pb.pl

Marketing i PR

E-commerce DEVELOPMENT

18-20.06.2013, Warszawa,
Hotel Hyatt

udział w konferencji (2 dni) netto
1795.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 19 czerwca 2013)
udział w Szkole e-commerce (1 dzień) netto
695.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 20 czerwca 2013)
udział w konferencji i Szkole e-commerce (3 dni) netto
2290.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 20 czerwca 2013)

Konferencja. Nowe spojrzenie na e-biznes


NAJŚWIEŻSZE TRENDY I NAJLEPSI EUROPEJSCY EKSPERCI
NAJWAŻNIEJSZE I ZASKAKUJĄCE WYNIKI BADAŃ
NAJEFEKTYWNIEJSZE ROZWIĄZANIA I WDROŻENIA OD ZARAZ

W NAJNOWSZEJ FORMULE

E-COMMERCE DEVELOPMENT

2 DNI KONFERENCJI + 1 DZIEŃ SZKOŁA E-COMMERCE POLSKA
3 SESJE RÓWNOLEGŁE W TYM 3 INTERAKTYWNE WARSZTATY
TYLKO U NAS: DEBATA Z UDZIAŁEM TWÓRCÓW ECOMMERCE EUROPE ASSOCIATION I E-IZBY GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ E-COMMERCE POLSKA


 

Zapraszamy do udziału w corocznym spotkaniu najlepszych ekspertów rynku e-commerce. Podczas tegorocznej edycji po raz pierwszy w Polsce będziecie mieć Państwo możliwość przyjrzenia się zarówno polskiemu, jak i europejskiemu rynkowi e-commerce od podszewki, dzięki udziałowi wyjątkowych gości, wśród których znaleźli się najważniejsi praktycy z rynku e-commerce oraz twórcy ECOMMERCE EUROPE ASSOCIATION i E-IZBY GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ E-COMMERCE POLSKA.

Tylko w tym roku proponujemy 2 dni zaawansowanej wiedzy z najlepszymi ekspertami dla tych, którzy chcą rozszerzyć swoją działalność na rynku e-commerce oraz dodatkowo dzień szkoły E-commerce Polska dla firm i osób, dopiero rozpoczynających przygodę z e-rynkiem, chcących rozpocząć ją z najlepszymi ekspertami branży.

Wśród naszych prelegentów znaleźli się znani i cenieni eksperci takich firm, jak: Allegro, PayU Polska, Conrad Electronic, Benefit Systems, Empik, Złote Wyprzedaże, Credit Agricole, Weltbild.pl, InterCars, Yves Roche, Avon, dlamarketera.pl, sklep-presto.pl i wielu innych.

 

DO ZOBACZENIA NA KONFERENCJI!

Aleksandra Zygarska - Project Manager
Magdalena Marczak - Junior Project Manager

 

 

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI

W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online.

W szczególności zapraszamy:

  • Prezesów i Kadrę Zarządzającą
  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży
  • Project i Brand Menedżerów
  • Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem
  • Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce

 


O Partnerach

Divante wspiera firmy w tworzeniu, rozwijaniu i optymalizacji nowych kanałów sprzedaży. Pracujemy dla sklepów internetowych, producentów, dystrybutorów i sieci handlowych. Wdrażamy rozwiązania eCommerce, integrujemy systemy, projektujemy i realizujemy działania marketingowe.

Inwestujemy w spółki rozszerzające nasze kompetencje eCommerce. Do spółek Divante należą: agencja interaktywna Ideacto, system rekomendacji Quartic, system email marketingowy Sendingo oraz platforma sklepowa WellCommerce.

Divante jest częścią Outsourcing Experts (OEX). OEX tworzy 5 firm, które mają ugruntowaną pozycję w segmencie usług związanych z kompleksową obsługą projektów e-commerce.


PayU SA działa w Polsce od 8 lat i jest dostawcą kompleksowych rozwiązań w zakresie płatności internetowych. Firmie zaufali już m.in.: Allegro, Empik.pl, Onet.pl, C&A, Komputronik.pl, Praktiker. W listopadzie 2012 r. PayU SA uzyskała, decyzją KNF, status krajowej instytucji płatniczej - jest więc podmiotem nadzorowanym przez KNF i wpisanym do Rejestru usług płatniczych.

Od listopada 2011 r. PayU oferuje wyjątkową usługę – konto PayU, które pozwala kupującemu zdefiniować preferowane przez niego kanały płatności oraz zapisać w jednym miejscu dane potrzebne do dokonania płatności za zakupy. Unikatowym i przełomowym produktem stworzonym przez PayU są także pierwsze w Polsce raty przyznawane całkowicie online. Więcej informacji na www.payu.pl.


Siódemka S.A. to najdynamiczniej rozwijająca się firma na polskim rynku kurierskim. Jej strukturę tworzy 40 lokalnych oddziałów oraz zespół 3000 pracowników i kurierów gwarantujących bezpieczne i ekspresowe doręczanie blisko 1,8 miliona paczek miesięcznie. Siódemka jest liderem w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań dedykowanych branży e-commerce, zapewniając automatyzację i skuteczne zarządzanie procesem obsługi przesyłek wszystkim e-sklepom.

Grupa Unity to największy dostawca systemów e-commerce na polskim rynku. Powstała z połączenia Empathy-Internet Software House, Contium oraz Internet Designers i dysponuje obecnie imponującym portfolio zrealizowanych projektów e-commerce dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

Grupa Unity ma na koncie blisko 50 wdrożeń e-commerce i może pochwalić się najszerszym na rynku dostępem do technologii dla sklepów internetowych: od wdrożeń bazujących na autorskiej platformie, rozwiązaniach klasy Enterprise, jak IBM WebSphere Commerce, a także technologiach open-source – Magento i PrestaShop.

W ramach Grupy Unity działa również Internet Designers – jedna z najbardziej znanych i utytułowanych w Polsce agencji interaktywnych full service.


 

Szczegółowe informacje:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 99 81
e-mail: sponsoring@pb.pl

Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem materiałów konferencyjnych, prosimy o kontakt:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Partnerzy

Partner

Partner Logistyczny

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji (2 dni)
1795.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 19 czerwca 2013)
udział w Szkole e-commerce (1 dzień)
695.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 20 czerwca 2013)
udział w konferencji i Szkole e-commerce (3 dni)
2290.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 20 czerwca 2013)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
E-commerce DEVELOPMENT
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Tomasz Jakubiak
Product Manager

T 22 333 97 51

F 22 333 97 78

konferencje@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
News

Zmiana sternika dobrze przyjęta

Wymiana reprezentanta...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Komitety audytu – nie tylko dla dużych!

Dokładnie za 5 dni (21...
News

Reformowanie powierzchowne

Na froncie wewnętrznej...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Wolność, równość… regulacje

Innowacyjność kontra...
News

Prokuratorskie dwie prędkości

Organ ścigania z...
Najlepsze blogi o biznesie