pb.pl

Sprzedaż

TRENDY SPRZEDAŻY 2014

22-23.01.2014, Warszawa,
Hotel Polonia Palace

koszt uczestnictwa
2995.00 PLN (od 11 stycznia 2014 do 23 stycznia 2014)

Konferencja.

Zapraszamy na jedyne w swoim rodzaju spotkanie dotyczące najnowszych trendów w sprzedaży!

Będzie to spotkanie mające na celu przedstawienie najnowszych i najbardziej efektywnych rozwiązań sprzedażowych. Chcemy wraz z najlepszymi ekspertami omówić aktualną sytuację na polskim rynku sprzedażowym i wspólnie zastanowić się jak ten rynek będzie zmieniał się w nadchodzącym czasie, ale też jak możemy zmienić się wraz z nim. Porozmawiamy o wszystkich dostępnych kanałach sprzedażowych oraz ich potencjale, ale też odkryjemy najważniejsze aspekty około sprzedażowe, które pośrednio lub bezpośrednio mogą wpływać na wyniki firmy.

Skupimy się na najnowszych dostępnych rozwiązaniach technicznych, zbadamy uświadomione i te ukryte potrzeby naszych klientów, zastanowimy się jak efektywnie wspierać kanały sprzedaży, ale przede wszystkim udowodnimy, że tylko kochając sprzedaż możemy odnieść sukces!

Wyjątkowo u nas, w ramach wydarzenia Trendy Sprzedaży 2014, mają Państwo możliwość wzięcia udziału w praktycznym warsztacie poświęconym skutecznym technikom językowym w pracy handlowca. Lingwistyka sprzedaży to nowy obszar zajmujący się tym, jak klienci i sprzedawcy posługują się językiem, jak go interpretują w trakcie procesu decyzyjnego. Warsztat o zasadach skutecznej perswazji, technikach, zwrotach i metodach sprzedażowych, a także mowie ciała oraz najważniejszych elementach storytellingu, wzmocni ramię handlowca o pewność siebie, motywację i entuzjazm.

Dzięki udziałowi w warsztacie dyrektorzy handlowi, marketingu, sales managerzy i specjaliści posiądą wiedzę, którą będą mogli wykorzystać od razu po wyjściu z warsztatu, a także otrzymają wskazówki jak dzielić się nią ze swoimi podwładnymi czy współpracownikami w firmie. Warsztaty o charakterze narzędziowym oparte są na praktycznych ćwiczeniach i przykładach.

Na przestrzeni kilku ostatnich lat zorganizowaliśmy 17 znakomitych wydarzeń sprzedażowych, za pomocą których pomogliśmy udoskonalić procesy sprzedażowe aż 299 firmom. Gościliśmy w sumie 600 gości m.in. z: Abbott, Agora, Akzo Nobel, Alcatel, Alior Bank, Allianz Direct, Amica, Amplico Life, Auchan, Avans, Avon, Bank BPH, Bank Pekao, Bmw, British American Tobacco, Canal+, Carlsberg, Carrefour, Castorama, Cemex, Coca-Cola, Damovo, Douglas, Empik, Ernst&Young, Allegro, Lotos, Żywiec, Ikea, InPost, Kompania Piwowarska, Liberty Direct, Lux Med., Meble VOX, Merlin.pl, Microsoft, Monnari Trade, Nokia, Onet.pl, PAT&RUB, PGNiG, Piotr I Paweł, Praktiker, Provident, Red Bull, RWE, Siemens, Siódemka, Tauron, Tchibo, Toyota, Tui, Volkswagen, Yes Biżuteria, Yves Rocher i wielu innych…

 

Spotkanie skierowane jest dla wszystkich przedstawicieli firm prowadzących sprzedaż bezpośrednią oraz pośrednią bez ukierunkowania na branżę.


Serdecznie zapraszamy,

Magdalena Marczak- Project Manager
m.marczak@pb.pl

Joanna Gębska- Project Manager
j.gebska@pb.pl

 

Jeśli chcesz wiedzieć:

  • Jak i gdzie kupują Polacy, ale też jak i gdzie będą kupować w przyszłości
  • Jakie są najnowsze możliwe kanały sprzedaży i jak je w pełni wykorzystać
  • Jak stworzyć plan sprzedaży kompatybilny z planem marketingowym
  • Którymi kanałami należy sprzedawać a którymi prowadzić kampanię marketingową w zależności od produktu, grupy docelowej i panującego trendu
  • Jak zbudować efektywny zespół sprzedażowy z prawdziwym przywódcą na czele
  • Jak spośród natłoku informacji z rynku wybrać te najważniejsze, wykorzystując je do budowania strategii
  • Czym są dla dzisiejszych klientów promocje i negocjacje oraz jak z nich korzystać z pożytkiem dla firmy i poszanowaniem klienta
  • Dlaczego trzeba kochać sprzedaż i nie robić tego tylko dla pieniędzy..

oraz

  • Jak odczytywać potrzeby klienta i trafnie dokonywać wyboru technik językowych , perswazyjnych i negocjacyjnych w sprzedażowym procesie decyzyjnym
  • Jak systematyzować język sprzedaży
  • Jak zbudować odpowiednie otoczenie wzmacniające język i efekty sprzedaży

wybierz się na Trendy Sprzedaży 2014!



Do udziału w Konferencji zapraszamy:

  • Dyrektorów oraz managerów sprzedaży
  • Dyrektorów ds. wsparcia sprzedaży
  • Dyrektorów ds. rozwoju sprzedaży
  • Dyrektorów oraz managerów handlowych
  • Key Accountów
  • Sales Managerów
  • Dyrektorów oraz managerów marketingu
  • Dyrektorów oraz managerów działów IT
  • Dyrektorów oraz managerów działów obsługi klienta

 

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w Konferencji

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl

Partnerzy

Wystawca

Patron Medialny

22 stycznia 2014

KONFERENCJA

08:00

Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników

08:30

Zwyczaje konsumenckie w Europie i w Polsce- czyli jak jest dzisiaj, a co czeka nas jutro?

Joanna Mroczek, dyrektor Działu Doradztwa i Analiz, CBRE

Zwyczaje konsumenckie w Europie i w Polsce – jak zmienia się sposób robienia zakupów, czego możemy spodziewać się w najbliższej przyszłości, na co muszą przygotować się centra handlowe i marki? Prezentacja wyników raportu CBRE „Jak robimy zakupy – co myślą europejscy konsumenci”, przygotowanego na podstawie opinii ponad 10 000 konsumentów z różnych krajów Europy w nawiązaniu do spodziewanych zmian w najbliższej przyszłości na polskim rynku sprzedażowym. Badanie dotyczy zakupów spożywczych, zakupów odzieży i obuwia, zakupów wyposażenia wnętrz, rozpoznawalności marek odzieżowych i oczekiwań dotyczących sklepów i ich obsługi. W prezentacji postaramy się odpowiedzieć na pytania:

  • Gdzie i w jaki sposób robimy zakupy? Jakie są preferencje w poszczególnych krajach? Czy zachodzą zmiany w zwyczajach zakupowych?
  • W jakim stopniu powszechny dziś dostęp do Internetu zmienia nawyki zakupowe w Europie ale też w Polsce?
  • Czy  nadal preferujemy zakupy w sklepach osiedlowych i w centrach miast, czy wolimy zakupy przez Internet lub w centrach handlowych położonych poza miastem?
  • Jak zmiany sposobów zakupów wpłyną na rynek nieruchomości handlowych?
  • Czy w najbliższych latach możemy się spodziewać znaczących zmian na rynku polskim w odniesieniu do obserwowanych obecnie zmian w Europie?
  • Czego możemy się spodziewać w Polsce w ciągu następnych trzech lat?
09:00

Kultura a zakupy - Anno Domini 2014, czyli w jaki sposób zmienia się to, jak kupujemy?

Agnieszka Gozdek, Client Service Director & Partner, Stratosfera Added Value Associate; Marta Marczak, Partner, Stratosfera Added Value Associate

  • W jaki sposób zmieniają się kupujący – kto to jest smart shopper i prosument, gdzie widzą oni różnicę za którą skłonni są zapłacić więcej
  • W jaki sposób zmienia się wśród Polaków postrzeganie marek własnych, postrzeganie polskości produktów i usług oraz indywidualizmu i unikalności produktów
  • W jaki sposób dystrybutorzy i sieci handlowe dostosowują się do naszych nowych zwyczajów i kreują nowe
  • Nowe zjawiska i zachowania zakupowe – porównywarki, showrooming, platformy i kluby zakupowe, edycje limitowane, produkty dedykowane na wyłączność, drugi obieg – bartery, recycling, rękodzieło, nowe życie targowisk, nowe okazje promocyjne

 

09:35

Jak nauczyć się kochać sprzedaż? Rozwój sprzedaży relacyjnej.

Maciej Weinmann, Dyrektor Zarządzający, Development Partners

  • Cała prawda o polskich handlowcach – czy możliwe jest aby zakochali się w sprzedaży ?
  • Dlaczego warto pokochać siebie, sprzedaż i swoich klientów?
  • Sprzedaż Relacyjna jako Strategiczne Wyzwanie XXI wieku
  • Nowe spojrzenie na rolę sprzedawcy
  • Sprzedaż wartości kontra cechy produktu / usługi
  • Siła Nowego Spojrzenia na sprzedaż – historia sukcesu
10:20

BIG DATA w sprzedaży – od „nice to have” do „must have”

Sebastian Starzyński, prezes, ABR SESTA

  • Dlaczego Big Data obecnie rozwija się tak szybko
  • Nie wszystkie Data które są Big Big to Big Data
  • Kto już korzysta z danych w nowy sposób
  • Dlaczego to dopiero początek wielkich zmian
  • Jak wykorzystać Big Data w Sprzedaży i Marketingu już dziś

 

11:00

Przerwa na kawę

11:15

Kiedy zespół zwycięża? Algorytm mistrzowskiego zespołu

Krzysztof Kasperuk, Starszy Partner w Phinance S.A. – trener, Development Partners

  • Plany sprzedażowe - mit czy strategia sukcesu?
  • Rola przywództwa w budowaniu  maksymalnego zaangażowania w zespole
  • Co coaching ma wspólnego z boksem?
  • Ścieżka kariery vs. ścieżka rozwoju. Jak nie zorganizować wyścigu szczurów?
  • Motywacja – kiedy ludzie wspinają się na wyżyny swoich możliwości

 

 

Jak się dowiedzieć gdzie jest Twój klient i czego potrzebuje?

Marek Rudziński, licencjonowany trener NLP, właściciel firmy szkoleniowo – konsultingowej NLP Neuroedukacja Sp. z o.o.

  • Jak budować pozycję Doradcy u klienta – budowanie relacji i odpowiednich ram współpracy, aby klient rozumiał, że pomagamy mu rozwijać jego biznes, a nie tylko sprzedajemy swoje technologie
  • Jak rozpoznawać Driving Mechanisms na różnych szczeblach organizacji – poszukiwanie możliwości rozwoju dla klienta jest poszukiwaniem możliwości sprzedaży dla nas
  • Jak stawiać pytania decydentom biznesowym i technicznym, aby wyłaniać informacje potrzebne do zidentyfikowania Driving Mechanisms
  • Jak w sposób przekonywujący prezentować klientom zebrane od nich informacje, aby wiedzieli, ze warto jest zacząć rozważać zakup nowych rozwiązań I usług – w jaki sposób nowe usługi, rozwiązania, technologie mogą rozwiązać ich problemy I poszerzyć ich możliwości.

 

12:00

Manager sprzedaży. Jak zostać prawdziwym przywódcą zespołu?

Krzysztof Kasperuk, Starszy Partner w Phinance S.A. – trener, Development Partners

  • Manager – twórca czy administrator systemu
  • Postaw sobie lustro – jak zachowujesz się kiedy ludzie patrzą?
  • Nie mów, słuchaj! Sposoby badania potrzeb zespołu
  • Cztery zasady prowadzące do sukcesu każdego managera
  • Lider  - źródło motywacji dla siebie i innych!

 

 

Planowanie sprzedaży, czyli "forcastowanie" - sztuka czy rzemiosło zarządzania sprzedażą.

Marek Rudziński, licencjonowany trener NLP, właściciel firmy szkoleniowo – konsultingowej NLP Neuroedukacja Sp. z o.o.

  • Pipeline sprzedażowy – główne etapy procesu zarządzania sprzedażą
  • Jakich informacji, kiedy i od kogo potrzebuje osoba prowadząca sprzedaż, aby móc skutecznie oceniać własną pozycję i efektywnie prognozować prawdopodobieństwo zamknięcia sprzedaży z sukcesem?
  • Deal Deep Dive oraz RFP Analysys – budowanie narzędzi ułatwiających zarządzanie sprzedażą.

12:50

XBOX 360 walka o prymat na rynku rozrywki domowej – najlepsze lekcje z naszej codziennej praktyki.

Patryk Góralowski, trener biznesu, tristantresar.com

Zawsze jest jeden plan…plan marketingu i sprzedaży.

  • Jeden zespół – marketer, category manager i account manager_efektywne trio w fazie przygotowania, informowania, i egzekucji
  • Marketing zaczyna, sprzedaż kończy_jeden plan i kalendarz sprzedaży i działań marketingowych
  • Nie tylko marketing producenta_udział partnerów w akcjach ATL i BTL.

 

Obsługa klienta podstawą sprzedaży

Joanna Trepka i Paulina Ada Kalińska założycielki Loft37

  • Krótka historia o nas, czyli pierwsze kroki na polskim rynku: gdzie zaczęłyśmy, następnie internet oraz rozwój sieci sprzedaży: obecnie 5 butików stacjonarnych
  • Czym się kierujemy projektując nasze sklepy- jak wygląd sklepu on i offline wpływa na klientów
  • Jak dobieramy pracowników w naszych sklepach (klucz podczas rekrutacji)
  • Standardy obsługi klienta off i on line: jakie mamy zasady, w jakim kierunku chcemy podążać
  • Jak wygląda obsługa posprzedażowa i jak tworzyć stałych klientów

 

13:30

Przerwa na lunch

14:30

Promocje... skąd wiedzieć jakich promocji potrzebują klienci, skoro sami tego nie wiedzą?

Witold Anusz, General Challenger, ANUSZ SYSTEM

  • "Promocje się nie łączą!"...a może powinny?
  • Jak powinny współdziałać kanały sprzedaży przy promocjach
  • Wszyscy wiemy, że cena to nie wszystko, więc jakimi promocjami kusić klientów?
  • Co klient, to okazja... jak wybadać klientów, by osiągnąć sukces swojego sklepu?
  • Jak upiec kilka pieczeni na jednym ogniu, czyli jak zarabiać i dopieszczać klientów na promocjach

 

15:15

Lingwistyka sprzedaży - czy słowa mają znaczenie?

Łukasz Janiec,Learn&Development Trainer ; Michał Gieczewski, trener, coach biznesu

  • Nowe perspektywy  w podejściu do sprzedaży oparte na neuropsychologii i komunikologii
  • Storytelling – znaczenie w sprzedaży
  • Najważniejsze elementy  i techniki neurolingwistycznego podejścia do procesu sprzedaży
  • Profil idealnego handlowca – potrzeba unikalnych predyspozycji i umiejętności sprzedawcy czy wiedza oparta o wyuczone techniki ?
16:00

Przerwa na kawę

16:10

Jak pachną pieniądze ? - wpływ zapachu na sprzedaż

Marta Siembab, jedyny w Polsce senselier, profesjonalny trener zapachowy

  • Wpływ zapachów na emocje, pamięć i sprzedaż marzeń
  • Jak powinien pachnieć gabinet prezesa a jak biuro obsługi klienta
  • Zasady budowania zapachowego miejsca sprzedaży
Spotkanie kładzie nacisk na praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy – uczestnicy pracują z autentycznymi surowcami używanymi przez perfumiarzy oraz najwyższej klasy perfumami selektywnymi, luksusowymi i niszowymi. Senselier jest inicjatywą niezależną i nie jest sponsorowana przez jakiekolwiek marki kosmetyczne.
17:00

Jak kultura sprzedaży wpływa na wizerunek firmy?/ Jak kultura organizacyjna może wpływać na sprzedaż?

Jarosław Kowal, executive coach, konsultant, trener, Mentor&Coach

  • Dlaczego klienci nie lubią akwizytorów
  • Jak dyrekcja definiuje sprzedaż
  • Jakie kompetencje są wymagane od handlowców
  • Jak przedstawiciele firmy komunikują się z klientami
  • Jak współpraca między działami firmy przekłada się na komunikaty marketingowe
17:30

Zakończenie konferencji

23 stycznia 2014

WARSZTAT INTERAKTYWNY

08:30

Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników

09:00

„Skok na głęboką wodę”

Łukasz Janiec,Learn&Development Trainer, Altkom Akademia; Michał Gieczewski, trener, coach biznesu; Grzegorz Albrecht, Independent Business Catalyst, Monika Cegiel, Psycholog, trener biznesu oraz coach.

Proces sprzedaży nie opiera się tylko na dobrze skrojonej ofercie. To skomplikowany układ zależności, które sięgają o wiele głębiej niż się powszechnie wydaje. Skuteczna sprzedaż musi bazować na osiągnięciach współczesnej neuropsychologii i komunikologii. Aby przekonać konsumenta do zakupu trzeba spojrzeć na to, w jaki sposób jego mózg odbiera każdy komunikat. Liczy się nie to jak mówisz, ale co mówisz.

  • Praca ze strukturami świadomości, struktura głęboka vs struktura powierzchniowa – jak powiedzieć  to, co chcesz powiedzieć?
  • Okiełznanie ukrytych intencji – presupozycje i ich praktyczne wykorzystanie w wywieraniu wpływu
  • Metafora w języku sprzedaży – zwroty wprowadzająco-presupozycyjne w storytellingu sprzedażowym
10:30

Przerwa na kawę

10:50

"Dopłynąć do brzegu"

Łukasz Janiec,Learn&Development Trainer; Michał Gieczewski, trener, coach biznesu; Grzegorz Albrecht, Independent Business Catalyst, Monika Cegiel, Psycholog, trener biznesu oraz coach.

Gdy wiesz już, co chcesz powiedzieć, jesteś dopiero w połowie drogi do sukcesu. Konsumenci na współczesnych rynkach nie podejmują już określonych wyborów sprzedażowych w oparciu o przynależność do pewnego segmentu demograficznego. Liczą się ich konkretne zachowania i precyzyjnie określone potrzeby. To właśnie potrzeby i intencje konsumentów są języczkiem u wagi decydującym o sprzedażowym być albo nie być.

  • Budowanie parafraz i klaryfikowanie w wyodrębnianiu potrzeb kupującego
  • Metody eliminowania usunięć ze strony konsumentów
  • Nić Ariadny – jak działa mózg mojego konsumenta i jak nie zgubić się w gąszczu jego myśli – odzwierciedlenie i inne techniki docierania do informacji niezbędnych w procesie sprzedaży

 

12:30

Przerwa na lunch

13:30

"Z powrotem na wieży skoków"

Łukasz Janiec,Learn&Development Trainer; Michał Gieczewski, trener, coach biznesu; Grzegorz Albrecht, Independent Business Catalyst, Monika Cegiel, Psycholog, trener biznesu oraz coach.

Często najtrudniejszym do okiełznania elementem języka sprzedaży jest kreatywność i lekkość wypowiedzi. Skuteczny język handlu nie opiera się na wyświechtanych formułach, powtarzaniu tych samych fraz – klienci oczekują pozytywnych zaskoczeń, przykucia ich uwagi, niebanalnych słów. By osiągnąć najlepsze efekty, musisz nauczyć się usystematyzować swój język sprzedaży.

  • Technika 4x4 – szesnaście słów-kluczy do zastosowania w swojej ofercie
  • Konstruowanie językowych schematów opisu oferty
  • Kreowanie wizerunku oferty/produktu w oparciu o język opisu

15:00

Przerwa na kawę

15:10

"Story in storytelling"

Łukasz Janiec,Learn&Development Trainer; Michał Gieczewski, trener, coach biznesu; Grzegorz Albrecht, Independent Business Catalyst, Monika Cegiel, Psycholog, trener biznesu oraz coach.

Język sprzedaży jest poniekąd opowiadaniem historii. Sprzedawca jest twórcą tej opowieści, oprócz treści głównej potrzebuje odpowiedniego tła, scenerii, doboru typu opowieści itp. Co stanowi dopełnienie procesu sprzedaży? Jakie umiejętności potrzebne są, aby tworzyć świadomie historię w storytellingu?

  • Wybór odpowiedniej historii sprzedażowej
  • Kontrolowany przekaz, czyli hierarchia argumentów
  • Tło wypowiedzi
  • Jak opowiadać historię w interesujący sposób ?  – odpowiednie gesty, emisja głosu

 

16:30

Zakończenie warsztatu, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2995.00 PLN (od 11 stycznia 2014 do 23 stycznia 2014)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
TRENDY SPRZEDAŻY 2014
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

9. Nieodwołanie zgłoszenia na najpóźniej 2 dni wcześniej i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie kosztem w wysokości 100 zł brutto.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 38

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter