VII Konferencja FARMAMARKETING A PRAWO
Cel
Nowoczesny Farmamarketing, którego odbiorcami są zarówno lekarze jak i pacjenci, powinien skutecznie wspomagać działania firm farmaceutycznych i tym samym zwiększać ich konkurencyjność na rynku. Jest to dość młoda gałąź marketingu, która dynamicznie się zmienia i coraz częściej sięga do nowoczesnych narzędzi i niestandardowych form promocji. W zmianach tych należy jednak pamiętać, aby działać zgodnie z literą prawa.
Serdecznie zapraszamy do udziału w VII edycji konferencji Farmamarketing a prawo, podczas której doświadczeni eksperci z wiodących firm farmaceutycznych, organów administracji takich jak GIF i UOKIK, organizacji branżowych (PASMI) oraz z kancelarii LDS Łazewski Depo i Wspólnicy przedstawią Państwu najnowsze trendy oraz aktualną praktykę w zakresie:
- nowoczesnych form farmamarketingu;
- aktualnej praktyki GIF w zakresie reklamy leków;
- ograniczeń prawnych związanych z działalnością promocyjną przedstawicieli handlowych i medycznych;
- znaków towarowych w marketingu produktów farmaceutycznych;
- sporów reklamowych w branży farmaceutycznej;
- zabezpieczania praw autorskich do materiałów reklamowych.
Kto powinien wziąć udział:
- przedstawiciele przedsiębiorstw działających w branży farmaceutycznej,
- osoby na co dzień zaangażowane w działania marketingowe w firmach farmaceutycznych,
- podmioty pracujące na zlecenie firm farmaceutycznych,
- przedstawiciele aptek, hurtowni i firm dystrybuujących leki,
- osoby odpowiedzialne za strategię komunikacyjną, kreowanie wizerunku marki oraz tworzenie nowych rozwiązań reklamowych,
- podmioty zajmujące się tematyką reklamy i promocji produktów leczniczych, wyrobów medycznych i suplementów diety,
- pracownicy i przedstawiciele z branży farmaceutycznej z działów: marketingu, sprzedaży, PR, handlu, strategii i rozwoju, produktu, medycznych i prawnych
- przedstawiciele agencji reklamowych, PR oraz firm badawczych obsługujących branżę farmaceutyczną,
- prawnicy wewnętrzni i zewnętrzni specjalizujący się w prawie farmaceutycznym, reklamy, własności intelektualnej.
Formułę konferencji opieramy na dwustronnej komunikacji, dzieleniu się doświadczeniem i najlepszymi praktykami na rynku.
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat.
Serdecznie zapraszam do udziału !
Anna Tyra - Project Manager
Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: [email protected]
Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:
Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: [email protected]
Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem materiałów konferencyjnych, prosimy o kontakt:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: [email protected]
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Centrum Szkoleń i Konferencji, ul. Wolska 43
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy