pb.pl

 

POLSKA LOGISTYKA

21-22.09.2011, Warszawa,
Hotel Hyatt Regency

koszt uczestnictwa netto
1295.00 PLN (od 1 lipca 2011 do 21 września 2011)

GB

Konferencja. VIII FORUM POLSKICH MENEDŻERÓW LOGISTYKI

Szanowni Państwo,

Już po raz ósmy spotkamy się z Państwem podczas Forum Polska Logistyka, które na stałe wpisało się w kalendarz profesjonalistów działających w obszarze logistyki. W tym roku główny temat przewodni spotkania będzie koncentrował się na prezentacji rozwiązań, które pozwolą Państwu na:

  • zoptymalizowanie działań we wszystkich ogniwach łańcucha dostaw, ze szczególnym naciskiem na zorientowanie ich na potrzeby klienta
  • wdrożenie elastycznych rozwiązań, które pozwolą reagować na zmienny popyt
  • zautomatyzowanie powierzchni magazynowych, co przyniesie Państwu konkretne i wymierne oszczędności
  • inwestycje w inteligentne rozwiązania, dzięki którym będą mieć Państwo kontrolę nad zarządzaniem w obszarze łańcucha

Jak co roku nie zabraknie dyskusji, w trakcie których będą mogli Państwo zabrać głos w sprawie najważniejszych wyzwań z jakimi mierzą się Państwo w swojej codziennej praktyce: jak przygotować organizację na zarządzanie ryzykiem w obszarze SCM i czy (już) nadszedł czas na lepsze wykorzystanie infrastruktury kolejowej w przewozie towarów.

Udział w Forum będzie również doskonałą okazją do poznania aktualnych trendów w obszarze tzw. „zielonej logistyki” i rozwiązań, które będą wyznaczały kierunek rozwoju logistyki jutra.

Serdecznie zapraszam do udziału w Forum!

Anna Stachurska
Marketing Manager

T +48 22 333 9828
a.stachurska@pb.pl

P.S. Oprócz ciekawej merytoryki, chcemy zapewnić Państwu możliwość odnowienia/nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych – po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy serdecznie do udziału w wieczornym bankiecie, który najlepiej scharakteryzują następujące określenia: doborowe towarzystwo, wyśmienite jedzenie, doskonałe wino.

 

 

Do udziału w Forum zapraszamy Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Wyższą Kadrę Zarządzającą, odpowiedzialną za zarządzanie:

  • łańcuchem dostaw
  • logistyką
  • magazynem i przepływem materiałów
  • transportem i zaopatrzeniem
  • strategią, rozwojem i operacjami

jak również przedstawicieli Operatorów Logistycznych, firm kurierskich i spedycyjnych oraz wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami, pozwalającymi na optymalizację zarządzania w obszarze logistyki.

 

Tegoroczne Forum oparte będzie na 4 filarach tematycznych, w których odpowiemy na najważniejsze pytania i wskażemy rozwiązania:

 

  • Efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw – korzystając z doświadczeń innych firm, dowiedzą się Państwo jak sprostać wyzwaniom zmieniającego się rynku, czy i co warto outsourcować w obszarze logistyki, a także jak korzystać z nowoczesnych rozwiązań technologicznych
  • Transport – optymalizacja kosztów – gdzie szukać oszczędności, jak wybierać dostawców usług transportowych
  • Nowoczesny magazyn – jak wygląda mapa magzynowa Polski, z jakich rozwiązań warto korzystać chcąc zoptymalizować proces zarządzania
  • Logistyka jutra – jakie są trendy w logistyce i co oznacza zrównoważony rozwój w tym obszarze

Partnerzy Forum:

Motorola Solutions jest wiodącym producentem rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw oraz organizacji z sektora publicznego. Najwyższej klasy innowacyjne technologie Motoroli wspierają jej klientów w kluczowych momentach. Motorola Solutions jest notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (New York Stock Exchange: NYSE) pod symbolem "MSI". Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.motorolasolutions.com. Bieżące komunikaty na temat firmy znaleźć można w centrum prasowym.

OPEK to firma ze 100% polskim kapitałem założona w 1994 roku, a od 1999 roku świadcząca usługi kurierskie na terenie całej Polski oraz za granicą.OPEK nieustannie inwestuje w rozwój swojej infrastruktury. Aktualnie posiada 41 oddziałów, 1 sortownię centralną w Łomiankach oraz 2 huby przeładunkowe w Łodzi i Katowicach. Średni dzienny tonaż przewożonych przez Spółkę przesyłek to 1100 ton. W 2010 roku OPEK dostarczył ponad 11,1 miliona paczek. Spółka posiada jeden z najwyższych w branży wskaźników dostarczania skutecznego - 98,26% oraz zwrotu potwierdzonych dokumentów - 99,93%. Celem strategicznym OPEK jest osiągniecie pozycji lidera na rynku usług kurierskich pod względem jakości oraz elastyczności rozwiązań logistycznych i nowoczesnych rozwiązań IT.

OPTIDATA

Firma Optidata dostarcza autorskie rozwiązania wspierające procesy logistyczne. Flagowym produktem jest system OPTIpromag®, rozwiązanie klasy WMS do zarządzania magazynami, sieciami magazynów, wpierające procesy produkcyjne.

W ofercie znajduję się także system TMS Falcon, oraz rozwiązanie do zarządzania majątkiem OPTIest®. Wszystkie wdrożenia realizowane są pod klucz, wraz z kompleksowa obsługą i serwisem. Klientami naszej firma sa miedzy innymi: Grupa Żywiec, Synthos, Selena, Reckitt Benckiser, SCA, BAT oraz wiele innych firm.

Firma TimoCom Soft- und Hardware GmbH jest dostawcą usług IT dla wszystkich uczestników łańcucha dostaw. Produkty:

  • TC Truck&Cargo® - wiodąca na rynku europejskim giełda ofert transportowych, przeznaczona do realizacji transakcji na rynku spot,
  • TC eBid® - internetowa platforma przetargowa, na której realizowane są długoterminowe kontrakty transportowe.

Co wyróżnia TimoCom: wiarygodni partnerzy biznesowi, międzynarodowe oferty, skuteczne i bezpieczne transakcje

Wincor Nixdorf

Wincor Nixdorf jest dynamicznie rozwijającą się globalną firmą informatyczną, oraz uznanym dostawcą technologii i usług dla sektora bankowego i instytucji finansowych, sieci handlowych oraz logistyki przemysłowo-magazynowej. Dla sektora logistycznego firma oferuje kompleksowe rozwiązania – od urządzeń Motorola, Zebra Technologies, Datalogic czy Honeywell po aplikacje w zakresie sieci radiowych, kodów kreskowych, systemów RFID czy automatycznej identyfikacji.

ROHLIG SUUS Logistics S.A. realizuje procesy logistyczne w oparciu o transport drogowy, morski, lotniczy i kolejowy oraz infrastrukturę magazynową, szczególną wagę przywiązując do profesjonalnej i indywidualnej opieki nad Klientem. Zajmuje 10. miejsce wśród 100 firm w rankingu przedsiębiorstw TSL według wielkości przychodów  (Rzeczpospolita, 2011).

Partnerzy

Partner

Patron Honorowy

Patron

Patron Merytoryczny

21 września 2011

09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:29

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW

09:30

Outsourcing w logistyce - szansa czy zagrożenie

Artur Turski, Dyrekotr Logistyki Grupy AMBRA, Dyrektor Logistyki Centrum Wina Sp. z o.o.



•    Cele klienta operatora logistycznego
•    Uwarunkowania ekonomiczne współpracy
•    Jak formułować kontrakt z operatorem logistycznym?
•    Czy możliwy jest krok dalej? - koncepcja smartsourcingu

10:10

"Wszystko w jednym" - technologia jutra. Rozwiązania mobilne w automatycznej identyfikacji - najlepsze praktyki wdrożeniowe

Paweł Karczewski, Business Development Manager, Wincor Nixdorf Sp. z o.o.

 

  • Kompaktowe rozwiązania mobilne zamknięte w terminalu "all in one"
  • Pidion BIP-1300 jako efektywne wsparcie kurierów i pracowników w terenie
  • case studies:Przykłady wdrożeń
10:40

Central transport operations centre as competitive advantage. Case study Unilever - UltraLogistik in Poland

Matthias John, UltraLogistik Operations Centre Manager, Unilever

  • Costs, customer service and carbon efficiency benefits - one central transport operating model for Europe
  • Influence of UltraLogistik Operations Center establishment on logistic management improvement
  • 35.000 transport movements across Europe per monththrough one Operation Centre in Katowice Poland

 

11:20

Przerwa na kawę

11:40

Optymalizacja zapasów kluczem do dostępności produktów

Jarosław Taberski,Prezes Zarządu, Colian Logistic Sp. z o.o., Grupa Colian S.A.; Dawid Doliński, Instytut Logistyki i Magazynowania

case study: Grupa Colian S.A.
  • Dostępność zapasów i ich istotność w procesie sprzedaży i obsługi klienta
  • Prognozowanie sprzedaży
  • Budowanie planów S&OP
  • Kluczowe problemy systemu logistycznego i efekt byczego bicza
  • Jak wdrażać procesy optymalizacji zapasów by osiągnąć sukces
12:20

Logistyka w sieci franczyzowej - nowe wyzwanie dla rosnącego rynku. Case study: McDonald's

Piotr Borkowski, Operations and Development Director, HAVI Logistics

 

  • Jak zapewnić płynną obsługę logistyczną dostosowaną do zmiennego popytu
  • Efektywne planowanie dostaw - kluczowe czynniki sukcesu
  • Elastyczność działania = właściwa kooperacja
13:00

Zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw - wyzwanie, które nabiera coraz poważniejszego znaczenia. Dyskusja panelowa

Paneliści: Adam Skubalski, Kierownik Działu Zarządzania Łańcuchem Dostaw, Makro Cash and Carry Polska S.A.; Marcin Wakuła, Dyrektor Łańcucha Dostaw, Lactalis Polska Sp. z o.o.; Dariusz Korbut, Director Representative Office Poland, Timcom; Radosław Jaskóła, Dyrektor Łańcucha Dostaw, CEDC International; Piotr Kozłowski, Dyrektor Frachtu Lotniczego i Oceanicznego, Schenker Sp. z o.o.; Moderator: Mateusz Boruta, Dyrektor Zarządzający ECR Polska

 

  • Przewidzieć nieprzewidziane? - czy można się ustrzec przed negatywnymi skutkami wywołanymi zdarzeniami typu trzęsienie ziemi w Japonii - jaką lekcję powinniśmy wynieść z tej sytuacji
  • Jak identyfikować potencjalne ryzyko w łańcuchu
    i minimalizować konsekwencje jego wystąpienia
  • Współpraca z jednym czy kilkoma dostawcami - czy udane relacje z kooperantami mogą zredukować ryzyko w łańcuchu

 

14:20

Lunch

15:19

TRANSPORT - OPTYMALIZACJA KOSZTÓW

15:20

Metody optymalizacji kosztów w transporcie

Marcin Hajdul, Instytut Logistyki i Magazynowania

 

  • Organizacja transportu a pozostałe procesy logistyczne
    w firmie
  • Efektywne planowanie i kontrola kosztów - wskaźniki, z których warto korzystać
  • Grupowa koordynacja procesów transportowych - nowy trend w transporcie
  • Gdzie szukać oszczędności - możliwe obszary optymalizacji
16:00

Przerwa na kawę

16:10

Szybko, bezpiecznie, pewnie - Rola informacji w procesie wyboru dostawców usług transportowych

Dariusz Korbut, Director Representative Office Poland, TimoCom

  • Informacja jako zasób ekonomiczny
  • Sposoby pozyskiwania informacji
  • Proces wyboru dostawców usług transportowych
  • Wykorzystanie narzędzi informatycznych jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej
16:40

Teoria a praktyka optymalnego zaplanowania transportu - System zarządzania transportem TMS FALCON

Dariusz Olearczyk, Wiceprezes Zarządu OPTIDATA

 

  • Jak redukować koszty logistyczne
  • Jak zwiększać wydajność pracy
  • Lepsza jakość obsługi klienta jako wynik optymalnego zarządzania transportem

 

17:10

"Tiry na tory" - czy to się opłaca? Dyskusja panelowa

Maciej Wroński, Dyrektor Biura Prawnego, Ogólnopolski Związek Pracodawców Transportu Drogowego; Rafał Milczarski, Prezes Związku Niezależnych Przewoźników Kolejowych; Adrian Furgalski, Dyrektor w Zespole Doradców Gospodarczych TOR; Wojciech Makowski, Instytut Spraw Obywatelskich; Moderator: Marcin Hajdul, Instytut Logistyki i Magazynowania

  • Czy przewóz kontenerów koleją ma ekonomiczne uzasadnienie
  • Jakie są możliwości i perspektywy rozwoju transportu kolejowego
20:00

WIECZORNY BANKIET W RESTAURACJI HALKA, UL. PAŃSKA 85

Po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy Państwa na wieczorny bankiet, gdzie przy lampce wina i w doborowym towarzystwie będą mieli Państwo doskonałą okazję zarówno nawiązać, jak i odświeżyć cenne kontakty biznesowe

22 września 2011

09:00

poranna kawa, rejestracja

09:29

NOWOCZESNY MAGAZYN

09:30

Polska jako centrum logistyczne Europy Centralnej - czy średni lokalny gracz?

Tomasz Olszewski, Dyrektor Działu Powierzchni Magazynowych i Przemysłowych, Jones Lang LaSalle Polska

  • Mapa magazynowa Polski
  • Jaki jest popyt na magazyny w Polsce
  • Jakie są największe transakcje w Polsce, w których regionach
  • W których regionach mieszczą się parki i jaką pełnią funkcję

10:10

Optymalizacja zarządzania powierzchnią magazynową

Tomasz Dzideczek, Starszy Inżynier Wsparcia Sprzedaży, Motorola Solutions

  • Nowoczesne rozwiązania mobilne przeznaczone dla magazynu
  • Korzyści z zastosowania nowoczesnych rozwiązań w logistyce

10:40 -11:10

1) Optymalizacja procesów logistycznych 2) Technologie mobilne w logistyce

Rafał Leszczyński, Channel Account Manager, Zebra Technologies; Anna Laszczyk,Business Development Manager, Zebra Technologies

  • RFID w magazynach i centrach logistycznych
  • Druk w otwartym terenie z użyciem GPRS
11:10 -11:40

Optymalizacja procesów magazynowych przy zastosowaniu automatycznego sortera w branży KEP. Case study

Łukasz Wróbel, Dyrektor Logistyki, Opek Sp. z o.o.

•    Procesy logistyczne w sortowniach KEP
•    Optymalizacja procesów i struktury sortowni
•    Korzyści wynikające ze zmian

11:40 -12:00

Przerwa na kawę

12:00 -12:30

Efektywność procesu kompletacji w magazynie automatycznym - studium przypadku

Dariusz Robak,Dyrektor ds. Rozwoju, Topex; Artur Komander, Kierownik Projektu, Logzact

  • Czy automatyzować wszystkie procesy czy nie
  • Dobór technologii automatyki do struktury sprzedaży klienta
  • Inwestycje logistyczne a dotacje unijne
12:29 -12:30

LOGISTYKA JUTRA

12:30 -13:10

Zielona logistyka - chwilowy trend czy bliska rzeczywistość

Michał Mikołajczyk, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Rekpol Organizacja Odzysku

•    Czym jest zrównoważony rozwój w logistyce
•    Zarządzanie odpadami
•    Zarządzanie transportem a ochrona środowiska
•    Czy zielona logistyka może być opłacalna

13:10 -13:50

Zakupy on-line w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Case study FIN BRAMMER

Rafał Juraszek, Logistic Manager, PWK Supply Chain, Pratt&Whitney

•    Wirtualne zakupy realnych produktów - korzyści versus ryzyka
•    Jak opracować strategię zakupową w oparciu o możliwości nowoczesnej technologii

13:50 -14:30

Logistyka leków - nowe rozwiązania na wymagającym rynku

Anna Kosmacz-Chodorowska, Instytut Logistyki i Magazynowania

•    Nowe rozwiązania w łańcuchu dostaw: modyfikacja zasad identyfikacji leków i suplementów diety oraz ich krajowe katalogi
•    Nowa kategoria opakowań i ich oznaczeń dla usprawnienia łańcucha dostaw
•    Rozwiązania dla bezpieczeństwa dostaw leków
•    Wybrane aspekty dystrybucji bezpośredniej – czy i komu DTP upraszcza dostawy ?

14:30 -15:30

Lunch

15:30

Zakończenie Forum

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1295.00 PLN (od 1 lipca 2011 do 21 września 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
POLSKA LOGISTYKA
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Referendum to zawsze ryzyko

Przez kilkadziesiąt lat,...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Najważniejsza jest stabilizacja

Samorządowi menedżerowie...
News

Zmienne humory ratingowych panów

Tym razem agencja S&P...
News

Kolejna duża inwestycja jest możliwa w Polsce

Lufthansa i GE zainwestują...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

O czym ostrzega Snowden

To świeża historia, każdy pamięta doniesienia...
News

Walutowy listopad za nami, co dalej?

Skończył się listopad 2016...
Najlepsze blogi o biznesie