Warsztat Marketing dla Kobiet
Cel
Fakty są niezaprzeczalne: aż 80% wszystkich decyzji zakupowych w Polsce należy do kobiet!
Konsumentki mają coraz większy wpływ na to, co kupują oraz z jakich usług korzystają członkowie ich rodzin, a decyzje zakupowe podejmują w sposób przemyślany i racjonalny. Wbrew powszechnej opinii, nie są to wyłącznie „kobiece” dziedziny – kobiety odpowiadają i współodpowiadają za decyzje zakupowe dotyczące m.in.:
- 74% sprzętu RTV i elektroniki
- 88% artykułów spożywczych
- 81% wyposażenia domu w sprzęt AGD
- 56% kupna mieszkania lub domu *
Wykorzystaj potencjał zakupowy najlepiej rozwijającego się rynku i weź udział w jedynym w Polsce tak kompleksowym wydarzeniu poświęconym profesjonalnej komunikacji skierowanej do kobiet!
PRZEKONAJ SIĘ dlaczego warto
w programie m.in.: jakie są współczesne konsumentki – oczekiwania rynkowe i motywacje różnych grup kobiet ∙ jak stworzyć skuteczną kampanię do określonej grupy kobiet – wielkomiejskie kobiety sukcesu, pokolenie Y, pokolenie +50, matki ∙ jak komunikować produkty luksusowe ∙ czym różnią się zachowania zakupowe kobiet i mężczyzn
DOWIEDZ SIĘ jakimi narzędziami
marketing szeptany ∙ ROPO ∙ love brand ∙ launch produktu ∙ ATL ∙ BTL ∙ prosumentki ∙ prowokacja ∙ CEM ∙ kontrowersja ∙ obietnica ∙ CSR ∙ printerest ∙ social media ∙ neuromarketing ∙ aplikacja ∙ blog ∙ programy lojalnościowe ∙ marketing bezpośredni ∙ kobiece kody komunikacji
SPOTKAJ najlepszych ekspertów
100% CASE STUDY: Żywiec Zdrój ∙ Bonduelle Polska ∙ Monnari Trade ∙ Tesco Polska ∙ Perfumeria Quality Missala ∙ Freshmail ∙ pierwsza polska agencja komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet – Garden of Words
BĄDŹ GOTÓW na niespodzianki
poznasz niepublikowane dotąd fragmenty książki przedstawiającej kompleksowy obraz współczesnych Polek ∙ weźmiesz udział w konkursie z ciekawymi nagrodami
DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY:
Wszystkie osoby odpowiedzialne za marketing, PR oraz wsparcie sprzedaży produktów, o których zakupie decyduje kobieta.
W szczególności polecamy to wydarzenie:
- Dyrektorom, Managerom, i Kierownikom Marketingu
- Brand Managerom
- Product Managerom
- PR Managerom
- Dyrektorom Handlowym
- Managerom działu komunikacji i wsparcia sprzedaży
- Przedstawicielom Agencji PR, marketingowych, reklamowych i interaktywnych oraz domom mediowym
Zapraszam do udziału w warsztacie!
Magdalena Marczak - Project Manager
*badanie „Polki same o sobie”, Garden of Words i Dom Badawczy Maison, jesień 2012
Zapraszamy do współpracy w zakresie Sponsoringu:
Anna Niewodzka
T +48 22 333 9889
K +48 600 013 301
[email protected]
O Patronie
FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcje z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić - nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Hotel Polonia Palace
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy