Konferencja E-commerce Development
Cel
TYLKO U NAS, W OPARCIU O PRAKTYCZNE DOŚWIADCZENIA, POZNACIE PAŃSTWO 3 FILARY SUKCESU W HANDLU ONLINE
1. SILNA MARKA
- Jakiej skutecznej strategii biznesowej potrzebuje Twój e-biznes
- Jak wykorzystać nowe media i kanały do budowania pozycji w handlu online – Facebook, SEM i m-commerce w służbie e-biznesu
- Pure player vs brick & click – jak współdziałać w tworzeniu potęgi Twojej marki
2. SPRAWNA LOGISTYKA
- Sprzedawca-dostawca-klient – skuteczna komunikacja gwarancją sukcesu w logistyce
- Dostępność towaru i kompletność zamówienia – jaki poziom
wskaźników zapewni zysk - Punkty pick-up – jak sprawnie przejść ostatnią milę w handlu
online
3. ZADOWOLONY KLIENT
- Sztuka dobrego kontaktu i budowania długofalowych relacji z klientem – kluczowy czynnik Twojej przewagi nad konkurencją
- Jak zapobiegać procesowi porzucania zakupów przez klienta
- Najnowsze trendy i rozwiązania w użyteczności stron e-commerce
ZAPREZENTUJEMY AŻ 19 CASE STUDIES, W TYM M. IN.:
- Allegro.pl
- Cefarm24.pl
- Empik.com
- Fresh24.pl
- Gandalf.com.pl
- Google.pl
- HP
- Kolporter
- mBank.pl
- Opiniac.com
- Peugeot
- Puma
- Tchibo.pl
- Vobis
- Vodafone
WEŹ UDZIAŁ W KONGRESIE I POZNAJ ODPOWIEDZI NA PYTANIA,
KTÓRE POZWOLĄ CI Z SUKCESEM ROZWIJAĆ TWÓJ E-BIZNES:
- Jaka strategia biznesowa i cenowa przynosi
największe zyski cefarm24.pl i Tchibo.pl - Jak sprawny łańcuch logistyczny pozwala osiągnąć przewagę nad konkurencją allegro.pl, Kolporter, Vobis oraz gandalf.com.pl
- Jak wykorzystać nowe media i kanały w budowaniu silnej marki online - powie Lukas Maixner, współzałożyciel socialbakers.com - największego na świecie portalu badającego kampanie facebook'owe oraz Tomasz Trojanowski z fresh24.pl
- Jak sprawić, aby porównywarki cenowe i portale opinii budowały zaufanie do Twojego sklepu - praktyczne wskazówki przekaże Prezes Zarządu, Supermarkety24.pl
- Jak działania w obszarze SEM przekuć w realne zyski dla Twojego e-biznesu - praktyczny warsztat, przygotowany z myślą o uczestnickach Konferencji, pomoże Ci podjąć właściwe kroki
W TRAKCIE KONFERENCJI SWOJĄ WIEDZĘ WZBOGACĄ I ZAKTUALIZUJĄ
Wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online. W szczególności zaś:
- Prezesi i Kadra Zarządzająca
- Dyrektrorzy, Managerowie E-commerce, E-biznesu, E-handlu, E-usług
- Dyrektorzy, Managerowie Sprzedaży
- Dyrektorzy, Managerowie i Specjaliści ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
- Dyrektorzy, Managerowie i Specjaliści ds. Marketingu Online
- Managerowie i Specjaliści ds. Wsparcia Sprzedaży
- Project i Brand Managerowie
- Przedstawiciele agencji zajmujących się e-marketingiem
- Przedstawiciele firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-commerce
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.
Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Konferencji
Justyna Piechocka - Project Manager
Szczegółowe informacje:
tel. (22) 333 97 77
fax. (22) 333 97 78
e-mail: [email protected]
Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:
Dział Sponsoringu
tel. (22) 333 97 87
fax. (22) 333 97 78
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Hotel Le Meridien Bristol
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy