pb.pl

Marketing i PR

(Social) Media Crisis Management

19-20.06.2012, Warszawa,
Hotel Polonia Palace

koszt uczestnictwa netto
3895.00 PLN (od 15 czerwca 2012 do 19 czerwca 2012)

Konferencja. PR&Marketing kontra nowy wymiar kryzysu

W czasie rozkwitu  technologii informacyjno-komunikacyjnych firmy narażone są na zdecydowanie większe ryzyko pojawienia się negatywnych zdarzeń, których finałem może być wybuch kryzysu. Wykorzystanie mediów społecznościowych z jednej strony, otwiera szerokie możliwości nawiązywania nowego wymiaru relacji z klientami, z drugiej może okazać się ogniskiem zapalnym sytuacji kryzysowej.

Przemyślenie działań antykryzysowych oraz  przygotowanie scenariusza jest kluczowym zadaniem  w minimalizowaniu  skutków  kryzysu i utrzymaniu silnej  pozycji firmy na rynku!

Konferencja (Social) Media Crisis Management
PR&Marketing kontra nowy wymiar kryzysu
jest  połączeniem prelekcji, paneli dyskusyjnych  i interaktywnych sesji warsztatowych oraz niepowtarzalną szansą na uzyskanie inspirujących wskazówek i bezpośredniej wymiany doświadczeń.

Prelekcje wygłoszą: Elżbieta Anders, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej  PKO BP, Robert Mularczyk Dyrektor ds. PR w Toyota Polska,  Joanna Frąckowiak Public Relations Manager Microsoft Sp. z o.o.,  Małgorzata Nieciecka- Digital Media Manager z firmy  Inpost , Donata Nowakowska, Rzecznik Prasowy Koleji Mazowieckich, Michał Sadowski, Założyciel firmy Brand24, Marcin Zachowicz szef biura informacji i rzecznik prasowy Grupy LOTOS SA  oraz  wielu innych.

Zgłoś swój udział i dowiedz się:

  • Gdzie tkwią „ogniska zapalne” kryzysu
  • Jak ( i czy ) reagować na negatywne posty
  • Jak zarządzać relacjami z klientem w sytuacji w kryzysu
  • Czy kryzys można przekuć w sukces?
  • Jakie są niestandardowe metody budowania wizerunku odpornego na potencjalne zagrożenia

Musisz znaleźć się w gronie uczestników jednego z najważniejszych  spotkań dotyczącego Zarządzania Kryzysem w firmie.

W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują  profesjonaliści  odpowiedzialni
za kreowanie wizerunku marki, zarządzający  treścią w mediach tradycyjnych i nowych oraz
osoby  odpowiedzialne za komunikację i budowanie relacji z interesariuszami .

Serdecznie zapraszam do udziału

Beata Terlecka - Project Manager

tel. (22) 333 97 80

fax (22) 333 97 78

e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie promocji, reklamy, sponsoringu

Dział Sponsoringu

tel. (22) 333 97 87

fax (22) 333 97 78

Partnerzy

Patron Medialny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
3895.00 PLN (od 15 czerwca 2012 do 19 czerwca 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Informedia Polska Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Svenska Handelsbanken AB SA Oddział w Polsce
PL 97 2250 0001 0000 0040 0318 1251.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
(Social) Media Crisis Management
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter