Warsztaty VISUAL MERCHANDISING
Cel
Sztuka uwodzenia Klienta poprzez bezpośrednie działanie na zmysły ma większe znaczenie w sprzedaży niż jakiekolwiek inne formy promocji i reklamy. Najlepsze firmy od lat stosują Visual Merchandising jako skuteczny sposób na zwiększenie obrotów i przyciągnięcie klienta.
Efektywna sprzedaż jest wynikiem całego procesu zaczynającego się od odpowiedzi na fundamentalne pytania: Jak umiejętnie tworzyć ekspozycje i optymalnie urządzić przestrzeń w sklepie, jak budować spójny wizerunek marki i zwiększyć zainteresowanie oferowanymi towarami w różnych grupach asortymentowych? Jak wpływać i kształtować decyzje zakupowe klientów za pomocą ekspozycji? Jak właściwie dobrać i zastosować skuteczne narzędzia przewagi konkurencyjnej?
Odpowiedzi na te i inne pytania przedstawią doświadczeni praktycy z dziedziny Visual Merchandisingu: VM studio, NOMI SA, Tienda, 4P Research Mix, Ultimate Fashion, Vistula Group S.A., Cursor S.A. oraz PMT Marketing System.
W programie m.in.:
- Jak kształtować i wpływać na decyzje zakupowe klientów za pomocą ekspozycji na witrynie - najnowsze trendy w aranżacji witryn
- Co sprawia, że klienci wybierają jedne sklepy a inne omijają - możliwości, skłonności, ograniczenia i potrzeby Twoich klientów
- Droga klienta od witryny do kasy – jak właściwie eksponować towar
- O gustach trzeba dyskutować – jak, czym do kogo trafić – analiza badań demograficznych, psychograficznych i behawioralnych
- Mała przestrzeń – wielkie możliwości. Sztuka merchandisingu w małych PSD
Warto wziąć udział w warsztatach, aby dzięki wiedzy zdobytej podczas nich:
- skutecznie wpływać na decyzje zakupowe przez odpowiedni wystrój sklepu
- budować i rozwijać kierunek marki dzięki najnowszym trendom w aranżacji witryn i ekspozycji sklepowych
- przyciągać uwagę potencjalnego nabywcy i zwiększać odwiedzalność sklepu
- skutecznie wykorzystywać wiedzę na temat określonych upodobań grupy docelowej
- zwiększać sprzedaż, dzięki umiejętnemu zastosowaniu najlepszych praktyk z zakresu VM
Warsztat skierowany do:
Wszystkich, działających w obszarze trade marketingu, marketingu i sprzedaży oraz zainteresowanych rolą narzędzi marketingu handlowego w planowaniu dystrybucji produktów :
- Eksperci ds. merchandisingu
- Dyrektorzy sprzedaży
- Dyrektorzy handlowi
- Dyrektorzy marketingu
- Dyrektorzy ds. rynku
- Category managerowie
- Trade marketing managerowie
- Brand managerowie
- Product managerowie
- Managerowie i pracownicy działów sprzedaży
- Project managerowie
- Kierownicy regionalni
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W WARSZTATACH
Aldona Mlonek —Project Manager
tel.: +48 22 333 97 77, fax: +48 22 333 97 78
[email protected]
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE SPONSORINGU
Dział Sponsoringu
tel.: +48 22 333 97 87, fax: +48 22 333 97 78
[email protected]
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Hotel Polonia Palace
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy