pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

IX Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA

27-28.09.2012, Warszawa,
Hotel InterContinental

koszt uczestnictwa netto
1295.00 PLN (od 27 czerwca 2012 do 31 sierpnia 2012)
1595.00 PLN (od 1 września 2012 do 28 września 2012)

GB

Konferencja. Doroczne spotkanie najlepszych ekspertów branży logistycznej

Szanowni Państwo,

Już po raz 9. zapraszamy do udziału w Forum Polskich Menedżerów Logistyki Polska Logistyka - jednym z największych i najważniejszych wydarzeń na polskim rynku logistycznym.

Forum co roku gromadzi najlepszych ekspertów i już na stałe wpisało się w kalendarz branżowy. Jest wyjątkową okazją do debat i dyskusji w gronie decydentów i praktyków, odpowiedzialnych za rozwój łańcucha dostaw, zarządzanie zapasami i strategie logistyczne.

Tegoroczna edycja Forum została wzbogacona o formułę sesji równoległych, która umożliwia zindywidualizowanie programu zgodnie z Państwa oczekiwaniami.  Nie zabraknie również dyskusji panelowych, które są unikalną okazją do podzielenia się uwagami w celu znalezienia najbardziej optymalnych rozwiązań. Na podstawie licznych case studies zaproszeni eksperci wskażą nowoczesne metody i najlepsze praktyki optymalizacji działań w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw,  zaopatrzenia, transportu, produkcji i magazynowania. Warto zatem wziąć udział w Forum, aby poznać najlepsze rozwiązania, które możecie Państwo zaimplementować i wykorzystać w swojej codziennej pracy.

Po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy do udziału w branżowym bankiecie, na którym spotkacie Państwo zarówno prelegentów, jak i uczestników forum. Będzie to okazja do swobodnych dyskusji i wymiany kontaktów biznesowych w nieformalnej atmosferze.

Licząc na spotkanie z Państwem, zapraszamy do udziału w IX Forum Polskich Menedżerów Logistyki już 27-28 września 2012r. w Warszawie.


Tegoroczne forum oparte będzie na 5 filarach tematycznych, podczas których:

PRZEKONASZ SIĘ, że nowoczesna logistyka wpływa na dynamikę biznesu
- jakie są innowacje, trendy i strategie logistyki polskiej i zagranicznej

DOWIESZ SIĘ jak osiągnąć sukces dzięki jakości w pojedynczym ogniwie łańcucha dostaw
- jak pokonać drogę od szczupłości do zwinności: lean, agile, leagile supply chains

ZDOBĘDZIESZ tylko logi(sty)czne podejście do tematu transportu
-
jakie są największe wyzwania i perspektywy floty – oszczędnie ale efektywnie!

DOWIESZ SIĘ jak efektywnie zarządzać magazynem 
- czego oczekują najemcy, a co aktualnie ma do zaoferowania rynek, rozwiązania pick-by-voice

ODKRYJESZ nowe wyzwania i nowa rolę Logistyka w nowoczesnej organizacji 
- jakie są najlepsze praktyki w zakresie pomiaru: satysfakcji klienta, terminowości dostaw, magazynowania i wydajności systemów

 

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W FORUM:

Do udziału w Forum zapraszamy Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Wyższą Kadrę Zarządzającą, odpowiedzialną za zarządzanie:

  • łańcuchem dostaw
  • logistyką
  • transportem i zaopatrzeniem
  • magazynem i przepływem materiałów
  • strategią, rozwojem i operacjami

oraz przedstawicieli operatorów logistycznych, firm kurierskich i spedycyjnych oraz wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami, pozwalającymi na optymalizację zarządzania w obszarze logistyki. Tematyka Forum zainteresuje również agencje zarządzające nieruchomościami, parkami logistycznymi i halami magazynowymi.



Zapraszam do udziału w Forum

Aleksandra Zygarska - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl

 

 


O Partnerze Strategicznym:

PKP CARGO LOGISTICS jest jednym z największych w Europie operatorów oferujących kompleksowy pakiet usług logistycznych dostosowanych do potrzeb każdego klienta. Świadczy wszystkie usługi w łańcuchu transportowym – przewozy kolejowe, intermodalne, samochodowe i kolejowo-promowe, spedycję morską, portową oraz śródlądową wraz z całościową obsługą bocznicową, przeładunkową i obsługą celną, logistykę magazynową oraz serwis taboru kolejowego. Celem  PKP CARGO jest realizacja usług logistycznych przyjaznych dla środowiska oraz zapewniających jak największe zadowolenie klientów.

O Partnerze Strategicznym:

Poczta Polska S.A. jest liderem na rynku usług pocztowych, docieramy do wszystkich miejscowości w kraju. Oferujemy nowoczesne usługi pocztowe dla klientów biznesowych, instytucjonalnych i indywidualnych. Poczta Polska S.A. sukcesywnie wprowadza zmiany w swojej ofercie. Przykładem nowej oferty dostosowanej do potrzeb klientów jest e-przesyłka, przesyłka biznesowa, przesyłka gabarytowa, poczta hybrydowa a także zmodyfikowana oferta usługi kurierskiej Pocztex.

O Złotym Partnerze:

SAP to lider rynku aplikacji biznesowych, który pomaga przedsiębiorstwom różnej wielkości i z różnych branż uzyskiwać lepsze wyniki. Rozwiązania SAP pozwalają firmom i ich pracownikom efektywniej współpracować i lepiej wykorzystywać posiadane informacje biznesowe w celu zdobycia przewagi konkurencyjnej. W obszarze zarządzania łańcuchem dostaw SAP proponuje rozwiązanie SAP SCM, które optymalizuje procesy w zakresie: planowania popytu i podaży, logistyki i realizacji zamówień oraz produkcji. Dzięki temu klienci SAP mogą szybciej reagować na zmiany rynkowe, wykorzystywać nowe możliwości, ale przede wszystkim zwiększyć efektywność i minimalizować koszty. Rozwiązanie SAP SCM jest uznawane przez analityków za wiodący produkt na rynku, który pozwala wzmocnić relacje z klientami i dostawcami, tworząc platformę współpracy na wszystkich szczeblach planowania - od  strategicznego do operacyjnego włącznie. Produkty i usługi SAP są obecnie wykorzystywane przez ponad 195 tys. klientów na świecie, którym służą w osiąganiu zysków, w ciągłej adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych i w zrównoważonym rozwoju.

O Srebrnym Partnerze:

Schenker Sp. z o.o. to wiodący operator logistyczny w Polsce, należący do Grupy DB Schenker – lidera na rynku dostawców zintegrowanych usług logistycznych na świecie. DB Schenker jest częścią Grupy Deutsche Bahn. Operator logistyczny zarządza globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek. Prowadzi projekty dedykowane różnym branżom. Zatrudnia około 1750 osób; posiada 17 terminali cross-dockingowych; dysponuje prawie 400 krajowymi i międzynarodowymi połączeniami samochodowymi, zarządza magazynami logistycznymi. Strategiczne cele firmy są silnie związane ze zrównoważonym rozwojem i odpowiedzialnym biznesem. Schenker Sp. z o.o. jako pierwsza firma z branży TSL w Polsce otrzymała wyróżnienie Europejskiej Fundacji Zarządzania Jakością, Uznanie za Doskonalenie na poziomie 5 gwiazdek, a także certyfikowała System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.

Partnerzy

Partner Strategiczny

Złoty Partner

Srebrny Partner

Patron

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

27 września 2012

09:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa

Dynamiczny biznes potrzebuje nowoczesnej logistyki! TRENDY, PERSPEKTYWY I STRATEGIE

09:30

Dziś i jutro! Perspektywy polskiej logistyki i jej wpływ na nowoczesny łańcuch dostaw

dr Grzegorz Szyszka, Dyrektor, Instytut Logistyki i Magazynowania

  • Stabilny łańcuch dostaw w niestabilnych czasach – w jaki sposób zmienne otoczenie biznesowe wpływa na efektywność dostaw
  • Zawirowania w strefie euro a globalny handel –  strategie łańcucha dostaw w czasie spowolnienia gospodarczego
10:10

How to find and effectively manage Key Partners in your supply chain operations and strategic development

dr Oliver Philipp, General Manager European Supply Chain Group, Panasonic Europe Ltd

  • Where we are and what we need - how to recognize the current status quo of your business
  • Key partners in your supply chain - how to define the right people and fuctions and how to manage them
  • Future opportunities and scenarios - where is a way to find optimal solutions
  • IT as partner of supply chain operations and development. How to selection tools to run supply chain operations and development

 

Jakość w pojedynczym ogniwie = sukces w całym łańcuchu dostaw

11:00

Jak sobie radzą światowi liderzy rynku z zarządzaniem łańcuchem dostaw - case study Coca Cola

Zdenek Sykora, SAP Polska

11:40

Jak poprawić efektywność logistyki dystrybucji? Nowe wyzwania i kierunki - case study Grupa Colian

Tomasz Kosik, Główny Logistyk, Grupa Colian

  • Dystrybucja scentralizowana vs dystrybucja zdecentralizowana – kto wygrywa ten pojedynek
  • Nowoczesne formy zarządzania magazynem wyrobów gotowych
  • Customer service, magazyn, transport – poprawa jakości, wydajności ...i co dalej
12:10

Przerwa na kawę

12:40

Wybrane aspekty wdrażania lean management u operatora logistycznego

Monika Pachniak-Radzińska, Dyrektor Rozwoju Biznesu, DB Schenker Sp. z o.o.

13:00

Poczta Polska - operator pocztowy czy logistyczny

Janusz Wojtas, Członek Zarządu Odpowiedzialny za Sprzedaż i Marketing, Poczta Polska S.A.

13:40

Sales and Operations Planning a skuteczne zarządzanie zapasami w łańcuchu dostaw - case study POLPHARMA SA

Grzegorz Zenka, Supply Chain Manager, POLPHARMA SA

  • Czy potrzebujemy S&OP skoro wdrożyliśmy Lean
  • Jak mierzyć efektywność w zarządzaniu łańcuchem dostaw – narzędzia, mierniki, KPI
  • Wspólne planowanie z odbiorcami jako sposób na obniżenie zapasów w całym łańcuchu dostaw
14:20

Lunch

15:20

Elastyczny czy szczupły łańcuch dostaw? Jak pogodzić rosnącą nieprzewidywalność i wymagania rynku z jego efektywną kosztowo obsługą logistyczną?

Jacek Olszewski, Principal, Miebach Consulting

  • Od szczupłości do zwinności: lean, agile, leagile supply chains
  • Zachowanie się produktu na rynku i jego wpływ na procesy logistyczne
  • Jak procesy logistyczne kształtują struktury łańcuchów dostaw
  • Jak struktury łańcuchów dostaw wpływają na funkcje i wyposażenie obiektów logistycznych
  • Strategia logistyczna a technologia – wpływ strategii na technikę i sprzężenie zwrotne
  • Inżynieria łańcucha dostaw – metodologia XXI wieku w kreowaniu optymalnych rozwiązań
  • Tak naprawdę zawsze chodzi o pieniądze: efektywna inwestycja w logistyce
16:10

Logistyka w erze e-commerce - case study Nescafe

Klaudia Jabłońska, Cursor

  • "Tradycyjna" logistyka, a logistyka w e-commerce - kluczowe różnice, które wpłyną na Twój biznes!
  • Niestandardowy kanał - niestandardowe kompetencje. Wymogi infrastrukturalne i zasoby personale
  • Jaki wpływ na koszty funkcjonowania i marże sklepów ma logistyka dla e-commerce

 

Zawód Logistyk – wyzwania i nowa rola w nowoczesnej organizacji

16:40

Logistics with a human face, or how to build the image of a friendly company through effective supply chain management

Ágnes Hernád, Customer Service Manager & Sustainability Focal Point for East Central Europe, Maersk Line

  • Supply chain tailored to your needs! Best Practice for measuring customer satisfaction, timely delivery, storage and system performance
  • The quality of your logistics, and market your company's image
  • Green Logistics – environmental protection and protection of clients
17:20

Zaplanować, wdrożyć i wykonać – logistyka Euro 2012

Witold Szczurek, Operations Director, Logistic Director, InPost

18:00

Zakończenie pierwszego dnia Forum

20:00

Wieczorny Bankiet

Wspólne spotkanie prelegentów i uczestników Forum przy lampce wina jest unikalną szansą na swobodne dyskusje i wymianę kontaktów biznesowych.

Spotkanie odbędzie się u Blue Cactus&Iguana Lounge, ul. Zajączkowska 11

28 września 2012

09:00

Poranna kawa, rejestracja

Transport – tylko logi(sty)czne podejście do tematu!

09:02

Sesje równoległe

Uczestnicy mają możliwość na zindywidualizowanie programu zgodnie z oczekiwaniami poprzez wybór odpowiednich sesji równoległych

09:30

Do wyboru: sesja A1 lub A2

09:31

A1 Strategia rozwoju transportu drogowego do 2020 roku

Agnieszka Krupa, Zastępca Dyrektora Departamentu Dróg Krajowych i Autostrad, Ministerstwo Infrastruktury

  • Jak wygląda przyszłość polskiej drogi? Wdrożenia elektronicznych systemów poborów opłat - szansa czy zagrożenie
  • Interoperacyjne urządzenie pokładowe - recepta na przyszłość

 

A2 Żegluga promowa – alternatywa dla korków na drodze

Witold Kozal, Szef Bazy Promowej w Gdańsku, Polska Żegluga Bałtycka SA Polferries

  • Rynek promowy w Polsce i perspektywy jego rozwoju
  • Odpowiedzialność przewoźnika morskiego za ładunek
  • Green shipping – wyzwania, możliwości, koszty dla operatorów promowych i klientów linii żeglugowych
10:10

Do wyboru: sesja B1 lub B2

10:11

B1 Gdzie jeszcze szukać oszczędności – czy grupowy transport zdał egzamin? Ocena efektywności  działań w perspektywie czasu

Marcin Hajdul, Kierownik w Centrum Wiedzy Logistycznej, Instytut Logistyki i Magazynowania;
Mirosław Grzegorz Kiedrzyn, Członek Zarządu, Knauf  Trans Polska Sp. z o.o

  • Efektywna flota i wykorzystanie zasobów. Kto może na tym skorzystać? Z kim i bez kogo – jak znaleźć swoją drugą połówkę?
  • Najważniejsze wyzwania stawiane przed partnerami – odnieść sukces i zmniejszyć całkowity koszt transportu. Konsolidacja ładunków, eliminacja pustych powrotów

 

B2 Naturalna KOLEJ rzeczy – czas na transport
kolejowy!

Witold Bawor, Dyrektor Zarządzający, Pełnomocnik Zarządu ds. Utrzymania, PKP Cargo S.A.

  • Perspektywy rynku kolejowego w Polsce – zwiększenie znaczenia kolei jako przyjaznego dla środowiska i bezpiecznego środka transportu
  • Szybkość przemieszczania towarów i ich dostępność, a wpływ na cenę

 

10:50

Przerwa na kawę

11:20

Kontenery na tory, czyli transport łączony. Perspektywa polskiej logistyki w kontekście europejskich rozwiązań

Zapraszamy do aktywnej dyskusji z ekspertami:

- Piotr Frąckowiak, Spec. ds. Transportu Intermodalnego, Bałtycki Terminal Kontenerowy
- Rafał Milczarski, Prezes, Związek Niezależnych Przewoźników Kolejowych
- Ryszard Nakonieczny, Dyrektor Oddziału Warszawa CARGOSPED Sp. z o.o. Grupa PKP CARGO LOGISTICS

- Maciej Wroński, Dyrektor Biura Prawnego, Związek Pracodawców Transportu Drogowego
- Moderator: Marcin Hajdul, Kierownik w Centrum Wiedzy Logistycznej, Instytut Logistyki i Magazynowania

  • Jak opracować najbardziej opłacalną strategię na rzecz transportu i odciążyć infrastrukturę drogową? – współpraca poszczególnych gałęzi transportu
  • Efektywność kosztowa, bezpieczeństwo operacyjne, wysoki współczynnik terminowości, proekologiczny transport – założenia a realizacja
  • Polska na tle Europy – bariery i możliwości rozwoju transportu intermodalnego

Zarządzanie magazynem

12:10

2011 jako rekordowy rok pod kątem transakcji na rynku powierzchni magazynowych – co czeka rynek w najbliższym czasie

Tomasz Olszewski, Head of Industrial CEE, Jones Lang LaSalle

  • Wyzwania, możliwości, zagrożenia – sytuacja na rynku nieruchomości magazynowych. Popyt a podaż – jak będzie zmieniał się rynek usług magazynowych
  • Zmiany lokalizacji magazynów a optymalizacja procesów biznesowych – gdzie znaleźć wykwalifikowane zasoby ludzkie oraz bliskość ośrodków przemysłowych
13:00

Przerwa na lunch

14:00

Nowoczesny magazyn – czego oczekują najemcy, a co aktualnie ma do zaoferowania rynek

Zapraszamy do aktywnej dyskusji z ekspertami:
- Robert Dobrzycki, Dyrektor Zarządzający, Panattoni Europe
- Michał Prochownik, Dyrektor Magazynu, Decathlon Polska
- Robert Perti, Kierownik Działu Magazynu Centralnego, Polska Telefonia Cyfrowa
- Marek Skrzydlak, Negocjator, Cushman&Wakefield
- Moderator: dr. inż. Aleksander Niemczyk, Zastępca Dyrektora ds. Rynku, Instytut Logistyki i Magazynowania

 

  • Drogo sprzedać, tanio kupić, czyli jak znaleźć złoty środek? Strategia scentralizowana vs zdecentralizowana – co bardziej się opłaca?
  • Mobilne rozwiązania wspierające zarządzanie i optymalizacja powierzchni magazynowej. Jak zmniejszyć możliwość popełnienia błędu w magazynie – rozwiązania Pick-by-Voice
14:40

Odpowiednia ilość w odpowiednim miejscu i czasie! Sposoby redukcji zapasów na potrzeby sektora produkcji - case study ORLEN LIETUVA

Bogdan Cichucki, Director of Procurement Department, ORLEN LIETUVA; Dawid Doliński, Starszy Specjalista ds. Logistyki, Instytut Logistyki i Magazynowania

  • Określanie poziomów minimalnych i maksymalnych zapasów – jak optymalnie przeprowadzić ten proces
  • Specyfika i znaczenie zapasów części zamiennych na potrzeby maintenance
  • Ocena krytyczności części zamiennych – jak skutecznie ją przeprowadzić przy współpracy Utrzymania Ruchu i Zakupów

 

15:30

Zakończenie Forum, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1295.00 PLN (od 27 czerwca 2012 do 31 sierpnia 2012)
1595.00 PLN (od 1 września 2012 do 28 września 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
IX Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".