Warszawa
Konferencja
14 ‑ 15 marca 2012
14 ‑ 15 marca 2012
Hotel Le Meridien Bristol
IV Forum Marketingu Zintegrowanego
None
Ikona zamknięcia

Cel

Forum to idealne miejsce by uporządkować informacje dotyczące najistotniejszych trendów w marketingu. Pokażemy i omówimy , które są najważniejsze i okażą się dominujące na polskim rynku

Porozmawiamy o zintegrowanej komunikacji online opartej na sprawdzonych rozwiązaniach, a także – co najistotniejsze – poszerzymy Państwa wiedzę o najnowszych narzędziach marketingowych, które stały się istotnym punktem planowania kampanii: mobile marketingu, geolokalizacji i gryfikacji

Dużą część Konferencji poświęcimy dyskusji o strategicznym elemencie media miksu czyli obecności marki w social mediach: doborze treści w działaniach komunikacyjnych, wizerunkowych i sprzedażowych oraz interacji z fanami
W oparciu o ciekawe case studies omówimy praktyczne narzędzia analityczne, systemy analizy interakcji i oglądalności w social media.

Wydarzenie to dedykujemy:

  • Ludziom Marketingu: dyrektorom, managerom, kadrze zarządzającej, planerom, strategom
  • Osobom zajmującym kluczowe stanowiska w działach e-marketingu, e- PR i e-commerce
  • Kadrze odpowiedzialnej za strategię firmy w obszarze e-komunikacji z rynkiem
  • Pracownikom portali, serwisów internetowych, sklepów, wydawnictw
  • Kadrze zarządzającej firm w obszarze e-biznesu wykorzystującego socialmedia i mobilemarketing
  • Osobom odpowiedzialnym za biznes development rozwiązań mobilnych
  • Pracownikom działów community, moderatorom
  • Osobom odpowiedzialnym za engagement marketing, social shopping, community building
  • Przedstawicielom domów mediowych
  • Twórcom start-upów, młodym przedsiębiorcom, przedstawicielom venture capitals
  • Wszystkim śledzącym zmiany na rynku komunikacji marketingowej

Każdy uczestnik spotkania otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Forum.

Współorganizator - Polskie Stowarzyszenie Marketingu Zintegrowanego

Polskie Stowarzyszenie Marketingu Zintegrowanego zostało założone 29 września 1995 roku, przez przedstawicieli 10 firm, a obecnie liczy blisko 80 członków. SMB pełni wiodącą rolę w identyfikowaniu, planowaniu i rozwiązywaniu spraw dotyczących marketingu bezpośredniego. Stowarzyszenie jest członkiem Europejskiej Federacji Marketingu Bezpośredniego FEDMA, European Confederation of Contact Centre Organisations (ECCCO), Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan” oraz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Dzięki temu jest najważniejszą organizacją w Polsce opiniującą projekty ustaw dotyczące naszego środowiska oraz dbającą o przestrzeganie najwyższych norm etycznych zebranych w Kodeksie Etycznym SMB.
Misją SMB jest tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi marketingu bezpośredniego w Polsce zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami etyki zawodowej.

Nasze inicjatywy: Forum Marketingu Zintegrowanego, Golden Arrow; Interactive Marketing Meeting, Norma EN15838, Telemarketer Roku, Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego,
unikalne pakiety szkoleń.

więcej informacji: www.smb.pl; [email protected]

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w tym ciekawym wydarzeniu.
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: [email protected]

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 88
fax.(22) 333 97 78
e-mail: [email protected]

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

19

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.

100

konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.

5000

uczestników wydarzeń w 2022 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Le Meridien Bristol


Warszawa

Współorganizator

Patron Medialny