pb.pl

Marketing i PR

E-commerce DEVELOPMENT

18-20.06.2013, Warszawa,
Hotel Hyatt

udział w konferencji (2 dni) netto
1795.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 19 czerwca 2013)
udział w Szkole e-commerce (1 dzień) netto
695.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 20 czerwca 2013)
udział w konferencji i Szkole e-commerce (3 dni) netto
2290.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 20 czerwca 2013)

Konferencja. Nowe spojrzenie na e-biznes


NAJŚWIEŻSZE TRENDY I NAJLEPSI EUROPEJSCY EKSPERCI
NAJWAŻNIEJSZE I ZASKAKUJĄCE WYNIKI BADAŃ
NAJEFEKTYWNIEJSZE ROZWIĄZANIA I WDROŻENIA OD ZARAZ

W NAJNOWSZEJ FORMULE

E-COMMERCE DEVELOPMENT

2 DNI KONFERENCJI + 1 DZIEŃ SZKOŁA E-COMMERCE POLSKA
3 SESJE RÓWNOLEGŁE W TYM 3 INTERAKTYWNE WARSZTATY
TYLKO U NAS: DEBATA Z UDZIAŁEM TWÓRCÓW ECOMMERCE EUROPE ASSOCIATION I E-IZBY GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ E-COMMERCE POLSKA


 

Zapraszamy do udziału w corocznym spotkaniu najlepszych ekspertów rynku e-commerce. Podczas tegorocznej edycji po raz pierwszy w Polsce będziecie mieć Państwo możliwość przyjrzenia się zarówno polskiemu, jak i europejskiemu rynkowi e-commerce od podszewki, dzięki udziałowi wyjątkowych gości, wśród których znaleźli się najważniejsi praktycy z rynku e-commerce oraz twórcy ECOMMERCE EUROPE ASSOCIATION i E-IZBY GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ E-COMMERCE POLSKA.

Tylko w tym roku proponujemy 2 dni zaawansowanej wiedzy z najlepszymi ekspertami dla tych, którzy chcą rozszerzyć swoją działalność na rynku e-commerce oraz dodatkowo dzień szkoły E-commerce Polska dla firm i osób, dopiero rozpoczynających przygodę z e-rynkiem, chcących rozpocząć ją z najlepszymi ekspertami branży.

Wśród naszych prelegentów znaleźli się znani i cenieni eksperci takich firm, jak: Allegro, PayU Polska, Conrad Electronic, Benefit Systems, Empik, Złote Wyprzedaże, Credit Agricole, Weltbild.pl, InterCars, Yves Roche, Avon, dlamarketera.pl, sklep-presto.pl i wielu innych.

 

DO ZOBACZENIA NA KONFERENCJI!

Aleksandra Zygarska - Project Manager
Magdalena Marczak - Junior Project Manager

 

 

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI

W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online.

W szczególności zapraszamy:

  • Prezesów i Kadrę Zarządzającą
  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży
  • Project i Brand Menedżerów
  • Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem
  • Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce

 


O Partnerach

Divante wspiera firmy w tworzeniu, rozwijaniu i optymalizacji nowych kanałów sprzedaży. Pracujemy dla sklepów internetowych, producentów, dystrybutorów i sieci handlowych. Wdrażamy rozwiązania eCommerce, integrujemy systemy, projektujemy i realizujemy działania marketingowe.

Inwestujemy w spółki rozszerzające nasze kompetencje eCommerce. Do spółek Divante należą: agencja interaktywna Ideacto, system rekomendacji Quartic, system email marketingowy Sendingo oraz platforma sklepowa WellCommerce.

Divante jest częścią Outsourcing Experts (OEX). OEX tworzy 5 firm, które mają ugruntowaną pozycję w segmencie usług związanych z kompleksową obsługą projektów e-commerce.


PayU SA działa w Polsce od 8 lat i jest dostawcą kompleksowych rozwiązań w zakresie płatności internetowych. Firmie zaufali już m.in.: Allegro, Empik.pl, Onet.pl, C&A, Komputronik.pl, Praktiker. W listopadzie 2012 r. PayU SA uzyskała, decyzją KNF, status krajowej instytucji płatniczej - jest więc podmiotem nadzorowanym przez KNF i wpisanym do Rejestru usług płatniczych.

Od listopada 2011 r. PayU oferuje wyjątkową usługę – konto PayU, które pozwala kupującemu zdefiniować preferowane przez niego kanały płatności oraz zapisać w jednym miejscu dane potrzebne do dokonania płatności za zakupy. Unikatowym i przełomowym produktem stworzonym przez PayU są także pierwsze w Polsce raty przyznawane całkowicie online. Więcej informacji na www.payu.pl.


Siódemka S.A. to najdynamiczniej rozwijająca się firma na polskim rynku kurierskim. Jej strukturę tworzy 40 lokalnych oddziałów oraz zespół 3000 pracowników i kurierów gwarantujących bezpieczne i ekspresowe doręczanie blisko 1,8 miliona paczek miesięcznie. Siódemka jest liderem w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań dedykowanych branży e-commerce, zapewniając automatyzację i skuteczne zarządzanie procesem obsługi przesyłek wszystkim e-sklepom.

Grupa Unity to największy dostawca systemów e-commerce na polskim rynku. Powstała z połączenia Empathy-Internet Software House, Contium oraz Internet Designers i dysponuje obecnie imponującym portfolio zrealizowanych projektów e-commerce dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

Grupa Unity ma na koncie blisko 50 wdrożeń e-commerce i może pochwalić się najszerszym na rynku dostępem do technologii dla sklepów internetowych: od wdrożeń bazujących na autorskiej platformie, rozwiązaniach klasy Enterprise, jak IBM WebSphere Commerce, a także technologiach open-source – Magento i PrestaShop.

W ramach Grupy Unity działa również Internet Designers – jedna z najbardziej znanych i utytułowanych w Polsce agencji interaktywnych full service.


 

Szczegółowe informacje:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 99 81
e-mail: sponsoring@pb.pl

Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem materiałów konferencyjnych, prosimy o kontakt:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Partnerzy

Partner

Partner Logistyczny

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji (2 dni)
1795.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 19 czerwca 2013)
udział w Szkole e-commerce (1 dzień)
695.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 20 czerwca 2013)
udział w konferencji i Szkole e-commerce (3 dni)
2290.00 PLN (od 18 kwietnia 2013 do 20 czerwca 2013)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
E-commerce DEVELOPMENT
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Tomasz Jakubiak
Product Manager

T 22 333 97 51

F 22 333 97 78

konferencje@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter