Konin
Konferencja
31 stycznia 2012
31 stycznia 2012
Hotel Niagara, Węglew Kolonia 214/k. Konina
STRATEGIA PRZEDSIĘBIORSTWA A ZARZĄDZANIE PERSONELEM - KONIN
None
Ikona zamknięcia

Cel

Badania wśród firm z sektora MŚP przeprowadzone niedawno przez Agencję Rubikom Strategy Consultans pokazują, że zaledwie 36% firm ma opracowaną strategię, względnie zintegrowaną z kluczowymi dla funkcjonowania firmy obszarami. To dość zaskakujący wynik, biorąc pod uwagę, że dobrze opracowana strategia przedsiębiorstwa, którą realizują zaangażowani pracownicy, ma doprowadzić do osiągnięcia zakładanych celów.

Tutaj powstaje kluczowe pytanie:

jak doprowadzić do tego, aby pracownicy byli zaangażowani?

Udział w seminarium będzie doskonałą okazją do tego, aby:

  • dowiedzieć się, jak tworzyć strategię firmy, biorąc pod uwagę najlepsze w tym zakresie praktyki z rynku
  • poznać błędy, które mogą zakłócić proces realizacji zakładanych celów
  • podyskutować o roli rozwoju pracowników jako naturalnego elementu rozwoju firmy
  • dowiedzieć się, jakie są różne modele budowania strategii firmy opartej na właściwej polityce zarządzania personelem
  • poznać sposoby efektywnej komunikacji strategii w organizacji
Każdy uczestnik seminarium wyjdzie z niej wzbogacony o wiedzę, która pozwoli mu lepiej definiować cele strategiczne i włączać je w opracowanie planu działania dla swojej firmy.

Formuła spotkań, zakładająca obok prelekcji również dyskusję panelową, pozwoli na interakcję z prowadzącymi i umożliwi Państwu zadanie nurtujących pytań.

Zaproszenie do udziału w seminariach kierujemy do kadry zarządzającej firmami sektora MŚP,

a w szczególności do:
• Właścicieli
• Prezesów i Członków Zarządów
• Dyrektorów Zarządzających
• Dyrektorów i Kierowników ds. Strategii i Rozwoju
• Dyrektorów Sprzedaży i osoby zarządzające sprzedażą


AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCY

pierwszy ogólnopolski program dla przedsiębiorców, poświęcony tematyce:

  • praktycznych metod budowania wartości firmy
  • skutecznego zarządzania ryzykiem
  • tworzenia strategii firmy
  • zarządzania personelem
  • podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstwa

Program tworzą organizowane cyklicznie w wielu miastach na terenie Polski seminaria, które są okazją do zdobycia nowej wiedzy, osobistego zadawania pytań ekspertom oraz dają możliwość wymiany doświadczeń z innymi przedsiębiorcami.

Celem programu jest dostarczenie wiedzy i narzędzi, które pozwalają uzyskiwać przewagę konkurencyjną, rosnąć i zwiększać skalę biznesu szybciej i skuteczniej od innych.


Zapraszam do udziału w seminarium:
Aleksandra Zygarska - Project Manager

Szczegółowe informacje:
Tel.: +48 22 333 98 03
Faks: +48 22 333 97 78
Email: [email protected]


O Współorganizatorach:

Kredyt Bank S.A. założony w 1990 roku jako jeden z pierwszych prywatnych banków w Polsce, to instytucja, która łączy innowacyjność z tradycją solidnej bankowości. Od 1994 spółka notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W 2001 roku akcjonariuszem strategicznym Kredyt Banku została belgijska bankowo-ubezpieczeniowa Grupa KBC (85,53% udziału w kapitale akcyjnym).
Jesteśmy uniwersalnym bankiem, oferującym najwyższej jakości usługi różnym grupom klientów. Specjalizujemy się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań finansowych przedsiębiorstwom. Nasze produkty i usługi dostosowujemy do potrzeb i wymagań klientów, wykorzystując często doświadczenie i know-how spółek z grupy KBC w Polsce i za granicą.
Ogromnym potencjałem Kredyt Banku są ludzie – wysokiej klasy specjaliści, którzy czuwają nad profesjonalną obsługą klientów i doradzają indywidualne rozwiązania w zarządzaniu finansami na każdym etapie rozwoju przedsiębiorstwa.
Dzięki rozbudowanej sieci placówek i bankomatów oraz systemom bankowości elektronicznej umożliwiamy klientom wygodny i uniwersalny dostęp do swoich usług.
Od lat cieszymy się zaufaniem tysięcy klientów, co pomaga nam stale umacniać pozycję na polskim rynku finansowym.

Kredyt Bank S.A. jest pomysłodawcą cyklu konferencji Akademia Przedsiębiorcy.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

19

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.

100

konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.

5000

uczestników wydarzeń w 2022 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Niagara, Węglew Kolonia 214/k. Konina


Konin

Współorganizator

Partner

Patron Medialny