V Forum Marketing Nowych Mediów
Cel
Dlaczego warto wziąć udział w Forum:
Już po raz piąty organizujemy dla Państwa Forum Marketingu, które cieszy się dużą popularnością wśród wielu specjalistów z branży reklamowej.
Tegoroczne wydarzenie obfitować będzie w informacje i case study dotyczące takich kwestii jak sposoby maksymalizacji efektywności kampanii, integracja elementów kampanii ON -LINE czy miarodajna ocena skuteczności działań marketingowych.
Udział w konferencji pozwoli Państwu zdobyć wiedzę na temat najnowszych trendów i najskuteczniejszych rozwiązań stosowanych w świecie marketingu. Nabyte umiejętności z powodzeniem będą mogli Państwo wykorzystać w codziennej pracy.
Forum to także miejsce wymiany doświadczeń z ekspertami oraz innymi uczestnikami rynku.
Wspólnie z Prelegentami postaramy się odpowiedzieć sobie m.in. na następujące pytania:
- W jaki sposób połączyć wielokanałowe działania marketingowe w kampanii
- Jakie są najnowsze i najskuteczniejsze metody promocji marki
- Czy reklama w sieci jest skuteczniejsza od tradycyjnych form przekazu
- Dlaczego BIG DATA jest istotnym elementem kampanii marketingowej
- Jak pozyskiwać klientów, wykorzystując najnowsze aplikacje i narzędzia internetowe
- Jak monitorować i usprawniać działania marketingowe
Forum adresowane jest do:
- Osób odpowiedzialnych za kampanie marketingowe: dyrektorów, managerów, kadry zarządzającej, plannerów, strategów, analityków skuteczności strategii marketingowych
- Kadry odpowiedzialnej za politykę komunikacyjną oraz za relacje z klientem: community managerów, PR managerów, brand managerów
- Kadry odpowiedzialnej za strategię firmy w obszarze e-komunikacji z rynkiem w działach e-marketingu, e-PR i e-commerce z wykorzystaniem social media i marketingu mobilnego w e-biznesie
- Osób odpowiedzialnych za engagement marketing, social shopping, community building
- Osób odpowiedzialnych za business development
- Pracowników portali, serwisów internetowych, sklepów I wydawnictw
- Przedstawicieli mediów
- Przedstawicieli domów mediowych
- Osób zainteresowanych aktualnościami w obszarze komunikacji marketingowej
Każdy uczestnik spotkania otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Forum.
Zapraszam Państwa serdecznie do udziału w konferencji.
Patrycja Kuriata – Project Manager
Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: [email protected]
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Redakcja Pulsu Biznesu ul. Kijowska 1, Warszawa
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy