Warszawa
Konferencja
11 ‑ 12 maja 2011
11 ‑ 12 maja 2011
Hotel Le Meridien Bristol
Konferencja E-commerce Development
None
Skuteczna strategia zwiększania zysków w e-biznesie
Ikona zamknięcia

Cel

TYLKO U NAS, W OPARCIU O PRAKTYCZNE DOŚWIADCZENIA, POZNACIE PAŃSTWO 3 FILARY SUKCESU W HANDLU ONLINE

1. SILNA MARKA

  • Jakiej skutecznej strategii biznesowej potrzebuje Twój e-biznes
  • Jak wykorzystać nowe media i kanały do budowania pozycji w handlu online – Facebook, SEM i m-commerce w służbie e-biznesu
  • Pure player vs brick & click – jak współdziałać w tworzeniu potęgi Twojej marki

2. SPRAWNA LOGISTYKA

  • Sprzedawca-dostawca-klient – skuteczna komunikacja gwarancją sukcesu w logistyce
  • Dostępność towaru i kompletność zamówienia – jaki poziom
    wskaźników zapewni zysk
  • Punkty pick-up – jak sprawnie przejść ostatnią milę w handlu
    online

3. ZADOWOLONY KLIENT

  • Sztuka dobrego kontaktu i budowania długofalowych relacji z klientem – kluczowy czynnik Twojej przewagi nad konkurencją
  • Jak zapobiegać procesowi porzucania zakupów przez klienta
  • Najnowsze trendy i rozwiązania w użyteczności stron e-commerce

ZAPREZENTUJEMY AŻ 19 CASE STUDIES, W TYM M. IN.:

  • Allegro.pl
  • Cefarm24.pl
  • Empik.com
  • Fresh24.pl
  • Gandalf.com.pl
  • Google.pl
  • HP
  • Kolporter
  • mBank.pl
  • Opiniac.com
  • Peugeot
  • Puma
  • Tchibo.pl
  • Vobis
  • Vodafone

WEŹ UDZIAŁ W KONGRESIE I POZNAJ ODPOWIEDZI NA PYTANIA,
KTÓRE POZWOLĄ CI Z SUKCESEM ROZWIJAĆ TWÓJ E-BIZNES:

  • Jaka strategia biznesowa i cenowa przynosi
    największe zyski
    cefarm24.pl i Tchibo.pl
  • Jak sprawny łańcuch logistyczny pozwala osiągnąć przewagę nad konkurencją allegro.pl, Kolporter, Vobis oraz gandalf.com.pl
  • Jak wykorzystać nowe media i kanały w budowaniu silnej marki online - powie Lukas Maixner, współzałożyciel socialbakers.com - największego na świecie portalu badającego kampanie facebook'owe oraz Tomasz Trojanowski z fresh24.pl
  • Jak sprawić, aby porównywarki cenowe i portale opinii budowały zaufanie do Twojego sklepu - praktyczne wskazówki przekaże Prezes Zarządu, Supermarkety24.pl
  • Jak działania w obszarze SEM przekuć w realne zyski dla Twojego e-biznesu - praktyczny warsztat, przygotowany z myślą o uczestnickach Konferencji, pomoże Ci podjąć właściwe kroki

W TRAKCIE KONFERENCJI SWOJĄ WIEDZĘ WZBOGACĄ I ZAKTUALIZUJĄ

Wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online. W szczególności zaś:

  • Prezesi i Kadra Zarządzająca
  • Dyrektrorzy, Managerowie E-commerce, E-biznesu, E-handlu, E-usług
  • Dyrektorzy, Managerowie Sprzedaży
  • Dyrektorzy, Managerowie i Specjaliści ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
  • Dyrektorzy, Managerowie i Specjaliści ds. Marketingu Online
  • Managerowie i Specjaliści ds. Wsparcia Sprzedaży
  • Project i Brand Managerowie
  • Przedstawiciele agencji zajmujących się e-marketingiem
  • Przedstawiciele firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-commerce

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Konferencji

Justyna Piechocka - Project Manager

Szczegółowe informacje:

tel. (22) 333 97 77

fax. (22) 333 97 78

e-mail: [email protected]

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu

tel. (22) 333 97 87

fax. (22) 333 97 78

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

19

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.

100

konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.

5000

uczestników wydarzeń w 2022 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Le Meridien Bristol


Warszawa

Partner

Patron Medialny