w infografice.


Dowiesz się:

  • jakie mikrotrendy i innowacje wkrótce zmienią nasze życie,
  • czy smartfony są przyszłością mediów i komunikacji,
  • czego internet może się nauczyć od prasy drukowanej,
  • w którą stronę zmierza industrial design,
  • jak media społecznościowe zmienią media w niedalekiej przyszłości,
  • gdzie są granice editorial design, jak nowatorskie są dziś magazyny amerykańskie,
  • czy storytelling, powrót do korzeni może być ratunkiem dla prasy drukowanej
  • infografika w prasie i internecie: gdzie ma większy sens


Poznaj zmieniający się świat mediów i designu.
Przygotuj się na wielką dawkę inspiracji!

Konferencja będzie podzielona na 5 bloków tematycznych: PRINT, SCREEN, TRENDS, SOCIAL MEDIA, INNOVATION.


Kurator i prowadzący
Jacek Utko


Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu:

Anna Niewodzka
T +48 22 333 9889
K +48 600 013 301
a.niewodzka@pb.pl

Dział Marketingu:

Joanna Czyczuk
T +48 22 333 9825
K +48 600 013 354
j.czyczuk@pb.pl

 

Partnerzy

Partner

Patron Medialny

11 marca 2014

09:00

Rejestracja, poranna kawa

OPENING

09:30

Jacek Utko

Design director Bonnier Business Press International, projektant gazet, magazynów i internetu w Europie Wschodniej i Skandynawii. Laureat prawie 50 nagród w konkursach. Dwie gazety, które zaprojektował – Puls Biznesu w Polsce i Aripaev w Estonii – dostały nagrodę World's Best Designed Newspaper. W 2009 r. wystąpił na konferencji TED w Long Beach.

TRENDS

09:40

Zuzanna Skalska

Head of Trends, Van Berlo, Holandia. Zuzanna ma ekscytujący zawód, co roku odwiedza ponad 20 konferencji i wystaw poświęconych designowi.  Doradza firmom na całym świecie, próbując odgadnąć trendy, które będą wiodące w danej dziedzinie. Jest charyzmatycznym mówcą, występuje na dziesiątkach konferencji. Jeśli mówimy o trendach i innowacji w designie, Zuzanna z pewnością jest osobą najlepiej poinformowaną.

  • Trends = Design = Innovation = Long-term commitment. Zuzanna pokaże kierunki rozwoju designu w wielu dziedzinach i aspektach. Zilustruje trendy przykładami z całego świata.

 

PRINT

10:40

Javier Errea

Legenda światowego designu prasowego, zaprojektował makiety gazet na kilku kontynentach, m.in. Liberation, The Independent, Dagens Nyheter i kultowejportugalskiej 'i'. Kilkakrotnie otrzymywał nagrodę World's Best Designed Newspaper. Prezes hiszpańskiego oddziału SND.

  • Javier opowie o powrocie do czystego (wizualnego) dziennikarstwa w trudnych czasach, gdzie opowiadanie historii przy użyciu kreatywnego projektowania staje się esencją i nadzieją mediów nie tylko drukowanych.
  • Errea pokaże nam również najlepsze infografiki z całego świata z konkursu Malofiej, którego jest inicjatorem i koordynatorem. Opowie jakie grafiki mają sens w druku a jakie online.

 

11:40

Przerwa na kawę

12:00

Franchesco Franchi

Uznany za jednego z 5 geniuszy kształtujących przyszłość przez magazyn Mental Floss. Projektant gazet, magazynów i infografiki. Dyrektor artystyczny Il Sole 24 Ore. Jego magazyn Inteligent LIfe został wielokrotnie nagrodzony na konkursach SPD, European Newspaper Award. Autor książki "Designing News", pokazującej najciekawsze zjawiska w mediach ostatnich lat.

  • Franchesco pokaże kilka case study z prac najciekawszych projektantów informacji na świecie, zarówno w druku jak i w internecie.

 

13:00

Lunch

SCREEN

14:45

Jb Grasset

Współzałożyciel i dyrektor paryskiej agencji Ultranoir, której podstawą w pracy jest pasja do interakcji, projektowania, architektury i sztuk pięknych. Tworzy projekty on-line dla brandów luksusowych i modowych takich jak: Dior, Diesel, Isabel Marrant, ESMOD Dubaj, Lacoste, Body Shop, Starck, oraz francuskich firm medialnych: Radio France, Orange Cinema Series. Jego klienci to też: Adobe, Peugeot, HSBC, NBC Universal, Ebay.  Nagradzany przez: FWA, Webby, Lovies. Ultranoir jest laureatem największej liczby nagród Awwards.

  • How does creativity inserts itself into our values & projects?. Jb pokaże jak tworzy się doskonałe witryny. Opowie jaka jest rola współczesnego grafika, jak  zapewnić spójność  artystyczną stron na każdym etapie nawigacji  i co to znaczy „użyteczny projekt”.

 

15:35

Daan Lucas

Daan jest dyrektorem holenderskiego studia Random, w którym odpowiada za web design i digital art.  Wykonuje projekty on-line, instalacje cyfrowe, tworzy aplikacje mobilne  i ruchome obrazy. Z jego projektów korzystają tacy klienci jak: Nike, Dom Perignon, Bugaboo i G-Star. Największe projekty to: . com dla Carrera i   interaktywne instalacje  dla Nike w Londynie.

  • Daan opowie jak wygląda praca w jego studio, o tym jak stworzył i jak działa jego interdyscyplinarny zespół. Będzie o błędach w pracy, ale też o największych zwycięstwach.

 

INNOVATION

16:30

Nils Müller

Nils jest twórcą firmy TrendONE, światowego lidera w definiowaniu kluczowych mikro trendów. Jako mówca jest niezwykle inspirujący, a jego interaktywne prezentacje mocno angażują publiczność. Wystąpił na przeszło 200 światowych eventach pozwalając swoim odbiorcą niemalże dotknąć przyszłości. Podczas wystąpień prezentuje najnowsze inteligentne oraz technologiczne urządzenia i rozwiązania. Nils poprowadzi następnego dnia warsztat "Picture of the Future"

  • Time Travel 2025 - A Day of the Future. Nils opowie o mikro trendach i technologiach, które istnieją i będą miały silny wpływ na nasze życie w przyszłości. Pokaże nowe modele inteligentne i biznesowe. Zaprezentuje kreatywne kampanie marketingowe oraz innowacyjne produkty. Zaprezentuje bardzo konkretny, prawie "operacyjny" obraz przyszłości.

COCTAIL PARTY

17:30

Okazja do bezpośrednich rozmów z naszymi prelegentami. Dobra okazja do nawiązania nowych znajomości i ciekawych, inspirujących rozmów.

12 marca 2014

09:00

Rejestracja, poranna kawa

TREND WORKSHOP*

10:00

Nils Müller

Nils przewiduje, analizuje, selekcjonuje te trendy, które staną się ważne w przyszłości. Jest inspirującym mówcą, który wystąpił na przeszło 200 światowych eventach. Karierę rozpoczął w IBM Innovation Center. Stworzył TrendONE, firmę specjalizującą się w mikro-trendach, znaną jako światowy lider w definiowaniu kluczowych trendów dla dynamicznie rozwijających się branż.

  • PICTURE OF THE FUTURE*.  Interaktywny, wizjonerski i multimedialny warsztat! Celem warsztatu jest wypracowanie wizji przyszłości. Niezwykle kreatywny i charyzmatyczny Nils Müller, czyli Dr. Future, jak nazywają go niektórzy, razem z nami opracuje konkretny obraz przyszłości firm i otoczenia rynkowego. Pokaże przyszłość naszych produktów i usług. Łącząc badania na temat trendów z metodą scenariuszową przedstawi obraz otaczającego nas świata na najbliższe 10 lat. Warsztat wyjaśni kluczowe pytania dotyczące tego jak będzie wyglądał przemysł ww przyszłości i które trendy będą miały wpływ na jego rozwój.

*warsztat prowadzony w języku angielskim. Organizator nie zapewnia tłumaczenia

 

OPERALAB

13:00

Igor Gałązkiewicz

Igor prowadzi badania nad rolą architektury i designu w procesie brandingowym. Pracuje w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie, gdzie jest odpowiedzialny za sponsoring i komunikację. Kurator wielu wystaw oraz projektu OperaLab.

  • Rozszerzona rzeczywistość w świecie sztuki - technologia jako narzędzie narracyjne.
    w trakcie intaraktywnego wykładu poznamy to intelektualne, promocyjne i edukacyjne narzędzie pozwalające realizować rozwój widowni poprzez innowacyjne aktywności. OperaLab to think takn dla kultury. Jest platformą tworzoną z myślą o łączeniu artystycznych z formą i ideą, gdzie spotyka się sztuka z technologią.To swoistego rodzaju możliwość dialogu pomiędzy różnymi wizjami współczesnego miasta, budowanego poprzez sztukę oraz dyskusje o współczesnym projektowaniu, jako efektywnym instrumencie transportującym idee.
13:20

Lunch

INNOVATION WORKSHOP

14:00

Marcin Klaus

Marcin jest psychologiem społecznym, od 18 lat zajmującym się badaniami jakościowymi. To specjalistą w badaniach innowacji i tworzenia nowych metod jakościowych. Znany jako autor pierwszego polskiego badania na grupie Early Adopters; twórca nowych metod prosumenckich, hottestingowych i eksploracyjnych; współautor publikacji trendowych „Męskość 2012”, „Zmiany Wartości Stylu Życia”, „Konsument po Kryzysie”; właściciel jakościowego butiku badawczego Insight Shot; uczestniczył w procesach innowacyjnych dla marek Łomży, Reiffeisen Bank, Bakalland.

  • 3 PRAKTYCZNE LEKCJE O PROCESIE INNOWACJI
    W trakcie realizacji projektów innowacyjnych poznajemy mechanizmy i praktyczne sposoby, do których warto się odwołać w trakcie procesu innowacyjnego. W wersji podstawowej są to proste i praktyczne podpowiedzi, które można stosować na własną rękę. Celem warsztatu jest przeanalizowanie i przećwiczenie tego, jak kreatywnie: poszukiwać pomysłów i wskazówek, wymyślać wstępne i kierunkowe rozwiązania oraz rozwijać i testować innowacyjne projekty.
16:00

Zakończenie warsztatów

13 marca 2014

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji
1495.00 PLN (od 8 lutego 2014 do 11 marca 2014)
udział w warsztacie
1395.00 PLN (od 8 lutego 2014 do 12 marca 2014)
udział w konferencji i warsztacie
2690.00 PLN (od 8 lutego 2014 do 12 marca 2014)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
POWER TO DESIGNERS 2014
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Anna Tyra
Product Manager

T 22 333 99 13

F 22 333 97 78

a.tyra@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter