pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

V Forum Zakupy i Zaopatrzenie

11-12.05.2011, Warszawa,
Hotel Holiday Inn

koszt uczestnictwa netto
3595.00 PLN (od 14 marca 2011 do 15 kwietnia 2011)
3995.00 PLN (od 16 kwietnia 2011 do 11 maja 2011)

Konferencja. Efektywnie realizować strategię

W programie m.in.:

  • Kiedy, jak  i z kim stworzyć grupę zakupową oraz jak maksymalnie wykorzystać szanse, które daje porozumienie – powiedzą Maria Lasek z Nowego Stylu i Robert Malicki z Dealerskiej Grupy Zakupowej
  • Alternatywa dla Chin – nowe interesujące kierunki sourcingu wskaże Artur Szczypek, Senior Sales Manager w firmie Guangdong Midea
  • Centralizować zakupy w grupie kapitałowej czy nie? O korzyściach i przeszkodach dyskutować będą szefowie zakupów w PGNiG, Orlenie, Tauronie i Grupie Selena
  • Wypróbowane w praktyce systemy oceny kupców i dostawców przedstawią zarządzający działami zakupów w firmach Gaz-System, Thule i Wipasz
  • Jak się zabezpieczyć przed wahaniami cen surowców – dostępne techniki i sprawdzone taktyki przedstawi Jacek Maliszewski, Główny Ekonomista Alpha Financial Services

Dlaczego warto wziąć udział w Forum:

  • Dział zakupowy ma kluczowy wpływ na wynik finansowy firmy. Jak dzięki optymalnej strukturze realizować strategię i zarządzać efektywnością? Które mierniki pomagają w ocenie pracy działu? Jak powinna przebiegać współpraca wewnątrz organizacji? Odpowiedzi na te pytania udzielą szefowie działów zakupów w: Thule, Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz-System, ING Bank Śląski
  • Chiny nie są już tak atrakcyjne jak niegdyś, ale Azja daje dużo innych możliwości. Swoje doświadczenia i spostrzeżenia przedstawi Artur Szczypek z firmy Guangdong Midea
  • Aukcje i platformy elektroniczne stają się standardem, ale wiele firm nie wie jak lub obawia się realizować zakupy tą drogą. W jaki sposób e-procurement wdrożyła i z sukcesem z niego korzysta Grupa Bumar przedstawi Tomasz Pawłowski, Dyrektor Biura Logistyki Zakupów
  • O tym, czy warto centralizować zakupy w grupie kapitałowej, dyskutować będą Jacek Czapliński z Orlenu, Bogdan Piasecki z PGNiG, Artur Sierszuła z Tauronu Polska Energia i Bogusław Franczuk z Grupy Selena
  • Jak poradzić sobie z rosnącymi cenami surowców i wahaniami walut? Kiedy kupować, a kiedy się wstrzymać? Jaką strategię przy zakupie surowców przyjąć? Sprawdzone techniki i strategie poznają Państwo w trakcie interaktywnej sesji warsztatowej, którą poprowadzi Jacek Maliszewski, Główny Ekonomista Alpha Financial Services

Kto powinien wziąć udział w Forum

Z wiedzy prelegentów najwięcej skorzystają osoby na co dzień
zajmujące się zakupami, zaopatrzeniem, współpracujące z dostawcami oraz odpowiedzialne za logistykę dostaw, w tym szczególnie:

Dyrektorzy, Kierownicy i Specjaliści pracujący w działach:
• zakupów i zaopatrzenia (purchasing and procurement)
• współpracy z dostawcami
• sourcingu
• zarządzania dostawami
• logistyki
• handlu
• zarządzania majątkiem
• administracji
• inwestycji
• ryzyka
oraz:
• firmy pośredniczące w handlu zagranicznym
• firmy doradcze zajmujące się obszarem zakupów
• przedstawiciele izb gospodarczych
• producenci i dystrybutorzy systemów do zarządzania procesem zakupowym

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Konferencji
Dorota Wojnar - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Partnerzy

Patron Medialny

11 maja 2011

Moderator: Magdalena Matczak, Ekspert ds. Projektów Zakupowych, B/S/H, Członek Stowarzyszenia Profesji Zakupowych

09:00

Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników

OPTYMALNA STRUKTURA ZAKUPÓW POZWALA REALIZOWAĆ STRATEGIĘ FIRMY

09:30

Dział zakupów ma wpływ na wynik finansowy organizacji

Marzena Kozłowska, Kierownik ds. Zakupów, Cadbury

  • Dział zakupów ma wpływ na wynik finansowy organizacji
  • Strategiczne podejście do zakupów – stan obecny i pożądane kierunki zmian
  • Jakie jest miejsce departamentu zakupów w strukturze firmy
  • Polski model vs międzynarodowa korporacja – różnice w podejściu do strategicznej roli działu zakupów
10:20

Budowa kompetencji zespołu zakupowego warunkiem realizacji strategii

Piotr Partyka, Kierownik ds. Zakupów, Thule

  • Szkolenie kupców konieczną inwestycją w realizację strategii zakupowej firmy
  • Podział obowiązków pracowników działu zakupów

CASE STUDY: Thule

11:10

Przerwa na kawę

11:30

Konsolidacja zakupów – jak zmiana strategii wpływa na organizację i jakie korzyści przynosi grupie kapitałowej

Jacek Czapliński, Dyrektor Wykonawczy ds. Zakupów, PKN Orlen

  • Cele i założenia centralizacji zakupów w Grupie Orlen
  • Kupiec wiodący – Project Manager, Strateg czy Zaopatrzeniowiec?
  • Główne czynniki sukcesu oraz potencjalne ryzyka – doświadczenia z wdrożenia centralizacji
  • Korzyści z centralizacji zakupów - wykorzystane szanse

CASE STUDY: PKN Orlen

12:20

Zakupy w grupie kapitałowej: centralizować czy nie?
Dyskusja panelowa

Bogdan Piasecki, Dyrektor Departamentu Zakupów, Majątku i Administracji, PGNiG
Artur Sierszuła, Dyrektor Departamentu Zamówień i Umów, Tauron Polska Energia
Jacek Czapliński, Dyrektor Wykonawczy ds. Zakupów, PKN Orlen
Bogusław Franczuk, Global Production Director, Selena FM

  • Czy korzyści zakupowe dla całej grupy kapitałowej powinny być ważniejsze niż wynik zakupowy poszczególnych spółek?
  • Współpraca projektowa zakupowców poszczególnych spółek znających dobrze swoje lokalne wymagania, czy może wspólne dla grupy jedno biuro zakupowe?
  • Co warto kupować w ramach grupy kapitałowej, a czego kupować nie warto, mając na uwadze np. spółki z różnych krajów i regionów?

 

13:20

Przerwa na lunch

14:20

Dobrze znać swoje podwórko, czyli o miernikach określających stopień realizacji strategii zakupowej przez jednostki zakupowe

Anna Bednarek, Dyrektor Pionu Zamówień i Administracji, Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz-System

  • Właściwa organizacja obszaru zakupów w firmie stosującej prawo zamówień publicznych
  • Raportowanie i komunikacja wewnętrzna – jak usprawnić proces
  • Przykładowe mierniki oceny pracy organizacji zakupowej
  • Sprawdzone raporty realizacji strategii zakupowej

 

CASE STUDY Gaz-System

15:10

Współpraca działu zakupów i działu marketingu – o tym, że wspólne działania mogą przynieść wymierne oszczędności

Wojciech Marchwicki, Dyrektor Departamentu Zakupów i Zarządzania Dostawcami, ING Bank Śląsk

  • Jak realizować zakupy, których wartość trudno zmierzyć
  • Zakupy niestandardowe – jak kupić akcje marketingowe,
    kampanie reklamowe, zlecenia konsultingowe,
    projekty strony www
  • Wybór oferty i dostawcy, ocena kosztów

CASE STUDY: ING Bank Śląski

16:00

Poczęstunek, zakończenie pierwszego dnia Forum

16:59

WIECZORNE SPOTKANIE INTEGRACYJNE

Serdecznie zapraszamy na wieczorne spotkanie integracyjne, gdzie w nieformalnej atmosferze i doborowym towarzystwie będą Państwo mogli nawiązać cenne kontakty biznesowe.

12 maja 2011

09:00

Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników

09:29

SAMODZIELNIE CZY WE WSPÓŁPRACY - JAKI MODEL ZAPEWNI NAJLEPSZĄ REALIZACJĘ CELU

09:30

Grupa zakupowa – kiedy, z kim i jak stworzyć grupę zakupową

Maria Lasek, Dyrektor Zakupów, Nowy Styl

 

  • Grupa zakupowa krok po kroku – od czego zacząć i na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę przy jej powoływaniu
  • Kto w drużynie, czyli w jaki sposób dobierać uczestników grupy
  • Kluczowe elementy formalnego porozumienia uczestników grupy zakupowej – na co zwracać uwagę ustalając zasady współpracy

 

10:15

Zakupy w grupie – wykorzystać szanse, jakie daje porozumienie i uniknąć błędów

Robert Malicki, Prezes Zarządu, Dealerska Grupa Zakupowa

  • Najważniejsze zasady realizowania zakupów w grupie
  • Najczęściej popełniane błędy i niewykorzystane szanse – jak, polegając na doświadczeniu innych, skutecznie realizować wspólne zakupy
  • Zarządzanie grupą – komu i na jakich zasadach je powierzyć
11:00

Przerwa na kawę

11:20

Azja to nie tylko Chiny – nowe kierunki w sourcingu

Artur Szczypek, Senior Sales Manager, Guangdong Midea

  • Chiny – dlaczego stały się zagłębiem produkcyjnym i jakie zmiany gospodarcze przechodzą dzisiaj
  • Spadek konkurencyjności Chin – decyzje historyczne a efekt wzrostu cen oraz rosnące niezadowolenie klasy robotniczej
  • Alternatywa dla Chin: zagłębia AGD, porównanie podstawowych warunków współpracy (ceny, leadtime’y, koszty dodatkowe, cła, magazynowanie itp.)


CASE STUDY

11:59

JAK WŁĄCZYĆ DOSTAWCÓW W REALIZACJĘ STRATEGII

12:05

Sprawdzony system oceny dostawców – jak zarządzać relacjami, aby osiągnąć sukces

Ireneusz Stomski, Dyrektor Działu Zakupu Surowców, Wipasz

  • Kluczowe parametry służące ocenie współpracy z dostawcami
  • Oprogramowanie i bazy danych dostawców: zarządzanie cenami, wolumenami zamówień, czasem realizacji dostaw
  • Sposoby pomiaru i oceny jakości usług realizowanych przez dostawców

CASE STUDY: Wipasz

12:50

Przerwa na lunch

13:40

Gdy dostawca rządzi – jak prowadzić negocjacje z dostawcami-monopolistami

Magdalena Matczak, Ekspert ds. Projektów Zakupowych, B/S/H

  • Czy warto negocjować z monopolistą i jak się przygotować do prowadzenia negocjacji
  • Komunikacja w procesie negocjacyjnym
  • Mierzenie sukcesu negocjacyjnego w kontaktach z monopolistami i oligopolistami

CASE STUDY

14:25

e-Procurement – (r)ewolucja w sposobie zarządzania dostawami

Tomasz Pawłowski, Dyrektor Biura Logistyki Zakupów, Grupa Bumar

  • Analiza szans i zagrożeń realizacji strategii zakupowej jak punkt wyjścia do wdrożenia nowoczesnych rozwiązań
  • Jak przygotować organizację na wdrożenie systemu klasy e-procurement?
  • Korzyści z zaimplementowanych rozwiązań

CASE STUDY Grupa Bumar

14:59

JAK SKUTECZNIE ZABEZPIECZYĆ SIĘ PRZED WAHANIAMI CEN SUROWCÓW - SESJA WARSZTATOWA

15:10

Przerwa na kawę

15:20

Ryzyko cen surowców i ryzyko kursu walutowego jako ryzyka współwystępujące (rynki aluminium, pulpa/papieru, plastiku, stali, ropy naftowej)

Jacek Maliszewski, Główny Ekonomista, Alpha Financial Services

  • Cena referencyjna surowca jako czynnik kreujący cenę produktu
  • Instrumenty pochodne służące do zabezpieczania ryzyka na rynkach aluminium, papieru, plastiku stali:
    - Giełdy i waluty, w których wyceniane są poszczególne surowce
    - Specyfikacje kontraktów futures i opcji na poszczególne surowce
    - Wielkości depozytów zabezpieczających
    - Mechanizm kontroli ryzyka kredytowego i mechanizm uzupełniania depozytów zabezpieczających przez uczestników obrotu
    - Zasady rozliczeń uczestników obrotu
    - Sposoby rozliczania transakcji terminowej
  • Jakich strategii zabezpieczających nie przeprowadzać z racji wysokiego ryzyka kredytowego, a jakie transakcje są bezpieczne
  • Gdzie się zabezpieczać: w banku czy bezpośrednio na giełdzie?
16:50

Wręczenie certyfikatów, zakończenie Forum

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
3595.00 PLN (od 14 marca 2011 do 15 kwietnia 2011)
3995.00 PLN (od 16 kwietnia 2011 do 11 maja 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Informedia Polska Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Svenska Handelsbanken AB SA Oddział w Polsce
PL 97 2250 0001 0000 0040 0318 1251.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
V Forum Zakupy i Zaopatrzenie
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".