(Social) Media Crisis Management
Cel
W czasie rozkwitu technologii informacyjno-komunikacyjnych firmy narażone są na zdecydowanie większe ryzyko pojawienia się negatywnych zdarzeń, których finałem może być wybuch kryzysu. Wykorzystanie mediów społecznościowych z jednej strony, otwiera szerokie możliwości nawiązywania nowego wymiaru relacji z klientami, z drugiej może okazać się ogniskiem zapalnym sytuacji kryzysowej.
Przemyślenie działań antykryzysowych oraz przygotowanie scenariusza jest kluczowym zadaniem w minimalizowaniu skutków kryzysu i utrzymaniu silnej pozycji firmy na rynku!
Konferencja (Social) Media Crisis Management
PR&Marketing kontra nowy wymiar kryzysu
jest połączeniem prelekcji, paneli dyskusyjnych i interaktywnych sesji warsztatowych oraz niepowtarzalną szansą na uzyskanie inspirujących wskazówek i bezpośredniej wymiany doświadczeń.
Prelekcje wygłoszą: Elżbieta Anders, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PKO BP, Robert Mularczyk Dyrektor ds. PR w Toyota Polska, Joanna Frąckowiak Public Relations Manager Microsoft Sp. z o.o., Małgorzata Nieciecka- Digital Media Manager z firmy Inpost , Donata Nowakowska, Rzecznik Prasowy Koleji Mazowieckich, Michał Sadowski, Założyciel firmy Brand24, Marcin Zachowicz szef biura informacji i rzecznik prasowy Grupy LOTOS SA oraz wielu innych.
Zgłoś swój udział i dowiedz się:
- Gdzie tkwią „ogniska zapalne” kryzysu
- Jak ( i czy ) reagować na negatywne posty
- Jak zarządzać relacjami z klientem w sytuacji w kryzysu
- Czy kryzys można przekuć w sukces?
- Jakie są niestandardowe metody budowania wizerunku odpornego na potencjalne zagrożenia
Musisz znaleźć się w gronie uczestników jednego z najważniejszych spotkań dotyczącego Zarządzania Kryzysem w firmie.
W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują profesjonaliści odpowiedzialni
za kreowanie wizerunku marki, zarządzający treścią w mediach tradycyjnych i nowych oraz
osoby odpowiedzialne za komunikację i budowanie relacji z interesariuszami .
Serdecznie zapraszam do udziału
Beata Terlecka - Project Manager
tel. (22) 333 97 80
fax (22) 333 97 78
e-mail: [email protected]
Zapraszamy do współpracy w zakresie promocji, reklamy, sponsoringu
Dział Sponsoringu
tel. (22) 333 97 87
fax (22) 333 97 78
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Hotel Polonia Palace
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy