pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

IX Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA

27-28.09.2012, Warszawa,
Hotel InterContinental

koszt uczestnictwa netto
1295.00 PLN (od 27 czerwca 2012 do 31 sierpnia 2012)
1595.00 PLN (od 1 września 2012 do 28 września 2012)

GB

Konferencja. Doroczne spotkanie najlepszych ekspertów branży logistycznej

Szanowni Państwo,

Już po raz 9. zapraszamy do udziału w Forum Polskich Menedżerów Logistyki Polska Logistyka - jednym z największych i najważniejszych wydarzeń na polskim rynku logistycznym.

Forum co roku gromadzi najlepszych ekspertów i już na stałe wpisało się w kalendarz branżowy. Jest wyjątkową okazją do debat i dyskusji w gronie decydentów i praktyków, odpowiedzialnych za rozwój łańcucha dostaw, zarządzanie zapasami i strategie logistyczne.

Tegoroczna edycja Forum została wzbogacona o formułę sesji równoległych, która umożliwia zindywidualizowanie programu zgodnie z Państwa oczekiwaniami.  Nie zabraknie również dyskusji panelowych, które są unikalną okazją do podzielenia się uwagami w celu znalezienia najbardziej optymalnych rozwiązań. Na podstawie licznych case studies zaproszeni eksperci wskażą nowoczesne metody i najlepsze praktyki optymalizacji działań w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw,  zaopatrzenia, transportu, produkcji i magazynowania. Warto zatem wziąć udział w Forum, aby poznać najlepsze rozwiązania, które możecie Państwo zaimplementować i wykorzystać w swojej codziennej pracy.

Po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy do udziału w branżowym bankiecie, na którym spotkacie Państwo zarówno prelegentów, jak i uczestników forum. Będzie to okazja do swobodnych dyskusji i wymiany kontaktów biznesowych w nieformalnej atmosferze.

Licząc na spotkanie z Państwem, zapraszamy do udziału w IX Forum Polskich Menedżerów Logistyki już 27-28 września 2012r. w Warszawie.


Tegoroczne forum oparte będzie na 5 filarach tematycznych, podczas których:

PRZEKONASZ SIĘ, że nowoczesna logistyka wpływa na dynamikę biznesu
- jakie są innowacje, trendy i strategie logistyki polskiej i zagranicznej

DOWIESZ SIĘ jak osiągnąć sukces dzięki jakości w pojedynczym ogniwie łańcucha dostaw
- jak pokonać drogę od szczupłości do zwinności: lean, agile, leagile supply chains

ZDOBĘDZIESZ tylko logi(sty)czne podejście do tematu transportu
-
jakie są największe wyzwania i perspektywy floty – oszczędnie ale efektywnie!

DOWIESZ SIĘ jak efektywnie zarządzać magazynem 
- czego oczekują najemcy, a co aktualnie ma do zaoferowania rynek, rozwiązania pick-by-voice

ODKRYJESZ nowe wyzwania i nowa rolę Logistyka w nowoczesnej organizacji 
- jakie są najlepsze praktyki w zakresie pomiaru: satysfakcji klienta, terminowości dostaw, magazynowania i wydajności systemów

 

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W FORUM:

Do udziału w Forum zapraszamy Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Wyższą Kadrę Zarządzającą, odpowiedzialną za zarządzanie:

  • łańcuchem dostaw
  • logistyką
  • transportem i zaopatrzeniem
  • magazynem i przepływem materiałów
  • strategią, rozwojem i operacjami

oraz przedstawicieli operatorów logistycznych, firm kurierskich i spedycyjnych oraz wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami, pozwalającymi na optymalizację zarządzania w obszarze logistyki. Tematyka Forum zainteresuje również agencje zarządzające nieruchomościami, parkami logistycznymi i halami magazynowymi.



Zapraszam do udziału w Forum

Aleksandra Zygarska - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl

 

 


O Partnerze Strategicznym:

PKP CARGO LOGISTICS jest jednym z największych w Europie operatorów oferujących kompleksowy pakiet usług logistycznych dostosowanych do potrzeb każdego klienta. Świadczy wszystkie usługi w łańcuchu transportowym – przewozy kolejowe, intermodalne, samochodowe i kolejowo-promowe, spedycję morską, portową oraz śródlądową wraz z całościową obsługą bocznicową, przeładunkową i obsługą celną, logistykę magazynową oraz serwis taboru kolejowego. Celem  PKP CARGO jest realizacja usług logistycznych przyjaznych dla środowiska oraz zapewniających jak największe zadowolenie klientów.

O Partnerze Strategicznym:

Poczta Polska S.A. jest liderem na rynku usług pocztowych, docieramy do wszystkich miejscowości w kraju. Oferujemy nowoczesne usługi pocztowe dla klientów biznesowych, instytucjonalnych i indywidualnych. Poczta Polska S.A. sukcesywnie wprowadza zmiany w swojej ofercie. Przykładem nowej oferty dostosowanej do potrzeb klientów jest e-przesyłka, przesyłka biznesowa, przesyłka gabarytowa, poczta hybrydowa a także zmodyfikowana oferta usługi kurierskiej Pocztex.

O Złotym Partnerze:

SAP to lider rynku aplikacji biznesowych, który pomaga przedsiębiorstwom różnej wielkości i z różnych branż uzyskiwać lepsze wyniki. Rozwiązania SAP pozwalają firmom i ich pracownikom efektywniej współpracować i lepiej wykorzystywać posiadane informacje biznesowe w celu zdobycia przewagi konkurencyjnej. W obszarze zarządzania łańcuchem dostaw SAP proponuje rozwiązanie SAP SCM, które optymalizuje procesy w zakresie: planowania popytu i podaży, logistyki i realizacji zamówień oraz produkcji. Dzięki temu klienci SAP mogą szybciej reagować na zmiany rynkowe, wykorzystywać nowe możliwości, ale przede wszystkim zwiększyć efektywność i minimalizować koszty. Rozwiązanie SAP SCM jest uznawane przez analityków za wiodący produkt na rynku, który pozwala wzmocnić relacje z klientami i dostawcami, tworząc platformę współpracy na wszystkich szczeblach planowania - od  strategicznego do operacyjnego włącznie. Produkty i usługi SAP są obecnie wykorzystywane przez ponad 195 tys. klientów na świecie, którym służą w osiąganiu zysków, w ciągłej adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych i w zrównoważonym rozwoju.

O Srebrnym Partnerze:

Schenker Sp. z o.o. to wiodący operator logistyczny w Polsce, należący do Grupy DB Schenker – lidera na rynku dostawców zintegrowanych usług logistycznych na świecie. DB Schenker jest częścią Grupy Deutsche Bahn. Operator logistyczny zarządza globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek. Prowadzi projekty dedykowane różnym branżom. Zatrudnia około 1750 osób; posiada 17 terminali cross-dockingowych; dysponuje prawie 400 krajowymi i międzynarodowymi połączeniami samochodowymi, zarządza magazynami logistycznymi. Strategiczne cele firmy są silnie związane ze zrównoważonym rozwojem i odpowiedzialnym biznesem. Schenker Sp. z o.o. jako pierwsza firma z branży TSL w Polsce otrzymała wyróżnienie Europejskiej Fundacji Zarządzania Jakością, Uznanie za Doskonalenie na poziomie 5 gwiazdek, a także certyfikowała System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.

Partnerzy

Partner Strategiczny

Złoty Partner

Srebrny Partner

Patron

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

27 września 2012

09:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa

Dynamiczny biznes potrzebuje nowoczesnej logistyki! TRENDY, PERSPEKTYWY I STRATEGIE

09:30

Dziś i jutro! Perspektywy polskiej logistyki i jej wpływ na nowoczesny łańcuch dostaw

dr Grzegorz Szyszka, Dyrektor, Instytut Logistyki i Magazynowania

  • Stabilny łańcuch dostaw w niestabilnych czasach – w jaki sposób zmienne otoczenie biznesowe wpływa na efektywność dostaw
  • Zawirowania w strefie euro a globalny handel –  strategie łańcucha dostaw w czasie spowolnienia gospodarczego
10:10

How to find and effectively manage Key Partners in your supply chain operations and strategic development

dr Oliver Philipp, General Manager European Supply Chain Group, Panasonic Europe Ltd

  • Where we are and what we need - how to recognize the current status quo of your business
  • Key partners in your supply chain - how to define the right people and fuctions and how to manage them
  • Future opportunities and scenarios - where is a way to find optimal solutions
  • IT as partner of supply chain operations and development. How to selection tools to run supply chain operations and development

 

Jakość w pojedynczym ogniwie = sukces w całym łańcuchu dostaw

11:00

Jak sobie radzą światowi liderzy rynku z zarządzaniem łańcuchem dostaw - case study Coca Cola

Zdenek Sykora, SAP Polska

11:40

Jak poprawić efektywność logistyki dystrybucji? Nowe wyzwania i kierunki - case study Grupa Colian

Tomasz Kosik, Główny Logistyk, Grupa Colian

  • Dystrybucja scentralizowana vs dystrybucja zdecentralizowana – kto wygrywa ten pojedynek
  • Nowoczesne formy zarządzania magazynem wyrobów gotowych
  • Customer service, magazyn, transport – poprawa jakości, wydajności ...i co dalej
12:10

Przerwa na kawę

12:40

Wybrane aspekty wdrażania lean management u operatora logistycznego

Monika Pachniak-Radzińska, Dyrektor Rozwoju Biznesu, DB Schenker Sp. z o.o.

13:00

Poczta Polska - operator pocztowy czy logistyczny

Janusz Wojtas, Członek Zarządu Odpowiedzialny za Sprzedaż i Marketing, Poczta Polska S.A.

13:40

Sales and Operations Planning a skuteczne zarządzanie zapasami w łańcuchu dostaw - case study POLPHARMA SA

Grzegorz Zenka, Supply Chain Manager, POLPHARMA SA

  • Czy potrzebujemy S&OP skoro wdrożyliśmy Lean
  • Jak mierzyć efektywność w zarządzaniu łańcuchem dostaw – narzędzia, mierniki, KPI
  • Wspólne planowanie z odbiorcami jako sposób na obniżenie zapasów w całym łańcuchu dostaw
14:20

Lunch

15:20

Elastyczny czy szczupły łańcuch dostaw? Jak pogodzić rosnącą nieprzewidywalność i wymagania rynku z jego efektywną kosztowo obsługą logistyczną?

Jacek Olszewski, Principal, Miebach Consulting

  • Od szczupłości do zwinności: lean, agile, leagile supply chains
  • Zachowanie się produktu na rynku i jego wpływ na procesy logistyczne
  • Jak procesy logistyczne kształtują struktury łańcuchów dostaw
  • Jak struktury łańcuchów dostaw wpływają na funkcje i wyposażenie obiektów logistycznych
  • Strategia logistyczna a technologia – wpływ strategii na technikę i sprzężenie zwrotne
  • Inżynieria łańcucha dostaw – metodologia XXI wieku w kreowaniu optymalnych rozwiązań
  • Tak naprawdę zawsze chodzi o pieniądze: efektywna inwestycja w logistyce
16:10

Logistyka w erze e-commerce - case study Nescafe

Klaudia Jabłońska, Cursor

  • "Tradycyjna" logistyka, a logistyka w e-commerce - kluczowe różnice, które wpłyną na Twój biznes!
  • Niestandardowy kanał - niestandardowe kompetencje. Wymogi infrastrukturalne i zasoby personale
  • Jaki wpływ na koszty funkcjonowania i marże sklepów ma logistyka dla e-commerce

 

Zawód Logistyk – wyzwania i nowa rola w nowoczesnej organizacji

16:40

Logistics with a human face, or how to build the image of a friendly company through effective supply chain management

Ágnes Hernád, Customer Service Manager & Sustainability Focal Point for East Central Europe, Maersk Line

  • Supply chain tailored to your needs! Best Practice for measuring customer satisfaction, timely delivery, storage and system performance
  • The quality of your logistics, and market your company's image
  • Green Logistics – environmental protection and protection of clients
17:20

Zaplanować, wdrożyć i wykonać – logistyka Euro 2012

Witold Szczurek, Operations Director, Logistic Director, InPost

18:00

Zakończenie pierwszego dnia Forum

20:00

Wieczorny Bankiet

Wspólne spotkanie prelegentów i uczestników Forum przy lampce wina jest unikalną szansą na swobodne dyskusje i wymianę kontaktów biznesowych.

Spotkanie odbędzie się u Blue Cactus&Iguana Lounge, ul. Zajączkowska 11

28 września 2012

09:00

Poranna kawa, rejestracja

Transport – tylko logi(sty)czne podejście do tematu!

09:02

Sesje równoległe

Uczestnicy mają możliwość na zindywidualizowanie programu zgodnie z oczekiwaniami poprzez wybór odpowiednich sesji równoległych

09:30

Do wyboru: sesja A1 lub A2

09:31

A1 Strategia rozwoju transportu drogowego do 2020 roku

Agnieszka Krupa, Zastępca Dyrektora Departamentu Dróg Krajowych i Autostrad, Ministerstwo Infrastruktury

  • Jak wygląda przyszłość polskiej drogi? Wdrożenia elektronicznych systemów poborów opłat - szansa czy zagrożenie
  • Interoperacyjne urządzenie pokładowe - recepta na przyszłość

 

A2 Żegluga promowa – alternatywa dla korków na drodze

Witold Kozal, Szef Bazy Promowej w Gdańsku, Polska Żegluga Bałtycka SA Polferries

  • Rynek promowy w Polsce i perspektywy jego rozwoju
  • Odpowiedzialność przewoźnika morskiego za ładunek
  • Green shipping – wyzwania, możliwości, koszty dla operatorów promowych i klientów linii żeglugowych
10:10

Do wyboru: sesja B1 lub B2

10:11

B1 Gdzie jeszcze szukać oszczędności – czy grupowy transport zdał egzamin? Ocena efektywności  działań w perspektywie czasu

Marcin Hajdul, Kierownik w Centrum Wiedzy Logistycznej, Instytut Logistyki i Magazynowania;
Mirosław Grzegorz Kiedrzyn, Członek Zarządu, Knauf  Trans Polska Sp. z o.o

  • Efektywna flota i wykorzystanie zasobów. Kto może na tym skorzystać? Z kim i bez kogo – jak znaleźć swoją drugą połówkę?
  • Najważniejsze wyzwania stawiane przed partnerami – odnieść sukces i zmniejszyć całkowity koszt transportu. Konsolidacja ładunków, eliminacja pustych powrotów

 

B2 Naturalna KOLEJ rzeczy – czas na transport
kolejowy!

Witold Bawor, Dyrektor Zarządzający, Pełnomocnik Zarządu ds. Utrzymania, PKP Cargo S.A.

  • Perspektywy rynku kolejowego w Polsce – zwiększenie znaczenia kolei jako przyjaznego dla środowiska i bezpiecznego środka transportu
  • Szybkość przemieszczania towarów i ich dostępność, a wpływ na cenę

 

10:50

Przerwa na kawę

11:20

Kontenery na tory, czyli transport łączony. Perspektywa polskiej logistyki w kontekście europejskich rozwiązań

Zapraszamy do aktywnej dyskusji z ekspertami:

- Piotr Frąckowiak, Spec. ds. Transportu Intermodalnego, Bałtycki Terminal Kontenerowy
- Rafał Milczarski, Prezes, Związek Niezależnych Przewoźników Kolejowych
- Ryszard Nakonieczny, Dyrektor Oddziału Warszawa CARGOSPED Sp. z o.o. Grupa PKP CARGO LOGISTICS

- Maciej Wroński, Dyrektor Biura Prawnego, Związek Pracodawców Transportu Drogowego
- Moderator: Marcin Hajdul, Kierownik w Centrum Wiedzy Logistycznej, Instytut Logistyki i Magazynowania

  • Jak opracować najbardziej opłacalną strategię na rzecz transportu i odciążyć infrastrukturę drogową? – współpraca poszczególnych gałęzi transportu
  • Efektywność kosztowa, bezpieczeństwo operacyjne, wysoki współczynnik terminowości, proekologiczny transport – założenia a realizacja
  • Polska na tle Europy – bariery i możliwości rozwoju transportu intermodalnego

Zarządzanie magazynem

12:10

2011 jako rekordowy rok pod kątem transakcji na rynku powierzchni magazynowych – co czeka rynek w najbliższym czasie

Tomasz Olszewski, Head of Industrial CEE, Jones Lang LaSalle

  • Wyzwania, możliwości, zagrożenia – sytuacja na rynku nieruchomości magazynowych. Popyt a podaż – jak będzie zmieniał się rynek usług magazynowych
  • Zmiany lokalizacji magazynów a optymalizacja procesów biznesowych – gdzie znaleźć wykwalifikowane zasoby ludzkie oraz bliskość ośrodków przemysłowych
13:00

Przerwa na lunch

14:00

Nowoczesny magazyn – czego oczekują najemcy, a co aktualnie ma do zaoferowania rynek

Zapraszamy do aktywnej dyskusji z ekspertami:
- Robert Dobrzycki, Dyrektor Zarządzający, Panattoni Europe
- Michał Prochownik, Dyrektor Magazynu, Decathlon Polska
- Robert Perti, Kierownik Działu Magazynu Centralnego, Polska Telefonia Cyfrowa
- Marek Skrzydlak, Negocjator, Cushman&Wakefield
- Moderator: dr. inż. Aleksander Niemczyk, Zastępca Dyrektora ds. Rynku, Instytut Logistyki i Magazynowania

 

  • Drogo sprzedać, tanio kupić, czyli jak znaleźć złoty środek? Strategia scentralizowana vs zdecentralizowana – co bardziej się opłaca?
  • Mobilne rozwiązania wspierające zarządzanie i optymalizacja powierzchni magazynowej. Jak zmniejszyć możliwość popełnienia błędu w magazynie – rozwiązania Pick-by-Voice
14:40

Odpowiednia ilość w odpowiednim miejscu i czasie! Sposoby redukcji zapasów na potrzeby sektora produkcji - case study ORLEN LIETUVA

Bogdan Cichucki, Director of Procurement Department, ORLEN LIETUVA; Dawid Doliński, Starszy Specjalista ds. Logistyki, Instytut Logistyki i Magazynowania

  • Określanie poziomów minimalnych i maksymalnych zapasów – jak optymalnie przeprowadzić ten proces
  • Specyfika i znaczenie zapasów części zamiennych na potrzeby maintenance
  • Ocena krytyczności części zamiennych – jak skutecznie ją przeprowadzić przy współpracy Utrzymania Ruchu i Zakupów

 

15:30

Zakończenie Forum, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1295.00 PLN (od 27 czerwca 2012 do 31 sierpnia 2012)
1595.00 PLN (od 1 września 2012 do 28 września 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
IX Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Referendum to zawsze ryzyko

Przez kilkadziesiąt lat,...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Najważniejsza jest stabilizacja

Samorządowi menedżerowie...
News

Zmienne humory ratingowych panów

Tym razem agencja S&P...
News

Kolejna duża inwestycja jest możliwa w Polsce

Lufthansa i GE zainwestują...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

O czym ostrzega Snowden

To świeża historia, każdy pamięta doniesienia...
News

Walutowy listopad za nami, co dalej?

Skończył się listopad 2016...
Najlepsze blogi o biznesie