pb.pl

Marketing i PR

Warsztaty: Mobile Marketing

06-07.11.2013, Warszawa,
Redakcja Pulsu Biznesu ul. Kijowska 1, Warszawa

koszt uczestnictwa netto
2495.00 PLN (od 30 września 2013 do 31 października 2013)
2995.00 PLN (od 1 listopada 2013 do 7 listopada 2013)

Warsztaty. Dziś każdy moment jest w mobile, bądź w odpowiednim miejscu i czasie!!!

Mobile Marketing to już kolejna edycja warsztatów, które stały się wiodącą platformą dla marek, agencji i wydawców, dającą możliwość dzielenia się swoimi doświadczeniami i sukcesem w marketingu mobilnym.

Tanieje mobilny Internet, smartfony można kupić już za złotówkę…

Rozwijający się rynek urządzeń mobilnych, takich jak tablety, smartfony, czytniki czy notebooki, niesie ze sobą wzrost zainteresowania firm mobile marketingiem — to kanały, w których trzeba zaistnieć.

W dzisiejszym świecie biznesu firmy muszą stale dążyć do unikatowych i zróżnicowanych sposobów pozyskania klienta. Obecnie większość działań reklamowych jest kierowana do użytkowników łączących się z siecią za pomocą urządzeń mobilnych.

Podczas dwudniowego spotkania doświadczeni eksperci zaprezentują trendy rozwoju mobilnego marketingu oraz przedstawią innowacyjne rozwiązania stosowane w praktyce.

Wyłącznie u nas dowiecie się Państwo m.in.:

- jak zaistnieć w mobile? Ile to może kosztować i dlaczego cena może rosnąć?

- na co zwracać uwagę tworząc aplikację – 10 kroków, o których powinniśmy pamiętać podążając „mobilną ścieżką”.

- jak promować aplikacje, aby „świat” się o nich dowiedział?

- gdzie tkwi tajemnica angażującej komunikacji i dlaczego wszyscy powtarzają, ze content is the king

Przedstawimy również kilka ciekawych case’ów dotyczących reklamy mobilnej.


Spotkanie skierowane jest do:

• Dyrektorów, menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za strategię firmy w obszarze m-komunikacji
• Pracowników portali, sklepów, serwisów internetowych oraz wszystkim osób zainteresowanych wykorzystaniem kanałów mobilnych w rozpowszechnianiu własnych produktów
• Specjalistów ds. business development w obszarze rozwiązań mobilnych
• Dostawców usług internetowych oraz rozwiązań technologicznych
• Pracowników agencji reklamowych specjalizujących się w marketingu w kanałach mobilnych
• Oraz wszystkich profesjonalistów śledzących ewolucję rynku mobilnego

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w warsztatach.

 

Zapraszam do udziału w Warsztatach

Aneta Nitschke - Project Manager

Szczegółowe informacje:

tel. +48 22 333 98 30

fax +48 22 333 97 78

e-mail: konferencje@pb.pl

 

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu

tel. +48 22 333 97 77

fax +48 22 333 97 78

e-mail: sponsoring@pb.pl

 

 

 

Partnerzy

Patron Medialny

6 listopada 2013

09:00

Poranna kawa, rejestracja uczestników

09:30

Powitanie uczestników


09:40

Mobile jako puzel w układance strategicznej obecności marki w mediach interaktywnych

Bartosz Gąsiorowski Interactive Media Manager, Grupa Żywiec

10:30

„Kopalnia” aplikacji, czyli „Poczuj Chemię” do mobilności.

Wincenty Kokot z Działu Mobile GoldenSubmarine

  • Jak rodzi się potrzeba stworzenia takiej aplikacji?
  • Na co zwracać uwagę tworząc aplikację – 10 kroków, o których powinniśmy pamiętać podążając „mobilną ścieżką”.
  • Jak promować aplikacje, aby „świat” się o nich dowiedział?
  • Jak sprawdzać i mierzyć zainteresowanie naszymi aplikacjami?

 

11:20

Przerwa na kawę

11:40

CASE STUDY: „Czy aplikacje mobilne muszą być drogie?”

Piotr Pawlak - założyciel firmy software'owej "FUN and MOBILE"

12:30

Responsive Web Design z biznesowego punktu widzenia. Chwilowy szał, który kosztuje zbyt wiele?

Anna Zarudzka, Dyrektor Zarządzająca Chilid Web Design Agency

  • Biznesowe korzyści wyboru RWD jako elementu strategii
  • Jakie są realia?

CASE STUDY: efektywności wdrożenia oraz zaangażowania użytkowników mobilnych

  • "User Interface is the king" - jak nie traktować wszystkich odbiorców jednakowo?
  • (r)ewolucja ma swoje ofiary, czyli co biznesowo tracimy i na co RWD jeszcze nie jest przygotowane.

 

13:20

CASE STUDY: Marketerzy w erze cyfrowej dystrybucji treści. Jak efektywnie przenosić istniejące materiały drukowane na tablet i smartfon.

Łukasz Kawęcki, Dyrektor Zarządzający, Optizen Labs SA

  • Jak dotrzeć do "nowego" klienta?
  • Jak pozyskać nowe kompetencje i rozdzielać je w zespole?
  • Case study: Amway, Sanitec
14:00

Przerwa na Lunch

15:00

Jak dostosować treści do platform mobilnych

Szymon Szymański Digital Executive Director - Havas Worldwide Warsaw

  • Treści na platformach mobilnych, czy w ogóle ich potrzebujemy?
  • Jakich treści oczekują użytkownicy na urządzeniach mobilnych
  • Responsive web design / strona mobilna / aplikacja - co wybrać?
  • Jakich błędów należy unikać

 

15:30

Case study: Wyzwania przy tworzeniu serwisu RWD na duża skalę/z dużym ruchem - na przykładzie pogoda.interia.pl”

Przemek Wójcik, , Kierownik Projektów w INTERIA.PL. Maciek Wiktorowski, Head of Mobile w INTERIA.PL. Sebastian Cholewa, Programista w INTERIA.PL.

- tworzenie serwisów responsive web design na przykładzie case z Grupy INTERIA.PL.

16:30

Zakończenie pierwszego dnia Warsztatów

7 listopada 2013

09:00

Poranna kawa, rejestracja uczestników

09:30

Marki w mediach społecznościowych. Dobre i złe praktyki

Aleksander Szulc, Head of Marketing & PR

Opowiemy jak:

  • Social Media mają się do mobile marketingu
  • Wyglądają dobre i złe praktyki
  • Optymalizować swoje działania

Czy na pewno muszę tam byc? Dla kogo social media nie są

I na których platformach opłaca się być, które możemy sobie podarować

10:30

CASE STUDY: Oferta reklamowa mobile - dla kogo i ile to kosztuje?

Adam Augustyniak, Mobile Sales Manager, Biuro Reklamy, Grupa Onet.pl S.A.

 

  • Jak wygląda rynek mobile i dlaczego jest atrakcyjny?
  • Dla kogo mobile dzisiaj?
  • „Tak, chcę zaplanować działanie w mobile” – kto może pomóc?
  • Ile to może kosztować i dlaczego cena może rosnąć?

 

11:30

Przerwa na kawę

12:10

Bank jako skuteczny animator rynku płatności mobilnych

Wojciech Bolanowski, Dyrektor Pionu Bankowości Elektronicznej, PKO Bank Polski

13:00

Wykorzystanie komunikacji mobilnej w kampaniach marketingu bezpośredniego

Marcin Papinski, Business Development Director, Infobip Sp. z o.o.

13:40

Lunch

14:40

Case Study: Prezentacja rzeczywistości rozszerzonej.

Piotr Koźniewski, Dyrektor Kreatywny, Prezes Zarządu / CEO, 3R Studio Mobile

15:25

Wykorzystanie QR kodów oraz Rich Media w reklamie mobilnej

Grzegorz Chyliński CEO, adrino Sp. z o.o.

  • QR kody działają!?! - czyli jak dobrze wykorzystać potencjał QR kodów
  • RichMedia - niestandardowe formaty reklamowe. Jak efektywnie i efektownie połączyć funkcje telefonu z reklamą. CASE STUDY
  • Tips and Tricks - garść dobrych rad czyli na co warto zwrócić uwagę przy realizacji kampanii w tym medium.

 

16:10

„Jak sprawić, aby zakupy w supermarkecie były jeszcze przyjemniejsze?

Piotr Łachut, Młodszy kierownik ds. nowych mediów, "Piotr i Paweł" S.A.

  • Case Study na przykładzie aplikacji mobilnej "Piotr i Paweł”
17:00

Zakończenie Warsztatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2495.00 PLN (od 30 września 2013 do 31 października 2013)
2995.00 PLN (od 1 listopada 2013 do 7 listopada 2013)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Warsztaty: Mobile Marketing
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Tomasz Jakubiak
Product Manager

T 22 333 97 51

F 22 333 97 78

konferencje@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter