pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

V Forum Zakupy i Zaopatrzenie

11-12.05.2011, Warszawa,
Hotel Holiday Inn

koszt uczestnictwa netto
3595.00 PLN (od 14 marca 2011 do 15 kwietnia 2011)
3995.00 PLN (od 16 kwietnia 2011 do 11 maja 2011)

Konferencja. Efektywnie realizować strategię

W programie m.in.:

  • Kiedy, jak  i z kim stworzyć grupę zakupową oraz jak maksymalnie wykorzystać szanse, które daje porozumienie – powiedzą Maria Lasek z Nowego Stylu i Robert Malicki z Dealerskiej Grupy Zakupowej
  • Alternatywa dla Chin – nowe interesujące kierunki sourcingu wskaże Artur Szczypek, Senior Sales Manager w firmie Guangdong Midea
  • Centralizować zakupy w grupie kapitałowej czy nie? O korzyściach i przeszkodach dyskutować będą szefowie zakupów w PGNiG, Orlenie, Tauronie i Grupie Selena
  • Wypróbowane w praktyce systemy oceny kupców i dostawców przedstawią zarządzający działami zakupów w firmach Gaz-System, Thule i Wipasz
  • Jak się zabezpieczyć przed wahaniami cen surowców – dostępne techniki i sprawdzone taktyki przedstawi Jacek Maliszewski, Główny Ekonomista Alpha Financial Services

Dlaczego warto wziąć udział w Forum:

  • Dział zakupowy ma kluczowy wpływ na wynik finansowy firmy. Jak dzięki optymalnej strukturze realizować strategię i zarządzać efektywnością? Które mierniki pomagają w ocenie pracy działu? Jak powinna przebiegać współpraca wewnątrz organizacji? Odpowiedzi na te pytania udzielą szefowie działów zakupów w: Thule, Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz-System, ING Bank Śląski
  • Chiny nie są już tak atrakcyjne jak niegdyś, ale Azja daje dużo innych możliwości. Swoje doświadczenia i spostrzeżenia przedstawi Artur Szczypek z firmy Guangdong Midea
  • Aukcje i platformy elektroniczne stają się standardem, ale wiele firm nie wie jak lub obawia się realizować zakupy tą drogą. W jaki sposób e-procurement wdrożyła i z sukcesem z niego korzysta Grupa Bumar przedstawi Tomasz Pawłowski, Dyrektor Biura Logistyki Zakupów
  • O tym, czy warto centralizować zakupy w grupie kapitałowej, dyskutować będą Jacek Czapliński z Orlenu, Bogdan Piasecki z PGNiG, Artur Sierszuła z Tauronu Polska Energia i Bogusław Franczuk z Grupy Selena
  • Jak poradzić sobie z rosnącymi cenami surowców i wahaniami walut? Kiedy kupować, a kiedy się wstrzymać? Jaką strategię przy zakupie surowców przyjąć? Sprawdzone techniki i strategie poznają Państwo w trakcie interaktywnej sesji warsztatowej, którą poprowadzi Jacek Maliszewski, Główny Ekonomista Alpha Financial Services

Kto powinien wziąć udział w Forum

Z wiedzy prelegentów najwięcej skorzystają osoby na co dzień
zajmujące się zakupami, zaopatrzeniem, współpracujące z dostawcami oraz odpowiedzialne za logistykę dostaw, w tym szczególnie:

Dyrektorzy, Kierownicy i Specjaliści pracujący w działach:
• zakupów i zaopatrzenia (purchasing and procurement)
• współpracy z dostawcami
• sourcingu
• zarządzania dostawami
• logistyki
• handlu
• zarządzania majątkiem
• administracji
• inwestycji
• ryzyka
oraz:
• firmy pośredniczące w handlu zagranicznym
• firmy doradcze zajmujące się obszarem zakupów
• przedstawiciele izb gospodarczych
• producenci i dystrybutorzy systemów do zarządzania procesem zakupowym

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Konferencji
Dorota Wojnar - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Partnerzy

Patron Medialny

11 maja 2011

Moderator: Magdalena Matczak, Ekspert ds. Projektów Zakupowych, B/S/H, Członek Stowarzyszenia Profesji Zakupowych

09:00

Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników

OPTYMALNA STRUKTURA ZAKUPÓW POZWALA REALIZOWAĆ STRATEGIĘ FIRMY

09:30

Dział zakupów ma wpływ na wynik finansowy organizacji

Marzena Kozłowska, Kierownik ds. Zakupów, Cadbury

  • Dział zakupów ma wpływ na wynik finansowy organizacji
  • Strategiczne podejście do zakupów – stan obecny i pożądane kierunki zmian
  • Jakie jest miejsce departamentu zakupów w strukturze firmy
  • Polski model vs międzynarodowa korporacja – różnice w podejściu do strategicznej roli działu zakupów
10:20

Budowa kompetencji zespołu zakupowego warunkiem realizacji strategii

Piotr Partyka, Kierownik ds. Zakupów, Thule

  • Szkolenie kupców konieczną inwestycją w realizację strategii zakupowej firmy
  • Podział obowiązków pracowników działu zakupów

CASE STUDY: Thule

11:10

Przerwa na kawę

11:30

Konsolidacja zakupów – jak zmiana strategii wpływa na organizację i jakie korzyści przynosi grupie kapitałowej

Jacek Czapliński, Dyrektor Wykonawczy ds. Zakupów, PKN Orlen

  • Cele i założenia centralizacji zakupów w Grupie Orlen
  • Kupiec wiodący – Project Manager, Strateg czy Zaopatrzeniowiec?
  • Główne czynniki sukcesu oraz potencjalne ryzyka – doświadczenia z wdrożenia centralizacji
  • Korzyści z centralizacji zakupów - wykorzystane szanse

CASE STUDY: PKN Orlen

12:20

Zakupy w grupie kapitałowej: centralizować czy nie?
Dyskusja panelowa

Bogdan Piasecki, Dyrektor Departamentu Zakupów, Majątku i Administracji, PGNiG
Artur Sierszuła, Dyrektor Departamentu Zamówień i Umów, Tauron Polska Energia
Jacek Czapliński, Dyrektor Wykonawczy ds. Zakupów, PKN Orlen
Bogusław Franczuk, Global Production Director, Selena FM

  • Czy korzyści zakupowe dla całej grupy kapitałowej powinny być ważniejsze niż wynik zakupowy poszczególnych spółek?
  • Współpraca projektowa zakupowców poszczególnych spółek znających dobrze swoje lokalne wymagania, czy może wspólne dla grupy jedno biuro zakupowe?
  • Co warto kupować w ramach grupy kapitałowej, a czego kupować nie warto, mając na uwadze np. spółki z różnych krajów i regionów?

 

13:20

Przerwa na lunch

14:20

Dobrze znać swoje podwórko, czyli o miernikach określających stopień realizacji strategii zakupowej przez jednostki zakupowe

Anna Bednarek, Dyrektor Pionu Zamówień i Administracji, Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz-System

  • Właściwa organizacja obszaru zakupów w firmie stosującej prawo zamówień publicznych
  • Raportowanie i komunikacja wewnętrzna – jak usprawnić proces
  • Przykładowe mierniki oceny pracy organizacji zakupowej
  • Sprawdzone raporty realizacji strategii zakupowej

 

CASE STUDY Gaz-System

15:10

Współpraca działu zakupów i działu marketingu – o tym, że wspólne działania mogą przynieść wymierne oszczędności

Wojciech Marchwicki, Dyrektor Departamentu Zakupów i Zarządzania Dostawcami, ING Bank Śląsk

  • Jak realizować zakupy, których wartość trudno zmierzyć
  • Zakupy niestandardowe – jak kupić akcje marketingowe,
    kampanie reklamowe, zlecenia konsultingowe,
    projekty strony www
  • Wybór oferty i dostawcy, ocena kosztów

CASE STUDY: ING Bank Śląski

16:00

Poczęstunek, zakończenie pierwszego dnia Forum

16:59

WIECZORNE SPOTKANIE INTEGRACYJNE

Serdecznie zapraszamy na wieczorne spotkanie integracyjne, gdzie w nieformalnej atmosferze i doborowym towarzystwie będą Państwo mogli nawiązać cenne kontakty biznesowe.

12 maja 2011

09:00

Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników

09:29

SAMODZIELNIE CZY WE WSPÓŁPRACY - JAKI MODEL ZAPEWNI NAJLEPSZĄ REALIZACJĘ CELU

09:30

Grupa zakupowa – kiedy, z kim i jak stworzyć grupę zakupową

Maria Lasek, Dyrektor Zakupów, Nowy Styl

 

  • Grupa zakupowa krok po kroku – od czego zacząć i na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę przy jej powoływaniu
  • Kto w drużynie, czyli w jaki sposób dobierać uczestników grupy
  • Kluczowe elementy formalnego porozumienia uczestników grupy zakupowej – na co zwracać uwagę ustalając zasady współpracy

 

10:15

Zakupy w grupie – wykorzystać szanse, jakie daje porozumienie i uniknąć błędów

Robert Malicki, Prezes Zarządu, Dealerska Grupa Zakupowa

  • Najważniejsze zasady realizowania zakupów w grupie
  • Najczęściej popełniane błędy i niewykorzystane szanse – jak, polegając na doświadczeniu innych, skutecznie realizować wspólne zakupy
  • Zarządzanie grupą – komu i na jakich zasadach je powierzyć
11:00

Przerwa na kawę

11:20

Azja to nie tylko Chiny – nowe kierunki w sourcingu

Artur Szczypek, Senior Sales Manager, Guangdong Midea

  • Chiny – dlaczego stały się zagłębiem produkcyjnym i jakie zmiany gospodarcze przechodzą dzisiaj
  • Spadek konkurencyjności Chin – decyzje historyczne a efekt wzrostu cen oraz rosnące niezadowolenie klasy robotniczej
  • Alternatywa dla Chin: zagłębia AGD, porównanie podstawowych warunków współpracy (ceny, leadtime’y, koszty dodatkowe, cła, magazynowanie itp.)


CASE STUDY

11:59

JAK WŁĄCZYĆ DOSTAWCÓW W REALIZACJĘ STRATEGII

12:05

Sprawdzony system oceny dostawców – jak zarządzać relacjami, aby osiągnąć sukces

Ireneusz Stomski, Dyrektor Działu Zakupu Surowców, Wipasz

  • Kluczowe parametry służące ocenie współpracy z dostawcami
  • Oprogramowanie i bazy danych dostawców: zarządzanie cenami, wolumenami zamówień, czasem realizacji dostaw
  • Sposoby pomiaru i oceny jakości usług realizowanych przez dostawców

CASE STUDY: Wipasz

12:50

Przerwa na lunch

13:40

Gdy dostawca rządzi – jak prowadzić negocjacje z dostawcami-monopolistami

Magdalena Matczak, Ekspert ds. Projektów Zakupowych, B/S/H

  • Czy warto negocjować z monopolistą i jak się przygotować do prowadzenia negocjacji
  • Komunikacja w procesie negocjacyjnym
  • Mierzenie sukcesu negocjacyjnego w kontaktach z monopolistami i oligopolistami

CASE STUDY

14:25

e-Procurement – (r)ewolucja w sposobie zarządzania dostawami

Tomasz Pawłowski, Dyrektor Biura Logistyki Zakupów, Grupa Bumar

  • Analiza szans i zagrożeń realizacji strategii zakupowej jak punkt wyjścia do wdrożenia nowoczesnych rozwiązań
  • Jak przygotować organizację na wdrożenie systemu klasy e-procurement?
  • Korzyści z zaimplementowanych rozwiązań

CASE STUDY Grupa Bumar

14:59

JAK SKUTECZNIE ZABEZPIECZYĆ SIĘ PRZED WAHANIAMI CEN SUROWCÓW - SESJA WARSZTATOWA

15:10

Przerwa na kawę

15:20

Ryzyko cen surowców i ryzyko kursu walutowego jako ryzyka współwystępujące (rynki aluminium, pulpa/papieru, plastiku, stali, ropy naftowej)

Jacek Maliszewski, Główny Ekonomista, Alpha Financial Services

  • Cena referencyjna surowca jako czynnik kreujący cenę produktu
  • Instrumenty pochodne służące do zabezpieczania ryzyka na rynkach aluminium, papieru, plastiku stali:
    - Giełdy i waluty, w których wyceniane są poszczególne surowce
    - Specyfikacje kontraktów futures i opcji na poszczególne surowce
    - Wielkości depozytów zabezpieczających
    - Mechanizm kontroli ryzyka kredytowego i mechanizm uzupełniania depozytów zabezpieczających przez uczestników obrotu
    - Zasady rozliczeń uczestników obrotu
    - Sposoby rozliczania transakcji terminowej
  • Jakich strategii zabezpieczających nie przeprowadzać z racji wysokiego ryzyka kredytowego, a jakie transakcje są bezpieczne
  • Gdzie się zabezpieczać: w banku czy bezpośrednio na giełdzie?
16:50

Wręczenie certyfikatów, zakończenie Forum

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
3595.00 PLN (od 14 marca 2011 do 15 kwietnia 2011)
3995.00 PLN (od 16 kwietnia 2011 do 11 maja 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Informedia Polska Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Svenska Handelsbanken AB SA Oddział w Polsce
PL 97 2250 0001 0000 0040 0318 1251.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
V Forum Zakupy i Zaopatrzenie
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Referendum to zawsze ryzyko

Przez kilkadziesiąt lat,...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Najważniejsza jest stabilizacja

Samorządowi menedżerowie...
News

Zmienne humory ratingowych panów

Tym razem agencja S&P...
News

Kolejna duża inwestycja jest możliwa w Polsce

Lufthansa i GE zainwestują...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

O czym ostrzega Snowden

To świeża historia, każdy pamięta doniesienia...
News

Walutowy listopad za nami, co dalej?

Skończył się listopad 2016...
Najlepsze blogi o biznesie