pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

V Forum Zakupy i Zaopatrzenie

11-12.05.2011, Warszawa,
Hotel Holiday Inn

koszt uczestnictwa netto
3595.00 PLN (od 14 marca 2011 do 15 kwietnia 2011)
3995.00 PLN (od 16 kwietnia 2011 do 11 maja 2011)

Konferencja. Efektywnie realizować strategię

W programie m.in.:

  • Kiedy, jak  i z kim stworzyć grupę zakupową oraz jak maksymalnie wykorzystać szanse, które daje porozumienie – powiedzą Maria Lasek z Nowego Stylu i Robert Malicki z Dealerskiej Grupy Zakupowej
  • Alternatywa dla Chin – nowe interesujące kierunki sourcingu wskaże Artur Szczypek, Senior Sales Manager w firmie Guangdong Midea
  • Centralizować zakupy w grupie kapitałowej czy nie? O korzyściach i przeszkodach dyskutować będą szefowie zakupów w PGNiG, Orlenie, Tauronie i Grupie Selena
  • Wypróbowane w praktyce systemy oceny kupców i dostawców przedstawią zarządzający działami zakupów w firmach Gaz-System, Thule i Wipasz
  • Jak się zabezpieczyć przed wahaniami cen surowców – dostępne techniki i sprawdzone taktyki przedstawi Jacek Maliszewski, Główny Ekonomista Alpha Financial Services

Dlaczego warto wziąć udział w Forum:

  • Dział zakupowy ma kluczowy wpływ na wynik finansowy firmy. Jak dzięki optymalnej strukturze realizować strategię i zarządzać efektywnością? Które mierniki pomagają w ocenie pracy działu? Jak powinna przebiegać współpraca wewnątrz organizacji? Odpowiedzi na te pytania udzielą szefowie działów zakupów w: Thule, Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz-System, ING Bank Śląski
  • Chiny nie są już tak atrakcyjne jak niegdyś, ale Azja daje dużo innych możliwości. Swoje doświadczenia i spostrzeżenia przedstawi Artur Szczypek z firmy Guangdong Midea
  • Aukcje i platformy elektroniczne stają się standardem, ale wiele firm nie wie jak lub obawia się realizować zakupy tą drogą. W jaki sposób e-procurement wdrożyła i z sukcesem z niego korzysta Grupa Bumar przedstawi Tomasz Pawłowski, Dyrektor Biura Logistyki Zakupów
  • O tym, czy warto centralizować zakupy w grupie kapitałowej, dyskutować będą Jacek Czapliński z Orlenu, Bogdan Piasecki z PGNiG, Artur Sierszuła z Tauronu Polska Energia i Bogusław Franczuk z Grupy Selena
  • Jak poradzić sobie z rosnącymi cenami surowców i wahaniami walut? Kiedy kupować, a kiedy się wstrzymać? Jaką strategię przy zakupie surowców przyjąć? Sprawdzone techniki i strategie poznają Państwo w trakcie interaktywnej sesji warsztatowej, którą poprowadzi Jacek Maliszewski, Główny Ekonomista Alpha Financial Services

Kto powinien wziąć udział w Forum

Z wiedzy prelegentów najwięcej skorzystają osoby na co dzień
zajmujące się zakupami, zaopatrzeniem, współpracujące z dostawcami oraz odpowiedzialne za logistykę dostaw, w tym szczególnie:

Dyrektorzy, Kierownicy i Specjaliści pracujący w działach:
• zakupów i zaopatrzenia (purchasing and procurement)
• współpracy z dostawcami
• sourcingu
• zarządzania dostawami
• logistyki
• handlu
• zarządzania majątkiem
• administracji
• inwestycji
• ryzyka
oraz:
• firmy pośredniczące w handlu zagranicznym
• firmy doradcze zajmujące się obszarem zakupów
• przedstawiciele izb gospodarczych
• producenci i dystrybutorzy systemów do zarządzania procesem zakupowym

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Konferencji
Dorota Wojnar - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Partnerzy

Patron Medialny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
3595.00 PLN (od 14 marca 2011 do 15 kwietnia 2011)
3995.00 PLN (od 16 kwietnia 2011 do 11 maja 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Informedia Polska Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Svenska Handelsbanken AB SA Oddział w Polsce
PL 97 2250 0001 0000 0040 0318 1251.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
V Forum Zakupy i Zaopatrzenie
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter