Warszawa
Konferencja
8 ‑ 9 grudnia 2011
8 ‑ 9 grudnia 2011
Hotel Polonia Palace
Warsztaty Optymalizacja Procesów Merchandisingowych
None
Jak Zwiększyć Efektywność Biznesową Firm Handlowych i Usługowych
Ikona zamknięcia

Cel

W programie m.in.:

1. Jak zarządzać personelem, powierzchnią handlową i ekspozycyjną by sprostać oczekiwaniom klienta
2. Jak planować i organizować procesy w jednostkach handlowych
3. Jak aranżować witryny i strefę wejścia by Klienci nas oglądali i odwiedzali
4. Jak skutecznie przyspieszyć podejmowanie decyzji przy półce

Metoda prowadzenia warsztatów:

1.Prezentacja i case study marek sektora dóbr konsumenckich oraz sieci handlowych i usługowych
2. Ćwiczenia z udziałem uczestników Warsztatów wykorzystujące metody twórczego myślenia
3. Tworzenie przykładowych standardów i procedur
4. Projektowanie procesów
5. Dyskusja

Warto wziąć udział w Warsztatach, aby:

  • poszerzyć wiedzę i umiejętności wpływające na efektywność pracy oraz konkurencyjność sieci
  • wypromować innowacyjne podejście do pracy ze współpracownikami i klientami
  • dowiedzieć się, co zrobić, klienci wybierali nasze sklepy a omijali inne
  • wzmocnić umiejętności menedżerskie wśród kadry w strukturze firmy
  • zwiększyć motywację do pracy i satysfakcję pracowników

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Warsztatach.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach

Aldona Mlonek - Project Manager
Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: [email protected]

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: [email protected]

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

19

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.

100

konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.

5000

uczestników wydarzeń w 2022 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny