pb.pl

FMCG / Retailing

VII Kongres WHAT’S GOING ON IN RETAILING?! 2011

07-08.06.2011, Warszawa,
Hotel Marriott

koszt uczestnictwa netto
3995.00 PLN (od 13 maja 2011 do 15 maja 2011)
4595.00 PLN (od 16 maja 2011 do 7 czerwca 2011)

Konferencja. NAJWAŻNIEJSZE DOROCZNE SPOTKANIE BRANŻY RETAIL W POLSCE

KONKURS - What's going on in Retailing 2011


Do wygrania bezpłatne uczestnictwo w Wydarzeniu!

Zostań fanem na Facebooku i odpowiedz na 2pytania!

Szczegóły na Facebook.com

 

Szanowni Państwo,
Z przyjemnością zapraszam do udziału w VII Kongresie What’s going on in Retailing. Tegoroczna, edycja spotkania jest wydarzeniem szczególnym. O silnie opiniotwórczym charakterze Kongresu zadecyduje z pewnością udział najwyższej kadry zarządzającej oraz wybitnych ekspertów. Swoją opinię i plan dalszych działań dla sektora po raz pierwszy zaprezentują również przedstawiciele administracji państwowej, a wśród nich Ministerstwo Gospodarki. Jestem przekonany, że Kongres, który już na stałe wpisał się w kalendarz branży retail, w tym roku stanie się istotną i najciekawszą w Polsce platformą dyskusji i porozumienia pomiędzy detalistami, producentami, organizacjami branżowymi oraz administracją. Wspólne spotkanie różnych stron kształtujących rynek jest bowiem niezbędne w aktualnym, niezwykle zmiennym, otoczeniu ekonomicznym. Nie zabraknie również inspirujących prezentacji na temat najnowszych osiągnięć, trendów i planowanych przedsięwzięć polskich detalistów, producentów i dystrybutorów.
Jakie są niezbędne do podjęcia i planowane działania organów państwowych względem sektora handlu? Kto w najbliższych miesiącach będzie nadawał ton branży? Jakie należy podjąć strategiczne decyzje, aby uzyskać przewagę konkurencyjną
w branży retail? Na te i wiele innych kluczowych pytań uzyskacie Państwo odpowiedź tylko na VII Kongresie What’s going on
in Retailng. Serdecznie zapraszam do udziału!
Mariusz Mazurek
Dyrektor Zarządzający Informedia Polska

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W KONGRESIE?

"Kongres What’s going on Retailing?! to od lat największe spotkanie branży handlowej w Polsce. Jest znakomitym miejscem do wymiany poglądów na tematy, które bardzo interesują ludzi handlu —perspektyw rozwoju branży, wpływu spowolnienia gospodarczego, zmian w prawie. Zachęcam wszystkich
—właścicieli sklepów oraz sieci handlowych —do udziału
w kolejnych edycjach Kongresu What’s going on Retailing?!”
Krzysztof Gradecki
Prezes Eko Holding S.A.

"Jest mi niezmiernie miło, iż mogłam wziąć udział w tak wyjątkowym wydarzeniu. Podczas spotkania miałam możliwość poznać opinie ekspertów na temat rozwoju i głównych trendów na rynku retail. Bogatsza o wszystkie uzyskane informacje, sprawnie je wykorzystuję w codziennej współpracy z Klientem oraz planuję przyszłe, strategiczne działania, które wpływają na rozwój mojej Firmy.”
Małgorzata Rudź
National Sales Manager Europapierimpap Sp. z o.o
.

"Jedną z ważnych ról zarządzającego firmą jest stałe monitorowanie zmian rynkowych. Kongres WGOIR to jedna
z niewielu okazji w Polsce, aby spotkać w jednym miejscu,
w komfortowej atmosferze zarządzających największymi przedsiębiorstwami w Polsce. W ciągu dwóch dni można uaktualnić wiedzę odnośnie najnowszych rozwiązań w świecie produkcji, logistyki, usług i oczywiście retailu, dlatego warto wpisać tę konferencję do kalendarza kolejny raz.”
Waldemar Skorupka
Dyrektor Zarządzający, Hiltonfoods Polska


"Wydarzenie organizowane przez Informedia Polska to dobry przykład umiejętnego połączenia praktyki i teorii. Świetnie dobrana grupa prelegentów i sporo ciekawych dyskusji powodują, że Kongres jest ciekawy, obfitujący w konstruktywną wymianę argumentów i informacji o rynku. Wśród uczestników znajdują się kluczowi gracze polskiego rynku detalicznego, przy kawie można zatem wymienić się informacjami na temat bieżących wydarzeń i poznać przyszłych partnerów biznesowych. Dodatkowo świetna organizacja i dobre tempo pozwalają w pełni wykorzystać poświęcony czas. Gorąco polecam uczestnictwo
w tym wydarzeniu.”
Paweł Pietruszka
Dyrektor Sprzedaży, TORF CORPORATION


"W trakcie Kongresu What’s going on in Retailing udało się zebrać wielu wybitnych ludzi ze świata biznesu. Zwłaszcza wymiana poglądów i doświadczeń dotyczących innowacyjnych idei i wdrożeń zrobiła na mnie duże wrażenie.”
Marek Tarnowski
CEO Mokate Group


VII KONGRES WHAT'S GOING ON IN RETAILING TO:

  • Po raz pierwszy w Polsce —platforma wymiany poglądów i stanowisk pomiędzy przedstawicielami administracji państwowej oraz detalistami  i producentami!
  • Opiniotwórcze spotkanie polskiej branży retail — w gronie prelegentów najwyższa kadra zarządzająca polskimi sieciami detalicznymi oraz przedstawiciele producentów i dystrybutorów
  • Prelekcje, panele dyskusyjne z udziałem wybitnych ekspertów branży —gwarancja uzyskania pełnej i niezbędnej wiedzy merytorycznej
  • Kilkuletnia tradycja rynkowa Kongresu, ponad 1500 uczestników dotychczasowych edycji!

Do udziału w Kongresie zapraszamy:

  • Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów Generalnych
  • Dyrektorów Strategicznych, Marketingu, Sprzedaży
  • Dyrektorów i Kierowników w Dziedzinie Brand Management, Product Management, Marketing Management, Category Management, Sales Management
  • Dyrektorów i Kierowników w Dziedzinie Logistyki, Finansów, IT

Pracujących w sektorach:

  • Handlu
  • FMCG
  • Dostawców produktów i usług dla handlu i sektora FMCG

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Kongresie.

 

O Partnerze

SAF Simulation, Analysis and Forecasting AG specializes in the development of automated forecasting and ordering software for retailers and industry. SAF deploys the demand chain management approach, which controls replenishment planning based on consumer demand patterns. SAF software assists retailers to realize cost savings and optimizes general logistics conditions. As a result, significant competitive advantages are achieved along the entire supply chain – lower inventories, improved product availability, as well as higher customer satisfaction. Leading retail organizations such as METRO Group, Rossmann Poland, Drogerie Natura and Douglas optimize their ordering processes with SAF solutions.

 

O Partnerze

Columbus jest czołowym partnerem Microsoftu na świecie. Obecny w 30 krajach z główną centralą w Danii, zatrudnia w sumie 1200 osób. Firma zrealizowała do tej pory 6000 projektów w 58 krajach.
Jedną ze specjalności branżowych Columbus Polska jest znajomość rozwiązań dla handlu detalicznego i dystrybucji; naszymi Klientami są w Polsce min.: HDS Polska, Mix Electronics, Nine West–Apparel, PEPCO, RRC Polska, Witchen.


Zapraszam do udziału w Kongresie

Justyna Piechocka - Project Manager

Szczegółowe informacje

tel. 22 333 97 77

fax. 22 333 97 78

e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie promocji, reklamy, sponsoringu

Dział Sponsoringu

tel. 22 333 97 87

fax. 22 333 97 78

e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Partnerzy

Złoty Partner

Srebrny Partner

Patron Honorowy

Patron Medialny

7 czerwca 2011

08:59

Moderator: Wiktor Szczepaniak, Dziennikarz, Puls Biznesu

09:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa

09:30

Uroczyste powitanie i otwarcie Kongresu

Mariusz Mazurek, Dyrektor Zarządzający, Informedia Polska

09:49

PARTNERSKA WSPÓŁPRACA NA LINII PRODUCENT — DETALISTA

09:50

Rola handlu nowoczesnego w transformacji krajów Europy Środkowo-Wschodniej - restrykcje wobec handlu jako czynnik szkodzący procesom rozwojowym w regionie

Renata Juszkiewicz, Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji

10:20

Handel detaliczny 2011+. Podsumowanie, prognozy, dalsze strategie rozwoju detalistów oraz producentów

Agnieszka Sora, Dyrektor Zarządzający, Gfk Polonia

10:50

Skuteczne regulacje prawne normujące wzajemną współpracę jako niezbędny warunek rozwoju polskiego handlu

Stanisław Zięba, Przewodniczący, Rada Gospodarki Żywnościowej przy Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi

 

 

11:20

Ekonomiczne uwarunkowania rozwoju polskiego rynku handlu i usług. Co nas czeka w najbliższych miesiącach

Łukasz Tarnawa, Główny Ekonomista, PKO BP

11:50

Przerwa na kawę

12:10

Czy polski rynek detaliczny jest dojrzały?

Andrzej Maria Faliński, Dyrektor Generalny, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji

 

 

 

12:40

Regulacje prawne na linii producent — detalista

Małgorzata Modzelewska de Raad, Adwokat, Kancelaria Wierzbowski Eversheds

13:10

Rola informacji o kliencie w branży retail - mechanizmy pozyskiwania informacji o zachowaniu klientów i ich użyteczność w procesie planowania sprzedaży

Janusz Małgorzaciak, Ekspert Rozwiązań ERP Microsoft Dynamics, Microsoft

13:40

Nowa dyrektywa Komisji Europejskiej w sprawie terminu płatności w relacjach pomiędzy przedsiębiorcami - wpływ na sektor retail

Małgorzata Handzlik, Poseł do Parlamentu Europejskiego

14:10

Lunch

14:50

Jak funkcjonuje polski sektor retail? Warunki efektywnej współpracy producentów z detalistami — prezentacja postulatów branżowych

Panel dyskusyjny, w którym udział wezmą m.in.: Rafał Baniak, Wiceminister, Ministerstwo Gospodarki; Stanisław Zięba, Przewodniczący, Rada Gospodarki Żywnościowej przy Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi; Renata Juszkiewicz, Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji; Waldemar Nowakowski, Prezes, Polska Izba Handlu; Alfred Kubczak, Dyrektor ds Korporacyjnych Jeronimo Martins Dystrybucja

15:39

POLITYKA ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ WZGLĘDEM PRODUCENTÓW I DETALISTÓW

15:40

Polityka podatkowa organów państwowych i zmiany w podatku na produkty — wpływ na zachowania konsumentów i konkurencję rynkową

Panel dyskusyjny, w którym udział wezmą m. in.: Moderator - Karolina Stawowska, Doradca podatkowy, Kancelaria Wierzbowski Eversheds, Andrzej Wojciechowicz, Niezależny Ekspert; Marek Sypek, Prezes, Agros Nova; Andrzej Gantner, Dyrektor Generalny, Polska Federacja Producentów Żywności; Andrzej Malinowski, Prezydent, Pracodawcy RP

16:20

Przerwa na kawę

16:30

Polskie produkty i polscy detaliści na rynkach zagranicznych — współpraca sektora retail i administracji państwowej jako warunek skutecznej i efektywnej promocji

Panel dyskusyjny, w którym udział wezmą m. in.: Witold Jesionowski, Prezes, Gino Rossi; Wojciech Morawski, Prezes, Atlantic; Eric Mccloskey, Dyrektor Projektów Specjalnych, SAB Miller; Marek Kłoczko, Sekretarz Generalny, Krajowa Izba Gospodarcza

17:10

Podsumowanie i zakończenie pierwszego dnia Kongresu

17:30

Koktajl branżowy

Wspólne spotkanie prelegentów i uczestników w kuluarach przy lampce wina jest unikalną szansą na swobodne dyskusje i wymianę kontaktów biznesowych

8 czerwca 2011

08:59

Moderator: Wiktor Szczepaniak, Dziennikarz, Puls Biznesu

09:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa

09:12

W POSZUKIWANIU NAJEFEKTYWNIEJSZEJ STRATEGII BIZNESOWEJ

09:30

Efektywne negocjacje na linii producent —detalista jako klucz do sukcesu —praktyczne doświadczenia

Janusz Serafiński, Dyrektor ds. Sieci Detalicznych, Odra

10:00

Wykorzystanie synergii detalisty i producenta do budowania lojalności Klienta

Robert Noceń, Dyrektor Marketingu, Carrefour Iwona Błaszczak, Kierownik CRM i Rozwoju Programów Lojalnościowych, Carrefour Polska

Case study program lojalnościowy Rodziynka

10:30

Produkty wellness, eko, bio jako odpowiedź na nowy styl życia konsumentów

Czesław Meus, Prezes, Biofuturo Trade Sp. z o.o.

Case study Biofuturo Trade

 

11:00

Przerwa na kawę

11:20

More efficiency in the supply chain by linking automated store and warehouse replenishment

Patryk Znarowski, Stock&Merchandising Manager, Polbita

case study Polbita

11:50

Czy Polak jest mądry na zakupach, czyli Smart Shopping w Polsce. Prezentacja wyników najnowszych badań

Anna Forycka, Dyrektor Badań Ilościowych w Ipsos Marketing

 

 

12:20

,,Zielony" retail - IFS Applications jako narzędzie badania wpływu na środowisko naturalne

Tomasz Warchała, Senior Business Consultant, IFS Poland

12:50

Kultura organizacyjna polskiego handlu, czyli jacy tak naprawdę jesteśmy

Dr Jan Czarzasty, Szkoła Główna Handlowa

13:20

Lunch

14:00

Polski produkt poszukiwany na rynku zagranicznym —droga do sukcesu

Wojciech Inglot, Prezes, Inglot

Case study Inglot

 

14:29

NOWE KANAŁY I FORMATY W HANDLU DETALICZNYM

14:30

Dyskonty, convenience, e-commerce czyli polski detalista w poszukiwaniu nowych możliwości rozwoju

Panel dyskusyjny, w którym udział wezmą m. in.: Ryszard Tomaszewski, Prezes, Tesco; Beata Jankowiak, Dyrektor ds. Zakupów, Jeronimo Martins Dystrybucja; Tomasz Trojanowski, Prezes, Fresh24.pl Case study Fresh24.pl

15:00

Przerwa na kawę

15:10

Jak skutecznie wystartować z e-biznesem bez oparcia w tradycyjnej sieci

Tomasz Trojanowski, Prezes, Fresh24.pl

Case study Fresh24.pl

 

15:39

INNOWACYJNY PRODUKT NA KONKURENCYJNYM RYNKU

15:40

Marka własna —między ceną a jakością produktu poszukiwanego przez konsumenta

Panel dyskusyjny, w którym udział wezmą m. in.: Marek Marzec, Partner, ACATIA CONSULTING GROUP; Ewelina Pepaś, Dyrektor ds. Rozwoju Marek Własnych, Polska Sieć Handlowa NASZ SKLEP S.A.; Krzysztof Rubak, Wiceprezes, Makarony Polskie; Tomasz Warchała, Senior Business Consultant, IFS Poland

16:20

Podsumowanie Kongresu, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
3995.00 PLN (od 13 maja 2011 do 15 maja 2011)
4595.00 PLN (od 16 maja 2011 do 7 czerwca 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Informedia Polska Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Svenska Handelsbanken AB SA Oddział w Polsce
PL 97 2250 0001 0000 0040 0318 1251.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
VII Kongres WHAT’S GOING ON IN RETAILING?! 2011
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter