Warszawa
Warsztaty
5 ‑ 6 marca 2014
5 ‑ 6 marca 2014
Hotel Polonia Palace
Warsztat Marketing dla Kobiet
None
Ikona zamknięcia

Cel

Fakty są niezaprzeczalne: aż 80% wszystkich decyzji zakupowych w Polsce należy do kobiet!

Konsumentki mają coraz większy wpływ na to, co kupują oraz z jakich usług korzystają członkowie ich rodzin, a decyzje zakupowe podejmują w sposób przemyślany i racjonalny. Wbrew powszechnej opinii, nie są to wyłącznie „kobiece” dziedziny – kobiety odpowiadają i współodpowiadają za decyzje zakupowe dotyczące m.in.:

  • 74% sprzętu RTV i elektroniki
  • 88% artykułów spożywczych
  • 81% wyposażenia domu w sprzęt AGD
  • 56% kupna mieszkania lub domu *

Wykorzystaj potencjał zakupowy najlepiej rozwijającego się rynku i weź udział w jedynym w Polsce tak kompleksowym wydarzeniu poświęconym profesjonalnej komunikacji skierowanej do kobiet!

PRZEKONAJ SIĘ dlaczego warto

w programie m.in.: jakie są współczesne konsumentki – oczekiwania rynkowe i motywacje różnych grup kobiet ∙ jak stworzyć skuteczną kampanię do określonej grupy kobiet – wielkomiejskie kobiety sukcesu, pokolenie Y, pokolenie +50, matki ∙ jak komunikować produkty luksusowe ∙ czym różnią się zachowania zakupowe kobiet i mężczyzn

DOWIEDZ SIĘ jakimi narzędziami

marketing szeptany ∙ ROPO ∙ love brand ∙ launch produktu ∙ ATL ∙ BTL ∙ prosumentki ∙ prowokacja ∙ CEM ∙ kontrowersja ∙ obietnica ∙ CSR ∙ printerest ∙ social media ∙ neuromarketing ∙ aplikacja ∙ blog ∙ programy lojalnościowe ∙ marketing bezpośredni ∙ kobiece kody komunikacji

SPOTKAJ najlepszych ekspertów

100% CASE STUDY: Żywiec Zdrój ∙ Bonduelle Polska ∙ Monnari Trade ∙ Tesco Polska ∙ Perfumeria Quality Missala ∙ Freshmail ∙ pierwsza polska agencja komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet – Garden of Words

BĄDŹ GOTÓW na niespodzianki

poznasz niepublikowane dotąd fragmenty książki przedstawiającej kompleksowy obraz współczesnych Polek ∙ weźmiesz udział w konkursie z ciekawymi nagrodami


DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY:

Wszystkie osoby odpowiedzialne za marketing, PR oraz wsparcie sprzedaży produktów, o których zakupie decyduje kobieta.

W szczególności polecamy to wydarzenie:

  • Dyrektorom, Managerom, i Kierownikom Marketingu
  • Brand Managerom
  • Product Managerom
  • PR Managerom
  • Dyrektorom Handlowym
  • Managerom działu komunikacji i wsparcia sprzedaży
  • Przedstawicielom Agencji PR, marketingowych, reklamowych i interaktywnych oraz domom mediowym

Zapraszam do udziału w warsztacie!

Magdalena Marczak - Project Manager

*badanie „Polki same o sobie”, Garden of Words i Dom Badawczy Maison, jesień 2012


Zapraszamy do współpracy w zakresie Sponsoringu:

Anna Niewodzka
T +48 22 333 9889
K +48 600 013 301
[email protected]


O Patronie
FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcje z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić - nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

19

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.

100

konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.

5000

uczestników wydarzeń w 2022 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron

Patron Medialny