pb.pl

Human Resources

V Kongres HR Summit

12-13.09.2018, Warszawa,

koszt uczestnictwa netto
1995 PLN (od 27 kwietnia 2018 do 6 lipca 2018)
2495 PLN (od 7 lipca 2018 do 13 września 2018)

Kongres. Jak osiągnąć synergię biznes-HR

Zarejestruj się

Szanowni Państwo,

Mam olbrzymią przyjemność zaprosić Państwa do udziału w V Kongresie HR Summit.

Motywem przewodnim tegorocznej edycji będzie osiągnięcie synergii pomiędzy biznesem a HR, bowiem każdy HR manager powinien rozumieć biznes, a każdy manager jest współcześnie HR-owcem.

Ci, którym udaje się uzyskać zbieżność biznesowych i HR-owych założeń zyskują daleko idącą przewagę konkurencyjną.

Pokażemy jak to zrobić w kluczowych obszarach zarządzania zasobami ludzkimi takich m.in. jak: rekrutacja czy employer branding.

Zaprezentujemy rozwiązania i pomysły, które odniosły sukces i warte są naśladowania.

Będzie praktycznie i autentycznie, w odniesieniu do realiów, tego z czym borykacie się Państwa na co dzień i co stanowi obszar codziennych zmagań.

Zapraszamy na wyprawę do "tu i teraz", ale z optymistycznym przesłaniem.

Powiemy jak budować kompetencje, które powodują, że  HR w danej firmie skutecznie, efektywnie i realnie współtworzy sukces organizacji.

Wskażemy jak być dobrym partnerem dla biznesu, ale i czego wymagać dla obopólnej korzyści.

Dołączcie Państwo do nas już dziś ! Spotkajmy się w gronie praktyków i wypracujmy nową jakość!

 

Serdecznie zapraszam,

Ewelina Stęplewska

Project manager


Partnerzy:

Benefit Systems

Jesteśmy obecni na rynku świadczeń pozapłacowych od 17 lat, a od 2010 roku działamy również za granicą – na rynku czeskim, słowackim i bułgarskim. Wspieramy pracodawców, oferując im innowacyjne programy motywacyjne dla pracowników z zakresu sportu i rekreacji, kultury, rozrywki i turystyki.

Z naszych programów w Polsce i za granicą korzysta już ponad 800 tysięcy Użytkowników. Dynamicznie rozwijamy nasz flagowy produkt – Program MultiSport. Obecnie karta sportowa ma już ponad pół miliona Użytkowników, a ich liczba stale rośnie. Wspieramy zdrowy i aktywny tryb życia pracowników, a także działamy na rzecz rozwoju rynku fitness i szerokiego dostępu do obiektów sportowych.

Wiemy, że na nasz sukces składają się partnerskie relacje z naszymi Klientami i Partnerami.

Wierzbowski Eversheds Sutherland

Kancelaria Wierzbowski Eversheds Sutherland jest członkiem Eversheds Sutherland – jednej z największych sieci firm prawniczych na świecie, skupiającej niemal 2400 prawników w 66 biurach w 32 krajach. Kancelaria już od 20 lat doradza klientom, zapewniając wsparcie prawne we wszystkich obszarach prowadzenia biznesu. Zespoły prawników specjalizujących się w poszczególnych dziedzinach prawa wspierają podmioty będące globalnymi liderami w większości sektorów gospodarki, w tym w sektorach regulowanych. Kancelaria wyróżnia się unikalnym doświadczeniem w realizacji projektów związanych z szeroko rozumianą transformacją cyfrową.

Wierzbowski Eversheds Sutherland cieszy się licznymi rekomendacjami w międzynarodowych rankingach Legal 500 EMEA i Chambers Europe, między innymi w dziedzinie prawa pracy. Usługi kancelarii w tym zakresie obejmują wszystkie kwestie związane z zatrudnieniem pracowników, zarówno w obszarze indywidualnych stosunków pracy, jak i zbiorowego prawa pracy. Prawnicy kancelarii mają także doświadczenie w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych.

Firma prowadzi specjalistyczny blog poświęcony prawu pracy: kodekswpracy.pl.

Zarejestruj się

Partnerzy

Partner

Patron Medialny

12 września 2018

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

09:00

Przywitanie uczestników

Ewelina Stęplewska, Project manager, Bonnier Business Polska

BLOK HR manager wspierający sukces organizacji

09:10

Szewc bez butów a HRowiec bez kompetencji

Joanna Malinowska-Parzydło, Wiceprezes Personal Brand Institute, Pomysłodawca HR Influencers

  • Szewc to szewc, a HR? Branża „z domysłu”, przypadkowa zbiorowość, biurokratyczna rola czy społeczność profesjonalistów?
  • Od kultury organizacyjnej do community– jakie kompetencje powinni dziś mieć kompetentni liderzy i HRowcy, żeby budować społeczność pracowników
  • Które kompetencje HR powinien już dziś przekazać biznesowi?
  • Bez jakich kompetencji liderzy nie są w stanie korzystać z rozwiązań projektowanych przez skutecznych HRowców?

 

09:55

Budowanie zaangażowania pracowników

Anna Miśko, Dyrektor Działu HR, home.pl

  • Dlaczego proste projekty HR-owe to najlepsze projekty?
  • Case study: Bilet do Rozwoju, czyli przepis na dobry i prosty projekt budujący zaangażowanie
  • O czym warto pamiętać tworząc programy budujące zaangażowanie pracowników
10:35

Panel dyskusyjny z udziałem HRInfluencers i liderów biznesu

"HR - biznes. Runda 1. Jaki charakter ma relacja HR z liderami biznesu - od pobożnych życzeń do polskich realiów"

  • HR i liderzy biznesu – jeden zespół czy przeciwne narożniki?
  • Jeśli zespół – jakie role pełnią w nim zarządzający, a jakie profesjonaliści HR
  • Bez jakich kompetencji liderzy nie są w stanie korzystać z rozwiązań projektowanych przez skutecznych HRowców – kontynuacja strategicznej dyskusji
  • Lista rekomendowanych rozwiązań budujących relację biznesową HR-liderzy biznesu
11:05

Przerwa na kawę i networking

11:25

Optymalna współpraca na linii HR – biznes

Michał Pieprzny, CEO; Anna Muszyńska-Jurków, Head of People and Communication, PAYBACK Polska

  • Zaufanie, komunikacja, wspólna wizja – przepis na sukces współpracy biznesu i HR
  • Jak biznes może wpływać na strategiczne działania HR? – przykład przeprowadzenia organizacji PAYBACK przez zmianę struktury
  • Jak HR może wpływać na działania biznesu? – przykład programu motywacyjnego PAYBACK2Employees, który powstał w odpowiedzi na potrzebę rynku

BLOK prawny

12:00

Dane osobowe pracowników i kandydatów do pracy w kontekście RODO

Adam Nierzwicki, Radca prawny, Wierzbowski Eversheds Sutherland

  • Zakres danych osobowych, których podania można żądać od kandydata do pracy albo pracownika
  • Problem zgody kandydata do pracy albo pracownika na przetwarzanie danych osobowych
  • Zbieranie informacji dotyczących karalności kandydata do pracy albo pracownika
  • Monitoring w miejscu pracy
  • Jak zabezpieczać dane dot. rekrutacji, zatrudnienia i zwalniania pracownika
  • Jak długo można przechowywać dane osobowe kandydatów do pracy i pracowników
  • Przekazywanie danych kandydatów do pracy i pracowników do podmiotów zewnętrznych
13:00

Przerwa na lunch

14:00

Dokąd zmierza prawo pracy ?

Paweł Lasota, Radca prawny, Wierzbowski Eversheds Sutherland

  • Omówienie ostatnich zmian w prawie pracy
  • Ogólna tendencja zmian w prawie pracy
  • Planowane zmiany
  • Korzyści dla pracownika i pracodawcy
  • Jak prawo pracy wpłynie na rynek pracy

Blok rekrutacyjny

14:30

Millenialsi i Generacja Z w firmie. Jak efektywnie zrekrutować i utrzymać młodych pracowników?

Eustachy Bielecki, Head of Growth, Kariera.pl

  • Rekrutacja w trudnych czasach. Jak zawalczyć o uwagę młodego pokolenia?
  • Zmierzch rekrutacji. Czas zoptymalizować lukę kwalifikacyjną!
  • Automatyzacja pracy (rekrutera). Jak wygrać z maszyną?

15:20

Przeciwdziałanie rotacji pracowników zatrudnionych poniżej 1 roku

Anna Piotrowska-Banasiak, Development Director, Antal

Szybka fluktuacja jest dla pracodawców bolesna - oznacza bowiem odejście osób, które nie osiągnęły jeszcze pełnej efektywności, a swoją pracą nie pokryły nakładów finansowych i wysiłku włożonego przez pracodawcę w rekrutację i wdrożenie do pracy. W czasie prelekcji przeanalizujemy to zjawisko z perspektywy pracodawcy i pracownika:

  • czy zarządzanie rotacją jest w ogóle możliwe na uciążliwym rynku pracownika?
  • jakie działania profilaktyczne stosować w odniesieniu do pracowników zatrudnionych poniżej 1 roku?
  • i… czy warto zatrzymywać odchodzącego pracownika kontrofertą?

16:10

Skuteczny onboarding. Jak sprawić by nowy pracownik czuł się dobrze?

Katarzyna Pająk - Learning & Development Leader, Karolina Gonet, Training Coordinator, Objectivity

17:00

Zakończenie I dnia Kongresu

13 września 2018

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

BLOK employer branding

09:00

Magiczne zdolności youtuberów w employer brandingu

Kamil Bolek, dyrektor marketingu LifeTube - największej sieci partnerskiej YouTube w Europie - oraz Magic of Y, najpopularniejszy iluzjonista polskiego internetu

Wspólnie pokażą, jak wykorzystać YouTube i youtuberów w kampaniach rekrutacyjnych, employer brandingu i w komunikacji wewnętrznej firm. Fakty, najnowsze trendy, przykłady działań i możliwości, studia przypadków w liczbach i badaniach, i... MAGIA. Wszystko w jednym wystąpieniu.


09:40

Skuteczny employer branding -case study

Marta Zwolińska, Specjalista ds. komunikacji, Future Processing

Zbudowanie silnej marki pracodawcy, która przyciągnie oraz zatrzyma i zmotywuje top talenty to cel, który stawiają sobie obecnie firmy, chcące liczyć się na rynku pracownika. Jak poradzić sobie z tym wyzwaniem w wysoce konkurencyjnej branży IT, gdzie poprzeczka ustawiona jest jeszcze wyżej? Jak skutecznie zaangażować zespół w życie firmy i stworzyć środowisko pracy, w którym dzielenie się wiedzą jest na porządku dziennym? Przyjrzymy się działaniom EB w gliwickiej firmie technologicznej Future Processing i wspólnie spróbujemy odpowiedzieć na te pytania.

 

10:30

Przerwa na kawę i networking

10:50

Jak komunikować mediom działania employer brandingowe

Mirosław Konkel, dziennikarz, Puls Biznesu

  • Między dyskrecją a propagandą sukcesu: jak komunikować mediom działania employer brandingowe
  • Co składa się na wizerunek pracodawcy?
  • Jak się wyróżnić swoją marką?
  • Czym najłatwiej zirytować dziennikarza?

BLOK motywowanie i wspieranie

11:10

Dzisiejszy lider

Piotr Cieszewski, trener przywództwa, profesjonalny mówca

  • Dlaczego dzisiaj szukanie synergii jest ważniejsze niż dawniej
  • Współpraca pomiędzy pracownikami różnych działów- rynkowy przykład wygranej dzięki takiej współpracy
  • Jak pracować nad wysokim zaangażowaniem swoim i współpracowników
  • Dystans, czy bliskość w relacjach z pracownikiem?

 

11:50

Jak rozmawiać z ludźmi by chcieli przed nami odsłonić swe prawdziwe odczucia

Anna Dziewit-Meller, Pisarka i dziennikarka

BLOK zarządzanie talentami i mentoring

12:20

Jak skutecznie znajdować talenty ?- programy talentowe w praktyce

Sławomir Facon, Dyrektor Departamentu Zarządzania Personelem, PKO Finat, HR Influencers

13:10

Przerwa na lunch

14:10

Mentoring w praktyce- jak skutecznie przekazywać wiedzę i szkolić swoich potencjalnych następców

Tomasz Czyż, Trener, konsultant, doradca zarządów, manager, psycholog specjalizujący się w prowadzeniu mentoringu wyższej kadry zarządzającej

  • Mentoring - od szkoły platońskiej do grywalizacji w chmurze
  • Paradygmat nauczania i uczenia się w różnych epokach
  • Mentor, jego ranga społeczna, miejsce w stadzie, rytuały, emblematy – czy można popychać sznurek?
  • Źródła inspiracji do rozwoju kompetencji innych
  • Mentor – autorytet – charyzma – postawa, wartości czy wiedza?
  • Edgar Dale Cone of experience, stożek doświadczenia, czy to prawda, że zapamiętujemy tylko 10% tego co słyszymy i aż 90% tego co wykonujemy?
  • Mentoring w czasach prosperity i luksusu, eksperyment Johna Calhouna nieograniczony dostęp do pokarmu i brak zagrożeń spowodował wymarcie populacji
  • Dojrzałość emocjonalna od którego momentu potrzebujemy sukcesorów?
  • Które z kompetencji rozwija mentor?
  • Charakter, temperament, osobowość i dojrzałość emocjonalna w roli mentora
  • Zasada sukcesji a mentoring w pokoleniu x,y,z.
  • Kobieta mentor w patriarchalnym świecie  biznesu – Maria Montessori i inne panie

BLOK Performance management

15:00

Performance Management- krótka historia o skutecznym zarządzaniu efektywnością

Joanna Rzadkowolska- Szechińska, wieloletni manager HR

  • Ramy, charakter, cele i elementy mechanizmu Performance Management
  • Zarządzanie efektywnością na trzech poziomach: całej organizacji, działów/zespołów, jednostek
  • Budowanie procesu PM na każdym etapie rozwoju organizacyjnego
  • Studium przypadku dotyczące zagadnień związanych z zarządzaniem efektywnością

PODSUMOWANIE KONGRESU

16:05

Wspólne wnioski- dyskusja z udziałem uczestników

Joanna Malinowska-Parzydło, Wiceprezes Personal Brand Institute, Pomysłodawca HR Influencers

16:20

Zakończenie Kongresu i rozdanie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1995 PLN (od 27 kwietnia 2018 do 6 lipca 2018)
2495 PLN (od 7 lipca 2018 do 13 września 2018)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
V Kongres HR Summit
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 1995 PLN
2 1995 PLN
3 1995 PLN
4 1995 PLN
5 1995 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Ewelina Stęplewska
Project Manager

T 22 333 98 38

F 22 333 97 78

e.steplewska@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter