pb.pl

Marketing i PR

E-commerce DEVELOPMENT

18-20.06.2013, Warszawa,
Hotel Hyatt

udział w konferencji (2 dni) netto
1795.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 19 czerwca 2013)
udział w Szkole e-commerce (1 dzień) netto
695.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 20 czerwca 2013)
udział w konferencji i Szkole e-commerce (3 dni) netto
2290.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 20 czerwca 2013)

Konferencja. Nowe spojrzenie na e-biznes


NAJŚWIEŻSZE TRENDY I NAJLEPSI EUROPEJSCY EKSPERCI
NAJWAŻNIEJSZE I ZASKAKUJĄCE WYNIKI BADAŃ
NAJEFEKTYWNIEJSZE ROZWIĄZANIA I WDROŻENIA OD ZARAZ

W NAJNOWSZEJ FORMULE

E-COMMERCE DEVELOPMENT

2 DNI KONFERENCJI + 1 DZIEŃ SZKOŁA E-COMMERCE POLSKA
3 SESJE RÓWNOLEGŁE W TYM 3 INTERAKTYWNE WARSZTATY
TYLKO U NAS: DEBATA Z UDZIAŁEM TWÓRCÓW ECOMMERCE EUROPE ASSOCIATION I E-IZBY GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ E-COMMERCE POLSKA


 

Zapraszamy do udziału w corocznym spotkaniu najlepszych ekspertów rynku e-commerce. Podczas tegorocznej edycji po raz pierwszy w Polsce będziecie mieć Państwo możliwość przyjrzenia się zarówno polskiemu, jak i europejskiemu rynkowi e-commerce od podszewki, dzięki udziałowi wyjątkowych gości, wśród których znaleźli się najważniejsi praktycy z rynku e-commerce oraz twórcy ECOMMERCE EUROPE ASSOCIATION i E-IZBY GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ E-COMMERCE POLSKA.

Tylko w tym roku proponujemy 2 dni zaawansowanej wiedzy z najlepszymi ekspertami dla tych, którzy chcą rozszerzyć swoją działalność na rynku e-commerce oraz dodatkowo dzień szkoły E-commerce Polska dla firm i osób, dopiero rozpoczynających przygodę z e-rynkiem, chcących rozpocząć ją z najlepszymi ekspertami branży.

Wśród naszych prelegentów znaleźli się znani i cenieni eksperci takich firm, jak: Allegro, PayU Polska, Conrad Electronic, Benefit Systems, Empik, Złote Wyprzedaże, Credit Agricole, Weltbild.pl, InterCars, Yves Roche, Avon, dlamarketera.pl, sklep-presto.pl i wielu innych.

 

DO ZOBACZENIA NA KONFERENCJI!

Aleksandra Zygarska - Project Manager
Magdalena Marczak - Junior Project Manager

 

 

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI

W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online.

W szczególności zapraszamy:

  • Prezesów i Kadrę Zarządzającą
  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży
  • Project i Brand Menedżerów
  • Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem
  • Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce

 


O Partnerach

Divante wspiera firmy w tworzeniu, rozwijaniu i optymalizacji nowych kanałów sprzedaży. Pracujemy dla sklepów internetowych, producentów, dystrybutorów i sieci handlowych. Wdrażamy rozwiązania eCommerce, integrujemy systemy, projektujemy i realizujemy działania marketingowe.

Inwestujemy w spółki rozszerzające nasze kompetencje eCommerce. Do spółek Divante należą: agencja interaktywna Ideacto, system rekomendacji Quartic, system email marketingowy Sendingo oraz platforma sklepowa WellCommerce.

Divante jest częścią Outsourcing Experts (OEX). OEX tworzy 5 firm, które mają ugruntowaną pozycję w segmencie usług związanych z kompleksową obsługą projektów e-commerce.


PayU SA działa w Polsce od 8 lat i jest dostawcą kompleksowych rozwiązań w zakresie płatności internetowych. Firmie zaufali już m.in.: Allegro, Empik.pl, Onet.pl, C&A, Komputronik.pl, Praktiker. W listopadzie 2012 r. PayU SA uzyskała, decyzją KNF, status krajowej instytucji płatniczej - jest więc podmiotem nadzorowanym przez KNF i wpisanym do Rejestru usług płatniczych.

Od listopada 2011 r. PayU oferuje wyjątkową usługę – konto PayU, które pozwala kupującemu zdefiniować preferowane przez niego kanały płatności oraz zapisać w jednym miejscu dane potrzebne do dokonania płatności za zakupy. Unikatowym i przełomowym produktem stworzonym przez PayU są także pierwsze w Polsce raty przyznawane całkowicie online. Więcej informacji na www.payu.pl.


Siódemka S.A. to najdynamiczniej rozwijająca się firma na polskim rynku kurierskim. Jej strukturę tworzy 40 lokalnych oddziałów oraz zespół 3000 pracowników i kurierów gwarantujących bezpieczne i ekspresowe doręczanie blisko 1,8 miliona paczek miesięcznie. Siódemka jest liderem w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań dedykowanych branży e-commerce, zapewniając automatyzację i skuteczne zarządzanie procesem obsługi przesyłek wszystkim e-sklepom.

Grupa Unity to największy dostawca systemów e-commerce na polskim rynku. Powstała z połączenia Empathy-Internet Software House, Contium oraz Internet Designers i dysponuje obecnie imponującym portfolio zrealizowanych projektów e-commerce dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

Grupa Unity ma na koncie blisko 50 wdrożeń e-commerce i może pochwalić się najszerszym na rynku dostępem do technologii dla sklepów internetowych: od wdrożeń bazujących na autorskiej platformie, rozwiązaniach klasy Enterprise, jak IBM WebSphere Commerce, a także technologiach open-source – Magento i PrestaShop.

W ramach Grupy Unity działa również Internet Designers – jedna z najbardziej znanych i utytułowanych w Polsce agencji interaktywnych full service.


 

Szczegółowe informacje:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 99 81
e-mail: sponsoring@pb.pl

Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem materiałów konferencyjnych, prosimy o kontakt:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Partnerzy

Partner

Partner Logistyczny

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

18 czerwca 2013

09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:20

Powitanie uczestników

09:28

NAJNOWSZE TRENDY I ROZWIĄZANIA

09:30

Nowe rozdanie na rynku e-commerce!

Wojciech Żbikowski, Key Account Manager, Gemius Polska; Zbigniew Nowicki, CEO, Opiniac.com

  • Prognozy rynku e-commerce – perspektywa prosperity
  • Globalnie czy lokalnie? Jak wyglądają perspektywy zacieśnienia e-rynku
  • Branże, które pukają do drzwi e-commerce. Wschodzący geniusze czy niespełnieni artyści – gdzie będzie dla nich miejsce?
  • Strategie walki o e-klienta – prawo dżungli? Jak wygląda dialog e-klient – e-sklep
  • Zmiany motorem rozwoju! Czy to właściwy moment na eksperymenty w strategii e-sklepu?
10:00

How e-commerce in Europe is developing*

Jorij Abraham, Director Research & Advise, Ecommerce Europe

  • Do we have modern e-commerce market?
  • What’s with European e-commerce? Is there anything new in current market
  • What are the differences between Eastern, Middle, South, West and Northern Europe

* Prezentacja w języku angielskim. Organizator nie zapewnia tłumaczenia

11:00

Przerwa na kawę

11:20

E-marketing i optymalizacja - strategia e-commerce w modelu success fee

Marcin Moska, Doradca w zakresie strategii eCommerce, Divante

11:50

Fakty i mity strategii e-commercowych – bądź gotów na zmianę poglądów!

Justyna Skorupska, Managing Director, Fact-Finder

CASE STUDY

  • FAKT#1. Spójność komunikacji z klientem zarówno w kanałach B2B, jak i B2C
  • FAKT#2. Upselling dzięki rekomendacji usług i produktów
  • FAKT#3. Jakość obsługi klienta – customer is the king!
  • FAKT#4. Analiza trendów – poznaj swoich klientów i otoczenie
  • MIT#1. Mając sto złotych, mogę stworzyć e-biznes, który już za rok będzie sam przynosił dochody rzędu nawet kilkuset tysięcy złotych
  • MIT#2. Do zarabiania wystarczy mieć stronę w internecie i wszystko będzie samo działać
  • MIT#3. Lepsze pozycjonowanie, SEO i SEM to lekarstwo na wszystkie problemy mojego e-biznesu
  • MIT#4. Muszę mieć własny magazyn
  • MIT#5. W MŚP nie planuje się
12:30

Przerwa na lunch

13:28

E-COMMERCE = ZYSK

13:30

Wyzwania tradycyjnego detalisty w uruchamianiu internetowego kanału sprzedaży

Zbigniew Mrozek, Założyciel i Prezes Zarządu, ADe Line SA (odpowiedzialny za sukces marki Almi Decor); Piotr Wrzalik, Członek Zarządu, Grupa Unity

CASE STUDY

13:55

Zachowanie i konwersja. Google Analytics w świecie ecommerce

Piotr Rudnicki, Analytical Lead, Google Polska

  • Po co nam analityka? - istotne metryki, skuteczne raporty
  • Zrozumienie procesu sprzedaży - wykorzystanie ścieżek wielokanałowych
  • Jak przekuć segmentację użytkowników na sprzedaż - dopasowany remarketing
  • Analityka i użyteczność - zdrowy rozsądek w praktyce.
14:30

Przerwa na kawę

14:53

BĄDŹ NA FALI, BĄDŹ MOBILE!

14:55

Czego dowiemy się z raportu o mobile commerce w Polsce 2013

Monika Mikowska, CEO & Co-Founder, Mobee Dick; Mariusz Wesołowski, Niezależny Ekspert

Raport mobile commerce w Polsce to nie tylko zbiór case studies i wykaz firm, które realizują działania w obszarach mobilnego handlu internetowego. To przede wszystkim odpowiedź  na pytanie, w jakim punkcie znajduje się polski internet sprzedażowy w kontekście popularyzacji urządzeń mobilnych, a także rzeczowa, poparta wypowiedziami zaproszonych ekspertów, analiza tego niezwykle dynamicznie rozwijającego się rynku. Jesteśmy przekonani, że właśnie takiej publikacji brakowało wszystkim, którzy wciąż zastanawiają się nad pytaniem: po co nam mobile commerce. Tymczasem mobile to nie moda, to naturalna droga rozwoju dla całej branży internetowej. Więcej w czasie prelekcji oraz w raporcie, który w czerwcu ujrzy światło dzienne.

15:25

Mobilna ofensywa, czyli jak stawiać na mobile, żeby było efektywnie

Dariusz Stolarczyk, COO/Board Member at NFI EM&F and Managing Director, Empik Digital

CASE STUDY

  • Jak integrować m-commerce z innymi kanałami sprzedaży
  • Jak podnieść jakość obsługi e-klienta dzięki rozwiązaniom mobile
  • Jak wykorzystać mobilne aplikacje do komunikacji z klientem
15:58

NAJWAŻNIEJSZA DEBATA NA RYNKU

16:00

DEBATA E-IZBY. E-commerce w Polsce na tle doświadczeń Europy - regulacje konsumenckie a wzrost sprzedaży, e-logistyka, e-płatności

Moderator: Grzegorz Wójcik, Prezes, Fundacja Rozwoju Gospodarki Elektronicznej

Wśród uczestników:
Katarzyna Kuśnierska, Dyrektor Zarządzająca, Allegro.pl;
Wojciech Czajkowski, Country Manager, PayU Polska;
Michał Nowak, Prezes Zarządu, Conrad Electronic

17:15

Poczęstunek, zakończenie pierwszego dnia konferencji

19 czerwca 2013

09:00 -16:00

09:00 Rejestracja, poranna kawa
SESJA I - Zgodnie z prawemSESJA II- Zgodnie z oczekiwaniamiSESJA III - Wyprzedzając trendy!
09:30 Przepis na ciasteczka
CASE STUDY
Grzegorz Wójcik, Dyrektor ds. Korporacyjnych, Allegro Group, Prezes, Fundacja Rozwoju Gospodarki Elektronicznej
09:30 Lojalność e-KLIENTA. You need Your Customers More Than They Need You
  • Lojalny e-klient jest jak Yeti
  • Customer Experience vs Customer Service vs Usability
  • Strategia, metody, narzędzia
Izabela Dauksza, E-commerce Manager, Benefit Systems SA
09:30 Skuteczna analityka – 10 sposobów na modelowe zarządzanie danymi
  • Czym jest, a czym nie jest zarządzanie danymi Web Analytics?
  • Zasady best practice dla organizacji e-commerce
  • Budowanie i rozwój kultury analitycznej organizacji
Maciej Gałecki, CEO, Bluerank
10:10 Ochrona danych osobowych – czy nowe rozporządzenie unijne spowoduje rewolucję?
  • Charakter i planowany czas wejścia w życie nowych regulacji europejskich
  • Zakres przedmiotowy nowych regulacji
  • Definicje administratora danych i podmiotu, któremu dane zostały powierzone
  • Profilowanie – na czym polega i jak będzie ujęte nowymi przepisami
  • Zniesienie obowiązku rejestracji zbiorów danych osobowych
  • Risk-based approach – na czym polega miękka legislacja
  • Sankcje za naruszenie zasad ochrony danych osobowych
mec. Olgierd Porębski, Czarnik Porębski i Wspólnicy, Spółka Partnerska Radców Prawnych
10:10 E-kobieta. Jak poderwać ją online
CASE STUDY
  • Co kupują, jak robią zakupy i co je przyciąga. Dlaczego warto poświęcić kobiecie więcej uwagi
  • Jak powinna wyglądać strona przyjazna kobiecie
  • F-commerce rozwiązaniem na potrzeby kobiet? Jak wolą kupować e-kobiety
  • Kobieta zmienną jest, więc skąd wiedzieć, czego pragnie dzisiaj? Wszystko o personalizacji produktu
  • Nowa Era E-commerce – jak wykorzystać shopping 3.0
Jakub Strzelczyk, E-commerce Manager, AVON
10:10 Zarządzanie doświadczeniami w e-commerce – poznaj nastroje swoich klientów, strategia Customer Experience Management
CASE STUDY
  • Cechy i zalety analityki CEM w e-commerce
  • Pozytywne doświadczenia kluczem do lojalności i retencji zakupowej
  • Ocena doświadczeń klienta – ważne miary w strategii CEM
Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank, CEO, opiniac.com
11.15 Przerwa na kawę
WARSZTAT IWARSZTAT IIWARSZTAT III
11:30 Strategia Retail jako wstęp do efektywnego e-merchandisingu
  • Strategia Retail, czyli na jakie pytania trzeba odpowiedzieć prowadząc sklep online, żeby być efektywnym
  • Grupy docelowe i wynikające z tego czynniki decydujące o zakupie i rentowności sklepu online
  • Jak zarządzać asortymentem, jak skutecznie dobrać asortyment, żeby podnieść efektywność sprzedaży
Wykorzytywane narzędzia: Praca na konkretnym przykładzie przy użyciu narzędzi do budowy strategii retailowej oraz e-merchandisingu sklepu online, narzędzia do budowy strategii sprzedaży sklepu, narzędzia zarządzania asortymentem, narzędzia do określania grup docelowych i budowania czynników przewagi sklepu.

Umiejętności: Efektem udziału w warsztacie będzie poznanie praktycznego podejścia na bazie pracy uczestników warsztatu nad konkretnym przypadkiem, przy wykorzystaniu wyżej wymienionych narzędzi. Kolejnym efektem będzie umiejętność zarządzania asortymentem w celu podniesienia efektywności sprzedaży.

Borys Skraba, Prezes Zarządu, Bold Brand Commerce
11:30 Worhacki sprytnego marketingowca, czyli jak zaoszczędzić 20 godzin miesięcznie?
  • Szybkie wyszukiwanie potrzebnych informacji w Google Analytics, Adwords na żywym przykładzie
  • Prawidłowa i efektywna konfiguracja kokpitów Google Analitics wspólnie z uczestnikami, późniejsze samodzielne powtórzenie wskazanych czynności
  • How to: Pełne wykorzystanie Google Alerts, Tag Manager
  • Jak korzystać z Tag Managera: dobór wraz z uczestnikami reguł niestandardowych pozwalających w pełni wykorzystać narzędzie
  • Jak korzystać z Google Alerts: dobór wraz z uczestnikami monitorowanych haseł, tak, aby dawały pełny obraz marki i branży w Internecie
  • Automatyzowanie powtarzanych czynności, raportów
  • Inne narzędzia, które pokochasz
Wykorzystywane narzędzia: Dyskusja, burza mózgów (kartki), wspólna konfiguracja kokpitów Google Analytics na komputerach uczestników.

Umiejętności: Efektem udziału w warsztacie będzie umiejętność samodzielnego tworzenia kokpitów Google Analytics, poznanie jak samodzielnie tworzyć codzienne raporty. Kolejnym efektem będzie umiejętność zaawansowanego użytkowania Tag Managera oraz kreatywne wykorzystanie Google Alerts.

Piotr Kwinta, SEM Manager, Semahead
11:30 DANE – WNIOSKI – DECYZJE. Praca z danymi ilościowymi i jakościowymi
  • Analizowanie i interpretowanie danych z realnego przypadku biznesowego
  • Wnioskowanie i formułowanie tez opisujących problemy użytkowników serwisu na podstawie posiadanych danych
  • Przygotowanie projektu badania gromadzącego informacje od użytkowników w nawiązaniu do zdiagnozowanych problemów: konstrukcja i treść ankiety, forma i miejsce publikacji, sposób gromadzenia danych, itp.
  • Opracowanie potencjalnych rozwiązań problemu
  • Planowanie procesu optymalizacyjnego weryfikującego wypracowane
  • Rozwiązania: działania, dobór narzędzi i uczestników procesu, definicja kolejnych kroków postępowania
Wykorzytywane narzędzia: Google Analytics, MS Excel, Opiniac.com

Umiejętności: Efektem udziału w warsztacie będzie umiejętność analizy i interpretacji danych z obszaru web analytics, formułowanie wniosków i rozwiązywanie problemów w oparciu o dane statystyczne, tworzenie ankiet badających opinie internautów, planowanie procesu optymalizacyjnego.
Maciej Gałecki, CEO, Bluerank
13:15 Przerwa na lunch
SESJA IV - Czy rozmiar ma znaczenie?SESJA V - Wartość ma znaczenieSESJA VI - Czy cena ma znaczenie?
14:15 Wyzwania w pracy z duża ilością produktów, czyli jak nie polec jeszcze przed startem e-sklepu
CASE STUDY
  • „Szukacze” i „klikacze” – jak to pogodzić w jednej witrynie? Czyli słów kilka o kategoriach i wyszukiwarce w kontekście przygotowywania bazy produktów
  • Opisy produktów – what must to have
  • Baza / opisy produktów a aspekty SEO
  • Crossowanie oferty, czyli sposób na upselling i produkty niedostępne
  • Baza produktów – twój sposób na bycie o krok przed konkurencją (trików kilka J )
Karol Bzymek, E-commerce Manager, Yves Rocher
14:15 Aby rentowne było BARDZIEJ rentowne… Jak zwiększyć ruch w e-sklepie
CASE STUDY
  • Źródła ruchu – koszty i potencjał najważniejszych kanałów
  • Optymalizacja – sprawdzone metody podnoszenia rentowności najważniejszych źródeł ruchu
  • CASE STUDY: Podwojenie ROI kampanii AdWords. Co zrobić, aby rentowne konto stało się bardziej rentowne
Łukasz Kozłowski, Marketing Manager, Sklep-Presto.pl Michał Smajek, Sales Manager, Agencja Semahead
14:15 Płatności on-line a sprzedaż w sklepie internetowym
  • Co wpływa na wybór konkretnego sklepu przez klienta – wnioski z badania koszyków.
  • Co wybrać aby zwiększyć obroty w moim sklepie i usatysfakcjonować klienta – przegląd dostępnych na rynku systemów płatności on-line
  • Niebezpieczne systemy do płatności internetowych – czym kierować się podczas wyboru usługodawcy do mojego sklepu, jakie zagrożenia niesie za sobą współpraca z takimi systemami
  • mCommerce i socialCommerce – czy w tym jest przyszłość eHandlu w Polsce?

Andrzej J. Chechliński, Specjalista eCommerce, MultiBank



14:45 Wszystko się da policzyć. OPTYMALIZACJA KOSZTÓW POZYSKANIA KLIENTA W KONTEKŚCIE SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
CASE STUDY
  • Performance Marketing (is dead)?
  • Praca u podstaw – Partnerstwo w biznesie
  • Optymalizacja komunikacji vs profilowanie perswazyjne
  • Atrybucja: display, email, push, SMS – dobór kanałów dystrybucji
  • ROI – wspólny mianownik mierzony w czasie rzeczywistym
Bernard Gołko, Dyrektor Dep. Sprzedaży i Bankowości Elektronicznej, Credit Agicole
14:45 Raz, a porządnie! Czyli jak zarobić na trendach sezonowych
  • CASE STUDY: Jak prognozować i wykorzystywać zainteresowanie klienta? Jak stworzyć skuteczną strategię SEO i Adwords
  • Praktyczne porady: Google jako główne źródło przychodów – Jak wykorzystać w pełni potencjał wyszukiwarki?
  • Ścieżki wielokanałowe czyli właściwa ocena różnych kanałów
Paweł Wojciechowski, Dyrektor Marketingu, Weltbild.pl Filip Krasiński, SEO Manager, Semahead
14:45 Czy porównywarka cenowa to też e-commerce?
CASE STUDY
  • Gdzie i jak szukać pomysłu na "unikalny" biznes (benchmarking)
  • Jak nawiązać współpracę z partnerami oraz z czego można skorzystać
  • Jak analizować pierwszy ruch w serwisie
  • Gdzie i jak pozyskiwać ruch
Marcin Łukiańczyk, Założyciel, UpolujEBooka.pl
15:15 Dawid kontra Goliat, proca kontra miecz. O strategii małych e-sklepów

  • Jak wejść na rynek, gdy nie masz miliona na start
  • Jak konkurować, gdy nie wszystkie narzędzia marketingowe są w Twoim zasięgu
  • Jak się rozwijać, by wzrost nie był początkiem końca
Magda Michna, konsultant biznesowy i założyciel dlamarketera.pl
15:15 OFF- versus ON–line. Jak zintegrować różne kanały sprzedaży
CASE STUDY
  • Rozwój, czyli verticalizacja platformy e-commerce Motointegrator
  • Strategia skutecznej sprzedaży połączonej z usługą
  • Jak przenieść biznes z off na on i jak zmienić kanał z B2B na B2C
  • Efektywna integracja off Line z on Line
  • Jak wykorzystać kanał B2C do wsparcia B2B
Maciej Patla, E-commerce Marketing Manager, Inter Cars
15:15 Price is the KING!
CASE STUDY
  • Narzędzie władzy w rękach użytkownika? Przyszłość rynku porównywarek
  • Obalony król, czyli co kiedy cena przestaje być ważna…Jak wygląda przyszłość porównywarek cen
  • Zmowy cenowe – jak z nimi wygrać. Jak nie dać się zmieść dużym graczom
Stefan Nowak, Doradca Zarządu ds. Strategii i Rozwoju Biznesu, Nokaut
16.00 Zakończenie drugiego dnia kongresu, rozdanie certyfikatów

20 czerwca 2013

08:59

WARSZTATY – SZKOŁA E-COMMERCE POLSKA

09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:30

POZYSKANIE KLIENTA

Mateusz Gordon, International e-Commerce Segment Manager, Gemius

  • Jak generować ruch w sklepie internetowym
  • Skąd przychodzi najlepiej konwertujący użytkownik
  • Jak skutecznie dokonywać analizy ruchu oraz optymalizować jego źródła

Rosnąca konkurencja wbranży e-commerce sprawiła, że na znaczeniu zyskała analiza danych. Decyzje biznesowe podejmowane są już nie woparciu o intuicję i łut szczęścia, lecz profesjonalną wiedzę. Oczywiście małe, prowadzone przez amatorów sklepy nie przestaną istnieć. Co więcej, skrajnie niskie koszty prowadzenia działalności internetowej powodują,
że „długi ogon” małych graczy będzie się wręcz sukcesywnie powiększał. Jednakże zwiększać się będzie również dysproporcja między amatorami a profesjonalistami, podejmującymi decyzję w oparciu o ciągłą analizę danych.


Podczas prezentacji zostaną omówione:

  • Główne źródła ruchu w sklepie internetowym
  • Sposoby na dokonywanie analizy ich efektywności
  • Sposoby na usprawnianie skuteczności ruchu z poszczególnych źródeł w działaniach zewnętrznych poprzez dokonanie modyfikacji na stronie
10:30

POZYSKANIE KLIENTA, cz. 2

Mateusz Gordon, International e-Commerce Segment Manager, Gemius

SESJA WARSZTATOWA/ANALIZA CASE STUDY

11:30

Przerwa na kawę

12:00

KONWERSJA

Mateusz Falkowski, Konsultant e-commerce, FACT-Finder

  • Użytkownik, konsument a e-konsument
  • Narzędzia i sposoby wspierające wzrost sprzedaży
  • Jak zachęcić użytkownika do zakupu
  • Czy e-sklep może doradzić, pomóc niezdecydowanym
  • Jak i dlaczego użytkownik staje się e-klientem
  • Czy wzrost konwersji powinien być naszym celem
  • Narzędzia i sposoby wspierające wzrost sprzedaży
  • Co kształtuje konwersję
  • Jak zmienić wizytę użytkownika w zamówienie

Podczas prezentacji zostaną omówione:

  • Obsługa e-konsumenta, projektowanie i optymalizacja według zasad consumer-center. Co warto monitorować i na jakie aspekty zwracać uwagę w odpowiadaniu na potrzeby e-klientów
  • Zastosowanie rozwiązań i technik znanych z klasycznego/
    tradycyjnego modelu sprzedaży, zakupy a e-zakupy,
    narzędzia zarządzania sprzedażą w sklepie internetowym, czy wyprzedaż to promocja i odwrotnie
  • W jaki sposób zarządzać ofertą i dostosowywać ją do
    oczekiwań e-klientów danego sklepu internetowego. Czy
    każdy użytkownik może stać się naszym klientem?
13:00

Przerwa na lunch

14:00

KONWERSJA, cz. 2

Mateusz Falkowski, Konsultant e-commerce, FACT-Finder

SESJA WARSZTATOWA/ANALIZA CASE STUDY

15:00

UTRZYMYWANIE KLIENTA

Marcin Moska, Doradca w zakresie strategii eCommerce, Divante

  • Jak utrzymać użytkownika w sklepie internetowym
  • Co, poza niskimi cenami, sprawia, że klienci powracają
  • Czy struktura sklepu i sposób prezentowania informacji mogą zachęcać do powtórnych zakupów
  • Jakie narzędzia wspomagają lojalizację

Podczas prezentacji zostaną omówione:

  • Rola customer service w utrzymaniu klienta; CS to nie tylko sprawne odbieranie telefonów, ale również podejście customer-centric w budowie samej platformy e-commerce i prowadzonej polityce informacyjnej. W jaki sposób minimalizować obciążenie CS przez odpowiadanie na niezadane (jeszcze) przez Klientów pytania i wyprzedzanie ich potrzeb?
  • Narzędzia wspomagające lojalizację klientów; zastosowanie rozwiązań typu marketing automation w odpowiadaniu na potrzeby Klientów, obniżania kosztów pracowniczych przy jednoczesnym zwiększaniu ROI.
  • W jaki sposób z dostępnych na polskim rynku usług i produktów wybrać te, które zapewnią nam przewagę konkurencyjną, realnie wpłyną na osiągane wyniki, a nie będą tylko sztuką dla sztuki?
16:00

Przerwa na kawę

16:15

UTRZYMYWANIE KLIENTA, cz. 2

Marcin Moska, Doradca w zakresie strategii eCommerce, Divante

SESJA WARSZTATOWA/ANALIZA CASE STUDY

17:15

Zakończenie warsztatów, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji (2 dni)
1795.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 19 czerwca 2013)
udział w Szkole e-commerce (1 dzień)
695.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 20 czerwca 2013)
udział w konferencji i Szkole e-commerce (3 dni)
2290.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 20 czerwca 2013)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
E-commerce DEVELOPMENT
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Tomasz Jakubiak
Product Manager

T 22 333 97 51

F 22 333 97 78

konferencje@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter