VI Kongres Contact Center
Cel
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W NAJWAŻNIEJSZYM SPOTKANIU BRANŻY CC W POLSCE!
DLACZEGO TWÓJ JEST OBOWIĄZKOWY?
- Tylko u nas dowiesz się jakie są tajniki sukcesu najlepszych w Europie Managerów CC!
- W gronie prelegentów zwycięzcy prestiżowych, europejskich konkursów: CC Manager of the Year 2011, Golden Headset Award 2011, Golden Headset Award 2010
- Zdobędziesz wiedzę opartą na doświadczeniach cenionych praktyków! Dowiedz się jakie pomysły i rozwiązania z powodzeniem wdrażają kluczowe dla rynku firmy: Orange, BRE Bank, Nextira One, Budimex, Castorama, T-Mobile, Aviva, Euro-net, Bank Millennium, Provident, Microsoft, Lek SA
- Poznasz inspirujące odpowiedzi na najtrudniejsze pytania, które zadajesz sobie w codziennej pracy Managera CC! Wsród nich: jak skutecznie zbudować wielokanałowe centrum obsługi klienta? Jakie narzędzia i techniki poprawią efektywność Twojego CC? Jak uczyć się od klienta – jak wykorzystać Customer Expierience do poprawy jakości obsługi? In czy out – który kanał jest najefektywniejszy dla firmy?
- Weźmiesz udział w niepowtarzalnych interaktywnych warsztatach dedykowanych Managerom CC! Wykorzystaj unikalną szansę na poznanie najciekawszych i najskuteczniejszych metod motywacji i szkolenia Twoich pracowników oraz budowania atrakcyjnego środowiska pracy w CC.
Wspólnie z zaproszonymi prelegentami zachęcam do udziału w VI Kongresie Contact Center – liczymy, że Twojego głosu nie zabraknie w najważniejszych w Polsce debatach branży CC!
POWIENIENEŚ WZIĄĆ UDZIAŁ W KONGRESIE JEŻELI JESTEŚ:
Dyrektorem, Managerem lub Kierownikiem:
• Contact lub Call Center
• Biura lub Działu Obsługi Klienta
• IT
• Marketingu lub Sprzedaży
• Zarządzania Produktem
• Badań i Rozwoju
• Komunikacji z Klientem
• Key Account lub przedstawicielem firmy:
• oferującej usługi typu Contact i Call Center
• dostarczajacej rozwiązania technologiczne i wspomagające efektywność pracy
• doradczej
ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONGRESIE:
Justyna Piechocka – Project Manager
tel.: +48 22 333 97 77, fax: +48 22 333 97 78
[email protected]
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
Ul. Postępu 17a
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy