pb.pl

 

POLSKA LOGISTYKA

21-22.09.2011, Warszawa,
Hotel Hyatt Regency

koszt uczestnictwa netto
1295.00 PLN (od 1 lipca 2011 do 21 września 2011)

GB

Konferencja. VIII FORUM POLSKICH MENEDŻERÓW LOGISTYKI

Szanowni Państwo,

Już po raz ósmy spotkamy się z Państwem podczas Forum Polska Logistyka, które na stałe wpisało się w kalendarz profesjonalistów działających w obszarze logistyki. W tym roku główny temat przewodni spotkania będzie koncentrował się na prezentacji rozwiązań, które pozwolą Państwu na:

  • zoptymalizowanie działań we wszystkich ogniwach łańcucha dostaw, ze szczególnym naciskiem na zorientowanie ich na potrzeby klienta
  • wdrożenie elastycznych rozwiązań, które pozwolą reagować na zmienny popyt
  • zautomatyzowanie powierzchni magazynowych, co przyniesie Państwu konkretne i wymierne oszczędności
  • inwestycje w inteligentne rozwiązania, dzięki którym będą mieć Państwo kontrolę nad zarządzaniem w obszarze łańcucha

Jak co roku nie zabraknie dyskusji, w trakcie których będą mogli Państwo zabrać głos w sprawie najważniejszych wyzwań z jakimi mierzą się Państwo w swojej codziennej praktyce: jak przygotować organizację na zarządzanie ryzykiem w obszarze SCM i czy (już) nadszedł czas na lepsze wykorzystanie infrastruktury kolejowej w przewozie towarów.

Udział w Forum będzie również doskonałą okazją do poznania aktualnych trendów w obszarze tzw. „zielonej logistyki” i rozwiązań, które będą wyznaczały kierunek rozwoju logistyki jutra.

Serdecznie zapraszam do udziału w Forum!

Anna Stachurska
Marketing Manager

T +48 22 333 9828
a.stachurska@pb.pl

P.S. Oprócz ciekawej merytoryki, chcemy zapewnić Państwu możliwość odnowienia/nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych – po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy serdecznie do udziału w wieczornym bankiecie, który najlepiej scharakteryzują następujące określenia: doborowe towarzystwo, wyśmienite jedzenie, doskonałe wino.

 

 

Do udziału w Forum zapraszamy Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Wyższą Kadrę Zarządzającą, odpowiedzialną za zarządzanie:

  • łańcuchem dostaw
  • logistyką
  • magazynem i przepływem materiałów
  • transportem i zaopatrzeniem
  • strategią, rozwojem i operacjami

jak również przedstawicieli Operatorów Logistycznych, firm kurierskich i spedycyjnych oraz wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami, pozwalającymi na optymalizację zarządzania w obszarze logistyki.

 

Tegoroczne Forum oparte będzie na 4 filarach tematycznych, w których odpowiemy na najważniejsze pytania i wskażemy rozwiązania:

 

  • Efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw – korzystając z doświadczeń innych firm, dowiedzą się Państwo jak sprostać wyzwaniom zmieniającego się rynku, czy i co warto outsourcować w obszarze logistyki, a także jak korzystać z nowoczesnych rozwiązań technologicznych
  • Transport – optymalizacja kosztów – gdzie szukać oszczędności, jak wybierać dostawców usług transportowych
  • Nowoczesny magazyn – jak wygląda mapa magzynowa Polski, z jakich rozwiązań warto korzystać chcąc zoptymalizować proces zarządzania
  • Logistyka jutra – jakie są trendy w logistyce i co oznacza zrównoważony rozwój w tym obszarze

Partnerzy Forum:

Motorola Solutions jest wiodącym producentem rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw oraz organizacji z sektora publicznego. Najwyższej klasy innowacyjne technologie Motoroli wspierają jej klientów w kluczowych momentach. Motorola Solutions jest notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (New York Stock Exchange: NYSE) pod symbolem "MSI". Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.motorolasolutions.com. Bieżące komunikaty na temat firmy znaleźć można w centrum prasowym.

OPEK to firma ze 100% polskim kapitałem założona w 1994 roku, a od 1999 roku świadcząca usługi kurierskie na terenie całej Polski oraz za granicą.OPEK nieustannie inwestuje w rozwój swojej infrastruktury. Aktualnie posiada 41 oddziałów, 1 sortownię centralną w Łomiankach oraz 2 huby przeładunkowe w Łodzi i Katowicach. Średni dzienny tonaż przewożonych przez Spółkę przesyłek to 1100 ton. W 2010 roku OPEK dostarczył ponad 11,1 miliona paczek. Spółka posiada jeden z najwyższych w branży wskaźników dostarczania skutecznego - 98,26% oraz zwrotu potwierdzonych dokumentów - 99,93%. Celem strategicznym OPEK jest osiągniecie pozycji lidera na rynku usług kurierskich pod względem jakości oraz elastyczności rozwiązań logistycznych i nowoczesnych rozwiązań IT.

OPTIDATA

Firma Optidata dostarcza autorskie rozwiązania wspierające procesy logistyczne. Flagowym produktem jest system OPTIpromag®, rozwiązanie klasy WMS do zarządzania magazynami, sieciami magazynów, wpierające procesy produkcyjne.

W ofercie znajduję się także system TMS Falcon, oraz rozwiązanie do zarządzania majątkiem OPTIest®. Wszystkie wdrożenia realizowane są pod klucz, wraz z kompleksowa obsługą i serwisem. Klientami naszej firma sa miedzy innymi: Grupa Żywiec, Synthos, Selena, Reckitt Benckiser, SCA, BAT oraz wiele innych firm.

Firma TimoCom Soft- und Hardware GmbH jest dostawcą usług IT dla wszystkich uczestników łańcucha dostaw. Produkty:

  • TC Truck&Cargo® - wiodąca na rynku europejskim giełda ofert transportowych, przeznaczona do realizacji transakcji na rynku spot,
  • TC eBid® - internetowa platforma przetargowa, na której realizowane są długoterminowe kontrakty transportowe.

Co wyróżnia TimoCom: wiarygodni partnerzy biznesowi, międzynarodowe oferty, skuteczne i bezpieczne transakcje

Wincor Nixdorf

Wincor Nixdorf jest dynamicznie rozwijającą się globalną firmą informatyczną, oraz uznanym dostawcą technologii i usług dla sektora bankowego i instytucji finansowych, sieci handlowych oraz logistyki przemysłowo-magazynowej. Dla sektora logistycznego firma oferuje kompleksowe rozwiązania – od urządzeń Motorola, Zebra Technologies, Datalogic czy Honeywell po aplikacje w zakresie sieci radiowych, kodów kreskowych, systemów RFID czy automatycznej identyfikacji.

ROHLIG SUUS Logistics S.A. realizuje procesy logistyczne w oparciu o transport drogowy, morski, lotniczy i kolejowy oraz infrastrukturę magazynową, szczególną wagę przywiązując do profesjonalnej i indywidualnej opieki nad Klientem. Zajmuje 10. miejsce wśród 100 firm w rankingu przedsiębiorstw TSL według wielkości przychodów  (Rzeczpospolita, 2011).

Partnerzy

Partner

Patron Honorowy

Patron

Patron Merytoryczny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1295.00 PLN (od 1 lipca 2011 do 21 września 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
POLSKA LOGISTYKA
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
News

Zmiana sternika dobrze przyjęta

Wymiana reprezentanta...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Komitety audytu – nie tylko dla dużych!

Dokładnie za 5 dni (21...
News

Reformowanie powierzchowne

Na froncie wewnętrznej...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Wolność, równość… regulacje

Innowacyjność kontra...
News

Prokuratorskie dwie prędkości

Organ ścigania z...
Najlepsze blogi o biznesie