Warszawa
Konferencja
10 ‑ 11 maja 2011
10 ‑ 11 maja 2011
Hotel Polonia Palace
Warsztaty VISUAL MERCHANDISING
None
Jak wyprzedzić oczekiwania klientów
Ikona zamknięcia

Cel

Sztuka uwodzenia Klienta poprzez bezpośrednie działanie na zmysły ma większe znaczenie w sprzedaży niż jakiekolwiek inne formy promocji i reklamy. Najlepsze firmy od lat stosują Visual Merchandising jako skuteczny sposób na zwiększenie obrotów i przyciągnięcie klienta.
Efektywna sprzedaż jest wynikiem całego procesu zaczynającego się od odpowiedzi na fundamentalne pytania: Jak umiejętnie tworzyć ekspozycje i optymalnie urządzić przestrzeń w sklepie, jak budować spójny wizerunek marki i zwiększyć zainteresowanie oferowanymi towarami w różnych grupach asortymentowych? Jak wpływać i kształtować decyzje zakupowe klientów za pomocą ekspozycji? Jak właściwie dobrać i zastosować skuteczne narzędzia przewagi konkurencyjnej?
Odpowiedzi na te i inne pytania przedstawią doświadczeni praktycy z dziedziny Visual Merchandisingu: VM studio, NOMI SA, Tienda, 4P Research Mix, Ultimate Fashion, Vistula Group S.A., Cursor S.A. oraz PMT Marketing System.

W programie m.in.:

  • Jak kształtować i wpływać na decyzje zakupowe klientów za pomocą ekspozycji na witrynie - najnowsze trendy w aranżacji witryn
  • Co sprawia, że klienci wybierają jedne sklepy a inne omijają - możliwości, skłonności, ograniczenia i potrzeby Twoich klientów
  • Droga klienta od witryny do kasy – jak właściwie eksponować towar
  • O gustach trzeba dyskutować – jak, czym do kogo trafić – analiza badań demograficznych, psychograficznych i behawioralnych
  • Mała przestrzeń – wielkie możliwości. Sztuka merchandisingu w małych PSD


Warto wziąć udział w warsztatach, aby dzięki wiedzy zdobytej podczas nich:

  • skutecznie wpływać na decyzje zakupowe przez odpowiedni wystrój sklepu
  • budować i rozwijać kierunek marki dzięki najnowszym trendom w aranżacji witryn i ekspozycji sklepowych
  • przyciągać uwagę potencjalnego nabywcy i zwiększać odwiedzalność sklepu
  • skutecznie wykorzystywać wiedzę na temat określonych upodobań grupy docelowej
  • zwiększać sprzedaż, dzięki umiejętnemu zastosowaniu najlepszych praktyk z zakresu VM

Warsztat skierowany do:
Wszystkich, działających w obszarze trade marketingu, marketingu i sprzedaży oraz zainteresowanych rolą narzędzi marketingu handlowego w planowaniu dystrybucji produktów :

  • Eksperci ds. merchandisingu
  • Dyrektorzy sprzedaży
  • Dyrektorzy handlowi
  • Dyrektorzy marketingu
  • Dyrektorzy ds. rynku
  • Category managerowie
  • Trade marketing managerowie
  • Brand managerowie
  • Product managerowie
  • Managerowie i pracownicy działów sprzedaży
  • Project managerowie
  • Kierownicy regionalni

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W WARSZTATACH
Aldona Mlonek —Project Manager
tel.: +48 22 333 97 77, fax: +48 22 333 97 78
[email protected]


ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE SPONSORINGU
Dział Sponsoringu
tel.: +48 22 333 97 87, fax: +48 22 333 97 78
[email protected]

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

19

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.

100

konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.

5000

uczestników wydarzeń w 2022 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny