pb.pl

 

POLSKA LOGISTYKA

21-22.09.2011, Warszawa,
Hotel Hyatt Regency

koszt uczestnictwa netto
1295.00 PLN (od 1 lipca 2011 do 21 września 2011)

GB

Konferencja. VIII FORUM POLSKICH MENEDŻERÓW LOGISTYKI

Szanowni Państwo,

Już po raz ósmy spotkamy się z Państwem podczas Forum Polska Logistyka, które na stałe wpisało się w kalendarz profesjonalistów działających w obszarze logistyki. W tym roku główny temat przewodni spotkania będzie koncentrował się na prezentacji rozwiązań, które pozwolą Państwu na:

  • zoptymalizowanie działań we wszystkich ogniwach łańcucha dostaw, ze szczególnym naciskiem na zorientowanie ich na potrzeby klienta
  • wdrożenie elastycznych rozwiązań, które pozwolą reagować na zmienny popyt
  • zautomatyzowanie powierzchni magazynowych, co przyniesie Państwu konkretne i wymierne oszczędności
  • inwestycje w inteligentne rozwiązania, dzięki którym będą mieć Państwo kontrolę nad zarządzaniem w obszarze łańcucha

Jak co roku nie zabraknie dyskusji, w trakcie których będą mogli Państwo zabrać głos w sprawie najważniejszych wyzwań z jakimi mierzą się Państwo w swojej codziennej praktyce: jak przygotować organizację na zarządzanie ryzykiem w obszarze SCM i czy (już) nadszedł czas na lepsze wykorzystanie infrastruktury kolejowej w przewozie towarów.

Udział w Forum będzie również doskonałą okazją do poznania aktualnych trendów w obszarze tzw. „zielonej logistyki” i rozwiązań, które będą wyznaczały kierunek rozwoju logistyki jutra.

Serdecznie zapraszam do udziału w Forum!

Anna Stachurska
Marketing Manager

T +48 22 333 9828
a.stachurska@pb.pl

P.S. Oprócz ciekawej merytoryki, chcemy zapewnić Państwu możliwość odnowienia/nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych – po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy serdecznie do udziału w wieczornym bankiecie, który najlepiej scharakteryzują następujące określenia: doborowe towarzystwo, wyśmienite jedzenie, doskonałe wino.

 

 

Do udziału w Forum zapraszamy Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Wyższą Kadrę Zarządzającą, odpowiedzialną za zarządzanie:

  • łańcuchem dostaw
  • logistyką
  • magazynem i przepływem materiałów
  • transportem i zaopatrzeniem
  • strategią, rozwojem i operacjami

jak również przedstawicieli Operatorów Logistycznych, firm kurierskich i spedycyjnych oraz wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami, pozwalającymi na optymalizację zarządzania w obszarze logistyki.

 

Tegoroczne Forum oparte będzie na 4 filarach tematycznych, w których odpowiemy na najważniejsze pytania i wskażemy rozwiązania:

 

  • Efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw – korzystając z doświadczeń innych firm, dowiedzą się Państwo jak sprostać wyzwaniom zmieniającego się rynku, czy i co warto outsourcować w obszarze logistyki, a także jak korzystać z nowoczesnych rozwiązań technologicznych
  • Transport – optymalizacja kosztów – gdzie szukać oszczędności, jak wybierać dostawców usług transportowych
  • Nowoczesny magazyn – jak wygląda mapa magzynowa Polski, z jakich rozwiązań warto korzystać chcąc zoptymalizować proces zarządzania
  • Logistyka jutra – jakie są trendy w logistyce i co oznacza zrównoważony rozwój w tym obszarze

Partnerzy Forum:

Motorola Solutions jest wiodącym producentem rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw oraz organizacji z sektora publicznego. Najwyższej klasy innowacyjne technologie Motoroli wspierają jej klientów w kluczowych momentach. Motorola Solutions jest notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (New York Stock Exchange: NYSE) pod symbolem "MSI". Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.motorolasolutions.com. Bieżące komunikaty na temat firmy znaleźć można w centrum prasowym.

OPEK to firma ze 100% polskim kapitałem założona w 1994 roku, a od 1999 roku świadcząca usługi kurierskie na terenie całej Polski oraz za granicą.OPEK nieustannie inwestuje w rozwój swojej infrastruktury. Aktualnie posiada 41 oddziałów, 1 sortownię centralną w Łomiankach oraz 2 huby przeładunkowe w Łodzi i Katowicach. Średni dzienny tonaż przewożonych przez Spółkę przesyłek to 1100 ton. W 2010 roku OPEK dostarczył ponad 11,1 miliona paczek. Spółka posiada jeden z najwyższych w branży wskaźników dostarczania skutecznego - 98,26% oraz zwrotu potwierdzonych dokumentów - 99,93%. Celem strategicznym OPEK jest osiągniecie pozycji lidera na rynku usług kurierskich pod względem jakości oraz elastyczności rozwiązań logistycznych i nowoczesnych rozwiązań IT.

OPTIDATA

Firma Optidata dostarcza autorskie rozwiązania wspierające procesy logistyczne. Flagowym produktem jest system OPTIpromag®, rozwiązanie klasy WMS do zarządzania magazynami, sieciami magazynów, wpierające procesy produkcyjne.

W ofercie znajduję się także system TMS Falcon, oraz rozwiązanie do zarządzania majątkiem OPTIest®. Wszystkie wdrożenia realizowane są pod klucz, wraz z kompleksowa obsługą i serwisem. Klientami naszej firma sa miedzy innymi: Grupa Żywiec, Synthos, Selena, Reckitt Benckiser, SCA, BAT oraz wiele innych firm.

Firma TimoCom Soft- und Hardware GmbH jest dostawcą usług IT dla wszystkich uczestników łańcucha dostaw. Produkty:

  • TC Truck&Cargo® - wiodąca na rynku europejskim giełda ofert transportowych, przeznaczona do realizacji transakcji na rynku spot,
  • TC eBid® - internetowa platforma przetargowa, na której realizowane są długoterminowe kontrakty transportowe.

Co wyróżnia TimoCom: wiarygodni partnerzy biznesowi, międzynarodowe oferty, skuteczne i bezpieczne transakcje

Wincor Nixdorf

Wincor Nixdorf jest dynamicznie rozwijającą się globalną firmą informatyczną, oraz uznanym dostawcą technologii i usług dla sektora bankowego i instytucji finansowych, sieci handlowych oraz logistyki przemysłowo-magazynowej. Dla sektora logistycznego firma oferuje kompleksowe rozwiązania – od urządzeń Motorola, Zebra Technologies, Datalogic czy Honeywell po aplikacje w zakresie sieci radiowych, kodów kreskowych, systemów RFID czy automatycznej identyfikacji.

ROHLIG SUUS Logistics S.A. realizuje procesy logistyczne w oparciu o transport drogowy, morski, lotniczy i kolejowy oraz infrastrukturę magazynową, szczególną wagę przywiązując do profesjonalnej i indywidualnej opieki nad Klientem. Zajmuje 10. miejsce wśród 100 firm w rankingu przedsiębiorstw TSL według wielkości przychodów  (Rzeczpospolita, 2011).

Partnerzy

Partner

Patron Honorowy

Patron

Patron Merytoryczny

21 września 2011

09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:29

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW

09:30

Outsourcing w logistyce - szansa czy zagrożenie

Artur Turski, Dyrekotr Logistyki Grupy AMBRA, Dyrektor Logistyki Centrum Wina Sp. z o.o.



•    Cele klienta operatora logistycznego
•    Uwarunkowania ekonomiczne współpracy
•    Jak formułować kontrakt z operatorem logistycznym?
•    Czy możliwy jest krok dalej? - koncepcja smartsourcingu

10:10

"Wszystko w jednym" - technologia jutra. Rozwiązania mobilne w automatycznej identyfikacji - najlepsze praktyki wdrożeniowe

Paweł Karczewski, Business Development Manager, Wincor Nixdorf Sp. z o.o.

 

  • Kompaktowe rozwiązania mobilne zamknięte w terminalu "all in one"
  • Pidion BIP-1300 jako efektywne wsparcie kurierów i pracowników w terenie
  • case studies:Przykłady wdrożeń
10:40

Central transport operations centre as competitive advantage. Case study Unilever - UltraLogistik in Poland

Matthias John, UltraLogistik Operations Centre Manager, Unilever

  • Costs, customer service and carbon efficiency benefits - one central transport operating model for Europe
  • Influence of UltraLogistik Operations Center establishment on logistic management improvement
  • 35.000 transport movements across Europe per monththrough one Operation Centre in Katowice Poland

 

11:20

Przerwa na kawę

11:40

Optymalizacja zapasów kluczem do dostępności produktów

Jarosław Taberski,Prezes Zarządu, Colian Logistic Sp. z o.o., Grupa Colian S.A.; Dawid Doliński, Instytut Logistyki i Magazynowania

case study: Grupa Colian S.A.
  • Dostępność zapasów i ich istotność w procesie sprzedaży i obsługi klienta
  • Prognozowanie sprzedaży
  • Budowanie planów S&OP
  • Kluczowe problemy systemu logistycznego i efekt byczego bicza
  • Jak wdrażać procesy optymalizacji zapasów by osiągnąć sukces
12:20

Logistyka w sieci franczyzowej - nowe wyzwanie dla rosnącego rynku. Case study: McDonald's

Piotr Borkowski, Operations and Development Director, HAVI Logistics

 

  • Jak zapewnić płynną obsługę logistyczną dostosowaną do zmiennego popytu
  • Efektywne planowanie dostaw - kluczowe czynniki sukcesu
  • Elastyczność działania = właściwa kooperacja
13:00

Zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw - wyzwanie, które nabiera coraz poważniejszego znaczenia. Dyskusja panelowa

Paneliści: Adam Skubalski, Kierownik Działu Zarządzania Łańcuchem Dostaw, Makro Cash and Carry Polska S.A.; Marcin Wakuła, Dyrektor Łańcucha Dostaw, Lactalis Polska Sp. z o.o.; Dariusz Korbut, Director Representative Office Poland, Timcom; Radosław Jaskóła, Dyrektor Łańcucha Dostaw, CEDC International; Piotr Kozłowski, Dyrektor Frachtu Lotniczego i Oceanicznego, Schenker Sp. z o.o.; Moderator: Mateusz Boruta, Dyrektor Zarządzający ECR Polska

 

  • Przewidzieć nieprzewidziane? - czy można się ustrzec przed negatywnymi skutkami wywołanymi zdarzeniami typu trzęsienie ziemi w Japonii - jaką lekcję powinniśmy wynieść z tej sytuacji
  • Jak identyfikować potencjalne ryzyko w łańcuchu
    i minimalizować konsekwencje jego wystąpienia
  • Współpraca z jednym czy kilkoma dostawcami - czy udane relacje z kooperantami mogą zredukować ryzyko w łańcuchu

 

14:20

Lunch

15:19

TRANSPORT - OPTYMALIZACJA KOSZTÓW

15:20

Metody optymalizacji kosztów w transporcie

Marcin Hajdul, Instytut Logistyki i Magazynowania

 

  • Organizacja transportu a pozostałe procesy logistyczne
    w firmie
  • Efektywne planowanie i kontrola kosztów - wskaźniki, z których warto korzystać
  • Grupowa koordynacja procesów transportowych - nowy trend w transporcie
  • Gdzie szukać oszczędności - możliwe obszary optymalizacji
16:00

Przerwa na kawę

16:10

Szybko, bezpiecznie, pewnie - Rola informacji w procesie wyboru dostawców usług transportowych

Dariusz Korbut, Director Representative Office Poland, TimoCom

  • Informacja jako zasób ekonomiczny
  • Sposoby pozyskiwania informacji
  • Proces wyboru dostawców usług transportowych
  • Wykorzystanie narzędzi informatycznych jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej
16:40

Teoria a praktyka optymalnego zaplanowania transportu - System zarządzania transportem TMS FALCON

Dariusz Olearczyk, Wiceprezes Zarządu OPTIDATA

 

  • Jak redukować koszty logistyczne
  • Jak zwiększać wydajność pracy
  • Lepsza jakość obsługi klienta jako wynik optymalnego zarządzania transportem

 

17:10

"Tiry na tory" - czy to się opłaca? Dyskusja panelowa

Maciej Wroński, Dyrektor Biura Prawnego, Ogólnopolski Związek Pracodawców Transportu Drogowego; Rafał Milczarski, Prezes Związku Niezależnych Przewoźników Kolejowych; Adrian Furgalski, Dyrektor w Zespole Doradców Gospodarczych TOR; Wojciech Makowski, Instytut Spraw Obywatelskich; Moderator: Marcin Hajdul, Instytut Logistyki i Magazynowania

  • Czy przewóz kontenerów koleją ma ekonomiczne uzasadnienie
  • Jakie są możliwości i perspektywy rozwoju transportu kolejowego
20:00

WIECZORNY BANKIET W RESTAURACJI HALKA, UL. PAŃSKA 85

Po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy Państwa na wieczorny bankiet, gdzie przy lampce wina i w doborowym towarzystwie będą mieli Państwo doskonałą okazję zarówno nawiązać, jak i odświeżyć cenne kontakty biznesowe

22 września 2011

09:00

poranna kawa, rejestracja

09:29

NOWOCZESNY MAGAZYN

09:30

Polska jako centrum logistyczne Europy Centralnej - czy średni lokalny gracz?

Tomasz Olszewski, Dyrektor Działu Powierzchni Magazynowych i Przemysłowych, Jones Lang LaSalle Polska

  • Mapa magazynowa Polski
  • Jaki jest popyt na magazyny w Polsce
  • Jakie są największe transakcje w Polsce, w których regionach
  • W których regionach mieszczą się parki i jaką pełnią funkcję

10:10

Optymalizacja zarządzania powierzchnią magazynową

Tomasz Dzideczek, Starszy Inżynier Wsparcia Sprzedaży, Motorola Solutions

  • Nowoczesne rozwiązania mobilne przeznaczone dla magazynu
  • Korzyści z zastosowania nowoczesnych rozwiązań w logistyce

10:40 -11:10

1) Optymalizacja procesów logistycznych 2) Technologie mobilne w logistyce

Rafał Leszczyński, Channel Account Manager, Zebra Technologies; Anna Laszczyk,Business Development Manager, Zebra Technologies

  • RFID w magazynach i centrach logistycznych
  • Druk w otwartym terenie z użyciem GPRS
11:10 -11:40

Optymalizacja procesów magazynowych przy zastosowaniu automatycznego sortera w branży KEP. Case study

Łukasz Wróbel, Dyrektor Logistyki, Opek Sp. z o.o.

•    Procesy logistyczne w sortowniach KEP
•    Optymalizacja procesów i struktury sortowni
•    Korzyści wynikające ze zmian

11:40 -12:00

Przerwa na kawę

12:00 -12:30

Efektywność procesu kompletacji w magazynie automatycznym - studium przypadku

Dariusz Robak,Dyrektor ds. Rozwoju, Topex; Artur Komander, Kierownik Projektu, Logzact

  • Czy automatyzować wszystkie procesy czy nie
  • Dobór technologii automatyki do struktury sprzedaży klienta
  • Inwestycje logistyczne a dotacje unijne
12:29 -12:30

LOGISTYKA JUTRA

12:30 -13:10

Zielona logistyka - chwilowy trend czy bliska rzeczywistość

Michał Mikołajczyk, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Rekpol Organizacja Odzysku

•    Czym jest zrównoważony rozwój w logistyce
•    Zarządzanie odpadami
•    Zarządzanie transportem a ochrona środowiska
•    Czy zielona logistyka może być opłacalna

13:10 -13:50

Zakupy on-line w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Case study FIN BRAMMER

Rafał Juraszek, Logistic Manager, PWK Supply Chain, Pratt&Whitney

•    Wirtualne zakupy realnych produktów - korzyści versus ryzyka
•    Jak opracować strategię zakupową w oparciu o możliwości nowoczesnej technologii

13:50 -14:30

Logistyka leków - nowe rozwiązania na wymagającym rynku

Anna Kosmacz-Chodorowska, Instytut Logistyki i Magazynowania

•    Nowe rozwiązania w łańcuchu dostaw: modyfikacja zasad identyfikacji leków i suplementów diety oraz ich krajowe katalogi
•    Nowa kategoria opakowań i ich oznaczeń dla usprawnienia łańcucha dostaw
•    Rozwiązania dla bezpieczeństwa dostaw leków
•    Wybrane aspekty dystrybucji bezpośredniej – czy i komu DTP upraszcza dostawy ?

14:30 -15:30

Lunch

15:30

Zakończenie Forum

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1295.00 PLN (od 1 lipca 2011 do 21 września 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
POLSKA LOGISTYKA
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter