II edycja Zarządzanie siłami sprzedaży + (nowość) Efektywna organizacja kanałów sprzedaży
Cel
Dział Sprzedaży – czy to rzeczywiście zawsze „oczko w głowie” każdego przedsiębiorstwa? Sprzedawca powinien sprzedać produkt i być zadowolony z benefitów, które za to otrzymuje. Klient powinien być usatysfakcjonowany z zakupionego produktu oraz ze wszystkich kontaktów związanych z samym procesem zakupu i późniejszego korzystania z produktu. Konieczność zwiększenia wyników sprzedaży sprawia, że firmy stale poszukują skutecznych sposobów usprawnienia działań zespołu handlowego.
Jak zatem w dobie kryzysu znaleźć i zatrzymać „urodzonych sprzedawców”, jak ich motywować i sprawić by pozostali w firmie? Jak zbudować efektywny team handlowy i wpłynąć na efekty biznesowe?
Z drugiej strony nie zawsze sprzedaż równa jest sprzedaży. Różnorodność popytu i podaży oferowanych usług każe znaleźć się sprzedawcy w odpowiedni sposób, w odpowiednim miejscu i czasie. Jak za pomocą umiejętnej organizacji kanałów sprzedaży zmaksymalizować jej efektywność? Jakie są specyficzne metody działań poszczególnych kanałów i które z nich warto wykorzystać? Warsztaty ukierunkowane są na obustronną satysfakcję.
WYBIERZ INTERESUJĄCY CIĘ OBSZAR! MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU W WYBRANYM DNIU WARSZTATÓW
Jeśli wciąż zadajesz sobie pytania:
- Jakie są skuteczne metody budowania zespołu sprzedaży i podnoszenia jego efektywności?
- Jak zatrzymać najlepszych handlowców?
- Czy mój zespół sprzedażowy daje z siebie wszystko? Czy ich energia i umiejętności koncentrowane są na czynności przynoszące największe zyski? Jak szybko nowi pracownicy wchodzą do gry?
- Jak efektywnie wykorzystać mierniki i wskaźniki?
- Jak będąc Dyrektorem Sprzedaży, głównym handlowcem firmy, podnosić efektywność działów sprzedaży? Jak „pogodzić” dział sprzedaży z działem marketingu tworząc spójną komunikację? Jak wykorzystać wizerunek marki? Czy mój kanał sprzedaży jest odpowiedni i czy wykorzystuję wszystkie jego możliwości?
...nie może zabraknąć Cię na Warsztacie! W nieformalnej atmosferze będziesz mieć niepowtarzalną okazję do dyskusji i wymiany doświadczeń.
Warsztaty kierujemy do osób zarządzających działami sprzedaży jak również pracowników odpowiedzialnych za budowę efektywnych systemów motywacyjnych dla handlowców, w szczególności:
- Dyrektorów sprzedaży
- Dyrektorów ds. wsparcia sprzedaży
- Dyrektorów ds. rozwoju sprzedaży
- Key Account Managerów
- Sales Managerów
Zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach
Aleksandra Zygarska - Project Manager
Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: [email protected]
Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:
Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: [email protected]
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Hotel Le Meridien Bristol
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy