Warsztaty Optymalizacja Procesów Merchandisingowych
Cel
W programie m.in.:
1. Jak zarządzać personelem, powierzchnią handlową i ekspozycyjną by sprostać oczekiwaniom klienta
2. Jak planować i organizować procesy w jednostkach handlowych
3. Jak aranżować witryny i strefę wejścia by Klienci nas oglądali i odwiedzali
4. Jak skutecznie przyspieszyć podejmowanie decyzji przy półce
Metoda prowadzenia warsztatów:
1.Prezentacja i case study marek sektora dóbr konsumenckich oraz sieci handlowych i usługowych
2. Ćwiczenia z udziałem uczestników Warsztatów wykorzystujące metody twórczego myślenia
3. Tworzenie przykładowych standardów i procedur
4. Projektowanie procesów
5. Dyskusja
Warto wziąć udział w Warsztatach, aby:
- poszerzyć wiedzę i umiejętności wpływające na efektywność pracy oraz konkurencyjność sieci
- wypromować innowacyjne podejście do pracy ze współpracownikami i klientami
- dowiedzieć się, co zrobić, klienci wybierali nasze sklepy a omijali inne
- wzmocnić umiejętności menedżerskie wśród kadry w strukturze firmy
- zwiększyć motywację do pracy i satysfakcję pracowników
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Warsztatach.
Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach
Aldona Mlonek - Project Manager
Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: [email protected]
Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:
Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: [email protected]
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Hotel Polonia Palace
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy