pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

V Forum Zakupy i Zaopatrzenie

11-12.05.2011, Warszawa,
Hotel Holiday Inn

koszt uczestnictwa netto
3595.00 PLN (od 14 marca 2011 do 15 kwietnia 2011)
3995.00 PLN (od 16 kwietnia 2011 do 11 maja 2011)

Konferencja. Efektywnie realizować strategię

W programie m.in.:

  • Kiedy, jak  i z kim stworzyć grupę zakupową oraz jak maksymalnie wykorzystać szanse, które daje porozumienie – powiedzą Maria Lasek z Nowego Stylu i Robert Malicki z Dealerskiej Grupy Zakupowej
  • Alternatywa dla Chin – nowe interesujące kierunki sourcingu wskaże Artur Szczypek, Senior Sales Manager w firmie Guangdong Midea
  • Centralizować zakupy w grupie kapitałowej czy nie? O korzyściach i przeszkodach dyskutować będą szefowie zakupów w PGNiG, Orlenie, Tauronie i Grupie Selena
  • Wypróbowane w praktyce systemy oceny kupców i dostawców przedstawią zarządzający działami zakupów w firmach Gaz-System, Thule i Wipasz
  • Jak się zabezpieczyć przed wahaniami cen surowców – dostępne techniki i sprawdzone taktyki przedstawi Jacek Maliszewski, Główny Ekonomista Alpha Financial Services

Dlaczego warto wziąć udział w Forum:

  • Dział zakupowy ma kluczowy wpływ na wynik finansowy firmy. Jak dzięki optymalnej strukturze realizować strategię i zarządzać efektywnością? Które mierniki pomagają w ocenie pracy działu? Jak powinna przebiegać współpraca wewnątrz organizacji? Odpowiedzi na te pytania udzielą szefowie działów zakupów w: Thule, Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz-System, ING Bank Śląski
  • Chiny nie są już tak atrakcyjne jak niegdyś, ale Azja daje dużo innych możliwości. Swoje doświadczenia i spostrzeżenia przedstawi Artur Szczypek z firmy Guangdong Midea
  • Aukcje i platformy elektroniczne stają się standardem, ale wiele firm nie wie jak lub obawia się realizować zakupy tą drogą. W jaki sposób e-procurement wdrożyła i z sukcesem z niego korzysta Grupa Bumar przedstawi Tomasz Pawłowski, Dyrektor Biura Logistyki Zakupów
  • O tym, czy warto centralizować zakupy w grupie kapitałowej, dyskutować będą Jacek Czapliński z Orlenu, Bogdan Piasecki z PGNiG, Artur Sierszuła z Tauronu Polska Energia i Bogusław Franczuk z Grupy Selena
  • Jak poradzić sobie z rosnącymi cenami surowców i wahaniami walut? Kiedy kupować, a kiedy się wstrzymać? Jaką strategię przy zakupie surowców przyjąć? Sprawdzone techniki i strategie poznają Państwo w trakcie interaktywnej sesji warsztatowej, którą poprowadzi Jacek Maliszewski, Główny Ekonomista Alpha Financial Services

Kto powinien wziąć udział w Forum

Z wiedzy prelegentów najwięcej skorzystają osoby na co dzień
zajmujące się zakupami, zaopatrzeniem, współpracujące z dostawcami oraz odpowiedzialne za logistykę dostaw, w tym szczególnie:

Dyrektorzy, Kierownicy i Specjaliści pracujący w działach:
• zakupów i zaopatrzenia (purchasing and procurement)
• współpracy z dostawcami
• sourcingu
• zarządzania dostawami
• logistyki
• handlu
• zarządzania majątkiem
• administracji
• inwestycji
• ryzyka
oraz:
• firmy pośredniczące w handlu zagranicznym
• firmy doradcze zajmujące się obszarem zakupów
• przedstawiciele izb gospodarczych
• producenci i dystrybutorzy systemów do zarządzania procesem zakupowym

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Konferencji
Dorota Wojnar - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Partnerzy

Patron Medialny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
3595.00 PLN (od 14 marca 2011 do 15 kwietnia 2011)
3995.00 PLN (od 16 kwietnia 2011 do 11 maja 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Informedia Polska Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Svenska Handelsbanken AB SA Oddział w Polsce
PL 97 2250 0001 0000 0040 0318 1251.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
V Forum Zakupy i Zaopatrzenie
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
News

Zmiana sternika dobrze przyjęta

Wymiana reprezentanta...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Komitety audytu – nie tylko dla dużych!

Dokładnie za 5 dni (21...
News

Reformowanie powierzchowne

Na froncie wewnętrznej...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Wolność, równość… regulacje

Innowacyjność kontra...
News

Prokuratorskie dwie prędkości

Organ ścigania z...
Najlepsze blogi o biznesie