Tarnobrzeg
Konferencja
3 lutego 2011
3 lutego 2011
Zespół Zamkowo-Parkowy w Baranowie Sandomierskim, ul. Zamkowa 20, Baranów Sandomierski
Cykl Akademia Przedsiębiorcy: Kapitał i bezpieczeństwo Twojej firmy - Tarnobrzeg
None
Możliwości, rozwiązania, szanse
Ikona zamknięcia

Cel

BEZPŁATNE SPOTKANIA DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW

Średnio ok. 40% małych i średnich firm inwestuje w rozwój swojego przedsiębiorstwa. Do finansowania inwestycji przedsiębiorcy wykorzystują głównie środki własne. Z kredytów korzysta jedynie ok. 15%, a z leasingu niecałe 10% firm. Inne źródła pozyskania kapitału wykorzystywane są bardzo rzadko. Liczby te świadczą o dużej ostrożności przedsiębiorców przed sięganiem po zewnętrzne finansowanie.
Podczas regionalnych konferencji, kierowanych do przedsiębiorców działających w różnych branżach, zaprezentujemy spektrum rozwiązań pozwalających na skuteczne zarządzanie płynnością finansową. Postaramy się przełamać bariery właścicieli przed sięganiem po zewnętrzne źródła finansowania. Przedstawimy jak układać relacje z bankiem. Przedsiębiorcy dowiedzą się jak zmiana w strategii banków wpływa na możliwość uzyskania kredytów oraz gdzie szukać alternatywnych źródeł pozyskiwania kapitału. Na praktycznych przykładach pokażemy różne rozwiązania, wskażemy ich zalety, wady i związane ryzyka. Wraz z zaproszonymi ekspertami dyskutować będziemy o perspektywach rynku New Connect i Catalyst.


W trakcie konferencji uczestnicy będą mogli uzyskać odpowiedź m.in. na pytania:
• jak rozmawiać z bankiem nie tylko o kredycie
• rozwój organiczny a strategia przyspieszonego wzrostu
• jakie dodatkowe usługi w zakresie finansowania rozwoju oferują obecnie instytucje finansowe
• jakie wyzwania płyną z wyboru alternatywnych form finansowania
• jak sprawdzać wiarygodność partnerów w biznesie

Eksperci przedstawią również podatkowe skutki wyboru różnych rodzajów finansowania działalności i rozwoju, wskażą sposoby zabezpieczania ryzyka związanego z prowadzeniem biznesu, a także skuteczne metody zwiększania przewagi konkurencyjnej firmy na rynku krajowym i zagranicznym.

Kto powinien wziąć udział?
Przedstawiciele lokalnych firm, a w szczególności:
• Prezesi i Członkowie Zarządów,
• Właściciele,
• Dyrektorzy Zarządzający,
• Dyrektorzy i Kontrolerzy Finansowi,
• Główni Księgowi,
• Księgowi.

Celem cyklu jest organizacja bardzo praktycznych spotkań, skupiających każdorazowo ok. 30-40 przedstawicieli sektora MSP. Taka formuła pozwoli na skuteczne i praktycznie odniesienie się do poruszanych tematów, a także interakcję z uczestnikami konferencji.



Udział w konferencji jest bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona!


Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w konferencji.
Aleksandra Zygarska - Koordynator projektu

Szczegółowe informacje:
T +48 22 333 9803
K +48 600 013 325
[email protected]

O Współorganizatorach:

Kredyt Bank S.A. założony w 1990 roku jako jeden z pierwszych prywatnych banków w Polsce, to instytucja, która łączy innowacyjność z tradycją solidnej bankowości. Od 1994 spółka notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W 2001 roku akcjonariuszem strategicznym Kredyt Banku została belgijska bankowo-ubezpieczeniowa Grupa KBC (85,53% udziału w kapitale akcyjnym).
Jesteśmy uniwersalnym bankiem, oferującym najwyższej jakości usługi różnym grupom klientów. Specjalizujemy się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań finansowych przedsiębiorstwom. Nasze produkty i usługi dostosowujemy do potrzeb i wymagań klientów, wykorzystując często doświadczenie i know-how spółek z grupy KBC w Polsce i za granicą.
Ogromnym potencjałem Kredyt Banku są ludzie – wysokiej klasy specjaliści, którzy czuwają nad profesjonalną obsługą klientów i doradzają indywidualne rozwiązania w zarządzaniu finansami na każdym etapie rozwoju przedsiębiorstwa.
Dzięki rozbudowanej sieci placówek i bankomatów oraz systemom bankowości elektronicznej umożliwiamy klientom wygodny i uniwersalny dostęp do swoich usług.
Od lat cieszymy się zaufaniem tysięcy klientów, co pomaga nam stale umacniać pozycję na polskim rynku finansowym.

Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A. działa na polskim rynku od 1920 roku. Jest jedną z największych i najstarszych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Domeną działalności firmy są ubezpieczenia majątkowe i osobowe dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Klientom indywidualnym Towarzystwo oferuje m.in. ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, osobowo-turystyczne i odpowiedzialności cywilnej. Firmom działającym w różnych branżach - poprzez produkty chroniące mienie, działalność oraz finanse przedsiębiorstwa - WARTA zapewnia specjalistyczną i kompleksową ochronę ubezpieczeniową, zgodną ze standardami Unii Europejskiej. Od wielu lat Towarzystwo jest też liderem na rynku ubezpieczeń morskich i lotniczych.
Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie WARTA S.A. powstało w 1995 r. Jego akcjonariuszem jest TUiR WARTA S.A. Towarzystwo oferuje indywidualne i grupowe ubezpieczenia na życie. Większość z nich łączy ochronę życia i zdrowia z możliwością inwestowania w oferowane przez WARTĘ fundusze. TUnŻ WARTA ma również szeroką ofertę ubezpieczeń typu bancassurance.
Dzięki bliskiej współpracy TUiR WARTA i TUnŻ WARTA klienci mogą korzystać z kompleksowych rozwiązań obejmujących ubezpieczenia majątkowe i osobowe, polisy na życie, ubezpieczenia emerytalne i programy inwestycyjne. Współpraca ze strategicznym partnerem - Kredyt Bankiem pozwala rozszerzać tę ofertę o inne produkty finansowe.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

19

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.

100

konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.

5000

uczestników wydarzeń w 2022 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Zespół Zamkowo-Parkowy w Baranowie Sandomierskim, ul. Zamkowa 20, Baranów Sandomierski


Tarnobrzeg

Współorganizator

Partner

Patron Honorowy

Patron Medialny